Vrijheidstrijders..... Fucking delusionalquote:Op zondag 3 juli 2016 10:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er bestaat geen Brexit-kamp. Deze groep vrijheidsstrijders is verdeeld over heel het land, elke laag van de bevolking en elke politieke partij. Dus wie/wat/waar staat niet te trappelen?
ONZ is verderopquote:Op zondag 3 juli 2016 10:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er bestaat geen Brexit-kamp. Deze groep vrijheidsstrijders is verdeeld over heel het land, elke laag van de bevolking en elke politieke partij. Dus wie/wat/waar staat niet te trappelen?
Er is geen opstand en er zijn ook geen wijzigingen aan de grondwet aangebracht noch worden die geëist. Volgens je eigen definitie is dit geen revolutie.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja hoor, in andere topics hoor ik mensen moord en brand schreeuwen: Het VK valt uit elkaar, economische rampspoed, WWIII is onvermijdelijk, populisten en xenofoben nemen die arme Remain-stemmers mee in hun val etc en hier doen diezelfde mensen heel cool: niks aan de hand, ik zie nergens een Europese lente.
Aha omdat ze in de leugens vanuit het Brexitkamp zijn getrapt was er een revolte? Bijzondere definities weerquote:Op zondag 3 juli 2016 10:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In het VK heeft zich gewoon een democratische revolte afgespeeld. De Leave-stemmers hebben zich niet gek laten maken door de leugens van de eurofielen. Of ga je nou ontkennen dat er geen omwenteling (synoniem van revolutie) gaande is in het VK?
Toepasselijke username.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dit hele topic kan daar toch heen?quote:
http://www.nrc.nl/next/20(...)-is-begonnen-1624569quote:Wilt u een nieuwe voorspelling doen?
„Ja, die wil ik best maken. Als Erdogan op 1 juli de sluizen openzet, als hij zegt: Alle vluchtelingen kunnen gaan, dan moet je eens zien wat er gaat gebeuren. Ons huidige Europa heeft geen passend antwoord op deze groeiende problematiek. Dat loopt dus spaak.”
Ja halloooo ....nu is hij aan het draaikonten.quote:Diskwalificeert het uitblijven van de revolutie u als opiniemaker?
„Nee, ik zeg je toch dat-ie is begonnen? Een revolutie gaat sluipenderwijs – het is geen honderd meter hordelopen met bijbehorend pistoolschot. Het verdwijnen van de tolerantie, zoals dat nu in Nederland en de rest van Europa gebeurt, is een eerste stap.
Wat fokkers in deze karskenstopics betreft.... idd die fokken vanuit een comfortabele ruimte. Net zoals de meerderheid van de internetters.quote:„Ach, ik zie dat ik steeds meer gelijk krijg. Kijk, de mensen twitteren iets vanuit de grachtengordel of een andere zeer comfortabele ruimte. Maar ik sta daar in Noord-Afrika, Calais en Turkije. Ik zie het, ik hoor het. En die twitteraars staan daar dus niet.
Ho ho, ik wil toch even opmerken dat ook ik het veld in ga om verslag te doen. Zie mijn Albert Heijn verslagen. Daar zie ik die Karskens dus nooit, terwijl de analyses uit de AH een stuk meer accuraat zijn dan die van Karskens. En nee, het is daar niet comfortabel. Verre van zelfs.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/next/20(...)-is-begonnen-1624569
Is dus niet gebeurd.
Ook uit dit artikel:
[..]
Ja halloooo ....nu is hij aan het draaikonten.
Om toch gelijk te krijgen rekt hij het begrip 'revolutie' op tot een ontwikkeling 'sluipenderwijs'.
Maar dat is dan evolutie..... zonder R.
Arnold heeft natuurliijk veel jaren ervaring als journalist in oorlogsgebieden.
Maakt hem dat arrogant? Deze analyses van hem zijn flut :
[..]
Wat fokkers in deze karskenstopics betreft.... idd die fokken vanuit een comfortabele ruimte. Net zoals de meerderheid van de internetters.
En revoltes in gebieden ver van Nederland hebben de eigen oorzaken en een eigen dynamiek.
Nederland is weer een ander land met een eigen traditie van revolteren..... Niet met een sterke traditie van aansturen op een revolutie , oa om zittende politici af te zetten/ over de kling te jagen.
Als hij Jezus was had hij de juiste datum wel geweten.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zie dat de valse profeten ook weer van zich laten horen. Zinloos, niemand gelooft jullie meer. Jezus is teruggekeerd op aarde in de persoon van Arnold Karskens.
Obvious troll is obvious.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zie dat de valse profeten ook weer van zich laten horen. Zinloos, niemand gelooft jullie meer. Jezus is teruggekeerd op aarde in de persoon van Arnold Karskens.
Ik dacht dat hij Wubbo Oksels heetquote:Op donderdag 30 juni 2016 01:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Die man verdient een standbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |