quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet nee, maar het gaat niet zozeer om wie het doen maar om DAT het gebeurd. Ik heb +- 130 weergave op dat filmpje hoe je het went of keert.
Ik had er ook +- 1500 met die van André Hazes.
Het gaat wel harder als je bekende mensen in je titel zet ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet nee, maar het gaat niet zozeer om wie het doen maar om DAT het gebeurd. Ik heb +- 130 weergave op dat filmpje hoe je het went of keert.
Ik had er ook +- 1500 met die van André Hazes.
Daarom, en je moet ook in je beschrijving dingen zetten die mensen aanspreekt natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het gaat wel harder als je bekende mensen in je titel zet ja.
Jij kan je video's eens gewoon laten staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Je kan ook dit topic niet meer volgen.
Goed planquote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:26 schreef Azpilicueta het volgende:
Kunnen we geen scorito poultje opzetten met inleg wanneer Braddie stopt met zijn dieet uploads and ze weer verwijdert?
Hai Bradge. Waarom die t-shirts op de muur ga je ze schilderen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sja, geloof het of niet, maar ik laat ze deze keer toch echt staan
Nieuwste vlogje:
Die kan hij niet meer aan en hij gebruikt de t-shirts om de gaten in de muur te verbergen omdat hij moeite had zijn woede onder controle te houden vroeger.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:33 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Hai Bradge. Waarom die t-shirts op de muur ga je ze schilderen?
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die kan hij niet meer aan en hij gebruikt de t-shirts om de gaten in de muur te verbergen omdat hij moeite had zijn woede onder controle te houden vroeger.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
Chroestjov heeft wel een goudmijntje gevonden door dit topic voort te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |