abonnement Unibet Coolblue
pi_163452833
Een algemeen topic voor mensen die Chronisch ziek zijn. Je kunt hier zowel je positieve als negatieve ervaringen kwijt en we proberen elkaar zoveel mogelijk als kan te steunen. Het maakt niet uit welke Chronische ziekte je hebt, iedereen is welkom!

Ben je zelf ziek, ken je iemand die ziek is of ben je chronisch nieuwsgierig met brandende vragen? Aarzel vooral niet om mee te posten!

Er is ook een topic voor chronisch psychische zieken: R&P / Chronisch Psychische Klachten Topic In dit topic kan je spuien over de problemen of issues die jij hebt omtrent je psyche (al dan niet door een chronische ziekte). Zo houden we elk topic gescheiden qua onderwerp en voelt iedereen zich op haar/zijn gemak om te posten.

Om het voor iedereen wat overzichtelijker te houden, zodat je je eventuele vragen gericht kan stellen en om onze soms warrige medicijnhoofdjes wat rust te geven vind je hieronder onze awesome vaste gasten incluis een korte medische samenvatting.

Wil je ook een plekje in het lijstje? Stuur de TS dan even een PM of meldt het in het topic :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163452846
Volgens mij had LPFAN niet door dat ze hem dichtgooide ;)

Twifight wat rot dat je niet meer wist of je je langwerkende insuline had gespoten. Wat heb je nu gedaan dan? En heb je dat vaker? Misschien op zoek naar een geheugensteuntje ofzo? Je hebt ook speciale pennen met een soort klokje erop die aangeeft wanneer je voor het laatst gespoten hebt.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 08:52:10 #3
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163453082
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 07:58 schreef Sylvana het volgende:
Volgens mij had LPFAN niet door dat ze hem dichtgooide ;)

Twifight wat rot dat je niet meer wist of je je langwerkende insuline had gespoten. Wat heb je nu gedaan dan? En heb je dat vaker? Misschien op zoek naar een geheugensteuntje ofzo? Je hebt ook speciale pennen met een soort klokje erop die aangeeft wanneer je voor het laatst gespoten hebt.
Oops niet door gehad idd.

Stomp aanprikken ging totaal niet ;( Hele hand ging zeer doen en alle slechte herinneringen kwamen terug dus werd een beetje paniekerig dus gelijk over op scherp. Voor mij hoeft het gelijk niet meer.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163453191
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 08:52 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Oops niet door gehad idd.

Stomp aanprikken ging totaal niet ;( Hele hand ging zeer doen en alle slechte herinneringen kwamen terug dus werd een beetje paniekerig dus gelijk over op scherp. Voor mij hoeft het gelijk niet meer.
:*
Wat ging er anders dan donderdag?
  zaterdag 2 juli 2016 @ 09:10:34 #5
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163453222
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 09:05 schreef Adriane het volgende:

[..]

:*
Wat ging er anders dan donderdag?
Naald wou niet in de shunt. Zat met heel mijn kracht te duwen en hij ging geen steek verder.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163453273
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 08:52 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Oops niet door gehad idd.

Stomp aanprikken ging totaal niet ;( Hele hand ging zeer doen en alle slechte herinneringen kwamen terug dus werd een beetje paniekerig dus gelijk over op scherp. Voor mij hoeft het gelijk niet meer.
Nou zeg.. ;( Begrijpelijk.. Lukte het de verpleegsters ook niet?
pi_163453277
Ik heb vannacht mijn ''zomer horror nachtmerrie'' gehad. Jaarlijks terugkomend iets, heel bijzonder.. :X Lekkere timing ook, bah.

Voel me wel aardig fit, de jongens zijn heerlijk aan het spelen en ik zit rustig met een bak koffie :)
  zaterdag 2 juli 2016 @ 09:25:31 #8
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163453330
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 09:18 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nou zeg.. ;( Begrijpelijk.. Lukte het de verpleegsters ook niet?
Nee, lukte hun ook niet en ze zag ook hoe ik reageerde dus ze had meteen al van we gaan gewoon scherp doen.

Rot dat je weer zo'n nachtmerrie hebt gehad ;( :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163453366
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 09:25 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee, lukte hun ook niet en ze zag ook hoe ik reageerde dus ze had meteen al van we gaan gewoon scherp doen.

Rot dat je weer zo'n nachtmerrie hebt gehad ;( :*
Nou wat stom zeg, omdat het donderdag nog wel ging..

Ja zo'n nachtmerrie heb ik elke zomer, heel bizar. Extreem beangstigend en het blijft me altijd bij. Kan zo een lijstje nemen van zulke nachtmerries :r
  zaterdag 2 juli 2016 @ 09:33:25 #10
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163453401
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 09:29 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nou wat stom zeg, omdat het donderdag nog wel ging..

Ja zo'n nachtmerrie heb ik elke zomer, heel bizar. Extreem beangstigend en het blijft me altijd bij. Kan zo een lijstje nemen van zulke nachtmerries :r
Ja zo gaat het elke keer met stomp helaas. Was er al bang voor.

Wat rot zeg! ;(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163454094
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 07:58 schreef Sylvana het volgende:
Volgens mij had LPFAN niet door dat ze hem dichtgooide ;)

Twifight wat rot dat je niet meer wist of je je langwerkende insuline had gespoten. Wat heb je nu gedaan dan? En heb je dat vaker? Misschien op zoek naar een geheugensteuntje ofzo? Je hebt ook speciale pennen met een soort klokje erop die aangeeft wanneer je voor het laatst gespoten hebt.
Ik hoop dat het mij nooit overkomt. Ik spuit 60EH, geen idee wat ik zou moeten doen als ik dat per ongeluk 2 keer zou spuiten. :o
pi_163454185
Ik werd vannacht weer zo raar wakker. Heb het licht aangedaan en keek in de ogen van vriend, die was dus ook wakker. Toen ik merkte dat er niks ergs aan de hand was licht weer uitgedaan en verder gaan slapen.

Komende nacht is de 1e van de 3 nachten met weinig slaap, vanwege nachtdienst van vriend. Toch raar (en rot) dat ik gewoon niet inslaap als hij niet naast me ligt. Misschien moet ik een grote knuffelbeer kopen. :D ;)
  zaterdag 2 juli 2016 @ 10:50:44 #13
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163454188
Vriendin van mij spoot ooit 23 eh kortwerkende insuline denkende dat het langwerkend was.. Die heeft dus de hele nacht aa drink en dextro genomen en elk kwartier gemeten. Ze kon het ziekenhuis gelukkg vermijden (als het onder de 3 kwam meost ze met spoed gaan). Doodeng
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 10:52:53 #14
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163454208
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 10:50 schreef superkimmi het volgende:
Vriendin van mij spoot ooit 23 eh kortwerkende insuline denkende dat het langwerkend was.. Die heeft dus de hele nacht aa drink en dextro genomen en elk kwartier gemeten. Ze kon het ziekenhuis gelukkg vermijden (als het onder de 3 kwam meost ze met spoed gaan). Doodeng
Oh getver :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 2 juli 2016 @ 12:55:32 #15
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163455997
Pfff....

Heb waarschijnlijk een zenuw geraakt met aanprikken en daar bleef de naald achter haken tijdens het er uithalen en dat deed lekker veel zeer. Brand nu nog na,

Verder weer een spuiter gehad, hele kleding onder het bloed dus dat nu snel in het zout gezet.

Hele dialyse behoorlijk hoge bloeddruk gehad.

En nu ben ik uitgeput en ongelovelijk chagerijnig. Denk dat ik zo een potje ga janken ofzo.

Blegh :r ;(

[ Bericht 3% gewijzigd door LPFAN op 02-07-2016 13:00:54 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 13:12:35 #16
137949 Disana
pi_163456355
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 12:55 schreef LPFAN het volgende:
Pfff....

Heb waarschijnlijk een zenuw geraakt met aanprikken en daar bleef de naald achter haken tijdens het er uithalen en dat deed lekker veel zeer. Brand nu nog na,

Verder weer een spuiter gehad, hele kleding onder het bloed dus dat nu snel in het zout gezet.

Hele dialyse behoorlijk hoge bloeddruk gehad.

En nu ben ik uitgeput en ongelovelijk chagerijnig. Denk dat ik zo een potje ga janken ofzo.

Blegh :r ;(
Ach jee, het zit je weer even niet mee. Ik hoop dat je een beetje kunt uitrusten en bijkomen.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 13:12:59 #17
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163456366
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 13:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Ach jee, het zit je weer even niet mee. Ik hoop dat je een beetje kunt uitrusten en bijkomen.
Ik hoop het ook.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 2 juli 2016 @ 13:58:44 #18
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163457341
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 12:55 schreef LPFAN het volgende:
Pfff....

Heb waarschijnlijk een zenuw geraakt met aanprikken en daar bleef de naald achter haken tijdens het er uithalen en dat deed lekker veel zeer. Brand nu nog na,

Verder weer een spuiter gehad, hele kleding onder het bloed dus dat nu snel in het zout gezet.

Hele dialyse behoorlijk hoge bloeddruk gehad.

En nu ben ik uitgeput en ongelovelijk chagerijnig. Denk dat ik zo een potje ga janken ofzo.

Blegh :r ;(
Meeh wat een rotochtend! Knuffel :*
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 15:19:24 #19
3542 Gia
User under construction
pi_163459128
Nou, het valt er hier met bakken uit. Heb vanaf 4 uur een barbecue-feestje.
Neem wel een regenjas en paraplu mee.

Gisteren lekker uit gegeten.
Carpaccio vooraf, Braziliaanse biefstuk als hoofdgerecht (paar gebakken aardappeltjes bij gehad).
Als toetje een kaasplankje. Was heerlijk.

Morgen maar weer es op de wii om te kijken hoeveel ik ben aangekomen van zo'n bourgondisch weekend.
pi_163459239
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 12:55 schreef LPFAN het volgende:
Pfff....

Heb waarschijnlijk een zenuw geraakt met aanprikken en daar bleef de naald achter haken tijdens het er uithalen en dat deed lekker veel zeer. Brand nu nog na,

Verder weer een spuiter gehad, hele kleding onder het bloed dus dat nu snel in het zout gezet.

Hele dialyse behoorlijk hoge bloeddruk gehad.

En nu ben ik uitgeput en ongelovelijk chagerijnig. Denk dat ik zo een potje ga janken ofzo.

Blegh :r ;(
Wat is aanprikken? Hoe lang duurt zo'n dialyse eigenlijk?
  zaterdag 2 juli 2016 @ 16:04:57 #21
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163460108
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 13:58 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Meeh wat een rotochtend! Knuffel :*
Knufff

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 15:19 schreef Gia het volgende:
Nou, het valt er hier met bakken uit. Heb vanaf 4 uur een barbecue-feestje.
Neem wel een regenjas en paraplu mee.

Gisteren lekker uit gegeten.
Carpaccio vooraf, Braziliaanse biefstuk als hoofdgerecht (paar gebakken aardappeltjes bij gehad).
Als toetje een kaasplankje. Was heerlijk.

Morgen maar weer es op de wii om te kijken hoeveel ik ben aangekomen van zo'n bourgondisch weekend.
Oeh lekker ;)

Ben in slaap gevallen, net wakker. Kan nog steeds wel slapen dus vanavond er lekker vroeg in.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 15:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat is aanprikken? Hoe lang duurt zo'n dialyse eigenlijk?
Aanprikken is dat er 2 naalden mijn arm in gaan om te kunnen dialyseren. Dialyse duurt bij mij 3.5 uur.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163460190
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 16:04 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Knufff

[..]

Oeh lekker ;)

Ben in slaap gevallen, net wakker. Kan nog steeds wel slapen dus vanavond er lekker vroeg in.

[..]

Aanprikken is dat er 2 naalden mijn arm in gaan om te kunnen dialyseren. Dialyse duurt bij mij 3.5 uur.
En wat gebeurt daarna? Moet je dan een nacht blijven? Ik lig soms even op die afdeling. Mensen zien er soms erg ziek uit. Je gaat dan niet direct naar huis neem ik aan.
pi_163460226
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 16:04 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Knufff

[..]

Oeh lekker ;)

Ben in slaap gevallen, net wakker. Kan nog steeds wel slapen dus vanavond er lekker vroeg in.

[..]

Aanprikken is dat er 2 naalden mijn arm in gaan om te kunnen dialyseren. Dialyse duurt bij mij 3.5 uur.
Prik jij zelf aan (dat is wat ik eruit begreep)? En zo ja, wil je dat niet liever laten doen door een medewerkster?

En hoe gaat het met je bui, alweer over? Hoop het wel.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 16:15:27 #24
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163460315
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 16:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En wat gebeurt daarna? Moet je dan een nacht blijven? Ik lig soms even op die afdeling. Mensen zien er soms erg ziek uit. Je gaat dan niet direct naar huis neem ik aan.
Nee iedereen gaat gewoon naar huis na afloop of ze moeten opgenomen worden.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 2 juli 2016 @ 16:17:38 #25
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163460371
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 16:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Prik jij zelf aan (dat is wat ik eruit begreep)? En zo ja, wil je dat niet liever laten doen door een medewerkster?

En hoe gaat het met je bui, alweer over? Hoop het wel.
Ja ik prik zelf. Nee dat wil ik niet laten doen door een verpleegster ;) Ja heb net ff geslapen en voel me wel wat beter.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163462136
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 15:19 schreef Gia het volgende:
Nou, het valt er hier met bakken uit. Heb vanaf 4 uur een barbecue-feestje.
Neem wel een regenjas en paraplu mee.

Gisteren lekker uit gegeten.
Carpaccio vooraf, Braziliaanse biefstuk als hoofdgerecht (paar gebakken aardappeltjes bij gehad).
Als toetje een kaasplankje. Was heerlijk.

Morgen maar weer es op de wii om te kijken hoeveel ik ben aangekomen van zo'n bourgondisch weekend.
Klinkt goed zeg, ga de volgende keer met jou mee uit eten :P. Ach ja, gewoon weer eraf "trainen" ;).

Volgende week en de week erop een BBQ, zin in! *O*

Verder weer aardig opgekrabbeld gelukkig, tafeltennis ging super, zelfs staand! ^O^

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2016 17:25:49 ]
  zaterdag 2 juli 2016 @ 19:37:08 #27
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163465023
Zo ff poosje mee lopen bleren met mijn muziek en gegeten en voel me nu een stuk beter.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 19:48:13 #28
137949 Disana
pi_163465364
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 17:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Klinkt goed zeg, ga de volgende keer met jou mee uit eten :P. Ach ja, gewoon weer eraf "trainen" ;).

Volgende week en de week erop een BBQ, zin in! *O*

Verder weer aardig opgekrabbeld gelukkig, tafeltennis ging super, zelfs staand! ^O^
Fijn dat het beter met je gaat en dat je weer zo mobiel bent.
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 19:48:54 #29
137949 Disana
pi_163465380
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:37 schreef LPFAN het volgende:
Zo ff poosje mee lopen bleren met mijn muziek en gegeten en voel me nu een stuk beter.
Mooi zo, muziek en eten zijn allebei niet verkeerd als je je mies voelt.
pi_163465406
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 16:15 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee iedereen gaat gewoon naar huis na afloop of ze moeten opgenomen worden.
Hoe vaak moet jij er zijn dan voor behandeling? Ik blijf vragen omdat ik het niet ken maar wel zie. Wil je verder geen vragen zeg het.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 19:51:34 #31
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163465442
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:48 schreef Disana het volgende:

[..]

Mooi zo, muziek en eten zijn allebei niet verkeerd als je je mies voelt.
Nee idd.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hoe vaak moet jij er zijn dan voor behandeling? Ik blijf vragen omdat ik het niet ken maar wel zie. Wil je verder geen vragen zeg het.
Vind het niet erg hoor,

Ik zit er 3 keer in de week, Is de standaard voor dialyse. Ik zit er op dinsdag, donderdag en zaterdag om kwart over 8 smorgens.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163465482
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:51 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee idd.

[..]

Vind het niet erg hoor,

Ik zit er 3 keer in de week, Is de standaard voor dialyse. Ik zit er op dinsdag, donderdag en zaterdag om kwart over 8 smorgens.
Damn. Ik kan klagen. Maar dat is totaal levens verandert. Heb je een partner en misschien kinderen? Hoe pas je dat in in je leven?
pi_163465523
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:51 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee idd.

[..]

Vind het niet erg hoor,

Ik zit er 3 keer in de week, Is de standaard voor dialyse. Ik zit er op dinsdag, donderdag en zaterdag om kwart over 8 smorgens.
Begrijpt jouw omgeving je?
  zaterdag 2 juli 2016 @ 19:57:24 #34
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163465596
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Damn. Ik kan klagen. Maar dat is totaal levens verandert. Heb je een partner en misschien kinderen? Hoe pas je dat in in je leven?
Nee ik ben single en heb geen kinderen. Het is idd wel een aanpassing want je moet alles er om heen plannen maar het is te doen. Daarom ben ik ook zo vroeg dan heb ik tenminste nog een beetje wat aan mijn dag.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:54 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Begrijpt jouw omgeving je?
Meestal wel.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163465654
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:57 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee ik ben single en heb geen kinderen. Het is idd wel een aanpassing want je moet alles er om heen plannen maar het is te doen. Daarom ben ik ook zo vroeg dan heb ik tenminste nog een beetje wat aan mijn dag.

[..]

Meestal wel.
Hoe zie je jouw toekomst? Ik ken je leeftijd niet. Dialyse thuis zit er een beetje aan te komen. Werk? Relatie?
  zaterdag 2 juli 2016 @ 20:01:01 #36
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163465691
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hoe zie je jouw toekomst? Ik ken je leeftijd niet. Dialyse thuis zit er een beetje aan te komen. Werk? Relatie?
Ik ben 28. Ik weet niet wat mijn toekomst brengt, Dialyse thuis wil ik niet. Relatie wil ik ook niet, en werk hoop ik weer te kunnen doen als ik een nieuwe nier heb. Ik ga nu wel binnenkort starten met vrijwilligerswerk voor een paar uurtjes.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163465740
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:01 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik ben 28. Ik weet niet wat mijn toekomst brengt, Dialyse thuis wil ik niet. Relatie wil ik ook niet, en werk hoop ik weer te kunnen doen als ik een nieuwe nier heb. Ik ga nu wel binnenkort starten met vrijwilligerswerk voor een paar uurtjes.
Waarom geen relatie? Iemand weet waar hij/zij aan begint. Wat mij opvalt bij dagbehandeling is dt de mensen die er werken vaak zo enorm aardig zijn. Daar is wel duidelijk een selectie in.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 20:04:36 #38
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163465771
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Waarom geen relatie? Iemand weet waar hij/zij aan begint. Wat mij opvalt bij dagbehandeling is dt de mensen die er werken vaak zo enorm aardig zijn. Daar is wel duidelijk een selectie in.
Ja je moet ook wel met mensen kunnen omgaan natuurlijk. Mensen die daar liggen zijn meestal doodziek.

Ik wil geen relatie om redenen die niks met dialyse te maken hebben ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163465825
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:04 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja je moet ook wel met mensen kunnen omgaan natuurlijk. Mensen die daar liggen zijn meestal doodziek.

Ik wil geen relatie om redenen die niks met dialyse te maken hebben ;)
Echt praten met elkaar doe je daar niet. Pas wilde een zus van mij mee naar die afdeling. Dat kan niet. En ik kom er voor iets heel simpels en dat kost een uur.

Ik begrijp je punt en loop er zelf tegenaan. Maar een relatie moet gewoon kunnen. Als je eerlijk bent over jouw gezondheid.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 20:09:34 #40
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163465877
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Echt praten met elkaar doe je daar niet. Pas wilde een zus van mij mee naar die afdeling. Dat kan niet. En ik kom er voor iets heel simpels en dat kost een uur.

Ik begrijp je punt en loop er zelf tegenaan. Maar een relatie moet gewoon kunnen. Als je eerlijk bent over jouw gezondheid.
Weet je zeker dat je dan in een dialysecentrum zit? Bij mij zitten we gezellig te kletsen en komt er visite gewoon binnenvallen, geen probleem.

Zoals ik zei heeft het niks met mijn gezondheid te maken waarom ik geen relatie wil.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163465940
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:09 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je dan in een dialysecentrum zit? Bij mij zitten we gezellig te kletsen en komt er visite gewoon binnenvallen, geen probleem.

Zoals ik zei heeft het niks met mijn gezondheid te maken waarom ik geen relatie wil.
Dat weet ik niet zeker. Het kunnen ook mensen zijn die een chemo kuur krijgen. Bij ons wordt niet gepraat maar is de sfeer zeer goed. Mensen zijn echt ziek en erg op zichzelf. Je zegt elkaar wel dag en soms praat je.

Dat kan. Ik dacht dat je bedoelde dat het te maken had met dialyse. Geen relatie willen is iets anders.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 20:13:18 #42
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163465965
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat weet ik niet zeker. Het kunnen ook mensen zijn die een chemo kuur krijgen. Bij ons wordt niet gepraat maar is de sfeer zeer goed. Mensen zijn echt ziek en erg op zichzelf. Je zegt elkaar wl dag en soms praat je.

Dat kan. Ik dacht dat je bedoelde dat het te maken had met dialyse. Geen relatie willen is iets anders.
Dan denk ik niet dat het een dialysecentrum is. Das heel anders.

Nee, heeft er niks mee te maken.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163466036
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:13 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dan denk ik niet dat het een dialysecentrum is. Das heel anders.

Nee, heeft er niks mee te maken.
Dan is het chemo waarschijnlijk.Dat weet ik ook van bepaalde mensen. Neemt niet weg dat jij er drie keer per week moet zijn voor een paar uur. Dat is het rare van bepaalde ziekten. Je weet er weinig over. Het bestaat. Als je niemand kent die het heeft heb je er niets mee te maken.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 20:17:21 #44
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163466060
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:16 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan is het chemo waarschijnlijk.Dat weet ik ook van bepaalde mensen. Neemt niet weg dat jij er drie keer per week moet zijn voor een paar uur. Dat is het rare van bepaalde ziekten. Je weet er weinig over. Het bestaat. Als je niemand kent die het heeft heb je er niets mee te maken.
Klopt. Is maar goed ook. Ik ben nu ongewild expert geworden en das ook niet alles.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163466110
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:17 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Klopt. Is maar goed ook. Ik ben nu ongewild expert geworden en das ook niet alles.
Het geeft je het gevoel dat je nog enige controle hebt. Ook erg belangrijk. Dan is een goede arts die meedenkt ook van groot belang.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 20:20:05 #46
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163466118
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het geeft je het gevoel dat je nog enige controle hebt. Ook erg belangrijk. Dan is een goede arts die meedenkt ook van groot belang.
Klopt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163466248
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:37 schreef LPFAN het volgende:
Zo ff poosje mee lopen bleren met mijn muziek en gegeten en voel me nu een stuk beter.
:*
  zaterdag 2 juli 2016 @ 20:26:03 #48
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163466276
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:25 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

:*
:*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163466354
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:25 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

:*
Andre Hazes begreep ik. Helend.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 20:29:38 #50
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163466373
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:29 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Andre Hazes begreep ik. Helend.
?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163466389
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:29 schreef LPFAN het volgende:

[..]

?
Het was een grap.......
  zaterdag 2 juli 2016 @ 20:32:32 #52
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163466459
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het was een grap.......
Aha
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163466952
De pijn is vandaag weer erg. Heb de hele voormiddag nogal somnolent rondgelopen en dat heb ik echt alleen als ik teveel pijn heb (of als ik ziek word. Als ik 8 uur slaap, weet ik dat ik koorts heb en meestal een bronchi(oli)tis of een longontsteking).

Maar eigenlijk is dat echt niks in vergelijking met de andere verhalen in dit topic... :X
pi_163466979
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:50 schreef MarieAlice het volgende:
De pijn is vandaag weer erg. Heb de hele voormiddag nogal somnolent rondgelopen en dat heb ik echt alleen als ik teveel pijn heb (of als ik ziek word. Als ik 8 uur slaap, weet ik dat ik koorts heb en meestal een bronchi(oli)tis of een longontsteking).

Maar eigenlijk is dat echt niks in vergelijking met de andere verhalen in dit topic... :X
Sterkte met de pijn. En wat is somnolent?
pi_163467718
Marie, ophouden nu hoor, jouw verhaal en ervaring mag er óók zijn. Praat hier lekker van je af, ongeacht waarover :*
Beterschap!

LP; fijn dat het beter gaat nu, houden zo :Y
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:14:28 #56
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163467816
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:50 schreef MarieAlice het volgende:
De pijn is vandaag weer erg. Heb de hele voormiddag nogal somnolent rondgelopen en dat heb ik echt alleen als ik teveel pijn heb (of als ik ziek word. Als ik 8 uur slaap, weet ik dat ik koorts heb en meestal een bronchi(oli)tis of een longontsteking).

Maar eigenlijk is dat echt niks in vergelijking met de andere verhalen in dit topic... :X
Nou ik zou niet willen ruilen met jou hoor. Veel beterschap :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:14:56 #57
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163467836
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Marie, ophouden nu hoor, jouw verhaal en ervaring mag er óók zijn. Praat hier lekker van je af, ongeacht waarover :*
Beterschap!

LP; fijn dat het beter gaat nu, houden zo :Y
Jah wat muziek en eten niet kunnen doen ;p

Zie alleen wel enorm nu op tegen dinsdag :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163467900
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:14 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jah wat muziek en eten niet kunnen doen ;p

Zie alleen wel enorm nu op tegen dinsdag :{
Dat snap ik.. Even weer met een scherpe proberen? En zodra de angst weer is weggezakt overgaan op stomp?
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:23:07 #59
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163468167
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:16 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat snap ik.. Even weer met een scherpe proberen? En zodra de angst weer is weggezakt overgaan op stomp?
Ja idd. Zeker dinsdag gaat het niet lukken omdat het toch een beetje dichtgroeit en er zit nu natuurlijk een extra dag tussen dus mooi weer op scherp. Vind het wel ff best.
Zo stom he dat je dan gelijk allemaal herinneringen terug krijgt. Verkrampte gewoon helemaal.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163468209
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:23 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja idd. Zeker dinsdag gaat het niet lukken omdat het toch een beetje dichtgroeit en er zit nu natuurlijk een extra dag tussen dus mooi weer op scherp. Vind het wel ff best.
Zo stom he dat je dan gelijk allemaal herinneringen terug krijgt. Verkrampte gewoon helemaal.
Lijkt me ook best wel traumatisch.. Is ook niet niks allemaal :*
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:27:17 #61
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163468311
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:24 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Lijkt me ook best wel traumatisch.. Is ook niet niks allemaal :*
Nee is het ook niet. Maar heb ook afgesproken dat als het niet wil ik op scherp mag. Zeker omdat het zo mis is gegaan eerder. Hoogepunt was een half uur lang maar proberen die naalden er in te krijgen. Ik in paniek, verpleegster enorm gefrustreerd en uiteindelijk op 1 naald moeten dialyseren omdat mijn arm blauw en dik werd. :')
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163468464
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:27 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee is het ook niet. Maar heb ook afgesproken dat als het niet wil ik op scherp mag. Zeker omdat het zo mis is gegaan eerder. Hoogepunt was een half uur lang maar proberen die naalden er in te krijgen. Ik in paniek, verpleegster enorm gefrustreerd en uiteindelijk op 1 naald moeten dialyseren omdat mijn arm blauw en dik werd. :')
Goed compromis, zoiets moet je niet weer willen nee.. :N
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:33:33 #63
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163468562
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:31 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Goed compromis, zoiets moet je niet weer willen nee.. :N
Nee idd, ik snap wel waarom ze willen dat ik op stomp over ga, maar ja als het nou niet wil. Het gaat prima op scherp dus waarom dat veranderen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163468768
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Marie, ophouden nu hoor, jouw verhaal en ervaring mag er óók zijn. Praat hier lekker van je af, ongeacht waarover :*
Beterschap!

LP; fijn dat het beter gaat nu, houden zo :Y
Behalve vriendjes of geld, dat mag niet. :T

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163468786
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Behalve vriendjes of geld, dat mag niet. :T

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha ha ha
:{
pi_163468845
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:16 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat snap ik.. Even weer met een scherpe proberen? En zodra de angst weer is weggezakt overgaan op stomp?
Er is wel iets raars met naalden soms. Ik weet niet hoe dat zit bij dialyse. Soms gebruikt men iets anders.
pi_163468865
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er is wel iets raars met naalden soms. Ik weet niet hoe dat zit bij dialyse. Soms gebruikt men iets anders.
Ja soms gebruiken ze spijkers, of schroeven.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:41:39 #68
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163468876
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er is wel iets raars met naalden soms. Ik weet niet hoe dat zit bij dialyse. Soms gebruikt men iets anders.
Dialyse kan je niet met iets anders vergelijken. Zijn speciale naalden speciaal daarvoor.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163468887
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:41 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ja soms gebruiken ze spijkers, of schroeven.
Daar lijkt het op soms.
pi_163468906
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:41 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dialyse kan je niet met iets anders vergelijken. Zijn speciale naalden speciaal daarvoor.
Maar blijkbaar niet altijd okay.
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 21:44:15 #71
137949 Disana
pi_163468982
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:33 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee idd, ik snap wel waarom ze willen dat ik op stomp over ga, maar ja als het nou niet wil. Het gaat prima op scherp dus waarom dat veranderen.
Ik geloof dat je al eens de voordelen van stomp hebt uitgelegd (in hun ogen), maar ik ben het vergeten. Als leek zou ik denken dat je gewoon de naalden neemt die er goed in gaan.
pi_163469047
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 16:17 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja ik prik zelf. Nee dat wil ik niet laten doen door een verpleegster ;) Ja heb net ff geslapen en voel me wel wat beter.
Ik prik zelf ook liever dan dat een verpleegster dat doet, sommige kunnen soms (per ongeluk) zó lomp die naald erin jassen, dan liever zelf :Y
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 21:47:06 #73
137949 Disana
pi_163469125
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik prik zelf ook liever dan dat een verpleegster dat doet, sommige kunnen soms (per ongeluk) zó lomp die naald erin jassen, dan liever zelf :Y
Ik moet nogal vaak bloed laten prikken, en zelfs op de prikpoli hier loopt de handigheid nogal uiteen: de ene keer heb ik een grote bloeduitstorting, terwijl er de andere keer helemaal niets van te merken is.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:47:09 #74
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163469128
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar blijkbaar niet altijd okay.
Het ligt niet aan de naalden maar aan mijn shunt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik geloof dat je al eens de voordelen van stomp hebt uitgelegd (in hun ogen), maar ik ben het vergeten. Als leek zou ik denken dat je gewoon de naalden neemt die er goed in gaan.
Met stompe naalden beschadig je de shunt niet. Door steeds op de zelfde plek te prikken is er een tunneltje onderhuids onstaan waar die stompe naald (normaal) zo in schuift. Met scherp maak je steeds gaatjes waardoor de shunt zwakker wordt op den duur en kan gaan scheuren.

Maar goed mijn shunt is zo hard en stug dat het gewoon niet wil. Heb er haast een hamer en een beitel bij nodig.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163469135
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik prik zelf ook liever dan dat een verpleegster dat doet, sommige kunnen soms (per ongeluk) zó lomp die naald erin jassen, dan liever zelf :Y
Maar je mag dus zelf prikken?
pi_163469156
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:48 schreef Disana het volgende:

[..]

Fijn dat het beter met je gaat en dat je weer zo mobiel bent.
Dank je ^O^, zeker fijn! Iedere dag een nieuwe kans en een stap verder :Y)
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:47:59 #77
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163469157
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar je mag dus zelf prikken?
Ik prik zelf ja.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 21:48:13 #78
137949 Disana
pi_163469169
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:47 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Het ligt niet aan de naalden maar aan mijn shunt.

[..]

Met stompe naalden beschadig je de shunt niet. Door steeds op de zelfde plek te prikken is er een tunneltje onderhuids onstaan waar die stompe naald (normaal) zo in schuift. Met scherp maak je steeds gaatjes waardoor de shunt zwakker wordt op den duur en kan gaan scheuren.

Maar goed mijn shunt is zo hard en stug dat het gewoon niet wil. Heb er haast een hamer en een beitel bij nodig.
Ik snap het. Balen voor je zeg.
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 21:49:01 #79
137949 Disana
pi_163469202
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dank je ^O^, zeker fijn! Iedere dag een nieuwe kans en een stap verder :Y)
Goede vooruitzichten dus.
pi_163469228
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik moet nogal vaak bloed laten prikken, en zelfs op de prikpoli hier loopt de handigheid nogal uiteen: de ene keer heb ik een grote bloeduitstorting, terwijl er de andere keer helemaal niets van te merken is.
Ik heb 1 keer een behoorlijke blauwe plek gehad na bloedprikken. Maar normaal vrijwel nooit.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:49:41 #81
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163469236
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:48 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik snap het. Balen voor je zeg.
Ja het ging zo goed donderdag dat we er allebei van stonden te kijken. Verpleegster heeft het vandaag zelf ook nog geprobeerd met haar volle gewicht er op maar kwam ook geen millimeter verder.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163469241
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:47 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Het ligt niet aan de naalden maar aan mijn shunt.

[..]

Met stompe naalden beschadig je de shunt niet. Door steeds op de zelfde plek te prikken is er een tunneltje onderhuids onstaan waar die stompe naald (normaal) zo in schuift. Met scherp maak je steeds gaatjes waardoor de shunt zwakker wordt op den duur en kan gaan scheuren.

Maar goed mijn shunt is zo hard en stug dat het gewoon niet wil. Heb er haast een hamer en een beitel bij nodig.
Een shunt is een vooropgezette 'ingang'. Dat werkt toch nooit pijnloos drie keer per week? Wissel je nooit met dijbeen?
pi_163469262
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar je mag dus zelf prikken?
Ik wel, even vooropgesteld dat ik geen dialyse heb / hoef te ondergaan. En iets anders bedoelde met "zelf prikken", tegen trombose.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:51:13 #84
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163469303
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Een shunt is een vooropgezette 'ingang'. Dat werkt toch nooit pijnloos drie keer per week? Wissel je nooit met dijbeen?
Een dialyseshunt is anders. Het is een verbinding tussen slagader en ader in de arm waardoor de ader opzet en aanprikbaar is. En nee het is ook niet pijnloos.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163469308
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik wel, even vooropgesteld dat ik geen dialyse heb / hoef te ondergaan. En iets anders bedoelde met "zelf prikken", tegen trombose.
Maar je mag op zo'n afdeling zelf de naald inbrengen? Subcutaan spuiten doe ik ook. Maar niet in het ziekenhuis.
pi_163469312
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:49 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja het ging zo goed donderdag dat we er allebei van stonden te kijken. Verpleegster heeft het vandaag zelf ook nog geprobeerd met haar volle gewicht er op maar kwam ook geen millimeter verder.
Wtf, met haar volle gewicht?! Tering! Waarom krijg ik hier allebei beelden bij? _O-
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 21:51:39 #87
137949 Disana
pi_163469314
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:49 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja het ging zo goed donderdag dat we er allebei van stonden te kijken. Verpleegster heeft het zelf ook nog geprobeerd met haar volle gewicht er op maar kwam ook geen millimeter verder.
Ik kan me je frustratie goed voorstellen.

Het doet me denken aan het inbrengen van mijn pacemaker. Er moest een derde draad in een ader onder het hart geschoven worden, maar die kregen ze er met geen mogelijkheid in omdat de klepjes in die ader de verkeerde kant uit bleven staan. Na vier uur proberen hebben ze het opgegeven.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:52:30 #88
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163469342
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wtf, met haar volle gewicht?! Tering! Waarom krijg ik hier allebei beelden bij? _O-
Hahah ja, en nog wou dat kreng er niet in he :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163469351
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik kan me je frustratie goed voorstellen.

Het doet me denken aan het inbrengen van mijn pacemaker. Er moest een derde draad in een ader onder het hart geschoven worden, maar die kregen ze er met geen mogelijkheid in omdat de klepjes in die ader de verkeerde kant uit bleven staan. Na vier uur proberen hebben ze het opgegeven.
Harrejakkes :X Hoe is dat uiteindelijk opgelost?
pi_163469370
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:51 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Een dialyseshunt is anders. Het is een verbinding tussen slagader en ader in de arm waardoor de ader opzet en aanprikbaar is. En nee het is ook niet pijnloos.
3 x per week op die manier is nooit pijnloos. Daarom mijn vraag of je nooit een andere ingang gebruikt. Er zijn meer plekken om een slagader te vinden. Lijkt mij belangrijk. .
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:53:29 #91
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163469375
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik kan me je frustratie goed voorstellen.

Het doet me denken aan het inbrengen van mijn pacemaker. Er moest een derde draad in een ader onder het hart geschoven worden, maar die kregen ze er met geen mogelijkheid in omdat de klepjes in die ader de verkeerde kant uit bleven staan. Na vier uur proberen hebben ze het opgegeven.
Jeetje :o
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 21:54:04 #92
137949 Disana
pi_163469393
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:52 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Harrejakkes :X Hoe is dat uiteindelijk opgelost?
Die derde draad was waar alles om ging, die had mijn hart impulsen moeten geven zodat het wat sterker klopt. Maar dat is niet gelukt en nu zit de pacemaker er voor niets. Ze willen het nu via een operatie doen, maar daar heb ik nog geen ja op gezegd.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:54:26 #93
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163469405
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

3 x per week op die manier is nooit pijnloos. Daarom mijn vraag of je nooit een andere ingang gebruikt. Er zijn meer plekken om een slagader te vinden. Lijkt mij belangrijk. .
Lees je wel? Een slagader kan niet aangeprikt worden. Er wordt een speciale verbinding gemaakt in mijn arm om aan te kunnen prikken dus nee dat kan nooit ergens anders.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163469441
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar je mag op zo'n afdeling zelf de naald inbrengen? Subcutaan spuiten doe ik ook. Maar niet in het ziekenhuis.
Ik heb gevraagd of ik het zelf mocht doen en ze het mij wilde leren, 2 min later deed ik het zelf ;)
pi_163469444
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:54 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Lees je wel? Een slagader kan niet aangeprikt worden. Er wordt een speciale verbinding gemaakt in mijn arm om aan te kunnen prikken dus nee dat kan nooit ergens anders.
Dat begrijp ik dan niet. Het is ook de eerste keer dat ik er meer over hoor.
pi_163469456
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Die derde draad was waar alles om ging, die had mijn hart impulsen moeten geven zodat het wat sterker klopt. Maar dat is niet gelukt en nu zit de pacemaker er voor niets. Ze willen het nu via een operatie doen, maar daar heb ik nog geen ja op gezegd.
Wauw, heftig zeg.. En je had al uitgelegd waarom je op ziet tegen een operatie, kan ik me erg goed voorstellen..
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:56:36 #97
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163469474
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:55 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat begrijp ik dan niet. Het is ook de eerste keer dat ik er meer over hoor.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163469483
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik heb gevraagd of ik het zelf mocht doen en ze het mij wilde leren, 2 min later deed ik het zelf ;)
Maar dat is anders dan wat LPfan doet.....
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 21:57:05 #99
137949 Disana
pi_163469489
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:56 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wauw, heftig zeg.. En je had al uitgelegd waarom je op ziet tegen een operatie, kan ik me erg goed voorstellen..
Nou, over deze operatie had ik gehoord dat ze vanuit je zij met een spanner de ribben uit elkaar duwen en dan naar binnen gaan. Ik zie dat niet zo zitten :X
pi_163469512
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Die derde draad was waar alles om ging, die had mijn hart impulsen moeten geven zodat het wat sterker klopt. Maar dat is niet gelukt en nu zit de pacemaker er voor niets. Ze willen het nu via een operatie doen, maar daar heb ik nog geen ja op gezegd.
Jeetje, voel jij je af en toe (en alle anderen hier) geen proefkonijn? Zelf had / heb ik dat gevoel weleens
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:57:51 #101
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163469517
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou, over deze operatie had ik gehoord dat ze vanuit je zij met een spanner de ribben uit elkaar duwen en dan naar binnen gaan. Ik zie dat niet zo zitten :X
Brrr kan ik me goed voorstellen zeg! :o
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163469521
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou, over deze operatie had ik gehoord dat ze vanuit je zij met een spanner de ribben uit elkaar duwen en dan naar binnen gaan. Ik zie dat niet zo zitten :X
WTF?! :X
En dan word je wakker uit je narcose.. ik moet er niet aan denken, jezus. Is er dan echt geen andere manier??
pi_163469526
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:56 schreef LPFAN het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Okay. Ik zie de tekening. Wat lost dit voor jou op? Je hebt dan nog steeds een nierprobleem.
pi_163469544
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Okay. Ik zie de tekening. Wat lost dit voor jou op? Je hebt dan nog steeds een nierprobleem.
Nou ho maar weer, google is je beste vriend.
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 21:58:28 #105
137949 Disana
pi_163469545
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Jeetje, voel jij je af en toe (en alle anderen hier) geen proefkonijn? Zelf had / heb ik dat gevoel weleens
Nee, dat niet. Waarom voel jij dat soms wel zo?
pi_163469585
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:58 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nou ho maar weer, google is je beste vriend.
Iemand kan het gewoon uitleggen.....of niet. Dat gaf ik eerder aan. Ik begrijp de irritatie omdat iemand het niet begrijpt. Nu ben ik hier en ik vraag.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:59:53 #107
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163469594
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Okay. Ik zie de tekening. Wat lost dit voor jou op? Je hebt dan nog steeds een nierprobleem.
Als ik dit niet had kon ik niet dialyseren en ga ik dood.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163469602
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Iemand kan het gewoon uitleggen.....of niet. Dat gaf ik eerder aan. Ik begrijp de irritatie omdat iemand het niet begrijpt. Nu ben ik hier en ik vraag.
Ik zie liever niet een herhaling van de vorige keer dat je hier plompverloren kwam binnen stappen. :N
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 22:00:25 #109
137949 Disana
pi_163469612
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:57 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

WTF?! :X
En dan word je wakker uit je narcose.. ik moet er niet aan denken, jezus. Is er dan echt geen andere manier??
De geijkte manier via een ader onder je sleutelbeen lukte niet, dus dit is wat overblijft. En dan willen ze ook nog een ICD plaatsen, een kastje dat een stroomstoot geeft als je hart stopt. Ik heb ook daar nog geen ja op gezegd want ik ben het ziekenhuisverblijf zo zat. Maar ja, nu ga ik toch een operatie tegemoet die niet uit te stellen is.
pi_163469633
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:59 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Als ik dit niet had kon ik niet dialyseren en ga ik dood.
Ik weet niet zo goed wat er op te zeggen. Het is iets dat veel ernstiger is dan ik dacht. En ik nam het al zeer serieus.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 22:01:18 #111
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163469637
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:00 schreef Disana het volgende:

[..]

De geijkte manier via een ader onder je sleutelbeen lukte niet, dus dit is wat overblijft. En dan willen ze ook nog een ICD plaatsen, een kastje dat een stroomstoot geeft als je hart stopt. Ik heb ook daar nog geen ja op gezegd want ik ben het ziekenhuisverblijf zo zat. Maar ja, nu ga ik toch een operatie tegemoet die niet uit te stellen is.
Kunnen ze dat dan niet gelijk met de operatie doen die je toch moet of wordt dat te veel voor je lichaam?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163469642
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:00 schreef Disana het volgende:

[..]

De geijkte manier via een ader onder je sleutelbeen lukte niet, dus dit is wat overblijft. En dan willen ze ook nog een ICD plaatsen, een kastje dat een stroomstoot geeft als je hart stopt. Ik heb ook daar nog geen ja op gezegd want ik ben het ziekenhuisverblijf zo zat. Maar ja, nu ga ik toch een operatie tegemoet die niet uit te stellen is.
Vreselijk.. ik kan er niks anders van zeggen :@
Sterkte en succes met de afwegingen en keuzes die je moet maken..
  zaterdag 2 juli 2016 @ 22:02:02 #113
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163469670
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed wat er op te zeggen. Het is iets dat veel ernstiger is dan ik dacht. En ik nam het al zeer serieus.
Dialyse is een levensreddende behandeling. Zonder dialyse overlijd ik in een paar weken.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163469677
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:00 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik zie liever niet een herhaling van de vorige keer dat je hier plompverloren kwam binnen stappen. :N
Wat was daar mis mee? Ik vraag gewoon dingen. Dat is normaal. Anders moet je hier niet posten. Maar geef maar het raarste aan wat ik toen heb gezegd.
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 22:02:09 #115
137949 Disana
pi_163469678
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:01 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Kunnen ze dat dan niet gelijk met de operatie doen die je toch moet of wordt dat te veel voor je lichaam?
Ik denk dat dat te veel zou worden, vooral de narcose is met mijn hart nogal riskant.
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 22:02:24 #116
137949 Disana
pi_163469687
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:01 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Vreselijk.. ik kan er niks anders van zeggen :@
Sterkte en succes met de afwegingen en keuzes die je moet maken..
Dankje POS.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 22:02:50 #117
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163469702
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:02 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik denk dat dat te veel zou worden, vooral de narcose is met mijn hart nogal riskant.
Hmm idd dan is het een slecht idee.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163469855
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Waarom voel jij dat soms wel zo?
Omdat ze op veel vragen geen antwoorden weten en ik het wiel zelf/opnieuw mag uitvinden, gaat allemaal zo amateuristisch. En dat noemt zich dan specialist.. :{

Er zijn uitzonderingen hoor, maar soms zou ik ze achter het behang plakken :Y
pi_163469886
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat was daar mis mee? Ik vraag gewoon dingen. Dat is normaal. Anders moet je hier niet posten. Maar geef maar het raarste aan wat ik toen heb gezegd.
Sommigen irriteren zich nou eenmaal snel aan een ander, niks van aantrekken hoor.
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 22:07:57 #120
137949 Disana
pi_163469896
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Omdat ze op veel vragen geen antwoorden weten en ik het wiel zelf/opnieuw mag uitvinden, gaat allemaal zo amateuristisch. En dat noemt zich dan specialist.. :{

Er zijn uitzonderingen hoor, maar soms zou ik ze achter het behang plakken :Y
Dat lijkt me een vervelende ervaring, word je daar niet onzeker van. Ik kan niet zeggen dat ik twijfel aan mijn specialisten gelukkig.
pi_163469941
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:00 schreef Disana het volgende:

[..]

De geijkte manier via een ader onder je sleutelbeen lukte niet, dus dit is wat overblijft. En dan willen ze ook nog een ICD plaatsen, een kastje dat een stroomstoot geeft als je hart stopt. Ik heb ook daar nog geen ja op gezegd want ik ben het ziekenhuisverblijf zo zat. Maar ja, nu ga ik toch een operatie tegemoet die niet uit te stellen is.
Poe hé, ook al keuzes maken wat betreft een operatie, heel veel sterkte! Ik mag binnenkort de keuze ook wéér maken.. *ril*
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 22:09:50 #122
137949 Disana
pi_163469970
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Poe hé, ook al keuzes maken wat betreft een operatie, heel veel sterkte! Ik mag binnenkort de keuze ook wéér maken.. *ril*
Drie operaties, in mijn geval :) Waar kijk jij op uit?
pi_163469992
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Sommigen irriteren zich nou eenmaal snel aan een ander, niks van aantrekken hoor.
Het is zo enorm moeilijk je in te leven in een ziekte die je niet kent. Dan iemand aanpakken op vragen is raar. Maar wie kent hier werkelijk MS of bijv. ALS? Er zijn van die dingen. Mensen moeten serieus hun verhaal kwijt en soms wil ik het wel horen ook. Ik heb chronische clusterhoofdpijn. De verwachting is niet dat mensen dat begrijpen. Daar lopen veel mensen tegen aan. Onbegrip.
pi_163470047
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat lijkt me een vervelende ervaring, word je daar niet onzeker van. Ik kan niet zeggen dat ik twijfel aan mijn specialisten gelukkig.
Inmiddels niet meer, pak het bijltje en hak ermee, doe het voor mijzelf :)
  zaterdag 2 juli 2016 @ 22:13:11 #125
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163470088
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Inmiddels niet meer, pak het bijltje en hak ermee, doe het voor mijzelf :)
Goed zo!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163470122
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Drie operaties, in mijn geval :) Waar kijk jij op uit?
Rug operatie nummer 3, vraag is nu nog of het noodzaak is ja of nee, zit een flink risico aan (niet meer kunnen lopen enzo).
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 22:13:54 #127
137949 Disana
pi_163470131
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Inmiddels niet meer, pak het bijltje en hak ermee, doe het voor mijzelf :)
Dat is waarschijnlijk wel de beste instelling.
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 22:14:30 #128
137949 Disana
pi_163470164
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Rug operatie nummer 3, vraag is nu nog of het noodzaak is ja of nee, zit een flink risico aan (niet meer kunnen lopen enzo).
Oh, dat klinkt niet best, dat lijkt me een hele moeilijke beslissing.
pi_163470187
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:00 schreef Disana het volgende:

[..]

De geijkte manier via een ader onder je sleutelbeen lukte niet, dus dit is wat overblijft. En dan willen ze ook nog een ICD plaatsen, een kastje dat een stroomstoot geeft als je hart stopt. Ik heb ook daar nog geen ja op gezegd want ik ben het ziekenhuisverblijf zo zat. Maar ja, nu ga ik toch een operatie tegemoet die niet uit te stellen is.
Bedoel je dat ze dit dan ook nog willen doen als je er toch bent? Is dat niet veel te zwaar voor je?
  zaterdag 2 juli 2016 @ 22:15:51 #130
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163470227
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Rug operatie nummer 3, vraag is nu nog of het noodzaak is ja of nee, zit een flink risico aan (niet meer kunnen lopen enzo).
Oh getver :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163470228
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:02 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik denk dat dat te veel zou worden, vooral de narcose is met mijn hart nogal riskant.
Ah sorry ik was daar nog niet met lezen :@
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 22:15:59 #132
137949 Disana
pi_163470233
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:15 schreef Laysa het volgende:

[..]

Bedoel je dat ze dit dan ook nog willen doen als je er toch bent? Is dat niet veel te zwaar voor je?
Nee, dit zijn twee afzonderlijke ingrepen die de cardioloog graag ziet. De operatie om mijn bijschildklier te verwijderen staat hier los van.
pi_163470248
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:10 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is zo enorm moeilijk je in te leven in een ziekte die je niet kent. Dan iemand aanpakken op vragen is raar. Maar wie kent hier werkelijk MS of bijv. ALS? Er zijn van die dingen. Mensen moeten serieus hun verhaal kwijt en soms wil ik het wel horen ook. Ik heb chronische clusterhoofdpijn. De verwachting is niet dat mensen dat begrijpen. Daar lopen veel mensen tegen aan. Onbegrip.
Ik vond niet dat je irritant was de vorige keer. Er zijn geen domme vragen wat betreft (chronische) ziektes.

Heb ooit eens een filmpje gezien van een meisje met clusterhoofdpijnaanval. (Dat meisje wat ook bij RTL late night was?) Hoe vaak heb jij een aanval?
pi_163470282
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:15 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, dit zijn twee afzonderlijke ingrepen die de cardioloog graag ziet. De operatie om mijn bijschildklier te verwijderen staat hier los van.
Pittig allemaal.
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 22:18:09 #135
137949 Disana
pi_163470319
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:17 schreef Laysa het volgende:

[..]

Pittig allemaal.
Nogal ja. Gelukkig zet de cardioloog er geen vaart achter.
pi_163470369
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik vond niet dat je irritant was de vorige keer. Er zijn geen domme vragen wat betreft (chronische) ziektes.

Heb ooit eens een filmpje gezien van een meisje met clusterhoofdpijnaanval. (Dat meisje wat ook bij RTL late night was?) Hoe vaak heb jij een aanval?
Dat is niet direct een goed vb denk ik. Dan moeten we wel dezelfde voor ons hebben. Die in een rolstoel zat......daar heb ik moeite mee.

Ik heb nu ca. 6 a 7 aanvallen per dag. Het heeft mijn leven verwoest.
pi_163470478
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:15 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, dit zijn twee afzonderlijke ingrepen die de cardioloog graag ziet. De operatie om mijn bijschildklier te verwijderen staat hier los van.
Je verwoord het wel goed, die de cardioloog graag ziet.. Nu zo lang mogelijk rekken tot de noodzaak er wel is of kies je voor een andere weg?
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 22:24:03 #138
137949 Disana
pi_163470535
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Je verwoord het wel goed, die de cardioloog graag ziet.. Nu zo lang mogelijk rekken tot de noodzaak er wel is of kies je voor een andere weg?
Ik mag zelf bepalen of ik wil dat mijn hart mogelijk wat sterker slaat, en of ik gereanimeerd wil worden als ik een hartritmestoornis krijg. Ik weet eigenlijk niet of je deze zaken noodzaak kunt noemen. Haast hebben ze wat mij betreft niet.
pi_163470536
Ook jij staat voor een moeilijke keuze (als je al een keus hebt..) WHENM.. sterkte!

Ik ga richting bed. Een lange en slopende dag gehad, maar het was het zó waard O+
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 22:24:42 #140
137949 Disana
pi_163470577
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:24 schreef Poesopstokje het volgende:
Ook jij staat voor een moeilijke keuze (als je al een keus hebt..) WHENM.. sterkte!

Ik ga richting bed. Een lange en slopende dag gehad, maar het was het zó waard O+
Mooi dat je een leuke dag hebt gehad. Welterusten!
  zaterdag 2 juli 2016 @ 22:24:57 #141
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163470598
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:24 schreef Poesopstokje het volgende:
Ook jij staat voor een moeilijke keuze (als je al een keus hebt..) WHENM.. sterkte!

Ik ga richting bed. Een lange en slopende dag gehad, maar het was het zó waard O+
~
Slaap lekker O+ Hopelijk laten de nachtmerries je met rust vannacht.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163470639
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Mooi dat je een leuke dag hebt gehad. Welterusten!
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:24 schreef LPFAN het volgende:

[..]

~
Slaap lekker O+ Hopelijk laten de nachtmerries je met rust vannacht.
Thanks, jullie straks ook!

En helaas, élke nacht nachtmerries. Maar zo extreem als vannacht hoeft van mij niet meer :X
  zaterdag 2 juli 2016 @ 22:26:43 #143
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163470680
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:25 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

[..]

Thanks, jullie straks ook!

En helaas, élke nacht nachtmerries. Maar zo extreem als vannacht hoeft van mij niet meer :X
Nee dat snap ik, ik hoop dat het meevalt voor je! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163470797
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:25 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]


[..]

Thanks, jullie straks ook!

En helaas, élke nacht nachtmerries. Maar zo extreem als vannacht hoeft van mij niet meer :X
Hopelijk valt het vannacht mee.

Welterusten.
pi_163470840
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:26 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee dat snap ik, ik hoop dat het meevalt voor je! :*
Chronische nachtmerries :') Wie verzint het..

Met de angst kan ik opzich leven, maar het slechte slapen an sich verpest de boel. Je lichaam herstelt 's nachts, bij mij duurt dat veel langer omdat de boel niet ''uit'' gaat 's nachts. Vandaar het brakke lichaam.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 22:32:39 #146
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163470935
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:30 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Chronische nachtmerries :') Wie verzint het..

Met de angst kan ik opzich leven, maar het slechte slapen an sich verpest de boel. Je lichaam herstelt 's nachts, bij mij duurt dat veel langer omdat de boel niet ''uit'' gaat 's nachts. Vandaar het brakke lichaam.
Ik snap het ja ;( Hopelijk vinden ze toch eens wat uit wat bij je werkt :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163470939
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:30 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Chronische nachtmerries :') Wie verzint het..

Met de angst kan ik opzich leven, maar het slechte slapen an sich verpest de boel. Je lichaam herstelt 's nachts, bij mij duurt dat veel langer omdat de boel niet ''uit'' gaat 's nachts. Vandaar het brakke lichaam.
wel herkenbaar hoor...ik heb gemiddeld 2 x per nacht nachtmerrie's. Ook mijn hele leven al, maar zo extreem als jij het hebt gelukkig niet.
pi_163470962
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:30 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Chronische nachtmerries :') Wie verzint het..

Met de angst kan ik opzich leven, maar het slechte slapen an sich verpest de boel. Je lichaam herstelt 's nachts, bij mij duurt dat veel langer omdat de boel niet ''uit'' gaat 's nachts. Vandaar het brakke lichaam.
Dat is inderdaad waardeloos. Ik heb er ook last van. Dat is dus iets dat mensen over het algemeen niet begrijpen omdat men er niet bij is. Slecht slapen is een totale bitch. Je kan er pillen voor krijgen. Werkt op langere termijn ook niet.
pi_163470985
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:30 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Chronische nachtmerries :') Wie verzint het..

Met de angst kan ik opzich leven, maar het slechte slapen an sich verpest de boel. Je lichaam herstelt 's nachts, bij mij duurt dat veel langer omdat de boel niet ''uit'' gaat 's nachts. Vandaar het brakke lichaam.
Hopelijk wordt er ooit een oorzaak gevonden of in ieder geval een remedie.

Een brak lichaam door slecht slapen is niet leuk. (Ik ken de andere kant: geestelijk brak door ontzettend slecht slapen.)
pi_163470999
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:32 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik snap het ja ;( Hopelijk vinden ze toch eens wat uit wat bij je werkt :*
Wie weet.. ooit ;(

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:32 schreef Laysa het volgende:

[..]

wel herkenbaar hoor...ik heb gemiddeld 2 x per nacht nachtmerrie's. Ook mijn hele leven al, maar zo extreem als jij het hebt gelukkig niet.
Vreselijk.. is er bij jou ooit een oorzaak gevonden?
pi_163471090
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:33 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wie weet.. ooit ;(

[..]

Vreselijk.. is er bij jou ooit een oorzaak gevonden?
Ik heb er nooit hulp voor gevraagd. Het is ook echt een familie ding. Mijn vader had er ook last van en mijn broer ook nog steeds...Het voelt een beetje normaal :@
Klinkt stom toch?
Maar nogmaals zoasl jij het hebt is het niet...
Wel slaapwandelen en macabere dromen...in een goede nacht ben ik enkel alleen in ''Wonderland'' :+
pi_163471155
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:32 schreef Laysa het volgende:

[..]

wel herkenbaar hoor...ik heb gemiddeld 2 x per nacht nachtmerrie's. Ook mijn hele leven al, maar zo extreem als jij het hebt gelukkig niet.
Poesopstokje en jij mogen mijn dromen wel hebben, ik heb werkelijk nooit nachtmerries. :@
pi_163471213
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:36 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik heb er nooit hulp voor gevraagd. Het is ook echt een familie ding. Mijn vader had er ook last van en mijn broer ook nog steeds...Het voelt een beetje normaal :@
Klinkt stom toch?
Maar nogmaals zoasl jij het hebt is het niet...
Wel slaapwandelen en macabere dromen...in een goede nacht ben ik enkel alleen in ''Wonderland'' :+
Ik wil ook naar Wonderland ;(
Gelukkig voelt het voor jou ''normaal'', dan valt er mee te leven :)

Ik ga nu echt hoor, donder bijna om :o

Doeeeei
pi_163471280
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:38 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik wil ook naar Wonderland ;(
Gelukkig voelt het voor jou ''normaal'', dan valt er mee te leven :)

Ik ga nu echt hoor, donder bijna om :o

Doeeeei
Doeg!
pi_163476678
Zo voetbal is afgelopen, vriend is naar z'n nachtdienst, eens kijken of ik kan slapen. :z
  zondag 3 juli 2016 @ 01:13:38 #156
451157 MarieAlice
MarieAlice
pi_163476949
Jeetje, jullie hebben veel geschreven :X
Eum. Nope, dat lukt nu niet meer om te lezen...

Slaapzacht allemaal, morgen doen ik nog eens een poging, jullie gaan gewoon zo snel, ik hou het echt niet bij :@ tenzij ik net online rondhang ofzo :@

:*
  zondag 3 juli 2016 @ 02:01:58 #157
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_163477415
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 07:58 schreef Sylvana het volgende:
Twifight wat rot dat je niet meer wist of je je langwerkende insuline had gespoten. Wat heb je nu gedaan dan? En heb je dat vaker? Misschien op zoek naar een geheugensteuntje ofzo?
Ik heb niet opnieuw genomen. Aangezien ik voor 50% dacht dat ik al gehad had was dat teveel risico. Ik kan het niet aan de voorraad zien helaas. Heel soms als het de eerste of de laatste lading van de spuit is. Daar tussenin sowieso niet, daar is mijn geheugen te slecht voor.

Het is gelukkig goed gekomen; ik had idd. al gehad. Als dat niet zo was dan had ik bij het wakker worden het gelijk gevoeld, maar dan zit ik dus al urenlang veel te hoog (20+).

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 10:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Misschien moet ik een grote knuffelbeer kopen. :D ;)
Je hebt van die speciale kussens specifiek hiervoor, die hebben ruwweg de lengte en dikte van een persoon en daar kun je dus echt tegenaan liggen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 10:50 schreef superkimmi het volgende:
Vriendin van mij spoot ooit 23 eh kortwerkende insuline denkende dat het langwerkend was.. Die heeft dus de hele nacht aa drink en dextro genomen en elk kwartier gemeten. Ze kon het ziekenhuis gelukkg vermijden (als het onder de 3 kwam meost ze met spoed gaan). Doodeng
Ja dat heb ik ook een keertje gehad ;( En af en toe dat ik de kortwerkende op de plek van de langwerkende spuit of andersom. Maar dat laatste is niet zo'n ramp. Sommige mensen spuiten alle insuline op dezelfde plek.

Ik zit zelf af en toe ook wel eens onder de 3 (laatst nog 2,2) en dan is de hypo ook echt erg, maar daar hoef ik gelukkig niet voor naar het ziekenhuis. Maar in haar geval snap ik het wel. Als je al zo laag zit en het daalt nog verder door die overdosis en de AA helpt niet meer dan moet er ingegrepen worden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 12:55 schreef LPFAN het volgende:
Verder weer een spuiter gehad, hele kleding onder het bloed dus dat nu snel in het zout gezet.
Nou ja, is als nierpatient zout toch nog ergens nuttig voor voor je ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door twiFight op 03-07-2016 02:29:12 ]
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 3 juli 2016 @ 02:25:34 #158
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_163477677
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:32 schreef LPFAN het volgende:
LP, ik zeg het maar gewoon eerlijk: ik snap nog geen hout van dat aanprikken/shunt verhaal. En ik ben over het algemeen best een slimme gozer. Wat een shunt is snap ik wel, maar het verschil met scherpe naald/botte naald en dat 'tunneltje' niet. En je hebt toch een katheter? Waar is die dan voor?

Nu wil ik je absoluut niet vragen het allemaal nog eens te gaan vertellen, dat heeft geen zin. Maar heb je misschien een pagina waar hierover wat verteld wordt? (Mag in het engels.) Soms moet je iets gewoon eens uit de 'mond' van een ander horen voordat je het snapt.

Ik kan uiteraard zelf zoeken, maar je hebt enkele malen genoemd dat jouw situatie (of shunt?) iets anders is en ik wil niet de verkeerde informatie bij jouw situatie zoeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door twiFight op 03-07-2016 02:32:14 ]
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 3 juli 2016 @ 12:52:20 #159
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163482091
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 02:25 schreef twiFight het volgende:

[..]

LP, ik zeg het maar gewoon eerlijk: ik snap nog geen hout van dat aanprikken/shunt verhaal. En ik ben over het algemeen best een slimme gozer. Wat een shunt is snap ik wel, maar het verschil met scherpe naald/botte naald en dat 'tunneltje' niet. En je hebt toch een katheter? Waar is die dan voor?

Nu wil ik je absoluut niet vragen het allemaal nog eens te gaan vertellen, dat heeft geen zin. Maar heb je misschien een pagina waar hierover wat verteld wordt? (Mag in het engels.) Soms moet je iets gewoon eens uit de 'mond' van een ander horen voordat je het snapt.

Ik kan uiteraard zelf zoeken, maar je hebt enkele malen genoemd dat jouw situatie (of shunt?) iets anders is en ik wil niet de verkeerde informatie bij jouw situatie zoeken.
Ik heb allaaaang die katheter niet meer! Dat was een noodoplossing omdat mijn shunt nog niet werkte en ik acuut moest dialyseren.

Ik heb ff links voor je opgezocht:

Martini Ziekenhuis nieuwsbrief

Heel toevallig is dit mijn dialysecentrum :P Maar hier in staat informatie over de buttonhole techniek en dat is hoe ik aanprik.

en dit is informatie over de shunt zelf:

Shunt info

Als je nog vragen hebt, stel ze dan maar en ik probeer ze te beantwoorden.

[ Bericht 2% gewijzigd door LPFAN op 03-07-2016 12:57:54 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163482133
Andere vraag. Hoe voel je je als nier patient in het algeheel? Ben je moe? Misselijk?
  zondag 3 juli 2016 @ 12:56:32 #161
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163482174
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 12:54 schreef Jaroon het volgende:
Andere vraag. Hoe voel je je als nier patient in het algeheel? Ben je moe? Misselijk?
Moe en als je veel last hebt van afvalstoffen kan je misselijk zijn ja.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163482231
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 12:56 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Moe en als je veel last hebt van afvalstoffen kan je misselijk zijn ja.
En hoe kom je aan die afwijking? DNA? Overdraagbaar?
  zondag 3 juli 2016 @ 13:02:48 #163
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163482297
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 12:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En hoe kom je aan die afwijking? DNA? Overdraagbaar?
Geen idee. Kan 1000 oorzaken hebben waarom je nieren er mee ophouden, ik weet het in mijn geval niet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163482336
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 13:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Geen idee. Kan 1000 oorzaken hebben waarom je nieren er mee ophouden, ik weet het in mijn geval niet.
Maar het is niet een familie ding in elk geval. Bijzonder. Ook aardig dat je zo rustig werkelijk antwoord geeft.
  zondag 3 juli 2016 @ 13:07:50 #165
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163482375
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 13:05 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar het is niet een familie ding in elk geval. Bijzonder. Ook aardig dat je zo rustig werkelijk antwoord geeft.
Nee het zit niet in de familie bij mij. Ben de enige. En ja waarom niet?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163482388
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 13:07 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee het zit niet in de familie bij mij. Ben de enige. En ja waarom niet?
Omdat veel vragen kunnen irriteren op een gegeven ogenblik.
  zondag 3 juli 2016 @ 13:09:51 #167
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163482415
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 13:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Omdat veel vragen kunnen irriteren op een gegeven ogenblik.
Ik laat het je dan wel weten ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163482475
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 13:09 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik laat het je dan wel weten ;)
Daar hoop ik op. Het is wel erg belangrijk dat je blijft uitleggen. Mensen begrijpen jouw ziekte niet over het algemeen. Ik ken aardig wat mensen maar niemand die volgens mij 3 x per week dialyse moet hebben. Dus je weet niets meer dan een naam.
  zondag 3 juli 2016 @ 13:14:03 #169
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163482499
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 13:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar hoop ik op. Het is wel erg belangrijk dat je blijft uitleggen. Mensen begrijpen jouw ziekte niet over het algemeen. Ik ken aardig wat mensen maar niemand die volgens mij 3 x per week dialyse moet hebben. Dus je weet niets meer dan een naam.
Klopt, Het was voor mij ook een ver van mijn bed show voordat ik begon. Wist er helemaal niks over. Wat ik gister ook zei, ik ben onvrijwillig een expert geworden er in ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163482561
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 13:14 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Klopt, Het was voor mij ook een ver van mijn bed show voordat ik begon. Wist er helemaal niks over. Wat ik gister ook zei, ik ben onvrijwillig een expert geworden er in ;)
Hoe oud was je toen je het kreeg of doorkreeg dat je het had? Was de diagnose makkelijk?
  zondag 3 juli 2016 @ 13:20:48 #171
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163482637
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 13:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hoe oud was je toen je het kreeg of doorkreeg dat je het had? Was de diagnose makkelijk?
In 2014 voelde ik me niet lekker en ging ik naar de huisarts, volgende dag bloed laten prikken en 2 uur later werd ik gebeld, Mijn nierfunctie bleek nog maar 15 % te zijn, dus naar het ziekenhuis, Heb er een week gelegen, mocht toen op mijn verjaardag naar huis, Anderhalf week later had ik een poli afspraak bij de nefroloog, Toen bleek dat mijn nierfunctie zo gedaald was dat ik de volgende dag gelijk moest dialyseren.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163482691
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 13:20 schreef LPFAN het volgende:

[..]

In 2014 voelde ik me niet lekker en ging ik naar de huisarts, volgende dag bloed laten prikken en 2 uur later werd ik gebeld, Mijn nierfunctie bleek nog maar 15 % te zijn, dus naar het ziekenhuis, Heb er een week gelegen, mocht toen op mijn verjaardag naar huis, Anderhalf week later had ik een poli afspraak bij de nefroloog, Toen bleek dat mijn nierfunctie zo gedaald was dat ik de volgende dag gelijk moest dialyseren.
En toen was je rond de 25. En dan verandert je leven ineens totaal. Er is ook weinig over bekend voor de normale mens.
  zondag 3 juli 2016 @ 13:24:32 #173
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163482736
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 13:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En toen was je rond de 25. En dan verandert je leven ineens totaal. Er is ook weinig over bekend voor de normale mens.
Ja.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163483583
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 02:25 schreef twiFight het volgende:

[..]

LP, ik zeg het maar gewoon eerlijk: ik snap nog geen hout van dat aanprikken/shunt verhaal. En ik ben over het algemeen best een slimme gozer. Wat een shunt is snap ik wel, maar het verschil met scherpe naald/botte naald en dat 'tunneltje' niet. En je hebt toch een katheter? Waar is die dan voor?

Nu wil ik je absoluut niet vragen het allemaal nog eens te gaan vertellen, dat heeft geen zin. Maar heb je misschien een pagina waar hierover wat verteld wordt? (Mag in het engels.) Soms moet je iets gewoon eens uit de 'mond' van een ander horen voordat je het snapt.

Ik kan uiteraard zelf zoeken, maar je hebt enkele malen genoemd dat jouw situatie (of shunt?) iets anders is en ik wil niet de verkeerde informatie bij jouw situatie zoeken.
Ik dacht al dat ik de enige was die er nog steeds niks van begreep. :@ Maar nu linkjes met uitleg. ^O^
  zondag 3 juli 2016 @ 14:03:22 #175
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163483625
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 14:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik dacht al dat ik de enige was die er nog steeds niks van begreep. :@ Maar nu linkjes met uitleg. ^O^
Het is ook heel lastig uitleggen aan iemand die er ver weg van staat en zeker zo online. Maar goed hoop dat jullie wat aan de linkjes hebben :)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163483712
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 14:03 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Het is ook heel lastig uitleggen aan iemand die er ver weg van staat en zeker zo online. Maar goed hoop dat jullie wat aan de linkjes hebben :)
Wil absoluut niet zeggen dat het aan jou ligt hoor. :@ Ik zou het dan eerder bij mezelf zoeken, dat ik gewoon "een beetje dom" ben. :P

Bedankt voor de linkjes trouwens.
  zondag 3 juli 2016 @ 14:07:28 #177
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163483759
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 14:06 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Wil absoluut niet zeggen dat het aan jou ligt hoor. :@ Ik zou het dan eerder bij mezelf zoeken, dat ik gewoon "een beetje dom" ben. :P

Bedankt voor de linkjes trouwens.
Oh nee dat dacht ik ook niet hoor, maar ik snap dat het moeilijk te begrijpen is ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163488443
Dagje sauna was heerlijk gisteren, vannacht goed geslapen, mn voet doet niet meer zeer, dus na 3 weken eindelijk weer het huishouden gedaan ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voelt dit fijn zeg! O+
Ik heb steeds mn rust genomen tussendoor en lig nu moe maar voldaan op de bank. Hoef ik me hier niet meer druk om te maken ^O^

En ik leer het nog steeds niet om ook extra te eten tussendoor, met weer een hypo als gevolg. Dat vergeet ik dan wel altijd, ook al zit ik tussendoor wel op de bank en neem ik wel drinken :')
  zondag 3 juli 2016 @ 17:02:33 #179
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_163488587
quote:
Dat helpt ^O^
Dus als ik het goed begrijp gaat dat tunneltje alleen over het stukje huid/vet naar de shunt toe, maar niet in de shunt zelf. Daar prik je normaal in en de shunt geneest zoals normaal na het dialyseren. Zeg ik dit goed? En lukt dat aanprikken van de shunt wel wat met een botte naald dan? Ik heb geen idee hoe sterk vaten zijn.

En hoe diep moet je de arm in om bij de shunt te komen? Gaat het om de ader die je ziet lopen in het midden van je onderarm als daar genoeg licht op schijnt?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_163488710
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 17:02 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dat helpt ^O^
Dus als ik het goed begrijp gaat dat tunneltje alleen over het stukje huid/vet naar de shunt toe, maar niet in de shunt zelf. Daar prik je normaal in en de shunt geneest zoals normaal na het dialyseren. Zeg ik dit goed? En lukt dat aanprikken van de shunt wel wat met een botte naald dan? Ik heb geen idee hoe sterk vaten zijn.

En hoe diep moet je de arm in om bij de shunt te komen? Gaat het om de ader die je ziet lopen in het midden van je onderarm als daar genoeg licht op schijnt?
Jij hebt ook nierproblemen?
  zondag 3 juli 2016 @ 17:09:05 #181
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163488768
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 17:02 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dat helpt ^O^
Dus als ik het goed begrijp gaat dat tunneltje alleen over het stukje huid/vet naar de shunt toe, maar niet in de shunt zelf. Daar prik je normaal in en de shunt geneest zoals normaal na het dialyseren. Zeg ik dit goed? En lukt dat aanprikken van de shunt wel wat met een botte naald dan? Ik heb geen idee hoe sterk vaten zijn.

En hoe diep moet je de arm in om bij de shunt te komen? Gaat het om de ader die je ziet lopen in het midden van je onderarm als daar genoeg licht op schijnt?
Ik zal vanavond ff een antwoord typen want hetgaat anders dan je nu denkt maar zit nu nietbij mijn pc ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163488824
Wauw Sylvana :o _O_ Wat zo'n relaxdag al niet met je kan doen hè!

Ik heb gezondigd :P Vanmiddag toch op bed gegaan, mijn lijf deed stom en was moe. Niet dat ik er van opgeknapt bent, maar goed..
Kind is ook moe dus we zitten samen lamlendig te doen op de bank.

En ik ben me mentaal aan het voorbereiden op het grasmaaien morgen, gras is eigenlijk alweer te hoog :@
Huishouden doe ik normaal op zondag, maar dat wordt hem vandaag ook écht niet.
  zondag 3 juli 2016 @ 17:12:18 #183
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_163488863
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 17:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Jij hebt ook nierproblemen?
Ja, maar ik hoef niet te dialyseren.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 3 juli 2016 @ 17:13:04 #184
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_163488879
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 17:09 schreef LPFAN het volgende:

[..]

maar zit nu nietbij mijn pc ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 3 juli 2016 @ 17:18:06 #185
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163489033
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 17:12 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ja, maar ik hoef niet te dialyseren.
Ik heb ff de pc van mijn pa ingepikt :P

Dat tunneltje zit echt in de shunt zelf en daar glijd dan die stompe naald in. Die prikgaatjes blijven ook open, komt alleen een korstje op die bij elke dialyse verwijderd wordt. ( Bij normaal prikken groeit hij wel dicht)

Door de verbinding komt die ader behoorlijk naar de oppervlakte, en is het net een stevige kabel. Als je googelt op shunt dialyse zie je ook verschillende foto's van shunts.

Door die verbinding zijn de vaten ook sterk en dik geworden. In een gewone ader en slag ader kan niet geprikt worden voor dialyse. Die verbinding is ook echt nodig.

Bij mij zit de shunt bijvoorbeeld in mijn bovenarm. Ik voel die shunt ook erg trillen constant door het bloed wat er door heen stroomt. ( En je kan het ook voelen als je je hand er op legt, vraag poesopstokje maar :P)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163489146
Dat voelt inderdaad heel bizar :o

Ik zag hem overigens niet eens zitten, pas toen ik voelde merkte ik op wat voor enorm apparaat het is :o
  zondag 3 juli 2016 @ 17:22:56 #187
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163489178
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 17:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Dat voelt inderdaad heel bizar :o

Ik zag hem overigens niet eens zitten, pas toen ik voelde merkte ik op wat voor enorm apparaat het is :o
Hahah ja idd. Het is de lengte vanaf mijn elleboog naar mijn oksel.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163489255
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 17:10 schreef Poesopstokje het volgende:
Wauw Sylvana :o _O_ Wat zo'n relaxdag al niet met je kan doen hè!

Ik heb gezondigd :P Vanmiddag toch op bed gegaan, mijn lijf deed stom en was moe. Niet dat ik er van opgeknapt bent, maar goed..
Kind is ook moe dus we zitten samen lamlendig te doen op de bank.

En ik ben me mentaal aan het voorbereiden op het grasmaaien morgen, gras is eigenlijk alweer te hoog :@
Huishouden doe ik normaal op zondag, maar dat wordt hem vandaag ook écht niet.
Ja idd :o
En dat ik weer gewoon kan lopen helpt ook een stuk mee ;)
Met krukken stofzuigen is stuk lastiger :P

Doe maar rustig aan jij na zo'n weekend :*
pi_163492046
Gisteren kon ik 11 km wandelen vandaag 9 km, alles doet pijn mijn knieën ik kan eigenlijk bijna niet meer echt lopen. De trap af en op is al een uitdaging.

Hoe meer ik wandel hoe meer ik erover nadenk hoe ik dit lichaam wel haat en mijn reuma na 22 en een half jaar nog niet kan accepteren. :')
pi_163492473
quote:
11s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:38 schreef Argo het volgende:
Gisteren kon ik 11 km wandelen vandaag 9 km, alles doet pijn mijn knieën ik kan eigenlijk bijna niet meer echt lopen. De trap af en op is al een uitdaging.

Hoe meer ik wandel hoe meer ik erover nadenk hoe ik dit lichaam wel haat en mijn reuma na 22 en een half jaar nog niet kan accepteren. :')
Reuma is kut :Y
pi_163492502
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:54 schreef Laysa het volgende:

[..]

Reuma is kut :Y
Zeker als je het met 18 maanden aan de babyvoetjes geworpen krijgt. :') *O*

Kut ik ben echt even kwaad of zo :')
pi_163492548
quote:
11s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:56 schreef Argo het volgende:

[..]

Zeker als je het met 18 maanden aan de babyvoetjes geworpen krijgt. :') *O*

Kut ik ben echt even kwaad of zo :')
Je mag ook best pissed zijn...dat doet reuma ook bij mij....Je hoofd wilt zo graag, alleen die eeuwige pijn :r
pi_163492564
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:57 schreef Laysa het volgende:

[..]

Je mag ook best pissed zijn...dat doet reuma ook bij mij....Je hoofd wilt zo graag, alleen die eeuwige pijn :r
Ja dat is zwaar klote, moet ook wat gewicht kwijt maar na 2 dagen wandelen ben ik gewoon kapot...

Had nog verder kunnen lopen eigenlijk, maar het is de pijn die mij laat stoppen.. Zo vervelend...
pi_163492607
quote:
11s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:58 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja dat is zwaar klote, moet ook wat gewicht kwijt maar na 2 dagen wandelen ben ik gewoon kapot...

Had nog verder kunnen lopen eigenlijk, maar het is de pijn die mij laat stoppen.. Zo vervelend...
Doseren is beter, maar zelf heb ik daar ook moeite mee...Ik zou vandaag niets doen, maar toch de ramen zemen, stofzuigen, de was en onkruid uit de voortuin halen.
pi_163492636
quote:
11s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:58 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja dat is zwaar klote, moet ook wat gewicht kwijt maar na 2 dagen wandelen ben ik gewoon kapot...

Had nog verder kunnen lopen eigenlijk, maar het is de pijn die mij laat stoppen.. Zo vervelend...
Zijn zulke lange enden dan wel verstandig? Doe dan elke dag 3 ofzo.
pi_163492648
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:59 schreef Laysa het volgende:

[..]

Doseren is beter, maar zelf heb ik daar ook moeite mee...Ik zou vandaag niets doen, maar toch de ramen zemen, stofzuigen, de was en onkruid uit de voortuin halen.
Ja altijd zelfde gedoe, ik ben het best zat eigenlijk de pijn het niks kunnen. Ben een vent van 24 verdomme... Maja moet me maar erbij neerleggen dunkt me, er tegen vechten maakt alles erger niet?

quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 20:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Zijn zulke lange enden dan wel verstandig? Doe dan elke dag 3 ofzo.
Dan kan ik niet afvallen, wat ik doe is super slecht voor me, maar juist daarom doe ik het misschien ook. Soort wraak op mezelf.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2016 20:01:40 ]
pi_163492675
quote:
11s.gif Op zondag 3 juli 2016 20:01 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja altijd zelfde gedoe, ik ben het best zat eigenlijk de pijn het niks kunnen. Ben een vent van 24 verdomme... Maja moet me maar erbij neerleggen dunkt me, er tegen vechten maakt alles erger niet?
Beter vecht je er tegen dan dat je stom op de bank gaat zitten. Bewegen is goed voor iedereen en dus ook als je Reuma hebt.
pi_163492696
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 20:02 schreef Laysa het volgende:

[..]

Beter vecht je er tegen dan dat je stom op de bank gaat zitten. Bewegen is goed voor iedereen en dus ook als je Reuma hebt.
Ja hoe lang heb jij het al?
pi_163492744
quote:
11s.gif Op zondag 3 juli 2016 20:03 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja hoe lang heb jij het al?
3 jaar. 6 zware medicatie's verder die niet hebben aangeslagen, maar waar ik wel erg ziek van werd...En nu heb ik een paar maanden ''vakantie'' van die zware medicatie.
pi_163492765
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 20:04 schreef Laysa het volgende:

[..]

3 jaar. 6 zware medicatie's verder die niet hebben aangeslagen, maar waar ik wel erg ziek van werd...En nu heb ik een paar maanden ''vakantie'' van die zware medicatie.
Zwaar klote, ik kreeg methotrexaat in mijn tijd.. Was net nieuw, en dat heeft mij wel geholpen, nu zit ik vooral met slijtage te kampen en voor die slijtage kan je niks nemen. :') Die reuma was een rooftocht door mijn lichaam en nu is er teveel schade...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2016 20:05:54 ]
pi_163492799
quote:
11s.gif Op zondag 3 juli 2016 20:05 schreef Argo het volgende:

[..]

Zwaar klote, ik kreeg methotrexaat in mijn tijd.. Was net nieuw, en dat heeft mij wel geholpen, nu zit ik vooral met slijtage te kampen en voor die slijtage kan je niks nemen. :') Die reuma was een rooftocht door mijn lichaam en nu is er teveel schade...
dat is idd klote ....Mtx heb ik ook gehad. Wordt jij niet meer actief behandeld dan om verdere slijtage tegen te gaan?
pi_163492852
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 20:06 schreef Laysa het volgende:

[..]

dat is idd klote ....Mtx heb ik ook gehad. Wordt jij niet meer actief behandeld dan om verdere slijtage tegen te gaan?
Nee niet echt, soms op controle een beetje... Maar nouja kijk ik heb dat gekregen met 18 maanden oud hevige aanvallen dikke knieën alles 41 graden koorts dat allemaal, dus dat heeft mijn hele lichaam zowat ontregeld dus er valt niet veel te doen. Heb ook vitiligo een auto-immuunziekte dat je huidpigment verliest ik maak cellen tegen mijn eigen lichaam. Komt allemaal omdat ik die BMR (bof mazelen rode hond) spuit heb gekregen, blijkbaar had ik in mijn bloed te weinig IGA dat is een stof die zorgt voor weerstand, doordat ik daarin te weinig heb, is mijn hele huishouding in de war gegooid een hele chaos in dat lichaampje, en nu pluk ik daar de vruchten van ik ga wat rusten zelfs mijn ellebogen doen flinke pijn van dit te typen, maar wat lezen op bed, ik spreek je graag weer!
pi_163492950
quote:
11s.gif Op zondag 3 juli 2016 20:09 schreef Argo het volgende:

[..]

Nee niet echt, soms op controle een beetje... Maar nouja kijk ik heb dat gekregen met 18 maanden oud hevige aanvallen dikke knieën alles 41 graden koorts dat allemaal, dus dat heeft mijn hele lichaam zowat ontregeld dus er valt niet veel te doen. Heb ook vitiligo een auto-immuunziekte dat je huidpigment verliest ik maak cellen tegen mijn eigen lichaam. Komt allemaal omdat ik die BMR (bof mazelen rode hond) spuit heb gekregen, blijkbaar had ik in mijn bloed te weinig IGA dat is een stof die zorgt voor weerstand, doordat ik daarin te weinig heb, is mijn hele huishouding in de war gegooid een hele chaos in dat lichaampje, en nu pluk ik daar de vruchten van ik ga wat rusten zelfs mijn ellebogen doen flinke pijn van dit te typen, maar wat lezen op bed, ik spreek je graag weer!
Lees ze!
pi_163493468
Is zwemmen niet prettiger met reuma? Lijkt me minder belastend.
pi_163493585
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 20:31 schreef mootie het volgende:
Is zwemmen niet prettiger met reuma? Lijkt me minder belastend.
vast wel, maar ik heb een hekel aan zwemmen...Ik sport in de sportclub
pi_163496741
Ik vind zwemmen eigenlijk ook niet zo, maar ik zwem nu in een groepje. We hebben allemaal iets en dat is echt gezellig.
Ik zwem nu met veel plezier.

Elke dag wandelen is goed, maar de afstand moet je echt wel opbouwen. Ook een gezond persoon krijgt klachten als hij meteen 10 km per dag gaat wandelen. Ik heb helaas niet de discipline om elke dag te gaan.
pi_163502894
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef Adriane het volgende:
Ik vind zwemmen eigenlijk ook niet zo, maar ik zwem nu in een groepje. We hebben allemaal iets en dat is echt gezellig.
Ik zwem nu met veel plezier.

Elke dag wandelen is goed, maar de afstand moet je echt wel opbouwen. Ook een gezond persoon krijgt klachten als hij meteen 10 km per dag gaat wandelen. Ik heb helaas niet de discipline om elke dag te gaan.
In een groepje zwemmen.
pi_163502910
Dat je bij het ademhalen nog net kan roepen "mijn man is een lul". Ik bedoel dit alles positief. Zwemmen is goed.
pi_163503574
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 02:15 schreef Jaroon het volgende:
Dat je bij het ademhalen nog net kan roepen "mijn man is een lul". Ik bedoel dit alles positief. Zwemmen is goed.
Je bedoelt dit positief zeg je.
Nou, dat haal ik er niet uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Adriane op 04-07-2016 07:42:26 ]
pi_163504291
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 02:15 schreef Jaroon het volgende:
Dat je bij het ademhalen nog net kan roepen "mijn man is een lul". Ik bedoel dit alles positief. Zwemmen is goed.
Jij bent echt typisch iemand die in R&P hoort, duidelijk niet hier.
Ik weet niet wat jou mankeert maar er is jou zo vaak vertelt dat je vervelend bezig bent maar je wil het maar niet snappen.
Of je snapt het wel maar dat betekent dat je loopt te trollen.
Jij bent 1 van de redenen dat ik hier wat minder post.
Niet dat ik belangrijk ben of zo, iig niet belangrijker dan jij bent. Maar ik ben wél serieus.
Nou niet aankomen met dat jij dat ook bent want ik heb echt wel meegelezen.
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt... Jij bent echt een zuigertje en je doet me aan iemand denken waar ik ook een hekel aan heb.
Gewoon niet van ophouden weten, en maar doorgaan.....

Als wat je vertelt waar is dan wens ik je echt het allerbeste maar lees en luister ook eens naar anderen.
Ik persoonlijk ben al sinds een paar reeksen geleden er van overtuigd dat je loopt te zieken hierzo, je wou niet teruglezen want je vroeg het toch?
Ach, kan alles wel herhalen maar iedereen die toen las weet het ook nog wel en je bent er genadig afgekomen, je krijgt nu nog steeds je antwoorden.
Maar ben je nou tevreden met jezelf nu je weet dat je een serieus topic om zeep aan het helpen bent?
Als je wel serieus bent verwijs ik je graag nogmaals naar R&P.

Dat gezegd hebbende:
26 juli krijg ik een zenuwblokkade die hopelijk wat langer gaat werken.
Zou wel fijn zijn want de laatste tijd vreet ik aardig wat oxy en spontaan omvallen hoort er ook bij.
Lijk wel zo'n fainting goat soms...
pi_163504571
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 07:08 schreef Adriane het volgende:

[..]

Je bedoelt dit positief zeg je.
Nou, dat haal ik er niet uit.
Ik nu ook niet echt.
pi_163504602
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 09:26 schreef vannelle het volgende:

[..]

Jij bent echt typisch iemand die in R&P hoort, duidelijk niet hier.
Ik weet niet wat jou mankeert maar er is jou zo vaak vertelt dat je vervelend bezig bent maar je wil het maar niet snappen.
Of je snapt het wel maar dat betekent dat je loopt te trollen.
Jij bent 1 van de redenen dat ik hier wat minder post.
Niet dat ik belangrijk ben of zo, iig niet belangrijker dan jij bent. Maar ik ben wél serieus.
Nou niet aankomen met dat jij dat ook bent want ik heb echt wel meegelezen.
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt... Jij bent echt een zuigertje en je doet me aan iemand denken waar ik ook een hekel aan heb.
Gewoon niet van ophouden weten, en maar doorgaan.....

Als wat je vertelt waar is dan wens ik je echt het allerbeste maar lees en luister ook eens naar anderen.
Ik persoonlijk ben al sinds een paar reeksen geleden er van overtuigd dat je loopt te zieken hierzo, je wou niet teruglezen want je vroeg het toch?
Ach, kan alles wel herhalen maar iedereen die toen las weet het ook nog wel en je bent er genadig afgekomen, je krijgt nu nog steeds je antwoorden.
Maar ben je nou tevreden met jezelf nu je weet dat je een serieus topic om zeep aan het helpen bent?
Als je wel serieus bent verwijs ik je graag nogmaals naar R&P.

Dat gezegd hebbende:
26 juli krijg ik een zenuwblokkade die hopelijk wat langer gaat werken.
Zou wel fijn zijn want de laatste tijd vreet ik aardig wat oxy en spontaan omvallen hoort er ook bij.
Lijk wel zo'n fainting goat soms...
Ik zie het probleem niet. Bepaalde mensen zoals jij zijn gewoon snel op de tenen getrapt. Ik lees wel degelijk en soms is een vraag al eerder beantwoord.
pi_163504624
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 09:26 schreef vannelle het volgende:

[..]


26 juli krijg ik een zenuwblokkade die hopelijk wat langer gaat werken.
Zou wel fijn zijn want de laatste tijd vreet ik aardig wat oxy en spontaan omvallen hoort er ook bij.
Lijk wel zo'n fainting goat soms...
Dat zou idd fijn zijn ja. Dat spontane omvallen klinkt echt niet goed. Ik duim voor je! :*
pi_163504954
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 20:31 schreef mootie het volgende:
Is zwemmen niet prettiger met reuma? Lijkt me minder belastend.
Beter maar het kost ook veel knaken.
pi_163505081
Heb gisteravond zoiets engs meegemaakt. Ik zei die avond al tegen m'n vriend: "Ik voel me niet 100%" Hij: "Wat voel je dan?" Ik: "Ja kweetniet." Hij ging werken, ik keek voetbal af en ging daarna naar boven. Eenmaal in de badkamer sloeg er een trillerigheid toe, en lichte misselijkheid en hartkloppingen. Ik werd doodsbang (om dood te gaan). Je leest weleens van die verhalen dat iemand tegen z'n partner zegt: "Ik voel me niet lekker" en het volgende moment is die persoon dood. :{ Ik heb gemeten: 5.8, dus geen hypo. Meetspullen mee naar bed genomen.

Ik heb huilend van angst en het missen van mijn vriend in bed gelegen. Ik miste hem zó verschrikkelijk. :'(

Maar goed, ik leef gelukkig nog. ^O^
pi_163505116
Thanks vannelle ^O^

Jammer van de ''aanvallen'', ik zal alvast voor je duimen dat de 25e een succes wordt.
pi_163505126
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 09:26 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dat gezegd hebbende:
26 juli krijg ik een zenuwblokkade die hopelijk wat langer gaat werken.
Zou wel fijn zijn want de laatste tijd vreet ik aardig wat oxy en spontaan omvallen hoort er ook bij.
Lijk wel zo'n fainting goat soms...
Ik hoop met je mee!
Je bedoelt dat je dan flauwvalt, of dat je gewoon stokstijf omvalt, maar wel bij bewustzijn bent?
pi_163505202
En ik heb trouwens eindelijk eens een keer onthouden wat ik "moet doen" bij het wakker worden wat ik eerder beschreef!

Vannacht waren dat dus de boodschappen/eten maken. :o Midden in de nacht denken mijn hersenen blijkbaar: ja dát moet je nú doen! :P

Ik heb weer het licht aangedaan, en bedacht toen dat het helemaal niet hoeft en ik gewoon weer verder kon gaan slapen. :+
pi_163505267
quote:
4s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:40 schreef Jaimy_Luca het volgende:
En ik heb trouwens eindelijk eens een keer onthouden wat ik "moet doen" bij het wakker worden wat ik eerder beschreef!

Vannacht waren dat dus de boodschappen/eten maken. :o Midden in de nacht denken mijn hersenen blijkbaar: ja dát moet je nú doen! :P

Ik heb weer het licht aangedaan, en bedacht toen dat het helemaal niet hoeft en ik gewoon weer verder kon gaan slapen. :+
Maar je hebt dus een zware vorm van suikerziekte?
pi_163505273
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Thanks vannelle ^O^

Jammer van de ''aanvallen'', ik zal alvast voor je duimen dat de 25e een succes wordt.
26e... ;)
  maandag 4 juli 2016 @ 11:25:51 #221
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_163506032
quote:
4s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:40 schreef Jaimy_Luca het volgende:
En ik heb trouwens eindelijk eens een keer onthouden wat ik "moet doen" bij het wakker worden wat ik eerder beschreef!

Vannacht waren dat dus de boodschappen/eten maken. :o Midden in de nacht denken mijn hersenen blijkbaar: ja dát moet je nú doen! :P

Ik heb weer het licht aangedaan, en bedacht toen dat het helemaal niet hoeft en ik gewoon weer verder kon gaan slapen. :+
Vooruitgang ^O^

Over vooruitgang gesproken, ik heb net voor het eerst sinds de handicap het appartement gestofzuigd. Daar heb ik spijt van, maar ik heb geen spijt van de schone vloer :+
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_163506048
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:25 schreef twiFight het volgende:

[..]

Vooruitgang ^O^

Over vooruitgang gesproken, ik heb net voor het eerst sinds de handicap het appartement gestofzuigd. Daar heb ik spijt van, maar ik heb geen spijt van de schone vloer :+
En wat voor handicap heb je?
  maandag 4 juli 2016 @ 11:42:23 #223
3542 Gia
User under construction
pi_163506447
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:16 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan is het chemo waarschijnlijk.Dat weet ik ook van bepaalde mensen. Neemt niet weg dat jij er drie keer per week moet zijn voor een paar uur. Dat is het rare van bepaalde ziekten. Je weet er weinig over. Het bestaat. Als je niemand kent die het heeft heb je er niets mee te maken.
Ik heb chemo gehad en dat was gewoon in een gezellig ingerichte ruimte. Kletsen met elkaar, koffie op zijn tijd. Er staan grote stoelen die ook plat kunnen, maar je kunt met je infuus ook gewoon aan tafel gaan zitten en een boekje lezen.
pi_163506494
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb chemo gehad en dat was gewoon in een gezellig ingerichte ruimte. Kletsen met elkaar, koffie op zijn tijd. Er staan grote stoelen die ook plat kunnen, maar je kunt met je infuus ook gewoon aan tafel gaan zitten en een boekje lezen.
Ik begin mij echt af te vragen tussen wie ik lig dan. Maar de sfeer is wel altijd goed. Het personeel ook heel aardig. Maar chemo heeft bij jou geholpen? Wat voor soort kanker had of heb je?
  maandag 4 juli 2016 @ 11:53:31 #225
3542 Gia
User under construction
pi_163506686
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 09:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet. Bepaalde mensen zoals jij zijn gewoon snel op de tenen getrapt. Ik lees wel degelijk en soms is een vraag al eerder beantwoord.
Het gaat om 'hoe je een vraag stelt'.
Je doet dat soms met een botte bijl.

Ik heb borstkanker gehad. Begin nu aan mijn 5de jaar hormoontherapie. Of ik schoon ben, geen idee, ik mag niet in een mri omdat ik een kunsthartklep heb. Met andere beeldvormende onderzoeken is in elk geval niks gevonden. Maar goed, het blijft een loterij.
pi_163506711
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:25 schreef twiFight het volgende:

[..]

Vooruitgang ^O^

Over vooruitgang gesproken, ik heb net voor het eerst sinds de handicap het appartement gestofzuigd. Daar heb ik spijt van, maar ik heb geen spijt van de schone vloer :+
Inderdaad. ^O^
Ben wel beide nachten dat vriend er niet was zo wakker geworden, alleen van gister herinner ik het me wederom niet. Ben benieuwd of ik vannacht - 3e en laatste nacht - ook weer wakker zal worden. Én of ik het dan zal onthouden.

En ^O^ voor het stofzuigen.
  maandag 4 juli 2016 @ 11:55:13 #227
3542 Gia
User under construction
pi_163506721
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Heb gisteravond zoiets engs meegemaakt. Ik zei die avond al tegen m'n vriend: "Ik voel me niet 100%" Hij: "Wat voel je dan?" Ik: "Ja kweetniet." Hij ging werken, ik keek voetbal af en ging daarna naar boven. Eenmaal in de badkamer sloeg er een trillerigheid toe, en lichte misselijkheid en hartkloppingen. Ik werd doodsbang (om dood te gaan). Je leest weleens van die verhalen dat iemand tegen z'n partner zegt: "Ik voel me niet lekker" en het volgende moment is die persoon dood. :{ Ik heb gemeten: 5.8, dus geen hypo. Meetspullen mee naar bed genomen.

Ik heb huilend van angst en het missen van mijn vriend in bed gelegen. Ik miste hem zó verschrikkelijk. :'(

Maar goed, ik leef gelukkig nog. ^O^
Ik zeg niet dat het zo is, maar het zijn wel verschijnselen die bij een hartaanval horen. Ik zou dit toch even met een arts opnemen, als ik jou was.
  maandag 4 juli 2016 @ 11:55:36 #228
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_163506731
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:26 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En wat voor handicap heb je?
Dat heb je me al eens gevraagd en een hele hoop dingen meer. Ook bij andere mensen trouwens. Maar ik ben de beroerdste niet en geef je een link. Begin hier maar weer met lezen.

LIF / [CZT #29] Chronisch Ziek Topic
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_163506794
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:53 schreef Gia het volgende:

[..]

Het gaat om 'hoe je een vraag stelt'.
Je doet dat soms met een botte bijl.

Ik heb borstkanker gehad. Begin nu aan mijn 5de jaar hormoontherapie. Of ik schoon ben, geen idee, ik mag niet in een mri omdat ik een kunsthartklep heb. Met andere beeldvormende onderzoeken is in elk geval niks gevonden. Maar goed, het blijft een loterij.
Dat is niet mijn bedoeling. Ik geef ook wel eens aan dat ik bot ben. Maar hier niet volgens mij. Ik ben zelf chronisch ziek en heb werkelijk interesse in bepaalde verhalen. Ik kom hier niet om te zeuren of zieken in elk geval.

Maar je gaat dus nooit zeker weten of je schoon bent?
pi_163506821
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:55 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dat heb je me al eens gevraagd en een hele hoop dingen meer. Ook bij andere mensen trouwens. Maar ik ben de beroerdste niet en geef je een link. Begin hier maar weer met lezen.

LIF / [CZT #29] Chronisch Ziek Topic
Misschien. Ik ben niet meer zo goed in zaken onthouden. Dat hoort bij mijn ziekte. Ik verwacht van jou ook niet dat je weet wat ik heb.
  maandag 4 juli 2016 @ 12:00:29 #231
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163506827
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:55 schreef twiFight het volgende:

Hee heb je nog wat gehad aan die links die ik gepost heb?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 4 juli 2016 @ 12:02:17 #232
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163506869
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Misschien. Ik ben niet meer zo goed in zaken onthouden. Dat hoort bij mijn ziekte. Ik verwacht van jou ook niet dat je weet wat ik heb.
Het is niet erg dat je dingen vraagt maar denk een beetje na hoe je het vraagt, want je komt soms heel bot over ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163506927
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Heb gisteravond zoiets engs meegemaakt. Ik zei die avond al tegen m'n vriend: "Ik voel me niet 100%" Hij: "Wat voel je dan?" Ik: "Ja kweetniet." Hij ging werken, ik keek voetbal af en ging daarna naar boven. Eenmaal in de badkamer sloeg er een trillerigheid toe, en lichte misselijkheid en hartkloppingen. Ik werd doodsbang (om dood te gaan). Je leest weleens van die verhalen dat iemand tegen z'n partner zegt: "Ik voel me niet lekker" en het volgende moment is die persoon dood. :{ Ik heb gemeten: 5.8, dus geen hypo. Meetspullen mee naar bed genomen.

Ik heb huilend van angst en het missen van mijn vriend in bed gelegen. Ik miste hem zó verschrikkelijk. :'(

Maar goed, ik leef gelukkig nog. ^O^
Klinkt als een paniekaanval.
pi_163507066
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:04 schreef mootie het volgende:

[..]

Klinkt als een paniekaanval.
Dat denken ik en de degene met wie ik DMde gisteravond ook, maar wat Gia zegt wil ik eigenlijk niet achteloos weggooien.

Toch even voor de zekerheid de dokter bellen?
pi_163507166
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Het is niet erg dat je dingen vraagt maar denk een beetje na hoe je het vraagt, want je komt soms heel bot over ;)
Daar moet ik dan iets aan doen. Ik weet dat van mijzelf. Het is niet bewust. Als je dat maar weet.
  maandag 4 juli 2016 @ 12:19:11 #236
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163507245
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:16 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar moet ik dan iets aan doen. Ik weet dat van mijzelf. Het is niet bewust. Als je dat maar weet.
Nee dat geloof ik.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 4 juli 2016 @ 12:20:02 #237
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163507269
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat denken ik en de degene met wie ik DMde gisteravond ook, maar wat Gia zegt wil ik eigenlijk niet achteloos weggooien.

Toch even voor de zekerheid de dokter bellen?
Ik denk toch eerder gewoon een paniekaanval en geen hartaanval, maar als je gerust wil zijn kun je altijd de assistent bellen natuurlijk.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 4 juli 2016 @ 12:55:50 #238
3542 Gia
User under construction
pi_163508269
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is niet mijn bedoeling. Ik geef ook wel eens aan dat ik bot ben. Maar hier niet volgens mij. Ik ben zelf chronisch ziek en heb werkelijk interesse in bepaalde verhalen. Ik kom hier niet om te zeuren of zieken in elk geval.

Maar je gaat dus nooit zeker weten of je schoon bent?
Dat weet niemand. Jij ook niet.
God weet hoelang ik al kanker had, toen ik voor het eerst dat knobbeltje voelde.

Beeldvormende onderzoeken zijn ook maar momentopnamen. Vandaag zit er niks, kan volgende week zomaar anders zijn.
Ook voor jou.
  maandag 4 juli 2016 @ 12:58:21 #239
3542 Gia
User under construction
pi_163508352
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat denken ik en de degene met wie ik DMde gisteravond ook, maar wat Gia zegt wil ik eigenlijk niet achteloos weggooien.

Toch even voor de zekerheid de dokter bellen?
Ik zou het doen.

Overigens heb ik jaar terug vrijwel dezelfde verschijnselen gehad. Fietstest gehad. Was niks met mijn hart. Kreeg toen maagzuurtabletten. Sindsdien geen last meer van gehad.

En het leek echt niet op de zuuraanvallen zoals ik die kende. Had een beklemmend gevoel, uitstralen naar mijn hals, nek en armen. Heel eng. Toch maagzuur.
  maandag 4 juli 2016 @ 13:09:15 #240
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163508742
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:58 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik zou het doen.

Overigens heb ik jaar terug vrijwel dezelfde verschijnselen gehad. Fietstest gehad. Was niks met mijn hart. Kreeg toen maagzuurtabletten. Sindsdien geen last meer van gehad.

En het leek echt niet op de zuuraanvallen zoals ik die kende. Had een beklemmend gevoel, uitstralen naar mijn hals, nek en armen. Heel eng. Toch maagzuur.
Ja maagzuur kan veel klachten veroorzaken idd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 4 juli 2016 @ 13:15:58 #241
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_163508948
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:00 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hee heb je nog wat gehad aan die links die ik gepost heb?
Daar had ik al op gereageerd ;) Ik dacht dat ik het snapte, maar toen zei je dat het toch weer anders was, dus nu ben ik weer net zo in de war als daarvoor ;) Nou ja, maakt niet uit, ik heb het maar even opgegeven. Ik zal vroeger of later zelf ook wel aan de dialyse moeten, dus dan kom ik er dan wel achter.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_163509125
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:55 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat weet niemand. Jij ook niet.
God weet hoelang ik al kanker had, toen ik voor het eerst dat knobbeltje voelde.

Beeldvormende onderzoeken zijn ook maar momentopnamen. Vandaag zit er niks, kan volgende week zomaar anders zijn.
Ook voor jou.
Maar het zegt wel iets over het stadium waarin je zit. En je mag de nodige scans niet hebben omdat dat schadelijk is. Dat lijkt mij heel moeilijk en onzeker.
  maandag 4 juli 2016 @ 13:38:02 #243
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163509584
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:15 schreef twiFight het volgende:

[..]

Daar had ik al op gereageerd ;) Ik dacht dat ik het snapte, maar toen zei je dat het toch weer anders was, dus nu ben ik weer net zo in de war als daarvoor ;) Nou ja, maakt niet uit, ik heb het maar even opgegeven. Ik zal vroeger of later zelf ook wel aan de dialyse moeten, dus dan kom ik er dan wel achter.
Oh ja is ook zo haha sorry, Ben er niet helemaal bij met mijn gedachtes _O- Ja het is gewoon heel moeilijk uitleggen zo over tekst helaas.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 4 juli 2016 @ 14:04:57 #244
3542 Gia
User under construction
pi_163510373
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar het zegt wel iets over het stadium waarin je zit. En je mag de nodige scans niet hebben omdat dat schadelijk is. Dat lijkt mij heel moeilijk en onzeker.
Dat is het ook, maar van een scan word je niet beter. Wat ik al zei, vandaag is er niks te zien en een maand later, bijvoorbeeld, voel je een knobbel. Een scan is een momentopname en geeft geen zekerheid, behalve de zekerheid dat op de scan niets te zien is. Maar dat zegt dus niet alles.
pi_163511848
Bhwuuuu het grasmaaien is gedaan :{
Gras was nog niet helemaal droog, dus flink moeten duwen.

Gelukkig heb ik vanmorgen nieuwe warmtepleisters gehaald voor m'n rug, die zal ik nodig hebben..
  maandag 4 juli 2016 @ 15:03:54 #246
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163511967
Vanochtend bij de longarts geweest. Er is blijkbaar sinds echt kort een nieuw medicijn op de markt, perfenidon. Dat mogen ziekenhuizen niet zomaar voorschrijven, dus de longarts zou contact opnemen met een specialist. Maar gezien mijn profiel was de kans groot dat ik het mag gaan proberen!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163512059
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:03 schreef superkimmi het volgende:
Vanochtend bij de longarts geweest. Er is blijkbaar sinds echt kort een nieuw medicijn op de markt, perfenidon. Dat mogen ziekenhuizen niet zomaar voorschrijven, dus de longarts zou contact opnemen met een specialist. Maar gezien mijn profiel was de kans groot dat ik het mag gaan proberen!
Goed nieuws, hopelijk heeft het het gewenste effect!
  maandag 4 juli 2016 @ 15:13:38 #248
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163512225
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Bhwuuuu het grasmaaien is gedaan :{
Gras was nog niet helemaal droog, dus flink moeten duwen.

Gelukkig heb ik vanmorgen nieuwe warmtepleisters gehaald voor m'n rug, die zal ik nodig hebben..
Maar je hebt het maar mooi wel ff gedaan!

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:03 schreef superkimmi het volgende:
Vanochtend bij de longarts geweest. Er is blijkbaar sinds echt kort een nieuw medicijn op de markt, perfenidon. Dat mogen ziekenhuizen niet zomaar voorschrijven, dus de longarts zou contact opnemen met een specialist. Maar gezien mijn profiel was de kans groot dat ik het mag gaan proberen!
Oh ben benieuwd of het wat voor je gaat doen!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163512270
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:13 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Maar je hebt het maar mooi wel ff gedaan!

[..]

Oh ben benieuwd of het wat voor je gaat doen!
Het móest ook wel, het was nu al te lang. Er komt weer regen aan morgen, dus het was nu of nooit.
Kutwerkje :r
  maandag 4 juli 2016 @ 15:15:22 #250
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163512293
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:14 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Het móest ook wel, het was nu al te lang. Er komt weer regen aan morgen, dus het was nu of nooit.
Kutwerkje :r
Ja idd, daarom neem ik geen gras :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163512313
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:15 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja idd, daarom neem ik geen gras :P
Haha ik zoek straks wel een flat uit om in te wonen :+
  maandag 4 juli 2016 @ 15:16:19 #252
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163512328
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:15 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Haha ik zoek straks wel een flat uit om in te wonen :+
:P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163512540
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:55 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat weet niemand. Jij ook niet.
God weet hoelang ik al kanker had, toen ik voor het eerst dat knobbeltje voelde.

Beeldvormende onderzoeken zijn ook maar momentopnamen. Vandaag zit er niks, kan volgende week zomaar anders zijn.
Ook voor jou.
Voor mij gold / geldt dit voor de plek in de rug, eerst zat er niets en was het goed, 6 maanden later had ik bingo (is niet leuk, dit soort bingo :{ ) en ging ik weer de molen door.
pi_163512755
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik hoop met je mee!
Je bedoelt dat je dan flauwvalt, of dat je gewoon stokstijf omvalt, maar wel bij bewustzijn bent?
Ik val niet flauw gelukkig maar mijn been stopt er dan gewoon mee. Zonder waarschuwing mis ik dan ineens een steunpunt en val ik om.
Doet niet zeer of zo maar het komt onverwacht, kan er geen rekening mee houden dus.
Pootje stopt er dan gewoon mee en hop, daar lig ik.
Ben benieuwd of die zenuwblokkade ook hier gaat helpen.
pi_163512806
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Bhwuuuu het grasmaaien is gedaan :{
Gras was nog niet helemaal droog, dus flink moeten duwen.

Gelukkig heb ik vanmorgen nieuwe warmtepleisters gehaald voor m'n rug, die zal ik nodig hebben..
Probeer een tweedehands elektriekje op de kop te tikken.
pi_163513071
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:03 schreef superkimmi het volgende:
Vanochtend bij de longarts geweest. Er is blijkbaar sinds echt kort een nieuw medicijn op de markt, perfenidon. Dat mogen ziekenhuizen niet zomaar voorschrijven, dus de longarts zou contact opnemen met een specialist. Maar gezien mijn profiel was de kans groot dat ik het mag gaan proberen!
Ben benieuwd. Ik hoop dat het je helpt!

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 09:26 schreef vannelle het volgende:

[..]

Jij bent echt typisch iemand die in R&P hoort, duidelijk niet hier.
Ik weet niet wat jou mankeert maar er is jou zo vaak vertelt dat je vervelend bezig bent maar je wil het maar niet snappen.
Of je snapt het wel maar dat betekent dat je loopt te trollen.
Jij bent 1 van de redenen dat ik hier wat minder post.
Niet dat ik belangrijk ben of zo, iig niet belangrijker dan jij bent. Maar ik ben wél serieus.
Nou niet aankomen met dat jij dat ook bent want ik heb echt wel meegelezen.
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt... Jij bent echt een zuigertje en je doet me aan iemand denken waar ik ook een hekel aan heb.
Gewoon niet van ophouden weten, en maar doorgaan.....

Als wat je vertelt waar is dan wens ik je echt het allerbeste maar lees en luister ook eens naar anderen.
Ik persoonlijk ben al sinds een paar reeksen geleden er van overtuigd dat je loopt te zieken hierzo, je wou niet teruglezen want je vroeg het toch?
Ach, kan alles wel herhalen maar iedereen die toen las weet het ook nog wel en je bent er genadig afgekomen, je krijgt nu nog steeds je antwoorden.
Maar ben je nou tevreden met jezelf nu je weet dat je een serieus topic om zeep aan het helpen bent?
Als je wel serieus bent verwijs ik je graag nogmaals naar R&P.

Dat gezegd hebbende:
26 juli krijg ik een zenuwblokkade die hopelijk wat langer gaat werken.
Zou wel fijn zijn want de laatste tijd vreet ik aardig wat oxy en spontaan omvallen hoort er ook bij.
Lijk wel zo'n fainting goat soms...
Dank je vannelle! Ik voel me op deze manier niet vrij om te posten wat ik wil.

Nog een paar weken doorbijten en dan kan de oxy hopelijk weer de kast in. Dat omvallen lijkt me echt naar.

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 09:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik nu ook niet echt.
Misschien kun je vertellen wat je wel bedoelt? wel zo netjes.
Wat wil je met deze opmerking? Een bevestiging? of??

quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:35 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Heb gisteravond zoiets engs meegemaakt. Ik zei die avond al tegen m'n vriend: "Ik voel me niet 100%" Hij: "Wat voel je dan?" Ik: "Ja kweetniet." Hij ging werken, ik keek voetbal af en ging daarna naar boven. Eenmaal in de badkamer sloeg er een trillerigheid toe, en lichte misselijkheid en hartkloppingen. Ik werd doodsbang (om dood te gaan). Je leest weleens van die verhalen dat iemand tegen z'n partner zegt: "Ik voel me niet lekker" en het volgende moment is die persoon dood. :{ Ik heb gemeten: 5.8, dus geen hypo. Meetspullen mee naar bed genomen.

Ik heb huilend van angst en het missen van mijn vriend in bed gelegen. Ik miste hem zó verschrikkelijk. :'(

Maar goed, ik leef gelukkig nog. ^O^
Ik vind het ook als een paniekaanval klinken en ik heb begrepen dat je dan echt het gevoel kunt hebben dat je doodgaat. Ik zou sowieso contact met de huisarts opnemen. Hij/zij kan je hier goed mee helpen.

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Bhwuuuu het grasmaaien is gedaan :{
Gras was nog niet helemaal droog, dus flink moeten duwen.

Gelukkig heb ik vanmorgen nieuwe warmtepleisters gehaald voor m'n rug, die zal ik nodig hebben..
Als mijn rug meewerkt maai ik graag het gras. Goed recht blijven duwen en vooral niet duwen en draaien tegelijk. Dat is gegarandeerd rugpijn. Ik vind pas gemaaid gras zo lekker ruiken!

En ik blijf moe, moe, moe.......Mijn HB is wel gestegen, maar ik merk er weinig van. Mijn oren suizen en ik heb een wattenhoofd. Ik heb regelmatig contact met de huisarts, maar die heeft helaas ook geen wondermiddel.
pi_163513382
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:37 schreef mootie het volgende:

[..]

Probeer een tweedehands elektriekje op de kop te tikken.
Ik heb een elektrische, mijn grond is te hobbelig voor een duwmaaier.
Maar omdat het gras al te lang was (kon vorig weekend niet maaien) moest ik alsnog hard duwen.
  maandag 4 juli 2016 @ 16:24:45 #258
3542 Gia
User under construction
pi_163514017
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik heb een elektrische, mijn grond is te hobbelig voor een duwmaaier.
Maar omdat het gras al te lang was (kon vorig weekend niet maaien) moest ik alsnog hard duwen.
Hier ook elektrische. Maar nu heeft de hond de kabel (haspel) doorgebeten. Moet dus een nieuwe stekker aan om achteraan in de tuin te kunnen komen. Volgend jaar hebben we, als het goed is, om de 10 meter een electriciteitspunt aan beide kanten. Dan hebben we alleen een verlengkabel nodig.
pi_163514075
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Bhwuuuu het grasmaaien is gedaan :{
Gras was nog niet helemaal droog, dus flink moeten duwen.

Gelukkig heb ik vanmorgen nieuwe warmtepleisters gehaald voor m'n rug, die zal ik nodig hebben..
Je mag trots op jezelf zijn! ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:03 schreef superkimmi het volgende:
Vanochtend bij de longarts geweest. Er is blijkbaar sinds echt kort een nieuw medicijn op de markt, perfenidon. Dat mogen ziekenhuizen niet zomaar voorschrijven, dus de longarts zou contact opnemen met een specialist. Maar gezien mijn profiel was de kans groot dat ik het mag gaan proberen!
Hopen dat het gewenste effect bij je heeft. ^O^
____________

Ik heb de HA gebeld en een afspraak was (nog) niet nodig. Mocht het weer gebeuren - hoop het niet - dan moet ik weer bellen.
pi_163514088
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:24 schreef Gia het volgende:

[..]

Hier ook elektrische. Maar nu heeft de hond de kabel (haspel) doorgebeten. Moet dus een nieuwe stekker aan om achteraan in de tuin te kunnen komen. Volgend jaar hebben we, als het goed is, om de 10 meter een electriciteitspunt aan beide kanten. Dan hebben we alleen een verlengkabel nodig.
Lekkere hond :D

Hoe groot is jullie tuin wel niet? :o
pi_163514280
Hier een benzinemaaier en iemand die het geen probleem vindt om gras te maaien. Is vanmorgen dan ook gedaan, alleen jammer dat onze kat er zo bang van is. Ze kruipt met buik over de grond (dat is best hilarisch om te zien, vind ik) achter de bankstoel.
  maandag 4 juli 2016 @ 16:38:31 #262
3542 Gia
User under construction
pi_163514395
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:27 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Lekkere hond :D

Hoe groot is jullie tuin wel niet? :o
Durf ik bijna niet te zeggen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 4 juli 2016 @ 16:39:35 #263
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163514420
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Durf ik bijna niet te zeggen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ gaaf!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 4 juli 2016 @ 16:39:42 #264
3542 Gia
User under construction
pi_163514422
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:34 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Hier een benzinemaaier en iemand die het geen probleem vindt om gras te maaien. Is vanmorgen dan ook gedaan, alleen jammer dat onze kat er zo bang van is. Ze kruipt met buik over de grond (dat is best hilarisch om te zien, vind ik) achter de bankstoel.
We hebben een boomertje die in de weg gaat lopen als het gras gemaaid wordt. De oudduitser heeft de kabel doorgebeten. Is 14 maanden, dus nog erg druk.
  maandag 4 juli 2016 @ 16:40:30 #265
3542 Gia
User under construction
pi_163514445
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:39 schreef LPFAN het volgende:

[..]

_O_ gaaf!
Hihi, ja echt wel. We wonen hier nu een jaar en zijn nog lange niet klaar. Maar we gaan er wel een paradijsje van maken.
  maandag 4 juli 2016 @ 16:42:24 #266
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163514491
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:40 schreef Gia het volgende:

[..]

Hihi, ja echt wel. We wonen hier nu een jaar en zijn nog lange niet klaar. Maar we gaan er wel een paradijsje van maken.
Gaaf hoor!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163514509
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Durf ik bijna niet te zeggen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo groot is het dorp waar ik in woon :D
Geweldig.. vooral als je groene vingers hebt, dan is het heerlijk!
  maandag 4 juli 2016 @ 17:13:44 #268
3542 Gia
User under construction
pi_163515140
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:43 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Zo groot is het dorp waar ik in woon :D
Geweldig.. vooral als je groene vingers hebt, dan is het heerlijk!
Moet wel eerlijk zeggen dat we geluk hebben gehad dat we dit konden kopen. Er moet ook heel veel aan gedaan worden. En omdat we zoveel mogelijk zelf doen, duurt dat wat langer. Maar we wonen al wel redelijk prettig.
pi_163515178
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 17:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Moet wel eerlijk zeggen dat we geluk hebben gehad dat we dit konden kopen. Er moet ook heel veel aan gedaan worden. En omdat we zoveel mogelijk zelf doen, duurt dat wat langer. Maar we wonen al wel redelijk prettig.
Dat is fijn, een mooie tuin is zo'n verrijking van je huis O+
pi_163515447
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat is het ook, maar van een scan word je niet beter. Wat ik al zei, vandaag is er niks te zien en een maand later, bijvoorbeeld, voel je een knobbel. Een scan is een momentopname en geeft geen zekerheid, behalve de zekerheid dat op de scan niets te zien is. Maar dat zegt dus niet alles.
Dat is de ellende van kanker.
  maandag 4 juli 2016 @ 17:38:43 #271
3542 Gia
User under construction
pi_163515644
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 17:28 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is de ellende van kanker.
Het is heel moeilijk om het vertrouwen te houden.
Heb afgelopen week weer van 2 gevallen gehoord bij wie het teruggekomen was.
Dat maakt angstig. Want je weet gewoon dat als je uitzaaiingen hebt, dat je dan niet meer beter wordt. Je kunt daar nog best een tijd mee leven, er zijn steeds betere medicijnen, maar je blijft in het behandeltraject zitten.
En weer opnieuw chemo zie ik toch echt niet meer zitten.
Dus, ik weet niet hoe ik dan zou reageren.

Een tante van mijn man heeft 25 jaar geleden borstkanker gehad. Zij heeft pertinent chemo geweigerd. Jaren later bleek ze kanker in de heup te hebben. Ook weer behandeld, maar niet met chemo. En ze is er nog steeds.

Zo dubbel.
pi_163515688
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 17:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Het is heel moeilijk om het vertrouwen te houden.
Heb afgelopen week weer van 2 gevallen gehoord bij wie het teruggekomen was.
Dat maakt angstig. Want je weet gewoon dat als je uitzaaiingen hebt, dat je dan niet meer beter wordt. Je kunt daar nog best een tijd mee leven, er zijn steeds betere medicijnen, maar je blijft in het behandeltraject zitten.
En weer opnieuw chemo zie ik toch echt niet meer zitten.
Dus, ik weet niet hoe ik dan zou reageren.

Een tante van mijn man heeft 25 jaar geleden borstkanker gehad. Zij heeft pertinent chemo geweigerd. Jaren later bleek ze kanker in de heup te hebben. Ook weer behandeld, maar niet met chemo. En ze is er nog steeds.

Zo dubbel.
Je weet het niet. Zo ken ik ook mensen. Mijn vage ervaring is dat ik niet vol voor chemo zou gaan als er uitzaaiingen zijn. Maar dat is ook maar een idee omdat ik geen vrouw en kinderen heb.
  maandag 4 juli 2016 @ 18:04:36 #273
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163516303
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 17:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Het is heel moeilijk om het vertrouwen te houden.
Heb afgelopen week weer van 2 gevallen gehoord bij wie het teruggekomen was.
Dat maakt angstig. Want je weet gewoon dat als je uitzaaiingen hebt, dat je dan niet meer beter wordt. Je kunt daar nog best een tijd mee leven, er zijn steeds betere medicijnen, maar je blijft in het behandeltraject zitten.
En weer opnieuw chemo zie ik toch echt niet meer zitten.
Dus, ik weet niet hoe ik dan zou reageren.

Een tante van mijn man heeft 25 jaar geleden borstkanker gehad. Zij heeft pertinent chemo geweigerd. Jaren later bleek ze kanker in de heup te hebben. Ook weer behandeld, maar niet met chemo. En ze is er nog steeds.

Zo dubbel.
Mijn schoonmoeder heeft inmiddels 3 jaar (eierstok)kanker. Was eerste controle na 6x chemo en operatie ook volledig 'schoon' maar bij 2e controle waren er al talloze uitzaaiingen. Nu is het bijna voorbij, heeft ook 3 jaar op en af chemo gehad. Had wel erg weinig last van chemo en kon tussen 2 behandelingen door gewoon op vakantie enzo. dan heeft het nog wel zin om er voor te kiezen, maar dat is voor iedereen heel persoonljik en verschillend
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  maandag 4 juli 2016 @ 19:39:29 #274
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163518439
Blegh ik ben er zooo zat van om zo moe te zijn :'(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 4 juli 2016 @ 22:30:32 #275
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_163523527
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 17:38 schreef Gia het volgende:
Het is heel moeilijk om het vertrouwen te houden.
Maar van 't zelfde komt het niet terug en leef je je leven niet voluit omdat je je constant zorgen maakt. Dat is ook zonde toch?

Makkelijk praten voor mij he :P
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_163524401
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:49 schreef Adriane het volgende:

Dank je vannelle! Ik voel me op deze manier niet vrij om te posten wat ik wil.

Nog een paar weken doorbijten en dan kan de oxy hopelijk weer de kast in. Dat omvallen lijkt me echt naar.

Dat omvallen is echt apart, komt nooit goed uit zeg maar.
Het beroerdste is dat ik het niet aan voel komen, het is gewoon in 1x PAF, ga maar liggen vriend.

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 17:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Het is heel moeilijk om het vertrouwen te houden.
Heb afgelopen week weer van 2 gevallen gehoord bij wie het teruggekomen was.
Dat maakt angstig. Want je weet gewoon dat als je uitzaaiingen hebt, dat je dan niet meer beter wordt. Je kunt daar nog best een tijd mee leven, er zijn steeds betere medicijnen, maar je blijft in het behandeltraject zitten.
En weer opnieuw chemo zie ik toch echt niet meer zitten.
Dus, ik weet niet hoe ik dan zou reageren.

Een tante van mijn man heeft 25 jaar geleden borstkanker gehad. Zij heeft pertinent chemo geweigerd. Jaren later bleek ze kanker in de heup te hebben. Ook weer behandeld, maar niet met chemo. En ze is er nog steeds.

Zo dubbel.
Heb er ook in de familie ook mee te maken gehad.
Mijn vader was geopereerd aan darmkanker en daarna schoon verklaard.
Pas een jaar later (ipv een half jaar) kwam hij weer op controle en toen was het ineens van "Oh shit, U heeft nog 3 maanden te leven."
Dat is het enige doktersadvies dat hij ooit heeft opgevolgd. :(
Later hoorden we pas dat elk half jaar een controle gebruikelijk was, waarom bij hem pas een jaar later?
Ik weet niet of het wat had gescheeld maar het zet je wel aan het denken hoe afstandelijk sommige artsen kunnen zijn.
pi_163527775
Geen dank voor het doodslaan van dit topic, graag gedaan :+
  dinsdag 5 juli 2016 @ 02:22:40 #278
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163527831
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 02:14 schreef vannelle het volgende:
Geen dank voor het doodslaan van dit topic, graag gedaan :+
Ik ben er nog, maar wel maar even. Moet zo weer het vliegtuig in :@

[ Bericht 12% gewijzigd door LPFAN op 05-07-2016 07:17:30 ]
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 07:19:00 #279
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163528229
Ik heb ff de discussie opgeruimd. Zullen we weer gewoon ontopic?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 5 juli 2016 @ 07:33:24 #280
451157 MarieAlice
MarieAlice
pi_163528265
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 07:19 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb ff de discussie opgeruimd. Zullen we weer gewoon ontopic?
Is het helemaal weg of naar fb gezet? :@
  dinsdag 5 juli 2016 @ 07:34:00 #281
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163528271
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 07:33 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Is het helemaal weg of naar fb gezet? :@
Weg.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 5 juli 2016 @ 07:36:00 #282
451157 MarieAlice
MarieAlice
pi_163528279
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 07:34 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Weg.
Oh. Okee.
Doeg dan maar weer. :W
pi_163528545
Kanker is grillig, onvoorspelbaar meestal. Dat is het moeilijke.

Je krijgt nooit antwoord op de vraag, wat als het anders was gegaan. Als er wel een juist protocol was toegepast of als een arts meer interesse had getoond. Hoe verdrietig het ook is.

Ik vind wel verschrikkelijk als een arts afstandelijk doet. Je kunt dan echt wel wat compassie gebruiken.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 08:29:01 #284
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163528569
Vandaag (naar wat ik hoop) mijn allerlaatste tentamen als student. (het is een herkansing, dus bidden hopen smeken dat ik m nu wel haal, want om nou nog een vak te volgen als ik werk heb) Dus juist vandaag word ik stikbenauwd wakker...
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163528646
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 08:29 schreef superkimmi het volgende:
Vandaag (naar wat ik hoop) mijn allerlaatste tentamen als student. (het is een herkansing, dus bidden hopen smeken dat ik m nu wel haal, want om nou nog een vak te volgen als ik werk heb) Dus juist vandaag word ik stikbenauwd wakker...
Komt goed schatje. :* veel succes!
  dinsdag 5 juli 2016 @ 08:46:41 #286
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163528678
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 08:29 schreef superkimmi het volgende:
Vandaag (naar wat ik hoop) mijn allerlaatste tentamen als student. (het is een herkansing, dus bidden hopen smeken dat ik m nu wel haal, want om nou nog een vak te volgen als ik werk heb) Dus juist vandaag word ik stikbenauwd wakker...
Succes!!!!

Stomp aanprikken ging perfect vandaag. Snap er helemaal niks meer van _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163528841
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 08:46 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Succes!!!!

Stomp aanprikken ging perfect vandaag. Snap er helemaal niks meer van _O-
Fijn!
pi_163529381
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 08:29 schreef superkimmi het volgende:
Vandaag (naar wat ik hoop) mijn allerlaatste tentamen als student. (het is een herkansing, dus bidden hopen smeken dat ik m nu wel haal, want om nou nog een vak te volgen als ik werk heb) Dus juist vandaag word ik stikbenauwd wakker...
succes kimmi, zal voor je duimen ^O^ .

*O* voor het prikken van LPFan vandaag!!
Fijne dag allemaal!
pi_163530037
Jezus vannelle :o Wat belachelijk!

Mooi LP ^O^ Hopelijk is de angst nu weg en gaat het voortaan altijd goed.

Heuuuul veul succes Kimmi, you can do it! *O*
  dinsdag 5 juli 2016 @ 10:32:07 #290
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163530060
thanks allemaal O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163531240
Heel veel succes kimmi, ik duim voor je! ^O^

LPFAN fijn dat het vandaag wel goed ging, maar wel mraar ja!

Ik krijg vanmiddag (telefonisch want geen puf om naar zkh te gaan voor 5 min) uitslag van die tweede melatoninetest. Ben benieuwd.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 11:44:48 #292
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163531357
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 11:38 schreef Sylvana het volgende:
Heel veel succes kimmi, ik duim voor je! ^O^

LPFAN fijn dat het vandaag wel goed ging, maar wel mraar ja!

Ik krijg vanmiddag (telefonisch want geen puf om naar zkh te gaan voor 5 min) uitslag van die tweede melatoninetest. Ben benieuwd.
Fijn dat het telefonisch kan.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163531497
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 11:44 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Fijn dat het telefonisch kan.
Daar kun je gewoon om vragen.
pi_163531583
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 11:44 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Fijn dat het telefonisch kan.
Ja idd. Want het is ook nog in het zkh in de andere stad (zkh heeft 2 locaties in 2 verschillende steden). Als ik gewoon naar therapie was geweest was het geen probleem, want dat zit in hetzelfde gebouw. Maar ben dus thuis (gaat hier echt niet goed ff), dus nu zelf maar gebeld of het telefonisch kon. Ook omdat andere afspraak lastig is omdat ze na deze week op vakantie gaat.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 12:02:24 #295
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163531787
dankjewel allemaal O+ :*

Nog anderhalf uur.. gelukkig kon ik mezelf een schop onder mn kont geven en op tijd op de uni komen om nog ff de laatste puntjes op de I te zetten
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163531895
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:02 schreef superkimmi het volgende:
dankjewel allemaal O+ :*

Nog anderhalf uur.. gelukkig kon ik mezelf een schop onder mn kont geven en op tijd op de uni komen om nog ff de laatste puntjes op de I te zetten
Je zit tijdens een tentamen hier te posten?
pi_163532052
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je zit tijdens een tentamen hier te posten?
Lijkt mij dat ze bedoelt: Nog 1,5 uur tot het tentamen? Zo lees ik het in ieder geval. :@
pi_163532059
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:02 schreef superkimmi het volgende:
dankjewel allemaal O+ :*

Nog anderhalf uur.. gelukkig kon ik mezelf een schop onder mn kont geven en op tijd op de uni komen om nog ff de laatste puntjes op de I te zetten
Succes met het tentamen!
pi_163532111
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Lijkt mij dat ze bedoelt: Nog 1,5 uur tot het tentamen? Zo lees ik het in ieder geval. :@
Kan. Misschien kunnen we haar helpen. Zou wel aardig zijn.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 12:26:10 #300
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163532271
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je zit tijdens een tentamen hier te posten?
Ik bedoel idd dat het tentamen over anderhalf uur begint
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163532296
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:26 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Ik bedoel idd dat het tentamen over anderhalf uur begint
Wat studeer je eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')