abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juli 2016 @ 03:07:33 #91
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163477933

Arnoldgod _O_ heeft al lang gelijk gekregen. Er is o.a. een revolutie in het VK uitgebroken.

A revolution (from the Latin revolutio, "a turn around") is a fundamental change in political power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time when the population rises up in revolt against the current authorities. Aristotle described two types of political revolution:

Complete change from one constitution to another
Modification of an existing constitution.[1]
  zondag 3 juli 2016 @ 04:03:54 #92
323401 Kijkertje
met filter
pi_163478185

Zou Karskens deze demonstratie meetellen als revolutionair? Ik verwacht nu wel tenminste een tegendemonstratie :P :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_163479173
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 03:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Arnoldgod _O_ heeft al lang gelijk gekregen. Er is o.a. een revolutie in het VK uitgebroken.

A revolution (from the Latin revolutio, "a turn around") is a fundamental change in political power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time when the population rises up in revolt against the current authorities. Aristotle described two types of political revolution:

Complete change from one constitution to another
Modification of an existing constitution.[1]
Ik stel voor dat je de definitie van revolt en constitution eens opzoekt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 3 juli 2016 @ 10:12:37 #94
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163479328
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 09:59 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik stel voor dat je de definitie van revolt en constitution eens opzoekt.
Ja hoor, in andere topics hoor ik mensen moord en brand schreeuwen: Het VK valt uit elkaar, economische rampspoed, WWIII is onvermijdelijk, populisten en xenofoben nemen die arme Remain-stemmers mee in hun val etc en hier doen diezelfde mensen heel cool: niks aan de hand, ik zie nergens een Europese lente.
pi_163479400
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2016 10:12 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ja hoor, in andere topics hoor ik mensen moord en brand schreeuwen: Het VK valt uit elkaar, economische rampspoed, WWIII is onvermijdelijk, populisten en xenofoben nemen die arme Remain-stemmers mee in hun val etc en hier doen diezelfde mensen heel cool: niks aan de hand, ik zie nergens een Europese lente.
Wie heeft dat exact gezegd dan? Volgens mij is zoiets amper voorbij gekomen.
  zondag 3 juli 2016 @ 10:30:53 #96
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163479629
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2016 10:17 schreef 99.999 het volgende:

[..]

In het VK heeft zich gewoon een democratische revolte afgespeeld. De Leave-stemmers hebben zich niet gek laten maken door de leugens van de eurofielen. Of ga je nou ontkennen dat er geen omwenteling (synoniem van revolutie) gaande is in het VK?
pi_163479688
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 10:30 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

In het VK heeft zich gewoon een democratische revolte afgespeeld. De Leave-stemmers hebben zich niet gek laten maken door de leugens van de eurofielen. Of ga je nou ontkennen dat er geen omwenteling (synoniem van revolutie) gaande is in het VK?
Ze hebben zich gek laten maken door de leugens van het Brexit kamp. Maar laat ze eerst maar de daad bij het woord voegen. Het Brexit kamp staat niet bepaald te trappelen om te kunnen beginnen.
pi_163479692
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2016 10:17 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Niemand. Er is door sommigen gezegd dat een Brexit kan leiden tot politieke onzekerheid en dat de economie er een tegenslag van zou kunnen krijgen. In de traditionele manier van discussieren door figuren als Braindead2000 staat dat gelijk aan de apocalyps.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_163479714
quote:

[..]

Een uitslag van 48 - 52..... Het is maar wat je een revolte noemt :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 3 juli 2016 @ 10:39:52 #100
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163479771
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 10:34 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ze hebben zich gek laten maken door de leugens van het Brexit kamp. Maar laat ze eerst maar de daad bij het woord voegen. Het Brexit kamp staat niet bepaald te trappelen om te kunnen beginnen.
Er bestaat geen Brexit-kamp. Deze groep vrijheidsstrijders is verdeeld over heel het land, elke laag van de bevolking en elke politieke partij. Dus wie/wat/waar staat niet te trappelen?
  zondag 3 juli 2016 @ 10:45:06 #101
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_163479862
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 10:39 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Er bestaat geen Brexit-kamp. Deze groep vrijheidsstrijders is verdeeld over heel het land, elke laag van de bevolking en elke politieke partij. Dus wie/wat/waar staat niet te trappelen?
Vrijheidstrijders..... Fucking delusional :')
  zondag 3 juli 2016 @ 10:45:17 #102
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163479867
quote:

[..]

ONZ is verderop }:|
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_163479870
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2016 10:12 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Er is geen opstand en er zijn ook geen wijzigingen aan de grondwet aangebracht noch worden die geëist. Volgens je eigen definitie is dit geen revolutie.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_163480791
quote:

[..]

Aha omdat ze in de leugens vanuit het Brexitkamp zijn getrapt was er een revolte? Bijzondere definities weer _O-
pi_163481386
quote:

[..]

Toepasselijke username.
pi_163483407
quote:
2s.gif Op zondag 3 juli 2016 10:45 schreef Falco het volgende:

[..]

ONZ is verderop }:|
Dit hele topic kan daar toch heen?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_163483927
Deze week is het hamsteren bij de Albert Heijn. Ik zal van de week verslag uitbrengen van de stemming aldaar. Nu de revolutie dichtbij komt verwacht ik op zijn minst wat duw- en trekwerk bij de schappen, en enkele lege schappen.
pi_163483965
Weer niet gelukt!
  zondag 3 juli 2016 @ 14:15:59 #109
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163483977
Is het nou weer verzet?
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 3 juli 2016 @ 22:04:12 #110
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_163497121
Nou met dat pensioen nieuws...en misschien dat van het suikerfeest erbij. Weet maar nooit ;)
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_163497232
1 juli van welk jaar?
  zaterdag 9 juli 2016 @ 10:11:11 #112
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163617567

Toch maar nog een keer dit topic over de Nostradamus van de Lage landen, Arnold Karskens _O_ , omhoog schoppen. Europa trilt op zijn grondvesten en deze profeet zag het allemaal aankomen. _O_
pi_163617603
:')
  zaterdag 9 juli 2016 @ 10:16:55 #114
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_163617609
Het is nu 1 augustus. Dan zijn wij Nederlanders het pas echt zat. Of 1 september. Na de schoolvakantie. Oeh ja.. dan, dan mensen... dan... gaat het los. Dan weet je het wel.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_163617664
Nou ja, zijn voorspelling was dus dat Erdogan op 1 juli, gepikeerd over het niet doorgaan van het visumvrije reizen, in één klap miljoenen asielzoekers naar Europa zou sturen. En dat dat de druppel zou zijn waardoor iedereen over de kook raakt.

Maar dat is dus allemaal niet gebeurd.
pi_163617974
quote:
Wilt u een nieuwe voorspelling doen?

„Ja, die wil ik best maken. Als Erdogan op 1 juli de sluizen openzet, als hij zegt: Alle vluchtelingen kunnen gaan, dan moet je eens zien wat er gaat gebeuren. Ons huidige Europa heeft geen passend antwoord op deze groeiende problematiek. Dat loopt dus spaak.”
http://www.nrc.nl/next/20(...)-is-begonnen-1624569

Is dus niet gebeurd.

Ook uit dit artikel:
quote:
Diskwalificeert het uitblijven van de revolutie u als opiniemaker?
„Nee, ik zeg je toch dat-ie is begonnen? Een revolutie gaat sluipenderwijs – het is geen honderd meter hordelopen met bijbehorend pistoolschot. Het verdwijnen van de tolerantie, zoals dat nu in Nederland en de rest van Europa gebeurt, is een eerste stap.
Ja halloooo ....nu is hij aan het draaikonten.
Om toch gelijk te krijgen rekt hij het begrip 'revolutie' op tot een ontwikkeling 'sluipenderwijs'.
Maar dat is dan evolutie..... zonder R.

Arnold heeft natuurliijk veel jaren ervaring als journalist in oorlogsgebieden.
Maakt hem dat arrogant? Deze analyses van hem zijn flut :
quote:
„Ach, ik zie dat ik steeds meer gelijk krijg. Kijk, de mensen twitteren iets vanuit de grachtengordel of een andere zeer comfortabele ruimte. Maar ik sta daar in Noord-Afrika, Calais en Turkije. Ik zie het, ik hoor het. En die twitteraars staan daar dus niet.
Wat fokkers in deze karskenstopics betreft.... idd die fokken vanuit een comfortabele ruimte. Net zoals de meerderheid van de internetters.
En revoltes in gebieden ver van Nederland hebben de eigen oorzaken en een eigen dynamiek.
Nederland is weer een ander land met een eigen traditie van revolteren..... Niet met een sterke traditie van aansturen op een revolutie , oa om zittende politici af te zetten/ over de kling te jagen.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 10:56:54 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_163618004
Komt die revolutie nou nog een keer?
pi_163618268
Arnold Karskens en zijn volgelingen :')!!
pi_163618443
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 10:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

http://www.nrc.nl/next/20(...)-is-begonnen-1624569

Is dus niet gebeurd.

Ook uit dit artikel:

[..]

Ja halloooo ....nu is hij aan het draaikonten.
Om toch gelijk te krijgen rekt hij het begrip 'revolutie' op tot een ontwikkeling 'sluipenderwijs'.
Maar dat is dan evolutie..... zonder R.

Arnold heeft natuurliijk veel jaren ervaring als journalist in oorlogsgebieden.
Maakt hem dat arrogant? Deze analyses van hem zijn flut :

[..]

Wat fokkers in deze karskenstopics betreft.... idd die fokken vanuit een comfortabele ruimte. Net zoals de meerderheid van de internetters.
En revoltes in gebieden ver van Nederland hebben de eigen oorzaken en een eigen dynamiek.
Nederland is weer een ander land met een eigen traditie van revolteren..... Niet met een sterke traditie van aansturen op een revolutie , oa om zittende politici af te zetten/ over de kling te jagen.
Ho ho, ik wil toch even opmerken dat ook ik het veld in ga om verslag te doen. Zie mijn Albert Heijn verslagen. Daar zie ik die Karskens dus nooit, terwijl de analyses uit de AH een stuk meer accuraat zijn dan die van Karskens. En nee, het is daar niet comfortabel. Verre van zelfs.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 11:50:18 #120
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163618783
Ik zie dat de valse profeten ook weer van zich laten horen. Zinloos, niemand gelooft jullie meer. Jezus is teruggekeerd op aarde in de persoon van Arnold Karskens. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')