zeg NEE tegen KLBquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan we ook zulke tt's doen zoals in klb sc?
Hey sofquote:
Dit is de weekend versie van GRTD,quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan we ook zulke tt's doen zoals in klb sc?
bijna 2 jaarquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo toto
en alle andere goede vrienden die hier posten
best wel hequote:
Ik zou eens op jouw linkje klikkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:43 schreef supersof het volgende:
volgens mij klikt niemand op je linkjes jimmy
Hoop je nou dat ik je zou weer ga verbeteren?quote:
Jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop je nou dat ik je zou weer ga verbeteren?
koop een databundel skere kutlapquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
met de snelheid van het Internet in de trein maak ik 1 post per 5 minuten
Zo haal ik tong nooit in
Mocht ik ooit tong inhalen, dan is zelfmoord de enige optie.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo haal ik tong nooit in
tell me morequote:
Ga je naar limburg?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo haal ik tong nooit in
Noem je sof nu ordinair?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
bij dit liedje moet ik altijd aan sof denken
wat een ordinair liedje eigenlijk zeg
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
bij dit liedje moet ik altijd aan sof denken
wat een ordinair liedje eigenlijk zeg
en dit jaquote:
Ik ging ooit dat liedje luisteren en toen ging ik iets tegen jou appen en sindsdien denk ik bij dit liedje aan jouquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]waarom moet je daarbij aan mij denken?
misschien terrorisme dreigingquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:58 schreef JimmyDean het volgende:
http://nos.nl/artikel/211(...)-lekker-feesten.html
Wat een watjes.
Dan kun je alsnog beter aan de pillen de pijp uit gaanquote:
Of met een scherp oog nog wat jaartjes langer levenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan kun je alsnog beter aan de pillen de pijp uit gaan
tot je een auto koptquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of met een scherp oog nog wat jaartjes langer leven
leven is overratedquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of met een scherp oog nog wat jaartjes langer leven
Dat gebeurt anders dan ook meteen jaquote:
oh hahaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ging ooit dat liedje luisteren en toen ging ik iets tegen jou appen en sindsdien denk ik bij dit liedje aan jou
Dan ga je met je ticket van 90 euri maar niet omdat er een klein kansje op een aanslag is. Er is ook een kans op een aanslag op Amsterdam centraal, dat houdt ook niemand tegen.quote:
Mensen zijn tegenwoordig zo bang, het is bedroevend.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan ga je met je ticket van 90 euri maar niet omdat er een klein kansje op een aanslag is. Er is ook een kans op een aanslag op Amsterdam centraal, dat houdt ook niemand tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |