Dat meisje heeft toch borstverkleining gedaan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
meteen weer over die tieten beginnen jij
MinellaGodinquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:58 schreef XL het volgende:
Even tussen neus en lippen door. WTA mag besproken worden, tenminste zolang Mandy nog in het toernooi zit.
Ik ga weer even haar instagram checkenquote:
Het gebeurt gewoonquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:10 schreef Szura het volgende:
Roowwwbbiiinnnn de tiebreakwinnaar, het zal toch niet?
Een echte killer in tiebreaksquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:10 schreef Szura het volgende:
Roowwwbbiiinnnn de tiebreakwinnaar, het zal toch niet?
FOX sowieso.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:21 schreef TLC het volgende:
Mooi voor Kiki hoormaar Halep gaat wel erg zwaar worden.
Misschien n rare vraag maar is Bertens - Halep ergens te zien op tv ? of moet ik het weer van teletekst hebben ?
Ze is geblesseerd aan haar been.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:50 schreef HulkHeld het volgende:
Venus Williams stop er toch lekker mee johEen derde set nodig tegen Sakkari.
De eerste set was er niks aan de hand, won ze ook maar net met 7-5.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze is geblesseerd aan haar been.
Ondertussen Johnson simpel door in drie sets tegen Chardy
Nattekat says no.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijltjesdag voor mij in Scorito, Muller weg, Ka. Pliskova weg, Simon waarschijnlijk weg. Mag ik even huilen?
Had je maar Bertens als captain moeten hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijltjesdag voor mij in Scorito, Muller weg, Ka. Pliskova weg, Simon waarschijnlijk weg. Mag ik even huilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |