Nee dat doe je ook niet. Tijd om ergens anders te gaan spelen.quote:
U bent Belg?quote:
Brrr. Wat een eng mannetje met hele enge denkbeelden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 03:38 schreef Wantie het volgende:
dit onderwerp is begonnen met francorex zijn geloof in Eric Dubay zijn complottheorie.
Eric echter blijkt een sinister randje te hebben in de vorm van jodenhaat en holocaustontkenning:
http://www.atlanteanconsp(...)olocaust-denial.html
Zoals eerder al geconstateerd: vreemde ideeen komen zelden alleen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Brrr. Wat een eng mannetje met hele enge denkbeelden.
Dat zie je ook in dat powned filmpje, bij die mensen is alles anders dan wat ons verteld is. Zie je hier in bnw bij de gelovers ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zoals eerder al geconstateerd: vreemde ideeen komen zelden alleen.
Dat heeft te maken met perspectief.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:17 schreef Snipperaar het volgende:
Hoe komt het dan dat je in Australië (of ergens anders onder de evenaar) constellaties in de nacht kunt zien, die je in Europa niet kunt zien?
Dat komt door het glas, die vervormt het zicht.quote:En wanneer ik in een vliegtuig zit en door de raam kijkt... kan ik wel de bolling van de horizon zien. Wat vervelend is, want de horizon is niet bol; het schijnt. .
degene die zich aangesproken voeltquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:32 schreef Blaadjes het volgende:
Ok welke Bnw-er is dat met die bakkenaarden in dat filpje?
Geen perspectief, dat is de uitleg voor de horizon. Sterrenconstellaties konden worden uitgelegd omdat ze zo dichtbij stonden toch?quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met perspectief.
[..]
Dat komt door het glas, die vervormt het zicht.
Maar dat je ze niet allemaal ziet komt ook door perspectiefquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Geen perspectief, dat is de uitleg voor de horizon. Sterrenconstellaties konden worden uitgelegd omdat ze zo dichtbij stonden toch?
Kijk soms kan iets zo simpel zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:44 schreef Doublepain het volgende:
Als de aarde plat is kan iemand me dan uitleggen waarom er tijdzones zijn? Waarom is het hier donker en in Australië dan niet? En hoe kan het dat de zon hier een andere stand heeft dan in het zuiden/noorden van de wereld?
Als de aarde plat is moet alles gelijk zijn lijkt me omdat de zon dan rechtstreeks op alles schijnt..
gr gr,
DP
Ja, maar dit is al in topic 1 aangekaart, volgens mijquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk soms kan iets zo simpel zijn.
Post van de dag
Dat is waar, je hebt een punt. Of een rondje. Een plat rondjequote:Op woensdag 6 juli 2016 19:46 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, maar dit is al in topic 1 aangekaart, volgens mij![]()
Keihard bewijs wordt stelselmatig genegeerd door de flatties, gewoon het topic laten doodbloeden lijkt me de beste optie.
Ik ga alleen nog maar in op rondjes waar alcohol mee gemoeid isquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar, je hebt een punt. Of een rondje. Een plat rondje
Dus ook diepte.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:58 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik ga alleen nog maar in op rondjes waar alcohol mee gemoeid is
Geniaal.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:33 schreef BlackStar2k het volgende:
Weet niet of deze al gepost is maarrr..
http://aardeisnietplat.blogspot.nl/
Veel plezier met het ontkrachten van middelbare school natuurkunde.
Alleen aan de andere kant, als je een plank kaarsrecht hebt van 50 km lang( voorbeeldje) en legt die op op de grond neer, op een grond dat helemaal waterpas is gemaakt voor 50 km.(zonder heuveltjes enz) Hoe ziet dat er dan uit? Ligt ie dan op zijn geheel op de grond of zit er toch een curve in? #DURFTEVRAGENquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk soms kan iets zo simpel zijn.
Post van de dag
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen aan de andere kant, als je een plank kaarsrecht hebt van 50 km lang( voorbeeldje) en legt die op op de grond neer, op een grond dat helemaal waterpas is gemaakt voor 50 km.(zonder heuveltjes enz) Hoe ziet dat er dan uit? Ligt ie dan op zijn geheel op de grond of zit er toch een curve in? #DURFTEVRAGEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |