Veel plezier, heerlijke bak!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:33 schreef -Richard- het volgende:
Ohja, even vertellen hier natuurlijk.
Sinds vrijdag eigenaar (1 week nu) van deze 130i. Wat een koningsbak zeg.
Het is een automaatje (jaja wel met flippers) en rijkelijk in de opties. Er zit wat werk aan maar het rijdt echt super!
[ afbeelding ]
Voor nu wel ja :p. Eerst ff de poetsmachine erover en dan kijken hoe het staat.. Zit wat kleur verschil in en daar stoor ik me dan ook enorm aan. Komt allemaal goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:41 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Veel plezier, heerlijke bak!
Eeeeh maar 1 fotootje?
Zie ook wat kleurverschil inderdaad (moest wel de foto vergroten, niet al te storend volgens mij).quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:51 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Voor nu wel ja :p. Eerst ff de poetsmachine erover en dan kijken hoe het staat.. Zit wat kleur verschil in en daar stoor ik me dan ook enorm aan. Komt allemaal goed.
Wel leuk dat mijn teller tot 280 gaat én ik een olietemperatuurmeter heb. Dat zie ik niet veel op dit model.![]()
Vermoed zelf dat het door de LCI uitvoering komt. Overal zie je verbeterde afwerking.
[ afbeelding ]
Stoere velgen!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:33 schreef -Richard- het volgende:
Ohja, even vertellen hier natuurlijk.
Sinds vrijdag eigenaar (1 week nu) van deze 130i. Wat een koningsbak zeg.
Het is een automaatje (jaja wel met flippers) en rijkelijk in de opties. Er zit wat werk aan maar het rijdt echt super!
[ afbeelding ]
Zomoto wil nog wel eens er net naast zitten, maar in combinatie met cijfers van de rdw kan je een goede schatting maken. Bij RDW heb je dus altijd de 'echte' eigenaren en niet handelaars.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:23 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen hem haha, dat 'ie wel goed moet opletten of dat ECHT zo is. Sommige mensen zijn wat positiever in de advertentie dan dat hij in het echt is natuurlijk. Er staat ook 2e eigenaar, maar als je 'm op Zomoto invoert blijkt 'ie de 5e te zijn. Dus ben benieuwd watvoor verklaring daar dan aan hangt
De facelift had toch de nieuwe idrive en flippers waarbij je alleen kan trekken ipv ook duwen?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:51 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Voor nu wel ja :p. Eerst ff de poetsmachine erover en dan kijken hoe het staat.. Zit wat kleur verschil in en daar stoor ik me dan ook enorm aan. Komt allemaal goed.
Wel leuk dat mijn teller tot 280 gaat én ik een olietemperatuurmeter heb. Dat zie ik niet veel op dit model.![]()
Vermoed zelf dat het door de LCI uitvoering komt. Overal zie je verbeterde afwerking.
[ afbeelding ]
Klopt, maar bij Zomoto staat het er bij watvoor eigenaar het is geweest (dus een garage, fleet manager, particulier).quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Zomoto wil nog wel eens er net naast zitten, maar in combinatie met cijfers van de rdw kan je een goede schatting maken. Bij RDW heb je dus altijd de 'echte' eigenaren en niet handelaars.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:50 schreef LethalNinja het volgende:
anders ontdek je even dat de motor olie bij de action ietsje goedkoper is dan bij de Shell dafuq
Eerst naar de ANWB winkel gegaan voor m'n ruitenvloeistof.. Maar dat hadden ze niet meer en toen werd ik verwezen naar de Action (nooit in geweest).. Zie ik naast ruitenvloeistof ook motorolie, bij het afrekenen bij de kassa had ik dus een aangenaam WFT momentjequote:
Koop gewoon fatsoenlijke olie via internet ipv die aldi meuk.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:58 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Eerst naar de ANWB winkel gegaan voor m'n ruitenvloeistof.. Maar dat hadden ze niet meer en toen werd ik verwezen naar de Action (nooit in geweest).. Zie ik naast ruitenvloeistof ook motorolie, bij het afrekenen bij de kassa had ik dus een aangenaam WFT momentje
Verder is de action wel een bagger winkel zeg, lijkt wel een aldi ofzo, ziet er allemaal el cheapo uit en ik was blij toen ik weer uit de winkel was
Is het echt zo slecht? in dat geval ga ik het dan ook niet in mijn auto gooien. Prijs verschil is echt enorm. Goede prijs / kwaliteit verhouding is dan wellicht een euro of 15? Tips voor voor betrouwbare motorolie verkoopwebsites? Ik zoek nu 10W40quote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Koop gewoon fatsoenlijke olie via internet ipv die aldi meuk.
Inderdaad dan weet je dat je opgelicht wordt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:24 schreef Hyperdude het volgende:
Wie gaat er nou naar de ANWB voor olie en ruitenwissermeuk?
Waar ga jij heen voor je ruitenwisservloeistof? En waar voor je olie? Ik heb 't ook wel eens gekocht bij een Shell tankstation.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:24 schreef Hyperdude het volgende:
Wie gaat er nou naar de ANWB voor olie en ruitenwissermeuk?
Als je olie koopt bij de benzinepomp dan spoor je ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:27 schreef LethalNinja het volgende:
Waar ga jij heen voor je ruitenwisservloeistof? En waar voor je olie? Ik heb 't ook wel eens gekocht bij een Shell tankstation.
Geen idee. Maar ik weet wel dat je de nieuwe idrive hebt zodra je een CIC module hebt. Ik heb nog de CCC. En volgens mij krijg je dus de nieuwe idrive en CIC module zodra je de Navigatie Proffesional hebt. Dan heb je ook een vast 8,8'' scherm.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:40 schreef Andyy het volgende:
[..]
De facelift had toch de nieuwe idrive en flippers waarbij je alleen kan trekken ipv ook duwen?
Ghehe als ik het niet zei had je het niet gezien dusquote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:03 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Zie ook wat kleurverschil inderdaad (moest wel de foto vergroten, niet al te storend volgens mij).
Vind zelf deze velgen erg mooi op een 1-serie:
[ afbeelding ]
Ik vond het moeilijk om een nette set velgen onder mijn Alpinweiss III te kiezen, alles lijkt een inch kleiner onder een witte auto. Het zijn uiteindelijk CSL velgen van VMR geworden, maar ik ben er niet super tevreden mee.quote:Maar 208M staat inderdaad heel mooi onder een 1, die heb ik dan ook op het oog.
Maar kreeg ook een aanbod van CSL style velgen. Dat is dus de 358M en dat vind ik nog toffere wielen. De huidige zijn niet helemaal mijn ding maar er zitten nog goede bandjes onder.
[ afbeelding ]
Vandaag wel m'n nieuwe stuur cover binnen gekregen en sport-antenne. Die laatste zat er helemaal niet meer op. Dus nu maar de accu los en stuurwiel cover vervangen
![]()
Afgelopen woensdag de toeter (lage tonen) vervangen, de hoge tonen moet nog.
Nog genoeg aan te doen, leuk!!
Niet tevreden over uiterlijk of over de kwaliteit oid.?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:39 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
...Het zijn uiteindelijk CSL velgen van VMR geworden, maar ik ben er niet super tevreden mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |