Ik vertrouw jouw nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 00:53 schreef defokkingfoker het volgende:
Mensen die niet van sate houden vertrouw ik niet
o, wel goed gekomen?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Rip![]()
Heeft mijn buurjongen ook, die lag in het ziekenhuis door kruisbesmetting
thanks voor de tipquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:05 schreef defokkingfoker het volgende:
Jongens heeft iedereen zijn administratie over het tweede kwartaal al ingevoerd? Het is weer tijd voor de aangifte omzetbelasting!
hjm eens.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:05 schreef defokkingfoker het volgende:
Jongens heeft iedereen zijn administratie over het tweede kwartaal al ingevoerd? Het is weer tijd voor de aangifte omzetbelasting!
Neequote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:05 schreef defokkingfoker het volgende:
dat is niet zuivelquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja hij heeft het overleefd
Jij hebt toch ook een melk allergie?
eerder intolerantie dan allergiequote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja hij heeft het overleefd
Jij hebt toch ook een melk allergie?
Hopen dat iemand een boete krijgt.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hoop dat jij 65 euro boete krijgt voor het te laat doen van de aangifte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |