Dan kan je bijna niks etenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eerder intolerantie dan allergie
Pompoensoep of linzensoepquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik verveel mij en zit op youtube te kijken. Ik kijk een top 10 soups.
Wat vinden jullie de lekkerste soep?
tomaatquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:10 schreef Amarantha het volgende:
Zoveel lekkere soepen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:10 schreef Amarantha het volgende:
kippensoep heeeeeeeeeeerlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:10 schreef Amarantha het volgende:
zelfgemaakte volle soepquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:10 schreef Amarantha het volgende:
zal allemaal welquote:
wedden dat Pompoensoep op 1 staatquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:13 schreef Amarantha het volgende:
Ben nog maar bij nr 7 maar gok zo dat tomatensoep op nr 1 staat.
allesquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:10 schreef Amarantha het volgende:
daar kan echt niemand wat mee. Mensen zoals jij krijgen nooit een serieuze baan.quote:
hoe gaat het met je kont verkopen?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:16 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
daar kan echt niemand wat mee. Mensen zoals jij krijgen nooit een serieuze baan.
Graagquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jawel hoor, eet maar keertje mee
Zelfgemaakte champignonsoep is lekkerquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:13 schreef Amarantha het volgende:
Champignonsoep ben ik niet zo dol op. En zag net ook dit voorbij komen in het filmpje:
[ afbeelding ]
Lijkt me ook niks. Rode bieten
Wat makkelijk, goedkoop en lekker is is aardappel/preisoep met room en peterselie.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:19 schreef Amarantha het volgende:
Broccoli soep![]()
![]()
Niet op nr 1. Top 10 niet gehaald.
Met drugs hahaquote:
Lijkt me ook wel lekker ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat makkelijk, goedkoop en lekker is is aardappel/preisoep met room en peterselie.
Ik heb een plaatje van m'n eigen brouwsel. ff zoeken.
Is echt prima voor tussendoor met brood. Maar plaatje saat ergens op een stick lijkt het en geen zin om op te zoeken.quote:
Hier dit is echt iets voor jouquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:24 schreef Amarantha het volgende:
Top 10 Iconic Cell Phones.
Nr 1 is zo voorspelbaar. Zal jullie niet de hele top 10 vertellen. Maar gok zo dat de Nokia 3310 wel op 1 staat.
https://www.youtube.com/channel/UCaWd5_7JhbQBe4dknZhsHJg Ik kijk hier.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hier dit is echt iets voor jou
https://www.youtube.com/channel/UCfsV3FguvnnrOijTzcH6heA/videos
Er gaat een nieuwe YouTubewereld voor mij open, bedanktquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCaWd5_7JhbQBe4dknZhsHJg Ik kijk hier.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Er gaat een nieuwe YouTubewereld voor mij open, bedankt
huhquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:16 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
was jij niet blauw op een blauwe maandag?
Ik kijk zo af en toe en dan staan er wel heel veel nieuwe waarvan er altijd wel een aantal die ik leuk vindquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik kijk luister meestal alleen muziek, maar wat jij poste zijn best leuke video's
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Er gaat een nieuwe YouTubewereld voor mij open, bedankt
vind die filmpjes altijd wat saaiquote:
Iedereen zijn dingquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
vind die filmpjes altijd wat saai
Staan ook leuke weetjes tussenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk zo af en toe en dan staan er wel heel veel nieuwe waarvan er altijd wel een aantal die ik leuk vind
https://www.youtube.com/channel/UCsXVk37bltHxD1rDPwtNM8Q Voor feitjes.quote:
Deze zijn best interessant, staat ook filmpje op over GoTquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
vind die filmpjes altijd wat saai
Ik vind het ook leuk dat de lijstjes echt worden gevormd door mensen die allemaal stemmen. De makers bedenken het niet zelf.quote:
ja ik ken hetquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Deze zijn best interessant, staat ook filmpje op over GoT
Oh dat maakt mij niet uitquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk dat de lijstjes echt worden gevormd door mensen die allemaal stemmen. De makers bedenken het niet zelf.
nietsquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:51 schreef jamesdeen het volgende:
ik ben voor de derde x verliefd op mijn ex wat moet ik doen help mij
Ove je eerste ex kom je nooit heenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:51 schreef jamesdeen het volgende:
ik ben voor de derde x verliefd op mijn ex wat moet ik doen help mij
beetje standaard dusquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik volg alleen youtube kanalen waar miljoenen mensen op geabonneerd zijn zie ik nu.
is dat echt zo?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 02:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tien andere chicks doen en je bent haar vergeten
wat?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 02:05 schreef Mortaxx het volgende:
Kijk deadprez hiervoor doe je het dus
SEX / 1e keer, ging niet zoals ik had verwacht...
Das nog best veel.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 02:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tien andere chicks doen en je bent haar vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |