abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163552674
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 10:34 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Geen dank, wanneer ga je?
Als ik uiteindelijk toch op de Biermeile beland vanwege slecht weer stuur ik je nog wel een dm. :P
  Moderator woensdag 6 juli 2016 @ 10:45:59 #77
45833 crew  Fogel
pi_163552708
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 00:54 schreef Saind het volgende:

[..]

Is wel een heftig bedrag ja. Volgens mij 3,50 betaald voor deze.
Het is geen ongewone prijs hier in Noorwegen...
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_163552816
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 10:44 schreef MCH het volgende:

[..]

Als ik uiteindelijk toch op de Biermeile beland vanwege slecht weer stuur ik je nog wel een dm. :P
Ja doe dat.
pi_163552847
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 10:49 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ja doe dat.
Heb je in Bamberg een kamer gehuurd in een brauhaus?
pi_163553459
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 10:51 schreef MCH het volgende:

[..]

Heb je in Bamberg een kamer gehuurd in een brauhaus?
Nee, zit Ibis Budget voor 43 euro per nacht. Verblijf ook maar 1 nacht trouwens.
pi_163556130
duitsland is juist zo mooi omdat er overal vakantie huizen/kamers te huur zijn. toen ik nog een vriendin had deden we wel eens wat rondjes :)
pi_163561766
Meanwhile, in Belgium...

Fantôme Hiver, since it's the most miserable season of the year, and I long for winter... This year's batch is INSANELY good imo...

¤urope's answer to Mexican Cake...

Canadian and American beer... So fucking stoked on these...

pi_163600979
Onderweg... Benieuwd... Yep: hetzelfde marketingtruc'je als Tap 6 Vintage 2012... Enkele jaartjes de kelder in, en het dubbele vragen per flesje. In dit geval 4.6¤. Niet dat het me ene fuck interesseert, natuurlijk... Maar ik pareer de Hollandse commentaren alvast :)

pi_163601387
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:09 schreef Seul het volgende:
Onderweg... Benieuwd... Yep: hetzelfde marketingtruc'je als Tap 6 Vintage 2012... Enkele jaartjes de kelder in, en het dubbele vragen per flesje. In dit geval 4.6¤. Niet dat het me ene fuck interesseert, natuurlijk... Maar ik pareer de Hollandse commentaren alvast :)

[ afbeelding ]
Echt chill. Ga ik ook doen met Aventinus en deze ook maar groots inslaan. Waar zou ik dat op internet kunnen verkopen over zoveel jaar?
pi_163602915
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:09 schreef Seul het volgende:

[ afbeelding ]
Prima toch dat het wat meer kost, alsof opslagruimte gratis is
Stop rockin' the boat.
pi_163603204
Nogmaals: ik vind het dus helemaal niet erg dat het wat meer kost...

4.6¤/ 5 jaar gekelderde halve liter van die kwaliteit = SPOTGOEDKOOP (imo).
pi_163603288
Zelfs voor niet ge-aged craft beer vind ik het geen slechte prijs.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_163603416
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:40 schreef Seul het volgende:
Nogmaals: ik vind het dus helemaal niet erg dat het wat meer kost...

4.6¤/ 5 jaar gekelderde halve liter van die kwaliteit = SPOTGOEDKOOP (imo).
Droom nog van de 2010 Chimay aan de 2,50 die ze hier laatst hadden
pi_163603649
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:50 schreef Saind het volgende:

[..]

Droom nog van de 2010 Chimay aan de 2,50 die ze hier laatst hadden
Krat meegenomen?
Stop rockin' the boat.
pi_163606553
Soft carbonation. No funk, no sourness. Pretty much nothing, actually.

pi_163606834
^Drainpour. Onwards!.. Smells and tastes like oak aged orange juice.

pi_163608255
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 16:02 schreef bassieVL het volgende:

[..]

Krat meegenomen?
Over een half jaar tijd ofzo alles gekocht. Bleef maar staan om de een of andere reden.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 20:33:28 #93
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_163609066
Kwam dit net tegen in de supermarkt, benieuwd of er iets tussenzit:
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_163609208

Hij is heavy. En heeeel goed
pi_163609270
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 20:33 schreef oompaloompa het volgende:
Kwam dit net tegen in de supermarkt, benieuwd of er iets tussenzit:
[ afbeelding ]
M'n untappd vriendjes zijn er niet heel erg over te spreken, een hoop wat als rating door hen rond de 3 lijkt te krijgen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 8 juli 2016 @ 20:43:44 #96
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_163609342
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 20:41 schreef OMG het volgende:

[..]

M'n untappd vriendjes zijn er niet heel erg over te spreken, een hoop wat als rating door hen rond de 3 lijkt te krijgen.
Ik vind de originele fat tire kind of meh, niet slecht niet goed. Dat je opgelucht bent als ze hem in een vliegtuig verkopen maar teleurgesteld als een bar hem op tap heeft omdat er iets beters had kunnen zijn. Then again, de collaborators zijn interesant. Voor 14 dollar kan er weinig mis gaan, desnoods wordt het bier voor gasten die normaal bud light drinken en drinken ze zo mijn betere bier niet op :D
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_163616266
O, dat zeker. Fat Tire was één van m'n begin biertjes wat betreft craft beer. Af en toe drink ik wel eens iets van New Belgium, maar ik vind het niet heel bijzonder meer. Maar niks mis mee om als bier voor bezoek te hebben. Ik heb mensen al half over hun nek zien gaan bij het proeven van een simpele Sierra Nevada Pale Ale, sommige smaken en stijlen zijn niet voor iedereen weggelegd.

Score van vandaag;

Victory's Tart Ten, Prairie's Americana, Jolly Pumpkin's Matame Ahorita;

zaterdag 9 juli 2016 @ 09:19:19 #98
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_163617220
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 03:05 schreef OMG het volgende:
O, dat zeker. Fat Tire was één van m'n begin biertjes wat betreft craft beer. Af en toe drink ik wel eens iets van New Belgium, maar ik vind het niet heel bijzonder meer. Maar niks mis mee om als bier voor bezoek te hebben. Ik heb mensen al half over hun nek zien gaan bij het proeven van een simpele Sierra Nevada Pale Ale, sommige smaken en stijlen zijn niet voor iedereen weggelegd.

Score van vandaag;

Victory's Tart Ten, Prairie's Americana, Jolly Pumpkin's Matame Ahorita;

[ afbeelding ]
Ze liggen nu koud dus morgen weet ik meer :P
Prairie vind ik heel erg hit or miss, die americana en de phantasmagoria vond ik allebei erg goed, maar eergisteren een 4-pack standard gehaald en die viel nogal tegen.

Net deze opgepikt, ze hadden ook nog stiekem map of the moon op tap, dus geslaagde trip.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163622553
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 09:19 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ze liggen nu koud dus morgen weet ik meer :P
Prairie vind ik heel erg hit or miss, die americana en de phantasmagoria vond ik allebei erg goed, maar eergisteren een 4-pack standard gehaald en die viel nogal tegen.

Net deze opgepikt, ze hadden ook nog stiekem map of the moon op tap, dus geslaagde trip.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
De enige Prairie die ik op heb waar ik niks aan vond was de Ape Snake, een black saison. Maar de meeste black of white IPAs ben ik al geen fan, saisons in dezelfde categorie dus ook niet. Vind het al geweldig dat ik tegenwoordig hun flessen normaal open krijg zonder dat de helft in de gootsteen spuit.

Standard heb ik nog nooit op, misschien een volgende keer eens meenemen. Ik ben in ieder geval gewaarschuwd. :P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')