hijs toch geen vlogge?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:57 schreef Rodawa het volgende:
Een bijkomend nadeel van de exponentieel groeiende groep vlogflikkers is dat men steeds meer vooropgezette onzin filmt onder het mom van 'waargebeurd', om kijkers te shockeren. Je moet immers kijkers trekken, want voor jou 1000 anderen.
Neem die armowasright. Wat een debiele komkommer is dat zeg. Neemt ook letterlijk alle scripted video's over die wereldwijd aanslaan, vaak met de tekst "gone wrong", "gone sexual" of iets in die trant. Kijk je naar zijn video's, dan tref je hetzelfde aan-
"PORTEMONNEE STELEN (GAAT VERKEERD)",
"MEISJE VERKRACHTEN (SEKSUEEL)"
"IK HEB JE MAMA GENEUKT PRANK (EINDIGT IN GEVECHT)"
Oké, dat is dan geen vlogger, maar er zijn wel raakvlakken.
Verder eens met de OP, zag pas ook een kansarm joch in een winkel zichzelf filmen met zo'n selfiestick. Mooi man, je 5 abonnees zijn vast benieuwd welk snoep je koopt.
quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:57 schreef Rodawa het volgende:
Oké, dat is dan geen vlogger, maar er zijn wel raakvlakken.
Mocht de Twingo in V&A verschijnen dan verwacht ik een stormloop, ik zou de Twingo namelijk ook wel willen hebben, echter niet zozeer om in te rijden maar meer als verzamelobject.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:10 schreef PaarseStabilo het volgende:
Ik vermoed dat binnenkort iemands rijbewijs afgepakt wordt
Met YouTube-filmpjes als bewijsmiddel ervoor
Die twingo is goud waard, wie wil er nou niet een object hebben van een bekende fokker?quote:Op donderdag 30 juni 2016 01:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mocht de Twingo in V&A verschijnen dan verwacht ik een stormloop, ik zou de Twingo namelijk ook wel willen hebben, echter niet zozeer om in te rijden maar meer als verzamelobject.
Gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:10 schreef PaarseStabilo het volgende:
Ik vermoed dat binnenkort iemands rijbewijs afgepakt wordt
Met YouTube-filmpjes als bewijsmiddel ervoor
Jezelf even wanen als Braddie, je zou er ook een attractie van kunnen maken.quote:Op donderdag 30 juni 2016 01:33 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Die twingo is goud waard, wie wil er nou niet een object hebben van een bekende fokker?
Je kan nog geld aan hem verdienen ook.quote:Op donderdag 30 juni 2016 01:52 schreef chroestjov het volgende:
Dit zou trouwens een sketch kunnen zijn, maar dat is het volgens mij niet.
[..]
Jezelf even wanen als Braddie, je zou er ook een attractie van kunnen maken.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 02:20 schreef cherrycoke het volgende:
https://www.youtube.com/user/caseyneistat
deze man volg ik dagelijks
Tja kijk hehquote:Op donderdag 30 juni 2016 01:58 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Je kan nog geld aan hem verdienen ook.
Intussen verdient hij waarschijnlijk geld omdat heel fok zijn vlogs checkt.
Het heeft een reden dat hij steeds terugkomt
En zo wordt YouTube een verzameling rotzooiquote:Op donderdag 30 juni 2016 05:29 schreef Torstein het volgende:
[..]
Tja kijk heh
ik heb nu 220 views op mn eige filmpje en heb al 1,30 in de adsens acc dus als je flink random shit post kun je zo je "100 euro min9muk uitgifte" binnenharken
Ik denk dat Braddie er niet genoeg aan verdient om de brandstof te betalen die hij ertegenaan gooit.quote:Op donderdag 30 juni 2016 01:58 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Je kan nog geld aan hem verdienen ook.
Intussen verdient hij waarschijnlijk geld omdat heel fok zijn vlogs checkt.
Het heeft een reden dat hij steeds terugkomt
Daarvoor is er de youtube channel blockerquote:Op donderdag 30 juni 2016 13:59 schreef Janeiros het volgende:
Vast al eens voorbij gekomen maar wat irriteer ik me aan deze gast:
https://www.youtube.com/channel/UCTR3MNnum-r8kvc2MzgkDWQ
Vlogt trouwens ook.. man man man...
Hij heeft Wajongquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik denk dat Braddie er niet genoeg aan verdient om de brandstof te betalen die hij ertegenaan gooit.
Hij zal zijn businessmodel moeten perfectioneren.
Je hoeft er niet naar te kijken.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:59 schreef Janeiros het volgende:
Vast al eens voorbij gekomen maar wat irriteer ik me aan deze gast:
https://www.youtube.com/channel/UCTR3MNnum-r8kvc2MzgkDWQ
Vlogt trouwens ook.. man man man...
En in ruil daarvoor heeft hij 20 filmpjes geüpload in de afgelopen 2 dagen.quote:
Precies, de belastingbetaler krijgt wel veel bang for the buck bij Braddie. Ik wil Braddie best op deze manier blijven financierenquote:Op donderdag 30 juni 2016 15:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En in ruil daarvoor heeft hij 20 filmpjes geüpload in de afgelopen 2 dagen.
Zijn productiviteit is het probleem i.i.g. niet.
braadslee als chauffeurquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:41 schreef empa1010 het volgende:
Hij kan blijkbaar: lopen, auto rijden, goed ouwehoeren ofwel, onkruid wieden bij de plantsoenendienst is niet te hoog gegrepen. Kan ie z'n eigen uitkering terugverdienen. Niks geen overbelasting, niks teveel prikkels of soortgelijk geneuzel... gewoon aan het werk.
Zelfs bij Appie aan de slag als chauffeur lijkt me een prima baan voor hem.
Idd: dat dit kan in NederlandGewoon aan het werk gaan. Punt uit.
Laat hem ff genieten, binnenkort moet hij toch een keer op zichzelf wonen en een WAjong is ook niet eeuwig. Dan moet hij worden afgekeurd maar dat zal wel niet. Blijft bijstand of werk over, eerste geval houd hij bijna niks over naast huur/gas/licht/eten en in het laatste geval kan hij 40 uur lang kutwerk doen want werkervaring/diploma's heeft hij niet.quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:34 schreef Sander166 het volgende:
Braddie heeft 12 000km gereden in 6 maanden tijd, wat betekent dat hij gemiddeld gezien bijna 200 euro per maand aan brandstof heeft besteedErvan uitgaande dat hij 1 op 15 rijdt en ¤1.45 per liter moest betalen ((12000/15) * 1.45) / 6
En dan koopt hij ook nog effe een telefoon en camera uit het duurste segment, verschillende gitaren en allerlei andere gadgets voor zichzelf en z'n auto. Zelfs mensen met een gemiddeld baantje kunnen niet zo luxe leven, laat staan iemand met een pauperbaan.
Echt. Dat dit kan in Nederland.
Nou dan gaat ie bij Picnic werken als chauffeur. Die wagentjes gaan max. 45 kmquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:45 schreef luckass het volgende:
[..]
braadslee als chauffeurje wil graag van je familieleden af?
Wel eens voor je flikker gereden met 45 km/u?quote:Op donderdag 30 juni 2016 18:57 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Nou dan gaat ie bij Picnic werken als chauffeur. Die wagentjes gaan max. 45 km
Amai, dat wist ik nietquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wel eens voor je flikker gereden met 45 km/u?
In de beperkte tijd dat Braddie zijn rijbewijs heeft hebben er al 3 auto's de geest gegeven...
Hahahahahahha 10/10 video, Braddie's vrienden die ook zien dat hij niet kan auto rijden en als straf moeten ze allemaal lopenquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:02 schreef chroestjov het volgende:
Een directe oorlogsverklaring aan alle passagiers.
Het houdt niet op, niet vanzelf.....quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:02 schreef chroestjov het volgende:
Een directe oorlogsverklaring aan alle passagiers.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ook echt "iemand anders zijn eigendom"indirect zijn wij allemaal een beetje eigenaar van de befaamde twingo.
Mwah, niet de rest van het leven. Het blijft niet eeuwig feest thuis bij je ouders, maar je omschrijft de doorsnee WAjonger. Ze verschillen zelden van elkaar qua productiviteit, alleen de hobbies.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]![]()
Wajong lijkt me wel heel erg. Zou er alles aan doen om er uit te komen. Ken één gast (broer van collega) die in de Wajong zit. Gast doet niks ander dan hele dag op playstation spelen en series kijken. En 's avonds met vrienden de kroeg in. Vind het ook allemaal prima zo, 'gratis geld en niks hoeven doen'. Dit terwijl zijn ouders allebei werken en boven modaal verdienen. Het zijn geen tokkies, maar hij heeft wel die instelling. Verschrikkelijk, dat is dan de rest van je leven
Nee oké, maar het niks uitvoeren. Het geen ambitie hebben. Je verdoemd je zelf tot een minimalistisch leven.quote:Op donderdag 30 juni 2016 21:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mwah, niet de rest van het leven. Het blijft niet eeuwig feest thuis bij je ouders, maar je omschrijft de doorsnee WAjonger. Ze verschillen zelden van elkaar qua productiviteit, alleen de hobbies.
Ja, dat klopt. Maar zo ver vooruit denken ze niet. Mijn stiefzusje is bijvoorbeeld een fanatieke WAjonger. Nu moet ik wel toegeven dat ze een tijdje een paar uurtjes per week heeft gewerkt in een winkel. Maar buiten dat geen opleidingen, werkervaring en doet/kan ze niks. Altijd moe, nergens zin in, maar wel altijd energie om uit te gaan. Maar ze heeft wel het voordeel dat ze een 8.5/10 is dus de kans dat ze alsnog goed terecht komt is bijna 100%.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee oké, maar het niks uitvoeren. Het geen ambitie hebben. Je verdoemd je zelf tot een minimalistisch leven.
Pics van je stiefzusje?quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar zo ver vooruit denken ze niet. Mijn stiefzusje is bijvoorbeeld een fanatieke WAjonger. Nu moet ik wel toegeven dat ze een tijdje een paar uurtjes per week heeft gewerkt in een winkel. Maar buiten dat geen opleidingen, werkervaring en doet/kan ze niks. Altijd moe, nergens zin in, maar wel altijd energie om uit te gaan. Maar ze heeft wel het voordeel dat ze een 8.5/10 is dus de kans dat ze alsnog goed terecht komt is bijna 100%.
Maar voor mensen als Braddie houd ik mijn hart vast.
Des te meer reden om dan juist foto's te posten...quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:25 schreef Azpilicueta het volgende:
Zijn alleen voor privé collectie aangezien we niet bloed gerelateerd zijn
Zelfs in Vreeland is de Braadslee geen poesjesmagneetquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:55 schreef chroestjov het volgende:
Een nieuw wandelavontuur, dit keer wordt Vreeland onder de loep genomen.
Ik zou echt razend worden als ik zie dat iemand mijn kat filmt en op internet zetquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:55 schreef chroestjov het volgende:
Een nieuw wandelavontuur, dit keer wordt Vreeland onder de loep genomen.
Die zie je vanzelf wel, nadat de Twingo zich op de passagiersstoel van jouw bolide heeft geparkeerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:28 schreef Nog1tjedan het volgende:
Ik rijd zelf vaak ook in Hilversum en kan het niet laten continue op zoek te zijn naar een blauwe twingo die over de weg aan het zwalken is..
ik las poesjequote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:10 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Ik zou echt razend worden als ik zie dat iemand mijn kat filmt en op internet zet
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:55 schreef chroestjov het volgende:
Hij zegt dat hij vanavond weer naar Groningen gaat, zou hij weer een nieuwe tienermoeder in Groningen hebben gevonden?
En waarom toch elke keer in Groningen, tienermoeders en meisjes/vrouwen van 2,5/10 of lager zijn heus ook wel dichter bij huis te vinden.
Geen geld voor een waterpomp, dan maar een nieuwe jongere auto kopenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:55 schreef chroestjov het volgende:
Hij zegt dat hij vanavond weer naar Groningen gaat, zou hij weer een nieuwe tienermoeder in Groningen hebben gevonden?
En waarom toch elke keer in Groningen, tienermoeders en meisjes/vrouwen van 2,5/10 of lager zijn heus ook wel dichter bij huis te vinden.
kojk gewoon wanneer unicornflakes optreedtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:28 schreef Nog1tjedan het volgende:
Ik rijd zelf vaak ook in Hilversum en kan het niet laten continue op zoek te zijn naar een blauwe twingo die over de weg aan het zwalken is..
Mapima gedraag je.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:48 schreef PaarseStabilo het volgende:
WHATSAPP STOPT MET IPDATES VOOR OUDERE TOESTELEN OMG DRAMA WERELD VERGAAT IEDEREEN GEBRUIKT NAMELIJK OUDERE TOESTELLEN JA
Wist je dat je veel geld kan verdienen aan volksbuurten?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:20 schreef chroestjov het volgende:
Al 681 views, schijnbaar gaat deze video viral in de volksbuurten van Nederland.
Het huis van MrBradge. En een foto bij zijn auto.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 07:37 schreef PaarseStabilo het volgende:
Iemand nog tips voor mijn excursie in Hilversum aankomende week?
Oké ik moet dus op de twingo letten maar dat huis?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 08:14 schreef JK het volgende:
[..]
Het huis van MrBradge. En een foto bij zijn auto.
Als ik door Hsum aan het rijden ben, kijk ik ook altijd uit naar die lichtblauwe Twingo.
En ook aan kinderen:quote:Op zaterdag 2 juli 2016 07:35 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Wist je dat je veel geld kan verdienen aan volksbuurten?
En ook nog een directe oorlogsverklaring aan Mauri.quote:Iedereen loopt vaak te haten op Enzo Knol, maar ik vind het een chille gast om naar te kijken, hij is niet zo geforceerd als alle andere vloggers en hij haalt niet van die kut pranks uit zoals een Snapking of een Mauri-Vlogs.
Zeer gewaagd.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:33 schreef chroestjov het volgende:
En ook nog een directe oorlogsverklaring aan Mauri.
Sterker nog, ik zit met dat filmpje over de 1000 viewsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:20 schreef chroestjov het volgende:
Al 681 views, schijnbaar gaat deze video viral in de volksbuurten van Nederland.
Ehm je weet dat er een HELE OPVALLENDE TAALVAUT zit in jouw post?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zit met die filmpje over de 1000 views
Als je mij dan even een berichtje stuurt als je ook daadwerkelijk in Hilversum bent wil ik misschien zelf wel met je op de fotoquote:Op zaterdag 2 juli 2016 08:15 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Oké ik moet dus op de twingo letten maar dat huis?
Hoe moet ik weten waar in Hilversum hij woont en of hij noi in een woonboot of een appartement woont
hij wil rijk worden met youtubequote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En ook aan kinderen:
Braddie gaat voor de gratis views door ''Enzo Knol'' in de titel te zetten en een foto van Enzo als thumbnail te gebruiken.
[..]
En ook nog een directe oorlogsverklaring aan Mauri.
ik ga dinsdag of donderdag of vrijdagquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als je mij dan even een berichtje stuurt als je ook daadwerkelijk in Hilversum bent wil ik misschien zelf wel met je op de foto
Rijk worden zeker niet, dat is onrealistisch.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:07 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
hij wil rijk worden met youtube
Je kan naar het Beeld & Geluid gebeuren toe.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:11 schreef PaarseStabilo het volgende:
ik weet alleen niet zo goed wat ik volgende week in hilversum moet.
maar ik ga er toch naartoe.
Haha wat is dit voor nutteloos filmpje. Hoe heb je dit in godsnaam gevonden met die 38 views?quote:Op donderdag 30 juni 2016 01:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
meeste vloggers hebben ook een stoornis of zo... Zoals OnneDiquote:Op zondag 3 juli 2016 00:13 schreef geitenbrei het volgende:
(Amateur)vloggers zijn wel enigszins narcistisch heb ik het idee trouwens.
Heeft vrij weinig met narcisme te maken maar meer met dat het tegenwoordig verdomde makkelijk is om geld te verdienen met YouTube, iedereen doet het.quote:Op zondag 3 juli 2016 00:13 schreef geitenbrei het volgende:
(Amateur)vloggers zijn wel enigszins narcistisch heb ik het idee trouwens.
Hoeveel views heb je nu met al jouw video's? Je verdient tussen de ¤0.30 en ¤4.00 per 1000 views. In het ergste geval ga je dus bijna 235 000 views moeten hebben wil je überhaupt al de drempel van 70 euro halen. En dat is ook geen garantie, aangezien veel mensen ad-blockers hebben en hun view dus geen waarde heeft. Bovendien plaatsen ze de advertentie bij beginnende gebruikers ergens in het midden of einde, dus als mensen jouw filmpje al heel snel wegklikken, dan heeft die view ook geen waarde.quote:Op zondag 3 juli 2016 00:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heeft vrij weinig met narcisme te maken maar meer met dat het tegenwoordig verdomde makkelijk is om geld te verdienen met YouTube, iedereen doet het.
Ben zelf absoluut niet narcistisch of zelfverzekerd for that matter, maar ik vind het oprecht leuk om filmpjes te maken met als insteek discussies aan te wakkeren via YouTube, mijn mening ergens over te geven, en mócht het zover komen dat die 100,000 views er komen en dus mijn betalingsdrempel dan is dat ook mooi meegenomen.
Maar ik weet ook heel goed dat dit niet realistisch is, zeker niet in een tijd waarin iedereen, zelfs jongetjes van 7-8 vloggen en het zo willen doen.
Al denk ik wel dat ik mij van een aantal vloggers onderscheid omdat ik niet mijn hele dag doorneemÉn omdat ik ook buiten het vloggen nog dingen doe met het kanaal in de vorm van muziekvideo's en een dashcam filmpje hier en daar. (En wat nieuws berichtjes die ik doorneem
)
Ik zit nu om en nabij de 5500 weergavequote:Op zondag 3 juli 2016 01:09 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Hoeveel views heb je nu met al jouw video's? Je verdient tussen de ¤0.30 en ¤4.00 per 1000 views. In het ergste geval ga je dus bijna 235 000 views moeten hebben wil je überhaupt al de drempel van 70 euro halen. En dat is ook geen garantie, aangezien veel mensen ad-blockers hebben en hun view dus geen waarde heeft. Bovendien plaatsen ze de advertentie bij beginnende gebruikers ergens in het midden of einde, dus als mensen jouw filmpje al heel snel wegklikken, dan heeft die view ook geen waarde.
Verder lijkt het me sterk dat ze advertenties ter waarde van 4 euro bij nietszeggende users gaan plaatsen. Ik denk dat de populaire users extra veel cashen, omdat ze veel views hebben EN dure advertenties krijgen. Alleen bij populaire users krijg je aan het begin die verplichte advertenties van grote bedrijven die je niet kan wegklikken.Dat lijken me wel advertenties waarvoor bedrijven de hoofdprijs moeten betalen.
Vooruit, veel ervan dan. Als je daadwerkelijk minstens een ruk te melden hebt, prima. En als je gelukkiger wordt ook.quote:Op zondag 3 juli 2016 00:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heeft vrij weinig met narcisme te maken maar meer met dat het tegenwoordig verdomde makkelijk is om geld te verdienen met YouTube, iedereen doet het.
Ben zelf absoluut niet narcistisch of zelfverzekerd for that matter, maar ik vind het oprecht leuk om filmpjes te maken met als insteek discussies aan te wakkeren via YouTube, mijn mening ergens over te geven, en mócht het zover komen dat die 100,000 views er komen en dus mijn betalingsdrempel dan is dat ook mooi meegenomen.
Maar ik weet ook heel goed dat dit niet realistisch is, zeker niet in een tijd waarin iedereen, zelfs jongetjes van 7-8 vloggen en het zo willen doen.
Al denk ik wel dat ik mij van een aantal vloggers onderscheid omdat ik niet mijn hele dag doorneemÉn omdat ik ook buiten het vloggen nog dingen doe met het kanaal in de vorm van muziekvideo's en een dashcam filmpje hier en daar. (En wat nieuws berichtjes die ik doorneem
)
Ja ik heb wel wat dingetjes te melden.quote:Op zondag 3 juli 2016 02:09 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Vooruit, veel ervan dan. Als je daadwerkelijk minstens een ruk te melden hebt, prima. En als je gelukkiger wordt ook.
Wel lekker makkelijk views pakken. Mensen op frontpsge doen al het werkquote:Op zondag 3 juli 2016 02:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja ik heb wel wat dingetjes te melden.
Meeste nieuws neem ik direct over van de FOK! Frontpage inclusief wat reacties
Het is voor mij anders niet heel makkelijk views pakkenquote:Op zondag 3 juli 2016 03:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk views pakken. Mensen op frontpsge doen al het werk
quote:Op zondag 3 juli 2016 03:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is voor mij anders niet heel makkelijk views pakken
Je wil niet weten hoe vaak ik er een "ehh" of "ehm" of een kuchje uit moet editten
Het word gelukkig al minder, maar zeker zoals dat filmpje wat ik net heb geupload bijvoorbeeld heb ik iets van 6 minuten gepraat, en uiteindelijk heb ik wat dingen niet gebruikt en wat stiltes korter gemaakt en wat kuchjes weggelaten, en toen kwam ik uit op 2:49quote:
Met je dashcam filmpjes heb je wel potentie, mits er iets boeiends gebeurt in het filmpje.quote:Op zondag 3 juli 2016 01:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zit nu om en nabij de 5500 weergaveVolgens de YouTube Analytics heb ik al 5,17 binnen gehaald
Klopt, die dashcam filmpjes zoek ik ook gewoon uit, kijk of er iets gebeurd met potentie.quote:Op zondag 3 juli 2016 03:39 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Met je dashcam filmpjes heb je wel potentie, mits er iets boeiends gebeurt in het filmpje.
Dumpert had jou overigens keihard genaaid door je filmpje niet te embedden. Anders zou je via hun meer dan 300 000 views binnenkrijgen. Uiteindelijk hebben ze geld verdiend met jouw content en schenden ze daarmee het auteursrecht. In Amerika zouden ze zwaar de lul zijn. In Nederland maak je echter geen kans tegen hun.
Hij gedraagt zich op het moment als een commerciële hoer, alles voor de gratis views.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:07 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
hij wil rijk worden met youtube
Volgens mij was het een suggestie bij één van de filmpjes van Braddie, terechte suggestie wel.quote:Op zondag 3 juli 2016 00:13 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Haha wat is dit voor nutteloos filmpje. Hoe heb je dit in godsnaam gevonden met die 38 views?
quote:Op zondag 3 juli 2016 03:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich op het moment als een commerciële hoer, alles voor de gratis views.
[..]
Volgens mij was het een suggestie bij één van de filmpjes van Braddie, terechte suggestie wel.
Weet je waarom kanalen als Sophie, Jiami, ThingJuliaLoves en zo populair zijn?quote:Op zondag 3 juli 2016 00:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
)
Dat soort kanalen vind ik dan weer behoorlijk vervelend.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:47 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Weet je waarom kanalen als Sophie, Jiami, ThingJuliaLoves en zo populair zijn?
Omdat met name ThingsJuliaLoves heel veel op andere films reageert
Dit is het huis van m`n pa.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:04 schreef chroestjov het volgende:
Leuk om ook eens wat van de inrichting van de Bradgesion te zien.
ja ze zijn vervelend maar mensen kijken daar nou eenmaal heel graag naarquote:Op zondag 3 juli 2016 15:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat soort kanalen vind ik dan weer behoorlijk vervelend.
Van die "HOOFDLETTERS EN UITROEPTEKENS EN OOK Q&A" Kanalen
Al post ik wel soms onder iets als een SOC of STG
Klopt..quote:Op zondag 3 juli 2016 15:58 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
ja ze zijn vervelend maar mensen kijken daar nou eenmaal heel graag naar
enzoknol2quote:Op zondag 3 juli 2016 16:23 schreef Nikmans het volgende:
Ik zou een vlog over het dagelijks leven van Braddie best volgen
Ik ga dat soort dingen alleen voorlopig echt nog niet doenquote:Op zondag 3 juli 2016 16:23 schreef Nikmans het volgende:
Ik zou een vlog over het dagelijks leven van Braddie best volgen
We zijn weer mattiesquote:Op zondag 3 juli 2016 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die had toch aangifte etc tegen je gedaan
Ik denk serieus dat dat soort dingen juist het meeste kijkers trekt. De manier bij uitstek om te zorgen dat je kanaal meer aanslaat.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ga dat soort dingen alleen voorlopig echt nog niet doen
Eerst maar eens kijken of mijn kanaal een beetje aanslaat.
dit idd. je moet opvallen. de zoveelste yuotuber met dezelfde content als andere youtubers slaat gewoon niet aanquote:Op zondag 3 juli 2016 16:28 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat dat soort dingen juist het meeste kijkers trekt. De manier bij uitstek om te zorgen dat je kanaal meer aanslaat.
Nee maar ik heb dus niet dezelfde content als andere YouTubers omdat ik niet vlog over m`n "dagelijkse leven" maar nieuwsberichten doe en daar mijn mening over geef, dingen bespreek die ik zelf kut vind. Muziek filmpjes upload, dashcam beelden.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:31 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
dit idd. je moet opvallen. de zoveelste yuotuber met dezelfde content als andere youtubers slaat gewoon niet aan
ja maar als mensen het niet interessant vinden kom je er niet ver mee en is het aleen voor jezelfquote:Op zondag 3 juli 2016 16:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee maar ik heb dus niet dezelfde content als andere YouTubers omdat ik niet vlog over m`n "dagelijkse leven" maar nieuwsberichten doe en daar mijn mening over geef, dingen bespreek die ik zelf kut vind. Muziek filmpjes upload, dashcam beelden.
Mijn kanaal is veelzijdiger dan dat van een Enzo Knol die alleen maar vlogt over zijn leven.
Oké die heeft 20,000 x meer subs dan ik maar toch
Om exact dezelfde reden kent iedereen hier de naam van tong80, als hij zijn nietszeggende troep niet jarenlang structureel over het gehele forum had uitgekotst maar een gemiddelde forumgebruiker zou zijn geweest, had niemand zijn naam gekend.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:29 schreef PaarseStabilo het volgende:
Trouwens waarom denk je dat Hyves groot is geworden?
Omdat (dit staat zelfs op wikipedia) er heel veel spam voor Hyves was.![]()
Waarom is Sophie bekend geworden op Youtube?
Omdat ze bij iedereen reacties plaatst
Waarom is is ThingsJuliaLoves bekend?
Omdat ze letterlijk OVERAL op reageert nog meer dan Sophie
dit iddquote:Op zondag 3 juli 2016 17:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Om exact dezelfde reden kent iedereen hier de naam van tong80, als hij zijn nietszeggende troep niet jarenlang structureel over het gehele forum had uitgekotst maar een gemiddelde forumgebruiker zou zijn geweest, had niemand zijn naam gekend.
Klopt.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:28 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
ja maar als mensen het niet interessant vinden kom je er niet ver mee en is het aleen voor jezelf
tenzij je bekendheid alleen op fok genoeg vindt
Vanmiddag een filmpje geupload over Max Verstappen heeft nu 500+ Weergave.quote:
Theoretisch gezien wel, ik heb al iets van $6 verdient.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:53 schreef Paxcon het volgende:
Oké maar ik bedoel of je al advertentiegelden krijgt
Theoretische dollars zijn het, maar op basis van zijn vlogs zou je wel kunnen stellen dat hij makkelijk moet kunnen werken. Hij wil alleen niet en dan houdt het op.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:29 schreef bamibij het volgende:
zou vooral niet op internet zetten hoeveel je verdient met die vlogs gezien je wajong
Dat lijkt me niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:57 schreef Azpilicueta het volgende:
op basis van zijn vlogs zou je wel kunnen stellen dat hij makkelijk moet kunnen werken.
HAHAHAHAHHAHAquote:Op maandag 4 juli 2016 09:29 schreef bamibij het volgende:
zou vooral niet op internet zetten hoeveel je verdient met die vlogs gezien je wajong
Heb je mijn screen gezien van hoe vaak er dit weekend films zijn geüpload? De tijd die hij eraan had besteed had hij ook kunnen besteden aan de rechtbank schoonmaken of zoquote:Op maandag 4 juli 2016 10:08 schreef bamibij het volgende:
waarom dan?
je ziet die jongen 4 minuten per dag, misschien ligt ie daarna wel kapot op bed.
altijd dat veroordelende op internet van 'stoere mensen'![]()
Nee, alles en iedereen maar zielig vinden en pamperen tot de dood, dat is echt de oplossing.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:08 schreef bamibij het volgende:
waarom dan?
je ziet die jongen 4 minuten per dag, misschien ligt ie daarna wel kapot op bed.
Gelukkig wordt YouTube niet uitbetaald op je betaalrekening (via Paypal maakt niet uit)quote:Op maandag 4 juli 2016 10:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, alles en iedereen maar zielig vinden en pamperen tot de dood, dat is echt de oplossing.
Ja, misschien ook niet. Braddie is nog een WAjonger van de oude stempel, daar kreeg je het al als je lang genoeg volhield dat je echt niet kan werken. Ik geloof best dat er wat mis met hem is anders zou je op je 25/26e er niet zo bijlopen, maar gezien de content van zijn vlogs zou hij best wat terug kunnen doen voor de maatschappij.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:08 schreef bamibij het volgende:
waarom dan?
Ik studeer rechten en moest voor arbeidsrecht leren dat je gedeeltelijk arbeidsongeschikt kan zijnquote:Op maandag 4 juli 2016 11:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, misschien ook niet. Braddie is nog een WAjonger van de oude stempel, daar kreeg je het al als je lang genoeg volhield dat je echt niet kan werken. Ik geloof best dat er wat mis met hem is anders zou je op je 25/26e er niet zo bijlopen, maar gezien de content van zijn vlogs zou hij best wat terug kunnen doen voor de maatschappij.
Zie ik hem fulltime in het magazijn/productie werken? Nee, want dat zal hij wel niet volhouden, maar paar dagen ergens vrijwillig wat terugdoen zou niet verkeerd zijn.
Dat weet ik, maar er is een verschil tussen afgekeurd zijn en een WAjong uitkeringquote:Op maandag 4 juli 2016 12:15 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Ik studeer rechten en moest voor arbeidsrecht leren dat je gedeeltelijk arbeidsongeschikt kan zijnje kan bv voor 95% afgekeurd worden
Dus dan ben je voor 5% in staat wel te werken en dat is wat anders dan 0%
Zou best kunnen daar moet ik nog over lerenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar er is een verschil tussen afgekeurd zijn en een WAjong uitkering
Je hebt nog een hoop te leren, maar je bent nog jong dus je bent net een sponsquote:Op maandag 4 juli 2016 14:26 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Zou best kunnen daar moet ik nog over leren
Ik zie liever vlogs over dagelijkse bezigheden en wandelavonturen met een beetje sightseeing dan die filmpjes waarin hij nieuwsartikelen voorleest.quote:
Die dagelijkse bezigheden en wandelavonturen komen ook wel.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zie liever vlogs over dagelijkse bezigheden en wandelavonturen met een beetje sightseeing dan die filmpjes waarin hij nieuwsartikelen voorleest.
Ik heb geen behoefte aan nieuwsduiding.
Fantastisch, die close-up van zijn gezicht. Ik ga heerlijk slapen vannacht.quote:
Dat was een dingetje waar ik even geen rekening mee hield neequote:Op maandag 4 juli 2016 21:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Fantastisch, die close-up van zijn gezicht. Ik ga heerlijk slapen vannacht.
Stop met wat je doet.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik slis een beetje sinds een poosje...
Bullshit man, weet jij zelf ook.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom in het Engels? Nee, gewoon nee. Alleen mensen van fok en autoweek kijken je vlogs. En misschien een verdwaalde youtuber.
Bradge, wat is nu het doel van al die filmpjes? Persoonlijk vind ik de amusementswaarde nogal laag. Je zit gewoon een beetje wat FP-berichtjes op te dreunen, die kan ik zelf ook wel lezen. Zelf vond ik de zeurchauffeur leuker...quote:Op maandag 4 juli 2016 23:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bullshit man, weet jij zelf ook.
Als ik het in Engels doe spreek ik een wijder publiek aan. En dat is natuurlijk behoorlijk fijn.
Mijn Engels is zeker niet goed te noemen, maar er zitten mensen op YouTube met slechter Engels en meer abonnees dus misschien komt het nog goed
Het doel van de filmpjes is gewoon maken van die filmpjes omdat ik het wel geinig vind om te doen, mocht ik een filmpje maken die een hoop views genereerd is dat mooi meegenomen.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Bradge, wat is nu het doel van al die filmpjes? Persoonlijk vind ik de amusementswaarde nogal laag. Je zit gewoon een beetje wat FP-berichtjes op te dreunen, die kan ik zelf ook wel lezen. Zelf vond ik de zeurchauffeur leuker...
YouTube draait om het uploaden van eigen content en het voorlezen van ''nieuwsberichten'' van allerlei ''media'' is aan de ene kant wel eigen content maar aan de andere kant ook weer niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die dagelijkse bezigheden en wandelavonturen komen ook wel.
Maar ik vind dit voor de verandering ook wel eens interessant om te doen, bevalt mij wel.
Klopt zeer zeker, het is eigen content omdat ik misschien nieuwsberichten op lees die andere mensen links laten liggen. Maar aan de andere kant, het zijn toch nieuwsberichten waar iedereen toegang tot heeftquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
YouTube draait om het uploaden van eigen content en het voorlezen van ''nieuwsberichten'' van allerlei ''media'' is aan de ene kant wel eigen content maar aan de andere kant ook weer niet.
Zou niet rakenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:48 schreef PaarseStabilo het volgende:
Lolaa was in 2009 de eerste YouTuber die ik ging volgen
Nee, daar heeft het niets mee te maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt zeer zeker, het is eigen content omdat ik misschien nieuwsberichten op lees die andere mensen links laten liggen. Maar aan de andere kant, het zijn toch nieuwsberichten waar iedereen toegang tot heeft
Ze ziet er nu anders uit. Ze was rond 2010 gothic en we zijn nu 6 jaar verder.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zou niet raken
Denk ik, op basis van thumbnail
Gaat er vooral om dat mensen het willen kijken. Soms kijken mensen alleen omdat het een kapot lekker wijf is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
YouTube draait om het uploaden van eigen content en het voorlezen van ''nieuwsberichten'' van allerlei ''media'' is aan de ene kant wel eigen content maar aan de andere kant ook weer niet.
Pic als bewijslast?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:04 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Ze ziet er nu anders uit. Ze was rond 2010 gothic en we zijn nu 6 jaar verder.
Geen idee ik kreeg van iemand een link naar een website waar je als kind voor model lan spelen waar ze actief was op het forumquote:
Het probleem van Braddie is dat hij geen lekker wijf is, tevens ook niet echt bepaald een aantrekkelijke man dus hij zal iets nuttigs moeten aandragen om aan te slaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:05 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Gaat er vooral om dat mensen het willen kijken. Soms kijken mensen alleen omdat het een kapot lekker wijf is.ander rmenden moeten uitblinken
En volgens mij is er helemaal geen doelgroep voor de films. Kijk Jiami richt zich op kinderen die geinteresserd zijn in makeup. Sophie richt zich vooral op middelbare scholieren. Enzo Knol op groep 8 kinderen of zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het probleem van Braddie is dat hij geen lekker wijf is, tevens ook niet echt bepaald een aantrekkelijke man dus hij zal iets nuttigs moeten aandragen om aan te slaan.
Hij heeft nu zelfs storing bij het voorlezen van nieuwsberichten, bij de intro en bij 0:41 gaat het helemaal mis.
Misschien tot mensen die rijden in goedkope auto's.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:28 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
En volgens mij is er helemaal geen doelgroep voor de films. Kijk Jiami richt zich op kinderen die geinteresserd zijn in makeup. Sophie richt zich vooral op middelbare scholieren. Enzo Knol op groep 8 kinderen of zo.
Braddie richt zich op ja, wie eigenlijk? De tokkies? Fokkers? Wie?
ja kan maar zijn filmpjes gaan over allesquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien tot mensen die rijden in goedkope auto's.
Hij is van mening dat je beter een tweedehands auto van 500 euro kan kopen dan een tweedehands auto van 1500 tot 2000 euro.
En hij haalt zijn Twingo aan als voorbeeld van hoe het wel moet.
Mooi filmpje. Braddie is dus in de veronderstelling dat iedereen +- 1.000 ekkies krijgt bijgeschreven iedere maand. Op basis daarvan is het slimmer om zo'n aftanse bak van 300/500 euro te kopen inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien tot mensen die rijden in goedkope auto's.
Hij is van mening dat je beter een tweedehands auto van 500 euro kan kopen dan een tweedehands auto van 1500 tot 2000 euro.
En hij haalt zijn Twingo aan als voorbeeld van hoe het wel moet.
En dan bekend staan als die dikke van Facebookquote:Op woensdag 6 juli 2016 08:06 schreef Geelman het volgende:
Brad, even out of the box denken! Ik zou eens een 'fat people falling' filmpje maken. Gewoon een beetje zelfspot, en je hebt zo 10 mln views.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:51 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
En dan bekend staan als die dikke van FacebookFOK!
Als ik die video zou maken, zou ik dus eerst stofzuigen en afstoffen. Het geeft een bepaald beeld en die video blijft altijd online. Al hoewel, met MrBradge weet je dat nooit.quote:
Wat een prachtig item voor blinden, slechtzienden en analfabetenquote:
Ik blijf gewoon proberen, wil sowieso niet vergeleken worden met Mauri, lijkt me een chille kerel maar ik ben totaal niet zo`n YouTuber.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:52 schreef JK het volgende:
Dat nieuws voorlezen is saai en schiet totaal niet op. Kijk naar het aantal views, zelfs de Engelse video's lopen totaal niet lekker. De enige die best aardig liep was dat van André Hazes. Dus meer doen voor de tokkies! Maak je eigen smartlappenlied ofzo. Zing over je leven, het levenslied.
Mauri doet het wat dat betreft echt een stuk beter, ook dat is vaak waardeloos, maar met z'n horsefighter en z'n 'dikke kut boem' kennen al redelijk wat mensen 'm en krijgt hij best wat views.
Gewoon weer wat anders proberen, nieuwsberichten oplezen is het in elk geval niet.
Gewoon shit opnoemen die je ziet, wat een contentquote:
Nieuwsberichten slaan niet aan, dat zie je. Door veel shitvideo's gaan je subs zich ook uitschrijven. Pranks hoeven ook niet, die hoef ik ook niet te zien.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
Als er ooit iets echt aanslaat dan gebeurd dat, en gebeurd dat niet dan is dat jammer. Ik doe het punt 1 gewoon omdat ik het best leuk vind om te doen, en punt 2 voor de views en dus voor het geld. En als het geld niet komt dan blijf ik het sowieso doen omdat ik het leuk vind.
Ben je nog van plan verder af te vallen?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja daar heb je wel een punt! Denk dat ik me nu gewoon ga richting op muziek video's. Dashcam filmpjes (Die zijn vaak wel populair) En verder kijk ik wel wat er aan slaat.
Ja, graag zelfs! Maar ik doe eigenlijk niet zoveel bijzonders. Ik zou een keer een filmpje kunnen uploaden dat ik met een setje gewichtjes bezig ga? Maar ik doe eigenlijk alleen maar wandelen..quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:24 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ben je nog van plan verder af te vallen?
welke is dat?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:23 schreef Nog1tjedan het volgende:
Waarom niet terug naar het zeiken op andere weggebruikers, ik genoot daar zo intens van. Die video heeft niets voor niets 200k hits op dumpert!
quote:Op donderdag 7 juli 2016 02:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb alle vlogs van mijn kanaal verwijderd en alle nieuwsberichten.
Vond het toch te geforceerd overkomen, bepaalde filmpjes.. Zeker die Engelse filmpjes die geen fuck uithaalde voor views.
Ik ga mij bezig houden met waar ik goed in ben, muziek filmpjes maken, en er komen ook wat auto gerelateerde dingen op(Dashcam beelden, of als ik een supercar spot of zo) Maar hoef zelf niet zo nodig met m`n bek op het net eigenlijk... Heb er de halve avond over nagedacht.
Dus dan weten jullie dat.
MrBradge de vlogger is niet meer, maar MrBradge de muzikant en auto spotter/dashcammer nog wel.
Ben benieuwd wat ik nu weer voor stortvloed aan gezeik hier over over mij heen krijg.
quote:
Misschien voortaan de hele avond nadenken?quote:Op donderdag 7 juli 2016 02:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heb er de halve avond over nagedacht.
Beter negeren we je gewoon. Linksom of rechtsom ben je gewoon op zoek naar aandacht. Nu je filmpjes niet de gewenste aandacht opleveren, wil je dat we je aandacht geven omdat je er nu mee stopt. Beter ga je gewoon een vrouw zoeken ofzo.quote:Ben benieuwd wat ik nu weer voor stortvloed aan gezeik hier over over mij heen krijg.
Vond het toch te geforceerd overkomen, bepaalde filmpjes.. Zeker die Engelse filmpjes die geen fuck uithaalde voor views.
Ik ga mij bezig houden met waar ik goed in ben, muziek filmpjes maken, en er komen ook wat auto gerelateerde dingen op(Dashcam beelden, of als ik een supercar spot of zo) Maar hoef zelf niet zo nodig met m`n bek op het net eigenlijk... Heb er de halve avond over nagedacht.
MrBradge de vlogger is niet meer, maar MrBradge de muzikant en auto spotter/dashcammer nog wel.
Ben benieuwd wat ik nu weer voor stortvloed aan gezeik hier over over mij heen krijg.
Rake observatie.quote:Op donderdag 7 juli 2016 06:05 schreef vaduz het volgende:
[..]
Beter negeren we je gewoon. Linksom of rechtsom ben je gewoon op zoek naar aandacht. Nu je filmpjes niet de gewenste aandacht opleveren, wil je dat we je aandacht geven omdat je er nu mee stopt. Beter ga je gewoon een vrouw zoeken ofzo.
10 seconden vol gehoudenquote:Op donderdag 7 juli 2016 11:23 schreef Nog1tjedan het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)heeft_het_zwaar.html
Pareltje![]()
Het is weer zover, nu weer een paar dagen wachten op Vlog #1.27.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:57 schreef JK het volgende:
[..]
Als ik die video zou maken, zou ik dus eerst stofzuigen en afstoffen. Het geeft een bepaald beeld en die video blijft altijd online. Al hoewel, met MrBradge weet je dat nooit.
MrBradge, waarom koop je geen 360-cam zoals de Samsung Gear 360 en ga je daar wat leuks mee bedenken? Goed, het kost wat geld, maar dan verkoop je wat gitaren.
Waardeloos, maar overal staat nu goed gedocumenteerd hoe je dit trucje keer op keer blijft herhalen, daarmee kweek je geen krediet onder je publiek en al helemaal geen inkomsten, hoogstens een extra vetlaag.quote:Op donderdag 7 juli 2016 02:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
ohmygodquote:Op donderdag 7 juli 2016 11:23 schreef Nog1tjedan het volgende:
[..]
Pareltje![]()
Je hebt vandaag (7 juli) al meer dan één film geupload.quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga vanaf morgen minder uploaden.
Er komt straks nog een keyboard filmpje online, en als ik daarna een keer per dag wat upload vind ik het wel prima. Want het is behoorlijk spammerig, en heb geen zin om daardoor subs kwijt te raken.
Er gaan ook vast wel momenten komen dat ik 2 - 3 keer per dag wat upload, maar dat gaat zeker niet meer zoals nu gebeuren, want ik wil wel gewoon graag subs blijven houden en er ook bij krijgen.
Meneer heeft al een tijdje geen neuqseks gehad me dunkt.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:23 schreef Nog1tjedan het volgende:
[..]
Pareltje![]()
Waardeloos. Zullen zijn subs leuk vinden. Je laat je wel heel erg kennen zo.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het is weer zover, nu weer een paar dagen wachten op Vlog #1.27.
Dat filmpjequote:Op donderdag 7 juli 2016 16:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
Meneer heeft al een tijdje geen neuqseks gehad me dunkt.
Gunther1981 | 06-04-16 @ 16:10 | + 295 -
Het maakt niet uit waar ik heen spoel hij blijft dezelfde lachende kutkop hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2016 01:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
je hebt er 2 uur geleden en 17 minuten geleden weer een geplaatstquote:Op donderdag 7 juli 2016 16:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
2 korte filmpjes, kan best. Als het er maar niet meer worden.
En nee klopt, ik woon namelijk niet in de buurt van het centrum, en ben pas net thuis.
Vinden ze niks.. Maar ik vind om eerlijk te zijn vloggen terwijl ik het nog een beetje ongemakkelijk vind (Zeker qua mindset) Niks..quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:28 schreef JK het volgende:
[..]
Waardeloos. Zullen zijn subs leuk vinden. Je laat je wel heel erg kennen zo.
quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:23 schreef Nog1tjedan het volgende:
[..]
Pareltje![]()
quote:Kijk als het nou werkvolk is dat op een komische manier zit te zeiken dan kan ik het hebben. Maar dat z'n vervelende koorknaap met zijn achterlijke kakker accent zit te zeiken omdat ie 3 minuten moet wachten voordat ie aan de champagne kan. Kan ik gewoon niet hebben. na 30 seconden opgegeven!
F.I.S.K. | 06-04-16 @ 17:22 | + 0 -
Vloggen is sowieso niets. Alleen als je wat interessants doet of veel afwisseling hebt.quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vinden ze niks.. Maar ik vind om eerlijk te zijn vloggen terwijl ik het nog een beetje ongemakkelijk vind (Zeker qua mindset) Niks..
Nooit eerder heeft iemand zo'n foute conclusie getrokken.quote:
Of je doet niet zo obsessief.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:37 schreef PaarseStabilo het volgende:
13 min geleden weer upload vijfde vandaag of zo al
route van Dascha lopen dus bij Lets Ger down alberthink thijm sportpark etcquote:Op donderdag 7 juli 2016 21:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Of je doet niet zo obsessief.
Waar in Hilversum was jij vandaag?
Aaah, daar was ik inderdaad niet vanmiddag.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:43 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
route van Dascha lopen dus bij Lets Ger down alberthink thijm sportpark etc
oh ik kom morgen gewoon weerquote:Op donderdag 7 juli 2016 21:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Aaah, daar was ik inderdaad niet vanmiddag.
Vanavond (uurtje terug) Was ik wel ff met de auto bij Lets Get Down.
Maak dan ff wat foto'squote:
Jouw reacties op mijn berichten hier zijn grappig.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:38 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Die uploadfrequentie is gewoon grappig![]()
1u geleden weer
waarom ASMR?quote:
Je bent wel geïnteresseerd in zijn video's.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:38 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Die uploadfrequentie is gewoon grappig![]()
1u geleden weer
dat heb ik er alweer uit verwijderd.. Want het gezucht was toch iets harder te horen dan ik had gedachtquote:
Ik wou het net zeggen inderdaad, ze is behoorlijk geïnteresseerd in m`n filmpjes en hoeveel ik upload, wat ik upload, waarom ik het uploadquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent wel geïnteresseerd in zijn video's.![]()
Misschien als je wat 'huishoudelijke hand en span' diensten verricht wil Braddie je wellicht wel helpen met je eigen vlog bijbaantje
Lijkt erop dat ze de D wil. Ik zou er werk van makenquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen inderdaad, ze is behoorlijk geïnteresseerd in m`n filmpjes en hoeveel ik upload, wat ik upload, waarom ik het uploadIs natuurlijk niet slecht perse, maar iets minder overdreven mag ook wel.
quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ze de D wil. Ik zou er werk van maken
Ze is gewoon verward door haar gevoelens, kan ze niet goed handelenquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb een tijdje best leuk met haar gepraat, aardige meid is't wel.
Maar als je mij dan zonder enige aanleiding gaat blokkeren op Facebook, en hier niet reageert op DMs maar je wel zo "uitbundig" uitlaat over mijn YouTube activiteit gaat er iets mis
Misschien is ze wel verlegen en durft ze niet zo goed. Je bent natuurlijk wel een grote FOK! persoonlijkheid.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb een tijdje best leuk met haar gepraat, aardige meid is't wel.
Maar als je mij dan zonder enige aanleiding gaat blokkeren op Facebook, en hier niet reageert op DMs maar je wel zo "uitbundig" uitlaat over mijn YouTube activiteit gaat er iets mis
Je zegt steeds ik stop met fok ikquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen inderdaad, ze is behoorlijk geïnteresseerd in m`n filmpjes en hoeveel ik upload, wat ik upload, waarom ik het uploadIs natuurlijk niet slecht perse, maar iets minder overdreven mag ook wel.
Ik ben het wel met je eens.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:47 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Je zegt steeds ik stop met fok ik
Stop met vlogs je komt altijd terug
Je zegt ook ik ga nu max 1 film per dag dan zijn het er weer 5
Dat is gewoon grappig
Hij zegt het één en doet vervolgens iets compleet anders, niet soms maar vrijwel altijd.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:47 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Je zegt steeds ik stop met fok ik
Stop met vlogs je komt altijd terug
Je zegt ook ik ga nu max 1 film per dag dan zijn het er weer 5
Dat is gewoon grappig
ik word ook zonder die ASMR-onzin al moe van hemquote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:08 schreef Seam het volgende:
No offence Braddie, maar die ASMR had ik graag willen zien. Ongeacht je uiterlijk, je stem is erg fijn en ik denk dat ASMR ideaal voor jou zou zijn. Jammer dat ik dat filmpje niet meer kan zien.
Aan de titels te zien leuk voor 12 jarige meisjes jaquote:
ga toch weg , dit is veel leuker leuker dan die saaie vlogs die je op youtube ziet zoals mauriquote:Op vrijdag 8 juli 2016 07:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Aan de titels te zien leuk voor 12 jarige meisjes ja
Wtf, je hebt hem nu alweer van je channel af gehaald?quote:
Wat is dat mattie? Je boy zit op zijn werk en ik wil mijn collega's niet uitleggen dat ik naar autisten kijkquote:
Het is gewoon een nieuwe Vlog #1 maar dan zonder Vlog #1 in de titel en in het Engels.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat is dat mattie? Je boy zit op zijn werk en ik wil mijn collega's niet uitleggen dat ik naar autisten kijk
Sophie ging een keer haatreacties van internet voorlezen en noemde fokquote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:47 schreef Iwanius het volgende:
Vloggen...Verveelde tieners die denken snel geld te kunnen verdienen omdat een enkeling er succes mee heeft. En als ze dan ergens gaan solliciteren en ze gevraagd wordt: "En wat voor interessants heb je in je leven gedaan tot nu toe naast je studie voor algemene ontwikkeling" dan komen ze met vloggen en zijn ze verbaast als ze worden afgewezen door desbetreffende bedrijf.
Om vervolgens weer zoiets te posten:quote:Op donderdag 7 juli 2016 02:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Volgens mij post hij de vlogs voor zichzelf ipv voor een publiekquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:32 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Om vervolgens weer zoiets te posten:
Wie hou je voor de gek? Weet je überhaupt wel waar je mee bezig bent?
Hij zou toch niet meer vloggen? Ik vraag mij echt af of het een stoornis isquote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het is gewoon een nieuwe Vlog #1 maar dan zonder Vlog #1 in de titel en in het Engels.
Begin die Wajong een beetje te snappen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:32 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Om vervolgens weer zoiets te posten:
Wie hou je voor de gek? Weet je überhaupt wel waar je mee bezig bent?
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:32 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Begin die Wajong een beetje te snappen.
Leek me al redelijk duidelijk toen meneer 12.000 rijlessen nodig hadquote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:32 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Begin die Wajong een beetje te snappen.
Ik ken iemand die in 2011 begon met rijles en pas in 2016 geslaagd isquote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:47 schreef Nog1tjedan het volgende:
[..]
Leek me al redelijk duidelijk toen meneer 12.000 rijlessen nodig had
En nu rijdt 'ie nog niet fatsoenlijk?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:19 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Ik ken iemand die in 2011 begon met rijles en pas in 2016 geslaagd is
Hij zeurt nu telkens over andere weggebruikersquote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:31 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
En nu rijdt 'ie nog niet fatsoenlijk?
Want zelf rijdt ie nu natuurlijk perfectquote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hij zeurt nu telkens over andere weggebruikers
geen idee het is een wijf en ik zag het opquote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:31 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
En nu rijdt 'ie nog niet fatsoenlijk?
Ik post ze wel degelijk voor een publiek, het punt is meer dat ik niet perse een type publiek wil aanspreken, zoals een Enzo Knol alleen de brugklassers, of een Boef alleen de kansenparels (quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:10 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Volgens mij post hij de vlogs voor zichzelf ipv voor een publiek
stop gwnquote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik post ze wel degelijk voor een publiek, het punt is meer dat ik niet perse een type publiek wil aanspreken, zoals een Enzo Knol alleen de brugklassers, of een Boef alleen de kansenparels (Sorry
)
Maar ik probeer gewoon iedereen aan te spreken. Bericht over Max Verstappen? Klik je op als je houd van Formule 1, dat ik rond rij in m`n Twingo door een bochtig landschap, klik je op als je van autorijden houd. Ik die keyboard speel, klik je op als je ook muzikant bent, ik noem maar wat.
Je las een bericht van max verstappen wat gewoon iedereen al leest.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik post ze wel degelijk voor een publiek, het punt is meer dat ik niet perse een type publiek wil aanspreken, zoals een Enzo Knol alleen de brugklassers, of een Boef alleen de kansenparels (Sorry
)
Maar ik probeer gewoon iedereen aan te spreken. Bericht over Max Verstappen? Klik je op als je houd van Formule 1, dat ik rond rij in m`n Twingo door een bochtig landschap, klik je op als je van autorijden houd. Ik die keyboard speel, klik je op als je ook muzikant bent, ik noem maar wat.
Klopt, en tóch heb je mensen die het blijkbaar toch nog niet hebben gelezen en die klikken op mijn linkje.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je las een bericht van max verstappen wat gewoon iedereen al leest.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, en tóch heb je mensen die het blijkbaar toch nog niet hebben gelezen en die klikken op mijn linkje.
Zo heb ik er al +- 130 views op.
Dat verwacht ik niet nee, maar het gaat niet zozeer om wie het doen maar om DAT het gebeurd. Ik heb +- 130 weergave op dat filmpje hoe je het went of keert.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:16 schreef Mark031 het volgende:
[..]![]()
Jouw filmpje werd in dit topic gepost en je hebt mensen die op jouw kanaal zijn geabonneerd. Het lijkt me sterk dat 130 mensen op YouTube naar 'Max Verstappen' gingen zoeken en bij jouw filmpje terechtkwamen
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet nee, maar het gaat niet zozeer om wie het doen maar om DAT het gebeurd. Ik heb +- 130 weergave op dat filmpje hoe je het went of keert.
Ik had er ook +- 1500 met die van André Hazes.
Het gaat wel harder als je bekende mensen in je titel zet ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet nee, maar het gaat niet zozeer om wie het doen maar om DAT het gebeurd. Ik heb +- 130 weergave op dat filmpje hoe je het went of keert.
Ik had er ook +- 1500 met die van André Hazes.
Daarom, en je moet ook in je beschrijving dingen zetten die mensen aanspreekt natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het gaat wel harder als je bekende mensen in je titel zet ja.
Jij kan je video's eens gewoon laten staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Je kan ook dit topic niet meer volgen.
Goed planquote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:26 schreef Azpilicueta het volgende:
Kunnen we geen scorito poultje opzetten met inleg wanneer Braddie stopt met zijn dieet uploads and ze weer verwijdert?
Hai Bradge. Waarom die t-shirts op de muur ga je ze schilderen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sja, geloof het of niet, maar ik laat ze deze keer toch echt staan
Nieuwste vlogje:
Die kan hij niet meer aan en hij gebruikt de t-shirts om de gaten in de muur te verbergen omdat hij moeite had zijn woede onder controle te houden vroeger.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:33 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Hai Bradge. Waarom die t-shirts op de muur ga je ze schilderen?
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die kan hij niet meer aan en hij gebruikt de t-shirts om de gaten in de muur te verbergen omdat hij moeite had zijn woede onder controle te houden vroeger.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
Chroestjov heeft wel een goudmijntje gevonden door dit topic voort te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |