Die Prairie gaat vanavond open, denk ik. Die Funky Gold biertjes bevallen me wel, ben ook wel benieuwd naar de Mosaic.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:22 schreef Seul het volgende:
[..]
Ook zeer benieuwd naar... Asap maar es opentrekken...
En hopelijk smaken de Fantômes je!..
Nee maar wat is er danquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:21 schreef borisz het volgende:
Gaan er nog mensen naar Haarlem dit weekend ?
Gisteren deze voor het eerst opquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:51 schreef Seul het volgende:
I could have this every day...
[ afbeelding ]
Ja is nogal een uitspraak, maar ik vind hem echt zéér goed!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:39 schreef Seul het volgende:
Dàt is een sterke uitspraak, Saind!.. Hopelijk vind ik 'm in Deconinck overmorgen!..
Dank! Dan rijden we door naar De Caigny! Naar Brouwerij de Konick ook zitten kijken, maar moeten we wel met de auto antwerpen in...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:27 schreef bassieVL het volgende:
Eerste tip: zorg dat je niet de BOB bent. Als je het Bierparadijs in Meer bedoelt, zou ik doorrijden naar De Caigny in Essen. (of Dranken Geers, Hopduvel of Deconinck)
Ik vond de vernieuwde rondleiding bij Brouwerij de Konick in Antwerpen de moeite waard, met een prima proeflokaal, kaas van Van Tricht en andere lekkernijen http://www.dekoninck.be/nl/bezoek-ons/de-ambachten
Randje Antwerpen Centrum, dat scheelt wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:29 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Dank! Dan rijden we door naar De Caigny! Naar Brouwerij de Konick ook zitten kijken, maar moeten we wel met de auto antwerpen in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |