Weet je waarom kanalen als Sophie, Jiami, ThingJuliaLoves en zo populair zijn?quote:Op zondag 3 juli 2016 00:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heeft vrij weinig met narcisme te maken maar meer met dat het tegenwoordig verdomde makkelijk is om geld te verdienen met YouTube, iedereen doet het.
Ben zelf absoluut niet narcistisch of zelfverzekerd for that matter, maar ik vind het oprecht leuk om filmpjes te maken met als insteek discussies aan te wakkeren via YouTube, mijn mening ergens over te geven, en mócht het zover komen dat die 100,000 views er komen en dus mijn betalingsdrempel dan is dat ook mooi meegenomen.
Maar ik weet ook heel goed dat dit niet realistisch is, zeker niet in een tijd waarin iedereen, zelfs jongetjes van 7-8 vloggen en het zo willen doen.
Al denk ik wel dat ik mij van een aantal vloggers onderscheid omdat ik niet mijn hele dag doorneemÉn omdat ik ook buiten het vloggen nog dingen doe met het kanaal in de vorm van muziekvideo's en een dashcam filmpje hier en daar. (En wat nieuws berichtjes die ik doorneem
)
Dat soort kanalen vind ik dan weer behoorlijk vervelend.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:47 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Weet je waarom kanalen als Sophie, Jiami, ThingJuliaLoves en zo populair zijn?
Omdat met name ThingsJuliaLoves heel veel op andere films reageert
Dit is het huis van m`n pa.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:04 schreef chroestjov het volgende:
Leuk om ook eens wat van de inrichting van de Bradgesion te zien.
ja ze zijn vervelend maar mensen kijken daar nou eenmaal heel graag naarquote:Op zondag 3 juli 2016 15:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat soort kanalen vind ik dan weer behoorlijk vervelend.
Van die "HOOFDLETTERS EN UITROEPTEKENS EN OOK Q&A" Kanalen
Al post ik wel soms onder iets als een SOC of STG
Klopt..quote:Op zondag 3 juli 2016 15:58 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
ja ze zijn vervelend maar mensen kijken daar nou eenmaal heel graag naar
enzoknol2quote:Op zondag 3 juli 2016 16:23 schreef Nikmans het volgende:
Ik zou een vlog over het dagelijks leven van Braddie best volgen
Ik ga dat soort dingen alleen voorlopig echt nog niet doenquote:Op zondag 3 juli 2016 16:23 schreef Nikmans het volgende:
Ik zou een vlog over het dagelijks leven van Braddie best volgen
We zijn weer mattiesquote:Op zondag 3 juli 2016 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die had toch aangifte etc tegen je gedaan
Ik denk serieus dat dat soort dingen juist het meeste kijkers trekt. De manier bij uitstek om te zorgen dat je kanaal meer aanslaat.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ga dat soort dingen alleen voorlopig echt nog niet doen
Eerst maar eens kijken of mijn kanaal een beetje aanslaat.
dit idd. je moet opvallen. de zoveelste yuotuber met dezelfde content als andere youtubers slaat gewoon niet aanquote:Op zondag 3 juli 2016 16:28 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat dat soort dingen juist het meeste kijkers trekt. De manier bij uitstek om te zorgen dat je kanaal meer aanslaat.
Nee maar ik heb dus niet dezelfde content als andere YouTubers omdat ik niet vlog over m`n "dagelijkse leven" maar nieuwsberichten doe en daar mijn mening over geef, dingen bespreek die ik zelf kut vind. Muziek filmpjes upload, dashcam beelden.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:31 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
dit idd. je moet opvallen. de zoveelste yuotuber met dezelfde content als andere youtubers slaat gewoon niet aan
ja maar als mensen het niet interessant vinden kom je er niet ver mee en is het aleen voor jezelfquote:Op zondag 3 juli 2016 16:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee maar ik heb dus niet dezelfde content als andere YouTubers omdat ik niet vlog over m`n "dagelijkse leven" maar nieuwsberichten doe en daar mijn mening over geef, dingen bespreek die ik zelf kut vind. Muziek filmpjes upload, dashcam beelden.
Mijn kanaal is veelzijdiger dan dat van een Enzo Knol die alleen maar vlogt over zijn leven.
Oké die heeft 20,000 x meer subs dan ik maar toch
Om exact dezelfde reden kent iedereen hier de naam van tong80, als hij zijn nietszeggende troep niet jarenlang structureel over het gehele forum had uitgekotst maar een gemiddelde forumgebruiker zou zijn geweest, had niemand zijn naam gekend.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:29 schreef PaarseStabilo het volgende:
Trouwens waarom denk je dat Hyves groot is geworden?
Omdat (dit staat zelfs op wikipedia) er heel veel spam voor Hyves was.![]()
Waarom is Sophie bekend geworden op Youtube?
Omdat ze bij iedereen reacties plaatst
Waarom is is ThingsJuliaLoves bekend?
Omdat ze letterlijk OVERAL op reageert nog meer dan Sophie
dit iddquote:Op zondag 3 juli 2016 17:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Om exact dezelfde reden kent iedereen hier de naam van tong80, als hij zijn nietszeggende troep niet jarenlang structureel over het gehele forum had uitgekotst maar een gemiddelde forumgebruiker zou zijn geweest, had niemand zijn naam gekend.
Klopt.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:28 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
ja maar als mensen het niet interessant vinden kom je er niet ver mee en is het aleen voor jezelf
tenzij je bekendheid alleen op fok genoeg vindt
Vanmiddag een filmpje geupload over Max Verstappen heeft nu 500+ Weergave.quote:
Theoretisch gezien wel, ik heb al iets van $6 verdient.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:53 schreef Paxcon het volgende:
Oké maar ik bedoel of je al advertentiegelden krijgt
Theoretische dollars zijn het, maar op basis van zijn vlogs zou je wel kunnen stellen dat hij makkelijk moet kunnen werken. Hij wil alleen niet en dan houdt het op.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:29 schreef bamibij het volgende:
zou vooral niet op internet zetten hoeveel je verdient met die vlogs gezien je wajong
Dat lijkt me niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:57 schreef Azpilicueta het volgende:
op basis van zijn vlogs zou je wel kunnen stellen dat hij makkelijk moet kunnen werken.
HAHAHAHAHHAHAquote:Op maandag 4 juli 2016 09:29 schreef bamibij het volgende:
zou vooral niet op internet zetten hoeveel je verdient met die vlogs gezien je wajong
Heb je mijn screen gezien van hoe vaak er dit weekend films zijn geüpload? De tijd die hij eraan had besteed had hij ook kunnen besteden aan de rechtbank schoonmaken of zoquote:Op maandag 4 juli 2016 10:08 schreef bamibij het volgende:
waarom dan?
je ziet die jongen 4 minuten per dag, misschien ligt ie daarna wel kapot op bed.
altijd dat veroordelende op internet van 'stoere mensen'![]()
Nee, alles en iedereen maar zielig vinden en pamperen tot de dood, dat is echt de oplossing.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:08 schreef bamibij het volgende:
waarom dan?
je ziet die jongen 4 minuten per dag, misschien ligt ie daarna wel kapot op bed.
Gelukkig wordt YouTube niet uitbetaald op je betaalrekening (via Paypal maakt niet uit)quote:Op maandag 4 juli 2016 10:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, alles en iedereen maar zielig vinden en pamperen tot de dood, dat is echt de oplossing.
Ja, misschien ook niet. Braddie is nog een WAjonger van de oude stempel, daar kreeg je het al als je lang genoeg volhield dat je echt niet kan werken. Ik geloof best dat er wat mis met hem is anders zou je op je 25/26e er niet zo bijlopen, maar gezien de content van zijn vlogs zou hij best wat terug kunnen doen voor de maatschappij.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:08 schreef bamibij het volgende:
waarom dan?
Ik studeer rechten en moest voor arbeidsrecht leren dat je gedeeltelijk arbeidsongeschikt kan zijnquote:Op maandag 4 juli 2016 11:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, misschien ook niet. Braddie is nog een WAjonger van de oude stempel, daar kreeg je het al als je lang genoeg volhield dat je echt niet kan werken. Ik geloof best dat er wat mis met hem is anders zou je op je 25/26e er niet zo bijlopen, maar gezien de content van zijn vlogs zou hij best wat terug kunnen doen voor de maatschappij.
Zie ik hem fulltime in het magazijn/productie werken? Nee, want dat zal hij wel niet volhouden, maar paar dagen ergens vrijwillig wat terugdoen zou niet verkeerd zijn.
Dat weet ik, maar er is een verschil tussen afgekeurd zijn en een WAjong uitkeringquote:Op maandag 4 juli 2016 12:15 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Ik studeer rechten en moest voor arbeidsrecht leren dat je gedeeltelijk arbeidsongeschikt kan zijnje kan bv voor 95% afgekeurd worden
Dus dan ben je voor 5% in staat wel te werken en dat is wat anders dan 0%
Zou best kunnen daar moet ik nog over lerenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar er is een verschil tussen afgekeurd zijn en een WAjong uitkering
Je hebt nog een hoop te leren, maar je bent nog jong dus je bent net een sponsquote:Op maandag 4 juli 2016 14:26 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Zou best kunnen daar moet ik nog over leren
Ik zie liever vlogs over dagelijkse bezigheden en wandelavonturen met een beetje sightseeing dan die filmpjes waarin hij nieuwsartikelen voorleest.quote:
Die dagelijkse bezigheden en wandelavonturen komen ook wel.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zie liever vlogs over dagelijkse bezigheden en wandelavonturen met een beetje sightseeing dan die filmpjes waarin hij nieuwsartikelen voorleest.
Ik heb geen behoefte aan nieuwsduiding.
Fantastisch, die close-up van zijn gezicht. Ik ga heerlijk slapen vannacht.quote:
Dat was een dingetje waar ik even geen rekening mee hield neequote:Op maandag 4 juli 2016 21:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Fantastisch, die close-up van zijn gezicht. Ik ga heerlijk slapen vannacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |