paxcon en tanden poetsenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:22 schreef supersof het volgende:
ik spoel door naar het tandenborstel deel pax
die twee dingen hebben niks met elkaar te makenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:26 schreef Drug het volgende:
[..]
zweverig?
hm misschien ligt het aan je woordenschat?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Al heb ik veel kwakjes geloost op Pax zn TC tijden
dus veroordeelden in leven laten om hun hun vrijheid terug te geven als later de uitspraak onjuist blijkt te zijn geweest?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet goed zolang uitspraken niet onfeilbaar zijn
omg niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:30 schreef Paxcon het volgende:
sof ik heb tandenborsteldeel gezien maar vond het niet heel grappig ofzo
jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:30 schreef Drug het volgende:
[..]
dus veroordeelden in leven laten om hun hun vrijheid terug te geven als later de uitspraak onjuist blijkt te zijn geweest?
nee mijn vraag heeft ook niks met zweverig te makenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die twee dingen hebben niks met elkaar te maken
godver je hebt gelijk ik had al weggekliktquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:30 schreef supersof het volgende:
[..]
omg niet?
helemaal op het einde is het he
ben jij een kloon van iemandquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:31 schreef Drug het volgende:
[..]
nee mijn vraag heeft ook niks met zweverig te maken
heb net weer hardop gelachen eromquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
godver je hebt gelijk ik had al weggeklikt
even kijken
ik snap je argumentatie. ik vind alleen dat je dan tot levenslang veroordeelden als alternatief de dood moet bieden.quote:
Vind ik prima.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:32 schreef Drug het volgende:
[..]
ik snap je argumentatie. ik vind alleen dat je dan tot levenslang veroordeelden als alternatief de dood moet bieden.
Ze kan soms echt zo hysterisch lachenquote:
Hebben jullie dan een date?quote:
Lekker hoorquote:
Weet ikquote:
oke liefquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik
Zo`n apaat ben ik nou ook weer niet
Hoi LB.quote:
waarom stuur je mij nooit dms of fotos via whatsappquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoi LB.
Ik maakte laatst een grapje dat ik rare dms naar jou stuurde en Geo nam dat bijzonder serieus op
dickpic zeker viezerikquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom stuur je mij nooit dms of fotos via whatsapp
Omdat ik niet meer durfquote:
He KleineBruinequote:
Geo neemt alles serieusquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoi LB.
Ik maakte laatst een grapje dat ik rare dms naar jou stuurde en Geo nam dat bijzonder serieus op
Fokkie, hoe zijn je betsquote:
Ja het was een doldwaas uurtje in VBL wat uitmonde in fantasieen met over hoeren pissen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geo neemt alles serieusraseckte auti
Dus als ik hem nu zou dmen of hij zin heeft in een spannende datequote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij bent nog verslaafder dan ik joh jeetjequote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja het was een doldwaas uurtje in VBL wat uitmonde in fantasieen met over hoeren pissen.
Hij moet vaker komen, wat een topshow.
hahah jou ookquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent nog verslaafder dan ik joh jeetje
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb alweer 2 weken ofzo niks gebet
You're goddamn rightquote:
Als clinton president wordt pak ik echt veel, maar dat is dan ook mn laatste bet ooit denk ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb alweer 2 weken ofzo niks gebet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |