abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 30 juni 2016 @ 19:10:25 #51
137949 Disana
pi_163416675
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:09 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Dat was dus echt niet alleen Johnson die dat zei. En ik denk niet dat er iemand is gevallen voor het argument dat bij Brexit Johnson premier zou worden, wat de originele stelling was.
Ja dat zei ik al. Laat maar.
pi_163416748
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:10 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Nog een reden om tegen het huidige EU-bolwerk zijn. Ze willen CETA zonder instemming van de nationale parlementen doorloodsen. Ook bij Duitse parlementsleden ophef over het gedrag van Juncker. Dat die man snel mag opdonderen. Autocraat.
Dit komt voor het ECJ die Juncker gelijk gaan geven. En aangezien dit een testcase is voor TTIP, gaat dat ook betekenen dat TTIP commissie competentie gaat worden. En dat is precies de bedoeling.
  donderdag 30 juni 2016 @ 19:13:33 #53
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163416755
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:09 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Ontzettend beroerde analyse van de uitslag. Boris was enkel bij het Brexit kamp omdat hij verwachtte dat die zou winnen. De gok pakte uit, totdat Gove hem voor was.

Misschien goed om het nieuws te volgen, wist je dat de persconferentie van vanmiddag de aftrap van Boris' campagne had moeten zijn? De hele week zitten er al pro-Boris MP's in het nieuws, en alle grote namen waren uitgenodigd. Hij had alleen niet op Gove gerekend.
Ik geloof daar niks van. Boris zat al dagen te talmen en terugtrekkende bewegingen te maken. Gove maakte de vlucht naar voren en dumpte zijn falende frontman.

Bovendien had Johnson zich nog prima als kandidaat kunnen opwerpen als hij echt wilde, ondanks Gove.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_163416764
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:06 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wie gaat de door hem verkochte Brexit uitvoeren?
De regering natuurlijk.

quote:
Hijzelf had er blijkbaar geen zin in, toen Cameron hem die kans bood. Sterker nog, na de 'overwinning' kwam hij behoorlijk timide en warrig over. Was het allemaal een spelletje voor hem dat hij niet verwachtte te winnen? Met zulke voorvechters heb je geen tegenstanders meer nodig :{
Ik maakt het punt dat de speculaties nooit feiten zijn geweest, en jij reageert daarop door nog even flink aan je duim te sabbelen?

Wat is dit voor dom gelul. Had iedereen die zich Bremain uitsprak ook beschikbaar moeten zijn voor het premierschap?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_163416808
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:13 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik geloof daar niks van.Boris zat al dagen te talmen en terugtrekkende bewegingen te maken. Gove maakte de vlucht naar voren en dumpte zijn falende frontman.
Nee, Boris wilde eenheid uitstralen en zich als een staatsman gedragen. Gove vertrouwt Johnson niet, omdat hij niet echt voor Brexit is, en zag zich dus genoodzaakt dit te doen.

quote:
Bovendien had Johnson zich nog prima als kandidaat kunnen opwerpen als hij echt wilde, ondanks Gove.
Uiteraard niet, dat is het pm schap aan May geven. En bekijk gewoon de reacties van Boris supporters en spindoctors. Dan zie je dat dit een enorme verassing was en een klap voor de campagne. Nogmaals, vanmiddag had de aftrap van Boris' campagne moeten zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2016 19:16:27 ]
  donderdag 30 juni 2016 @ 19:16:26 #56
38496 Perrin
pi_163416823
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De regering natuurlijk.

[..]

Ik maakt het punt dat de speculaties nooit feiten zijn geweest, en jij reageert daarop door nog even flink aan je duim te sabbelen?

Wat is dit voor dom gelul. Had iedereen die zich Bremain uitsprak ook beschikbaar moeten zijn voor het premierschap?
Jij vindt het getuigen van moed en politieke eerlijkheid als de grootste voorstanders ineens hard wegrennen als puntje bij paaltje komt?
pi_163416836
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:16 schreef Perrin het volgende:

[..]

Jij vindt het getuigen van moed en politieke eerlijkheid als de grootste voorstanders ineens hard wegrennen als puntje bij paaltje komt?
Ga je eens verdiepen in de gebeurtenissen van vanmiddag en de verhoudingen onder de MP's. Dan zie je dat er geen sprake van wegrennen is.
pi_163416869
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:17 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Ga je eens verdiepen in de gebeurtenissen van vanmiddag en de verhoudingen onder de MP's. Dan zie je dat er geen sprake van wegrennen is.
Hij had ook prima de strijd aan kunnen gaan tegen zijn eigen Brutus.
  donderdag 30 juni 2016 @ 19:19:32 #59
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_163416889
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De regering natuurlijk.

[..]

Wel als je het pro-Brexit-kamp aanvoert en van de partij bent die nu de PM levert en die opstapt bij de door jou vurig gepropageerde uitslag.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_163416892
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:18 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hij had ook prima de strijd aan kunnen gaan tegen zijn eigen Brutus.
Dat zou behalve politieke zelfmoord ook verschrikkelijk zijn voor het landsbelang. Zo nihilistisch lijkt me Boris ook weer niet.
pi_163416901
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:16 schreef Perrin het volgende:

[..]

Je kunt terugspartelen wat je wil maar het was een referendum over de Brexit en niet over het leiderschap. De kwestie van het leiderschap speelt maar om één reden en dat is omdat Cameron zijn positie ter beschikking heeft gesteld. En dan krijg intern partijgekonkel en stellen een aantal kandidaten zich beschikbaar, wanneer dat gebeurt is het nieuws, wanneer een partijlid dat niet doet is dat nieuws er niet.
pi_163416948
Boris Johnson :')

Wat een slappeling toont die zich hiermee zeg.
pi_163417343
Waar gaat-ie naartoe ?
Terug naar New York ?
pi_163417369
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:41 schreef Treinhomo het volgende:
Waar gaat-ie naartoe ?
Terug naar New York ?
Wie weet terug naar Turkije. Hij heeft een Turkse overgrootvader naar het schijnt.
pi_163417400
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Bij wie wekte hij die verwachting? Bij de mensen die verrast waren dat Cameron zijn positie ter beschikking stelde? Dat was toch de meesterzet van Cameron die Jonhson verraste? En waarmee had hij precies die verwachting gewekt?

Wat zegt hij nu anders dan voor de uitslag?

[ Bericht 18% gewijzigd door damian5700 op 30-06-2016 20:02:07 ]
  donderdag 30 juni 2016 @ 19:45:58 #66
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_163417433

Tjolk Hekking die opbloeit tot Brutus :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_163418188
Prima, toch?
Johnson was de personificatie van het Brexit-kamp en ik durf te stellen dat zonder hem het Remain-kamp had gewonnen, maar nergens ben ik de afgelopen periode citaten van hem tegengekomen dat bij een eventuele uitslag Leave en daarop het vertrek van Cameron (dit is ook nogal een aanname voorafgaande aan het referendum) hij de leider van de Tories zou gaan worden en premier van Groot-Brittannië.
Behalve dan de veronderstellingen in de media.

Het Brexit-kamp heeft gewonnen. Zijn werk zit erop.

Beter een politieke zelfmoord die hij zelf regisseert, is mijn veronderstelling.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_163418250
Als Farage dit klusje is begonnen, laat hem dan ook maar het klusje afmaken. Dus Farage voor PM.
  † In Memoriam † donderdag 30 juni 2016 @ 20:22:18 #69
137949 Disana
pi_163418272
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:21 schreef MakkieR het volgende:
Als Farage dit klusje is begonnen, laat hem dan ook maar het klusje afmaken. Dus Farage voor PM.
Farage is een clown en bewezen leugenaar, er zullen niet veel Britten zijn die hem nog serieus nemen.
pi_163418351
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Farage is een clown en bewezen leugenaar, er zullen niet veel Britten zijn die hem nog serieus nemen.
Als PM komt dit alleen maar des te meer pijnlijk naar voren, nu verschuilt hij zich alleen maar in het Europees Parlement. Ik zou hem wel willen zien onderhandelen voor Engels belang, die wordt compleet KO geslagen door de EU, net als met de Grieken destijds.

En vergeet niet dat 52% van de Engelsen wel in hem geloofd volgens het referendum.
  donderdag 30 juni 2016 @ 20:26:15 #71
38496 Perrin
pi_163418366
Welke van de triomferende Brexiteers is wél mans genoeg om de klus te klaren waar ze zich zo sterk voor maakten?
  † In Memoriam † donderdag 30 juni 2016 @ 20:26:53 #72
137949 Disana
pi_163418382
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:25 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Als PM komt dit alleen maar des te meer pijnlijk naar voren, nu verschuilt hij zich alleen maar in het Europees Parlement. Ik zou hem wel willen zien onderhandelen voor Engels belang, die wordt compleet KO geslagen door de EU, net als met de Grieken destijds.
Ik vermoed dat Farage ook amper de kennis in huis heeft om werkelijk te onderhandelen en beslissen. Farage is een schreeuwer en een populist.
pi_163418417
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Farage ook amper de kennis in huis heeft om werkelijk te onderhandelen en beslissen. Farage is een schreeuwer en een populist.
Dat is alleen maar mooi toch? Wie niet leren wil, moet maar voelen, zei mijn vader altijd.
pi_163418434
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:26 schreef Perrin het volgende:
Welke van de triomferende Brexiteers is wél mans genoeg om de klus te klaren waar ze zich zo sterk voor maakten?
The one million Pond Sterling question. :D
Make my day!
pi_163418464
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 20:26 schreef Perrin het volgende:
Ik zou niet graag in zijn of haar schoenen willen staan naar het machtige en chagrijnige Europa toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')