Ze is geblesseerd aan haar been.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:50 schreef HulkHeld het volgende:
Venus Williams stop er toch lekker mee johEen derde set nodig tegen Sakkari.
De eerste set was er niks aan de hand, won ze ook maar net met 7-5.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze is geblesseerd aan haar been.
Ondertussen Johnson simpel door in drie sets tegen Chardy
Nattekat says no.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijltjesdag voor mij in Scorito, Muller weg, Ka. Pliskova weg, Simon waarschijnlijk weg. Mag ik even huilen?
Had je maar Bertens als captain moeten hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijltjesdag voor mij in Scorito, Muller weg, Ka. Pliskova weg, Simon waarschijnlijk weg. Mag ik even huilen?
Ik heb Vandeweghe als captainquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had je maar Bertens als captain moeten hebben.
Raonic wordt de nieuwe Berdychquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:54 schreef Norrage het volgende:
Raonic in het schema van Djoko, serieuze test. Denk dat het de enige is die Djoko potentieel zou kunnen verslaan (en nog steeds is die kans <25%)
Ik blijf het bizar vinden dat ze zo hoog staat. Naar mijn weten heeft ze alleen in Toronto wat gepresteerd vorig jaar :/quote:
Je blijft zo makkelijk lang in de top bij de dames, gewoon beetje kwartfinales halen in diverse toernooien en je bent er al. Bencic wint interdaad weinigquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden dat ze zo hoog staat. Naar mijn weten heeft ze alleen in Toronto wat gepresteerd vorig jaar :/
TRquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had je maar Bertens als captain moeten hebben.
Daar kan Murray zich zo in verslikken hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:09 schreef Szura het volgende:
BBC doet ff of Murray het lastig krijgt tegen Lu
inderdaad, vervelende koekjes altijdquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:11 schreef BobW het volgende:
[..]
Daar kan Murray zich zo in verslikken hoor
En wie doet hem wat? Hij is 10 miljoen waard he.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:30 schreef BobW het volgende:
[..]
Hij stond twee sets en een break voormaar lijkt nu vermoeid en tankt ff een setje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |