Met betten dit toernooi ga ik wel weer erg lekker moet ik zeggen, en maar heel weinig mislukte bets. Eigenlijk allemaal winning! Grand Slams doen het altijd erg goed voor mequote:
Deze is helemaal geniaal. Zeker afkijken:quote:
Schop anders tegen nog een paar open deuren aan.quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:44 schreef Nober het volgende:
Kiki mag blij zijn als de vierde ronde haalt met die loting.
quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:39 schreef DO2 het volgende:
[..]
Deze is helemaal geniaal. Zeker afkijken:
Godver wat een baasquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:39 schreef DO2 het volgende:
[..]
Deze is helemaal geniaal. Zeker afkijken:
Ik weet niet of er op elke baan hawk eye aanwezig is? En of hij (indien dat wel het geval was) nog challenges over had...quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:56 schreef HulkHeld het volgende:
Die service bij Troicki was toch ook kneiterver uit?
Waarom challenged hij dan ook verder niet?
Dat is inderdaad wel een belangrijk punt. Ik zou alleen niet begrijpen waarom er bij sommige banen wel en sommige geen hawk-eye aanwezig zou zijn, competitievervalsing wel een beetje in dat geval.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik weet niet of er op elke baan hawk eye aanwezig is? En of hij (indien dat wel het geval was) nog challenges over had...
Ouch. Da's over en uit.quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://vine.co/v/5z1nppDF6au
Filmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |