SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Aad
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
?quote:Op woensdag 29 juni 2016 10:24 schreef mokkiemok het volgende:
Aad De Mos, ex-voetbaltrainer en nu actief als voetbalanalist, heeft slecht nieuws te verwerken gekregen: hij heeft huidkanker.
Zondag was de ex-trainer van Anderlecht en KV Mechelen te gast in een Nederlands tv-programma: daar verscheen hij met een pleister op zijn neus.
Johan Derksen maakte in het voetbalpraatprogramma Voetbal Inside de reden voor die pleister bekend: er werd een stukje huid weggenomen op de neus van De Mos. De Nederlander die nog altijd actief is als analist bij VTM, wacht nu op de resultaten van het onderzoek.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
In wat voor fase.quote:
Wat de behandeling zal zijn.
Denk ik.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat een geld. Het grote geld maakt het clubs als Ajax onmogelijkquote:Eran Zahavi zet zijn loopbaan voort op de Chinese velden. De 28-jarige spits beleefde vier uiterst productieve seizoenen in dienst van Maccabi Tel Aviv en werd -na het vertrek van Peter Bosz- zelfs even gelinkt aan Ajax, maar van serieuze interesse vanuit Amsterdam leek nooit sprake. Guangzhou R&F uit de Chinese Super League heeft de komst van Zahavi nu officieel bevestigd.
image: http://static.voetbalzone(...)p_14535159353735.jpg
/
Hoeveel geld Guangzhou betaald heeft voor Zahavi is niet bekend: eerder deed een transfersom van 7,1 miljoen euro de ronde in de media. Het wordt voor Zahavi zijn tweede avontuur buiten Israėl: na zijn beginjaren bij Hapoel Tel Aviv waagde hij in 2011 de overstap naar Palermo, maar dat verblijf werd geen succes. Eenmaal terug in de Ligat ha’Al sloeg hij op geweldige wijze aan het scoren voor Maccabi.
In 120 wedstrijden maakte Zahavi liefst 99 doelpunten. Ondanks een doorlopend contract tot 2020 stapt de Israėlisch international nu dus over naar Guangzhou, de club van trainer Dragan Stojkovic. Op dit moment neemt de club de elfde plaats in de Super League in en Zahavi moet helpen die positie te verbeteren, de komende maanden. Zaterdag speelt Guangzhou R&F tegen Shijazhuang Yongchang, maar of Zahavi dan al debuteert is nog niet bekend.
De spits gaat geweldig verdienen bij zijn nieuwe club. Hij ontvangt een salaris van in totaal ruim elf miljoen euro en kan ook nog eens een tekenbonus van zo’n vierenhalf miljoen euro tegemoet zien.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Lol in China gaan voetballen.
Dan hoef je het in interviews in ieder geval niet over ambitie te hebben.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Laten we wel wezen, als 28-jarige spits van Maccabi hoef je niet meer te rekenen op een grootse internationale carričre.quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:38 schreef fathank het volgende:
Dan hoef je het in interviews in ieder geval niet over ambitie te hebben.
Als je dan dergelijke arbeidsvoorwaarden voorgeschoteld krijgt, dan is het niet zo verwonderlijk dat je daarop ingaat.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Op je 28ste 15,5 miljoen binnenharken of een aantal seizoenen in de marge in de Nederlandse competitie. Ik wist het ook wel.quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:38 schreef fathank het volgende:
Dan hoef je het in interviews in ieder geval niet over ambitie te hebben.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2016 13:13 schreef Brammess het volgende:
Om 2 uur eerste persco Peter B, op Ajax.nl of op hun facebookAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dankquote:Op woensdag 29 juni 2016 13:13 schreef Brammess het volgende:
Om 2 uur eerste persco Peter B, op Ajax.nl of op hun facebook
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ze gaan het weefsel onderzoeken. Zal wel basaalcelcarcinoom of plaveiselcelcarcinoom zijn denk ik, gaat vast meevallen. Is gelukkig vaak niet bedreigend en zaait ook niet vaak uit.quote:Op woensdag 29 juni 2016 10:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
In wat voor fase.
Wat de behandeling zal zijn.
Denk ik.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Zou kunnen ja, als hij gehaald wordt. Al hoeft hij van mij niet te komenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Milik gaat 99% zeker weg, Huntelaar moet gewoon gehaald worden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, als hij gehaald wordt. Al hoeft hij van mij niet te komen
Natuurlijk heb ik liever Milik, maar die is wel klaar met Ajax heb ik eht idee.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Had toch vooral de maken met onze grote vriend Frank. Eens zien of Bosz vertrouwen heeftquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Milik gaat 99% zeker weg, Huntelaar moet gewoon gehaald worden.
Natuurlijk heb ik liever Milik, maar die is wel klaar met Ajax heb ik eht idee.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat idee heb ik ook. Komt natuurlijk puur door De Boer, maar dat gevoel kan wel blijven hangen, ook al is De Boer weg.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik liever Milik, maar die is wel klaar met Ajax heb ik eht idee.![]()
Niet gek veel nieuws. Aanvoerder is nog niet besloten, Bergkamp zit niet meer op de bankquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zegt ie nog boeiende dingen of zijn het allemaal weer standaardantwoordenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
je ziet Milik nu toch op het EK kansen missen en je kan niet zeggen dat hij het vertrouwen niet krijgt van zijn bondscoach.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Had toch vooral de maken met onze grote vriend Frank. Eens zien of Bosz vertrouwen heeft
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe Huntelaar ervoor staat dus geen idee of die op dit moment nog beter is.![]()
Zat aan te komen, las laatst dat Bergkamp meer verantwoordelijk zal worden voor de doorstroming uit de jeugd naar Ajax 1. Wat meer werken met Said Ouaali (hoofd jeugdopleiding), past beter bij hem denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet gek veel nieuws. Aanvoerder is nog niet besloten, Bergkamp zit niet meer op de bank![]()
Dat is dan ook precies de reden dat dit gebeurtquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zat aan te komen, las laatst dat Bergkamp meer verantwoordelijk zal worden voor de doorstroming uit de jeugd naar Ajax 1. Wat meer werken met Said Ouaali (hoofd jeugdopleiding), past beter bij hem denk ik.Op basis van wat Milik de afgelopen tweede seizoenshelft heeft laten zien denk ik dat hij prima bij Ajax past. Dit EK is het niet heel best, dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
je ziet Milik nu toch op het EK kansen missen en je kan niet zeggen dat hij het vertrouwen niet krijgt van zijn bondscoach.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe Huntelaar ervoor staat dus geen idee of die op dit moment nog beter is.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
het is bijna altijd zo dat als iemand een organisatie verlaat, kan een club of een bedrijf zijn, dat diegene zo'n beetje alles wat fout ging op zijn conto krijgt maar meestal klopt dat dus niet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies de reden dat dit gebeurt
[..]
Op basis van wat Milik de afgelopen tweede seizoenshelft heeft laten zien denk ik dat hij prima bij Ajax past. Dit EK is het niet heel best, dat ben ik met je eens![]()
Ik blijf erbij dat Milik met vertrouwen beter had gespeeld, ook al is het dit EK inderdaad niet goed. Lijkt me overigens voor de meeste spelers wel te gelden, dat vertrouwen ze beter laat spelenquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is bijna altijd zo dat als iemand een organisatie verlaat, kan een club of een bedrijf zijn, dat diegene zo'n beetje alles wat fout ging op zijn conto krijgt maar meestal klopt dat dus niet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Eind juli zeker een nieuwe spits. Geen Bergkamp meer op de bank.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zegt ie nog boeiende dingen of zijn het allemaal weer standaardantwoorden![]()
Nieuw zei hij niet, alleen dat er een spits zou zijn. Kan dus in principe ook Milik zijnquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eind juli zeker een nieuwe spits. Geen Bergkamp meer op de bank.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Was misschien anders geweest als er geen vCL was. Nu is er behoorlijk wat geld te verdienen, al is de kans klein natuurlijkquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eind juli zeker een nieuwe spits. Geen Bergkamp meer op de bank.![]()
quote:quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nieuw zei hij niet, alleen dat er een spits zou zijn. Kan dus in principe ook Milik zijn![]()
die laatste wedstrijd vond ik echt onbegrijpelijk van de Boer en ik kan me ook nog wel vinden in de kritiek dat hij de spelers die hij al kende vanuit de jeugd voortrok (langer vertrouwen gaf) maar dan nog is/was hij winnaar genoeg om zijn beste team op te stellen dus dat het tussen hem en Milik niet klikte zal toch ook voor een groot deel aan Milik gelegen hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Milik met vertrouwen beter had gespeeld, ook al is het dit EK inderdaad niet goed. Lijkt me overigens voor de meeste spelers wel te gelden, dat vertrouwen ze beter laat spelen![]()
Het is sowieso al bizar dat Younes al naar het EK wilt, sta je daar op een overbehit trainingskamp met ongemotiveerde jeugdspelers te wachten op 30 minuten speeltijd tegen Ivoorkust oid.
Kan je veel beter gewoon spelen voor de club die je salaris betaalt en bovendien in die fase van het seizoen zijn belangrijkste wedstrijd(en) speelt.![]()
OSquote:Op woensdag 29 juni 2016 15:49 schreef Brammess het volgende:
Het is sowieso al bizar dat Younes al naar het EK wilt, sta je daar op een overbehit trainingskamp met ongemotiveerde jeugdspelers te wachten op 30 minuten speeltijd tegen Ivoorkust oid.
Kan je veel beter gewoon spelen voor de club die je salaris betaalt en bovendien in die fase van het seizoen zijn belangrijkste wedstrijd(en) speelt.
Al snap ik op zich wel dat je ook voor je land uit wil komen, maar goed uiteindelijk bepaalt de club en de belangen zijn simpelweg te grootMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Met die laatste wedstrijd heeft Frank echt een hele hoop krediet verspeelt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
die laatste wedstrijd vond ik echt onbegrijpelijk van de Boer en ik kan me ook nog wel vinden in de kritiek dat hij de spelers die hij al kende vanuit de jeugd voortrok (langer vertrouwen gaf) maar dan nog is/was hij winnaar genoeg om zijn beste team op te stellen dus dat het tussen hem en Milik niet klikte zal toch ook voor een groot deel aan Milik gelegen hebben.
Wat was hij daarin een enorme mongool.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hoe kom je aan 99% ? Als er geen club komt of als de juiste prijs niet betaald wordt dan blijft hij gewoon. Kans is eerder 33% dan 99%.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik liever Milik, maar die is wel klaar met Ajax heb ik eht idee.
Tenzij Bosz hem absoluut weg wil hebben maar dat lijkt me (nog) niet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Of we eind juli een spits hebben? Ja die hebben we', begon Bosz, waarna hem werd gevraagd naar Arek Milik. 'We hebben een spits, die is inderdaad nog op het EK actief. Hij maakt pas na het EK een beslissing. Maar we weten nog niet welke beslissing dat zal zijn. Aan de andere kant heeft ook Ajax nog inspraak op een mogelijke transfer. We hebben nu al een aantal spitsen. Eentje (Kasper Dolberg, red.) was vandaag op het trainingsveld en de ander (Mateo Cassierra, red.) komt binnenkort.'
Lijkt mij gewoon dat Milik blijft als ik het zo lees![]()
Ik zou het prima vinden. Zeker als Milik het vertrouwen krijgt, dan heeft hij absoluut meerwaarde voor Ajax.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Prima zaak om nog een jaartje met Milik door te gaan. Met geluk schiet ie er weer 20+ in en zijn contract loopt nog tot 2019 volgens mij.![]()
Hoeft niet per definitie fout te zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Edje maakt een "als...zijnde" fout
Stijn vindt dit cringeworthy.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik kan er ook wel mee leven. El Ghazi lijkt mij een groter probleem momenteel.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:33 schreef Vermecelli het volgende:
Prima zaak om nog een jaartje met Milik door te gaan. Met geluk schiet ie er weer 20+ in en zijn contract loopt nog tot 2019 volgens mij.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Met de aanstelling van Peter Bosz waait er dit seizoen op technisch gebied een frisse wind bij Ajax. Minder goed merkbaar, maar daardoor niet minder belangrijk, is dat de club ook op organisatorisch vlak in de steigers staat. "Ik maak op dit moment een schets voor de toekomst van Ajax”, bevestigde Dolf Collee desgevraagd.
Zoals in september 2015 werd bekendgemaakt, volgt Edwin van der Sar algemeen directeur Collee in november van dit jaar op. De 130-voudig international zal meer in de rol van Karl-Heinz Rummenigge bij Bayern München opereren. "Die vergelijking is voor andermans rekening”, zegt Collee daarover. "Maar ik ben nu aan het kijken hoe we Edwin inderdaad optimaal in zijn kracht kunnen benutten”, aldus de huidige directievoorzitter, die tot tevredenheid van de rvc én bestuursraad achter de schermen bergen (administratief en organisatorisch) werk verricht.
Wens Cruijff
Naar de wens van de onlangs overleden clubicoon Johan Cruijff krijgt Ajax aan het einde van dit jaar dan eindelijk een echte voetbalman aan het roer. In tegenstelling tot Collee zal Van der Sar – nu al voorzitter van het Technisch Hart – zich wel met het voetbalgedeelte bemoeien. Naast zijn verantwoordelijke baan als directievoorzitter en veelomvattende voetbalpakket, fungeert hij als boegbeeld.
Van der Sar: "Het is duidelijk dat iedereen zo zijn sterke punten heeft en die moet benutten. Ook na het vertrek van Dolf moet er een team zitten van directieleden die complementair aan elkaar zijn”, benadrukte de voormalige topkeeper na de presentatie van Bosz graag een ander type naast zich te hebben dan hijzelf is.
Van Gaal
Het hardnekkige gerucht dat Louis van Gaal voor een directiefunctie is benaderd, klonk daardoor een stuk onlogischer en werd tevens door Collee ontkracht. "De toekomstige rol van Edwin houdt wel een verschuiving in de directie in”, beaamde oud-bankier Collee. "Zonder daar al een precieze profielschets van de nieuwe directeur naast Edwin, Jeroen Slop en Marc Overmars aan te hangen, zet ik mijn gedachten over het ideale plaatje wel op papier. Als dat plan af is, zal ik het doornemen met Edwin, want die moet zich goed voelen bij de nieuwe situatie. En uiteindelijk gaat het naar de raad van commissarissen, die over de nieuwe directeur gaat.”
Langer verblijf Overmars![]()
Hoewel het contract van directeur spelersbeleid Marc Overmars pas op 1 juli 2017 afloopt, heeft de voormalige buitenspeler een langer verblijf al zelf in de hand. Door de interesse van Everton in de directeur heeft de rvc al een ei gelegd over die positie van Overmars, met wie de commissarissen graag door willen. De good governance-code staat een contract voor onbepaalde tijd, dat voorheen gebruikelijk was bij Ajax-directeuren, in de weg, waardoor Overmars vier jaar zal bijtekenen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Milik is gewoon een matige spits en dat heeft De Boer prima gezien. Het probleem ligt gewoon bij de kunde van Milik. Met een beetje mazzel schiet hij er nog een paar ballen in de komende week en dan kan hij voor een redelijk bedrag weg. Als hij blijft staan op één heb je nog het risico ook dat hij blijft.quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Komt natuurlijk puur door De Boer, maar dat gevoel kan wel blijven hangen, ook al is De Boer weg.![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2016 10:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Milik is gewoon een matige spits en dat heeft De Boer prima gezien. Het probleem ligt gewoon bij de kunde van Milik. Met een beetje mazzel schiet hij er nog een paar ballen in de komende week en dan kan hij voor een redelijk bedrag weg. Als hij blijft staan op één heb je nog het risico ook dat hij blijft.
Sinds Suarez de beste die jullie hebben gehad.![]()
Alsof Peter Bosz iets te zeggen heeft na 2 weken.
Geef in plaats van Overmars Henk Veldmate contractverlening.
Is het IQ van Overmars ooit getest ? lijkt me geen helder licht bij open dak.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
wil je de pot of de ketel zijn?quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:01 schreef tong80 het volgende:
Is het IQ van Overmars ooit getest ? lijkt me geen helder licht bij open dak.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
veldmate heeft pas sinds 4 maanden een contract, zou wel apart zijn om die nu al te verlengenquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:01 schreef tong80 het volgende:
Is het IQ van Overmars ooit getest ? lijkt me geen helder licht bij open dak.![]()
Ga je nou serieus in op van Hanegem op fok. Qua zuurheid en zulksquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
veldmate heeft pas sinds 4 maanden een contract, zou wel apart zijn om die nu al te verlengenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Als de grootheid van FOK! het zegt is het de bedoeling dat je luistert en ja kniktquote:Op donderdag 30 juni 2016 11:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
veldmate heeft pas sinds 4 maanden een contract, zou wel apart zijn om die nu al te verlengenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dus? Het blijft een matige spits. Dat de rest nog slechter zou zijn geweest doet daar toch niets aan af?quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zie Yvonne hier niet posten?quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als de grootheid van FOK! het zegt is het de bedoeling dat je luistert en ja knikt![]()
![]()
In dat opzicht heeft Tong met zijn rant in de FB wel voor een potentiėle rel gezorgdquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wie is tong?quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In dat opzicht heeft Tong met zijn rant in de FB wel voor een potentiėle rel gezorgd![]()
Dat maakt hem goed? Aparte logica.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Milik is voor de Eredivisie gewoon een goede spits.quote:Wederom bedankt, je weet er wederom weinig grappigs van te maken. Weer leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is Feyenoordsupporter. Daar hebben ze geen verstand van spitsen.
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2016 13:54:40 ]![]()
Eens.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Milik is voor de Eredivisie gewoon een goede spits.
Natuurlijk heeft hij zijn tekortkomingen, maar hij heeft ook prima kwaliteiten. Ajax zal echt niet een veel betere kunnen halen.Oh.![]()
De enige spits die completer is voetbalt bij PSV. En die was op die leeftijd nog lang niet zo ver.quote:Op donderdag 30 juni 2016 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens.
Natuurlijk heeft hij zijn tekortkomingen, maar hij heeft ook prima kwaliteiten. Ajax zal echt niet een veel betere kunnen halen.
Bij Ajax lijkt men een beetje te vergeten dat ze geen topspits (meer) kunnen hebben in de selectie. Als iemand die potentie duidelijk heeft dan komt hij niet meer naar Nederland. Met een Milik mag je je handjes dichtknijpen, kun je in mijn beleving beter hebben dan een afbouwende Huntelaar.![]()
Klopt, al speelde De Jong hele periodes ook maar zeer matig bij PSV.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
De enige spits die completer is voetbalt bij PSV. En die was op die leeftijd nog lang niet zo ver.
Bij Ajax lijkt men een beetje te vergeten dat ze geen topspits (meer) kunnen hebben in de selectie. Als iemand die potentie duidelijk heeft dan komt hij niet meer naar Nederland. Met een Milik mag je je handjes dichtknijpen, kun je in mijn beleving beter hebben dan een afbouwende Huntelaar.
Ik heb ook liever Milik dan Huntelaar ja.Oh.![]()
Waarom krijgt Overmars trouwens een contractverlenging van 4 seizoenen? Eerst waren ze nog ontevreden met hem (RvC die hem nooit het budget gaf om gewenste spelers te halen) en nu mag hij ineens voor zolang bijtekenen. Als je het dan nog verder wil proberen geef hem dan een contract voor één jaar en zie hoe het loopt.Oh.![]()
Vinden dat De Boer het goed heeft gezien dat Milik een matige spits is, negertje wat. Hij heeft een briljante tweede seizoenshelft gedraaid. Tuurlijk is het niet best wat hij op het EK laat zien, maar puntje van kritiek op het hele EK gezien: geen enkele pure spits blinkt uit. Ik hoop dat hij gewoon blijft. Genoeg gezien van hem om te weten dat hij heel belangrijk kan blijven.![]()
Wat de Boer heeft is toch een beetje het Van Gaal idee, een speelwijze creėren waar de spelers zich aan moeten aanpassen, Cruijff's idee is kijken wat voor spelers je hebt en daar je speelwijze aan aanpassen, dat laatste was voor Milik zeker beter geweest.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Vinden dat De Boer het goed heeft gezien dat Milik een matige spits is, negertje wat. Hij heeft een briljante tweede seizoenshelft gedraaid. Tuurlijk is het niet best wat hij op het EK laat zien, maar puntje van kritiek op het hele EK gezien: geen enkele pure spits blinkt uit. Ik hoop dat hij gewoon blijft. Genoeg gezien van hem om te weten dat hij heel belangrijk kan blijven.![]()
Je legt de lat niet hoog.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Vinden dat De Boer het goed heeft gezien dat Milik een matige spits is, negertje wat. Hij heeft een briljante tweede seizoenshelft gedraaid. Tuurlijk is het niet best wat hij op het EK laat zien, maar puntje van kritiek op het hele EK gezien: geen enkele pure spits blinkt uit. Ik hoop dat hij gewoon blijft. Genoeg gezien van hem om te weten dat hij heel belangrijk kan blijven.
Het is een bruikbare spits voor de eredivisie. Meer niet. Als je er een mooie zak met geld voor kan krijgen, strik er om.![]()
Pelgod kan toch wat meer dan dat, is een betere versie van Luuk de Jong als je toch wil vergelijkenquote:![]()
Ik denk dat Janssen ook completer is. Maar dat moeten we nog even afwachten.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
De enige spits die completer is voetbalt bij PSV. En die was op die leeftijd nog lang niet zo ver.
Bij Ajax lijkt men een beetje te vergeten dat ze geen topspits (meer) kunnen hebben in de selectie. Als iemand die potentie duidelijk heeft dan komt hij niet meer naar Nederland. Met een Milik mag je je handjes dichtknijpen, kun je in mijn beleving beter hebben dan een afbouwende Huntelaar.![]()
Ging mij alleen om het punt dat geen enkele pure spits het goed doet op het EK.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pelgod kan toch wat meer dan dat, is een betere versie van Luuk de Jong als je toch wil vergelijkenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
op die manier, sorry niet goed begrepen, maar goed als je kijkt naar het kansen missen doet hij dat ook wel, hij heeft alleen verder veel waarde voor de ploegquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ging mij alleen om het punt dat geen enkele pure spits het goed doet op het EK.![]()
Completer zijn maakt niet zoveel uit. Huntelaar kon letterlijk alleen koppen en afmaken en die maakte er verdomme meer dan 30 onder zowel Henk ten Cate en Adrie fucking Koster, het is maar net of je met spitsen om kan gaan als trainer.quote:Op donderdag 30 juni 2016 15:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk dat Janssen ook completer is. Maar dat moeten we nog even afwachten.![]()
Eerlijk gezegd werden vroeger de ballen veel eerder de 16 ingepompt ipv dat eindeloze gebrij van vroegerquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Completer zijn maakt niet zoveel uit. Huntelaar kon letterlijk alleen koppen en afmaken en die maakte er verdomme meer dan 30 onder zowel Henk ten Cate en Adrie fucking Koster, het is maar net of je met spitsen om kan gaan als trainer.RED ONS HENNIEGOD![]()
toen was het verschil met de rest ook veel groter dan nu, de kleintjes zijn echt niet veel beter geworden maar de groten wel een stuk slechterquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Completer zijn maakt niet zoveel uit. Huntelaar kon letterlijk alleen koppen en afmaken en die maakte er verdomme meer dan 30 onder zowel Henk ten Cate en Adrie fucking Koster, het is maar net of je met spitsen om kan gaan als trainer.![]()
Die strepen blijven toch wel zolang Adidas de sponsor is, al blij zat dat ze niet op de mouw zitten.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
wel mee eens jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 08:51 schreef gazhims3lv het volgende:
Die strepen blijven toch wel zolang Adidas de sponsor is, al blij zat dat ze niet op de mouw zitten.![]()
Dus vroeger was het beter dan vroeger?quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd werden vroeger de ballen veel eerder de 16 ingepompt ipv dat eindeloze gebrij van vroeger![]()
Die heeft een heel matig EK gespeeld inderdaad. Neemt niet weg dat het een goede speler is.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Milik kan nog het beste een jaar blijven, die komt voor topcompetities nog wel wat tekort lijkt me.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Mag jij vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die heeft een heel matig EK gespeeld inderdaad. Neemt niet weg dat het een goede speler is.![]()
Milik mag van mij rustig nog een jaartje blijven. Prima spits voor Ajax. Ben ook wel benieuwd of hij onder Bosz beter tot z'n recht komt en of überhaupt het spel weer eens een beetje attractief zal zijn.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Slechter dan onder Frank is onmogelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:08 schreef Monolith het volgende:
Milik mag van mij rustig nog een jaartje blijven. Prima spits voor Ajax. Ben ook wel benieuwd of hij onder Bosz beter tot z'n recht komt en of überhaupt het spel weer eens een beetje attractief zal zijn.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Frank gaat nog gemist worden...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Slechter dan onder Frank is onmogelijk.![]()
Mwoah, ik had in het begin nog bewondering voor de prestaties die Frank neerzette met toch wel de matigste Ajax selecties in jaren. Daarbij had ik dan nog wel de hoop dat er ook groei in het elftal zou zitten. Het is in de loop der jaren echter eerder minder geworden qua voetbal.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Uiteindelijk ben ik het hier wel mee eens. Zijn opvattingen als coach waren uiteindelijk toch net iets te degelijk en soms op cruciale momenten ook niet de juiste.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, ik had in het begin nog bewondering voor de prestaties die Frank neerzette met toch wel de matigste Ajax selecties in jaren. Daarbij had ik dan nog wel de hoop dat er ook groei in het elftal zou zitten. Het is in de loop der jaren echter eerder minder geworden qua voetbal.
Ik denk dat het ook geen toeval is dat veel van zijn potentiėle nieuwe clubs nu toch voor iemand anders kiezen, zoals Everton/Southampton/AC MilanOp maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik weet eerlijk gezegd niet waarop dat soort clubs hun trainers precies selecteren, maar puur kijkend naar de prestaties onder Frank is het in internationaal perspectief niet bepaald indrukwekkend. Op zich werden er in zijn begintijd nog wel hier en daar aardige potten op de mat gelegd in de CL al was het altijd exit in de poulefase. Dat werd echter steeds minder en de EL dit seizoen was natuurlijk helemaal bedroevend. Van een paar eredivisietitels winnen met Ajax zullen ze in het buitenland ook niet zwaar onder de indruk zijn. Zeker niet als je daarbij ook nog kijkt naar het daadwerkelijk behaalde aantal punten.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben ik het hier wel mee eens. Zijn opvattingen als coach waren uiteindelijk toch net iets te degelijk en soms op cruciale momenten ook niet de juiste.
Ik denk dat het ook geen toeval is dat veel van zijn potentiėle nieuwe clubs nu toch voor iemand anders kiezen, zoals Everton/Southampton/AC Milan
Kijk je dan naar de speelstijl, dan heeft hij Ajax omgevormd naar een ploeg die in het gros van de partijen zonder enig risico speelt en in de eredivisie vaak nog kan leunen op de zwakte van de tegenpartij en wat momentjes van individuele klasse om een overwinning te behalen, maar in internationaal opzicht gewoon wordt afgebluft. Dat stemt ook niet hoopvol.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Er is betreft de vaste kleurcombinatie ook weinig variatie mogelijk bij de Ajax shirts. Bij PSV zie je het patroon aan strepen nog wel eens veranderen en ook Feyenoord gebruikt extra kleuren in het shirt. Iets meer out-of-the-box mag in mijn ogen wel een keer.![]()
Nee doe maar niet. Een Ajax shirt moet gewoon strak en simpel zijn, iets wat nu al redelijk verstoord wordt door die Adidas strepen. Want een strak en simpel Ajax-shirt is het mooiste voetbaltenue ter wereld.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:08 schreef Vermecelli het volgende:
Er is betreft de vaste kleurcombinatie ook weinig variatie mogelijk bij de Ajax shirts. Bij PSV zie je het patroon aan strepen nog wel eens veranderen en ook Feyenoord gebruikt extra kleuren in het shirt. Iets meer out-of-the-box mag in mijn ogen wel een keer.
Of vond jij dit zogenaamde Ajax shirt mooi? Met die baan die niet doorliep en zo'n raar kruis.Oh.![]()
Dat de strepen bij de kraag niet helemaal doorlopen is idd ook niet mijn smaak maar de patronen in de rode baan kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee doe maar niet. Een Ajax shirt moet gewoon strak en simpel zijn, iets wat nu al redelijk verstoord wordt door die Adidas strepen. Want een strak en simpel Ajax-shirt is het mooiste voetbaltenue ter wereld.
[ afbeelding ]
Of vond jij dit zogenaamde Ajax shirt mooi? Met die baan die niet doorliep en zo'n raar kruis.![]()
Met het uitshirt mogen ze van mij experimenteren, maar liever niet met het thuisshirt.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:24 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Dat de strepen bij de kraag niet helemaal doorlopen is idd ook niet mijn smaak maar de patronen in de rode baan kan ik wel waarderen.
Ik zou een uitshirt met hetzelfde patroon als het thuisshirt ook wel eens leuk vinden.Oh.![]()
Ik heb het over resultaat.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je bang bent voor enigszins aanvallend voetbal, ga je hem wel missen ja.![]()
Heeft met de kwaliteit in de selectie te maken.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, ik had in het begin nog bewondering voor de prestaties die Frank neerzette met toch wel de matigste Ajax selecties in jaren. Daarbij had ik dan nog wel de hoop dat er ook groei in het elftal zou zitten. Het is in de loop der jaren echter eerder minder geworden qua voetbal.![]()
Uiteraard heeft dat daarmee te maken, maar is een trainer van het eerste elftal daar niet grotendeels ook zelf verantwoordelijk voor? Hij bepaalt toch mede wie erbij komen, wie er worden doorgeselecteerd uit de jeugd, enzovoort.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heeft met de kwaliteit in de selectie te maken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ik zie nauwelijks verschilquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Weinig mis mee. Strakke shirts.![]()
V hals ipv ronde hals, rood streepje bij de mouwen en de strepen gewoon op de zij.quote:
Vooral die witte mouwen erg niceOh.![]()
Geen Vertonghen meerAlderweireld & Vermaelen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Dit is niet het Belgenland/Spurs/Barcelona topicquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:49 schreef MaxC het volgende:
Geen Vertonghen meerAlderweireld & Vermaelen
RED ONS HENNIEGOD![]()
och och och, Pietertje. Het wil nog steeds niet lukken hequote:Op donderdag 30 juni 2016 13:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is Feyenoordsupporter. Daar hebben ze geen verstand van spitsen.![]()
Pelle begint uit te blinken. Europese pers is lyrisch, BBC kwam er niet over uitgesproken.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Vinden dat De Boer het goed heeft gezien dat Milik een matige spits is, negertje wat. Hij heeft een briljante tweede seizoenshelft gedraaid. Tuurlijk is het niet best wat hij op het EK laat zien, maar puntje van kritiek op het hele EK gezien: geen enkele pure spits blinkt uit.![]()
Was hem even vergeten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pelle begint uit te blinken. Europese pers is lyrisch, BBC kwam er niet over uitgesproken.![]()
De Italianen zelf zijn nog steeds niet overtuigd. Da's dan wel weer grappig.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pelle begint uit te blinken. Europese pers is lyrisch, BBC kwam er niet over uitgesproken.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Charisteas was in 2004 ook de held van het EK voor Griekenland en die kon er eigenlijk ook gewoon geen kut van.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De Italianen zelf zijn nog steeds niet overtuigd. Da's dan wel weer grappig.![]()
Ik vind Pelle wel best goed. Dat vond ik in zijn AZ tijd stiekem al, alleen werd ik toen door iedereen uitgelachen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Charisteas was in 2004 ook de held van het EK voor Griekenland en die kon er eigenlijk ook gewoon geen kut van.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
BBC snapt er geen kut van. Die hebben het constant over lengte, kracht en snelheid terwijl hun nationale team faalt op tactiek, techniek en positiespelquote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pelle begint uit te blinken. Europese pers is lyrisch, BBC kwam er niet over uitgesproken.![]()
![]()
Goeie vergelijking wel, Charisteas en Pelle. Man man man wat ben jij domquote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Charisteas was in 2004 ook de held van het EK voor Griekenland en die kon er eigenlijk ook gewoon geen kut van.![]()
Jij moet eens leren luisteren voor je dingen in de wereld gilt. Van Pelle werd juist gezegd dat hij perfect tactisch gebruikt wordt in het positiespel van Italie en dat hij een fluwelen techniek heeft bij die twee goals.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
BBC snapt er geen kut van. Die hebben het constant over lengte, kracht en snelheid terwijl hun nationale team faalt op tactiek, techniek en positiespel
Precies de punten waarvan jij zegt dat de BBC zich er niet op focust.
MIsschien bij de Engelsen niet nee, maar bij Pelle zien ze het fantastisch.![]()
Prima shirt hoor. Beter dan die strepen op de mouwenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Weinig mis mee. Strakke shirts.![]()
![]()
De klasse droop er vanaf bij de penaltyquote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
Ongelofelijk altijd, die kneuzen die al vanaf 16:00 vanmiddag klaar zitten om zo snel mogelijk dit soort shit te posten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:51 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
De klasse droop er vanaf bij de penalty
Ja, inderdaad. Een vreselijk slechte penalty van de beste spits van de afgelopen 5 jaar op de Nederlandse velden.
Wat wil je nu zeggen? En waarom quote je Ajacied422 en Caland niet even mee?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2016 23:53:22 ]![]()
Sanogo vergetenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ongelofelijk altijd, die kneuzen die al vanaf 16:00 vanmiddag klaar zitten om zo snel mogelijk dit soort shit te posten.
Ja, inderdaad. Een vreselijk slechte penalty van de beste spits van de afgelopen 5 jaar op de Nederlandse velden.
Wat wil je nu zeggen? En waarom quote je Ajacied422 en Caland niet even mee?
Oh.![]()
Lolquote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pelle begint uit te blinken. Europese pers is lyrisch, BBC kwam er niet over uitgesproken.Behulpzaam als een waterkraan.
geen knikker geraaktquote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij moet eens leren luisteren voor je dingen in de wereld gilt. Van Pelle werd juist gezegd dat hij perfect tactisch gebruikt wordt in het positiespel van Italie en dat hij een fluwelen techniek heeft bij die twee goals.
Precies de punten waarvan jij zegt dat de BBC zich er niet op focust.
MIsschien bij de Engelsen niet nee, maar bij Pelle zien ze het fantastisch.
wat een speler![]()
Een penalty gemist, verder een dikke voldoende gespeeld deze wedstrijd. Daarvoor twee wedstrijden ongelofelijk belangrijk geweest.quote:
Ben je zo dom (ja), of doe je je alleen zo voor (nee)?![]()
Hardly gelachenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pelle begint uit te blinken. Europese pers is lyrisch, BBC kwam er niet over uitgesproken.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ook alweer zo'n dommerd die één bijzonder slecht moment niet kan onderscheiden van een verder fantastisch toernooi waarin hij als enige spits wist te presteren (tot nu in de penaltyreeks).quote:![]()
Omdat hij vanavond een penalty mist is hij opeens weer kut? Hij heeft voor zijn type speler een klasse EK gespeeld. Niet alleen in voetballend opzicht, maar ook tactisch. Daar doet een penalty niets aan af.quote:![]()
En ook leuk hoe de mafkezen er bovenop duiken nadat ik zelf al aangaf dat dit veruit de slechtste penalty was die ik de afgelopen vijf jaar gezien heb. Slechter dan de penalty van Stam en De Boer kan niet, maar hij staat zeker in de top 5 die ik me kan herinneren.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2016 00:54:22 ]![]()
Maargoed, nu gaat het hier alweer over Pelle. Volgens mij wilden de neuzen hier juist dat het over Ajax ging![]()
![]()
Dat lijkt me een uitstekend plan.quote:Op zondag 3 juli 2016 00:50 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed, nu gaat het hier alweer over Pelle. Volgens mij wilden de neuzen hier juist dat het over Ajax ging![]()
quote:Bosz selecteert 25 spelers voor trainingskamp Ajax
De selectie van Ajax reist maandag af naar Oostenrijk voor een trainingskamp. De nieuwe trainer Peter Bosz neemt 25 spelers mee naar Mayrhofen.
Oranje-internationals Jasper Cillessen, Joėl Veltman, Kenny Tete en Riechedly Bazoer sluiten maandag voor het eerst weer aan bij Ajax, zij hadden iets langer vakantie dan de andere spelers. EK-ganger Arek Milik ontbreekt nog, net als de Colombiaanse aanwinsten Davinson Sįnchez en Mateo Cassierra.
Bosz neemt ook de nodige talenten mee naar Oostenrijk. Zo krijgen Robert Muric, Frenkie de Jong, Kasper Dolberg, Django Warmerdam, Matthijs de Ligt en Pelle Clement de kans om zich te bewijzen aan de coach van de Amsterdammers.
Thulani Serero ontbreekt in de groep van 25. De middenvelder heeft nog een contract tot medio 2017 in Amsterdam, maar is overbodig verklaard en mag vertrekken.
Ajax-selectie voor trainingskamp in Oostenrijk:
Jasper Cillessen, Ricardo van Rhijn, Joėl Veltman, Jairo Riedewald, Riechedly Bazoer, Anwar El Ghazi, Daley Sinkgraven, Davy Klaassen, Amin Younes, Vaclav Cerny, Robert Muric, Lasse Schöne, Frenkie de Jong, Kenny Tete, Andre Onana, Kasper Dolberg, Nick Viergever, Nemanja Gudelj, Donny van de Beek, Diederik Boer, Mitchell Dijks, Django Warmerdam, Matthijs de Ligt, Pelle Clement, Richairo Zivkovic![]()
Kampioens waardig nu De Graafschap een niveau lager speelt.quote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Lasse heeft namelijk wel ooit wat toegevoegd daarom mag die mee. Zou het toeval zijn dat Serano er weer buiten valt denk je?quote:Op zondag 3 juli 2016 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero overbodig verklaren en wel Schöne meenemen![]()
Mateo Cassierra ontbreekt op de lijst van 25 spelers die Ajax gepubliceerd heeft volgens het trainingskamp in Oostenrijk. De Colombiaanse spits zou aanvankelijk dit weekend in Amsterdam arriveren om mee te gaan op trainingskamp. RTVNH meldt dat hij nog altijd in afwachting is van de juiste papieren en vergunningen. Hij hoopt nu maandag direct naar Oostenrijk te kunnen afreizen en daar dinsdag aan te sluiten bij de selectie.@Brammess, Mike raakt z'n bronnen kwijt.twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 03-07-2016 om 18:09:29Nog geen Mateo #Casierra met #Ajax in Mayerhofen ... Juiste stempels voor zijn werkvergunning ontbreken nog. reageer retweet
![]()
@MikeVerweij 18:09quote:Op zondag 3 juli 2016 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Mateo Cassierra ontbreekt op de lijst van 25 spelers die Ajax gepubliceerd heeft volgens het trainingskamp in Oostenrijk. De Colombiaanse spits zou aanvankelijk dit weekend in Amsterdam arriveren om mee te gaan op trainingskamp. RTVNH meldt dat hij nog altijd in afwachting is van de juiste papieren en vergunningen. Hij hoopt nu maandag direct naar Oostenrijk te kunnen afreizen en daar dinsdag aan te sluiten bij de selectie.
Nog geen Mateo #Casierra met #Ajax in Mayerhofen ... Juiste stempels voor zijn werkvergunning ontbreken nog.
En maar klagen over de "overtikkers"
Verweij
Telegraaf![]()
![]()
Je miste net m'n edit.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
@MikeVerweij 18:09
Nog geen Mateo #Casierra met #Ajax in Mayerhofen ... Juiste stempels voor zijn werkvergunning ontbreken nog.
En maar klagen over de "overtikkers"
Verweij
Telegraaf![]()
Serero heeft ook genoeg toegevoegd als VM.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lasse heeft namelijk wel ooit wat toegevoegd daarom mag die mee. Zou het toeval zijn dat Serano er weer buiten valt denk je?
Schöne als rechtsbuiten is een verschrikkingOh.![]()
Ik denk dat Serero uiteindelijk gewoon te fragiel is voor VM.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero heeft ook genoeg toegevoegd als VM.
Schöne als rechtsbuiten is een verschrikking![]()
Wanneer dan? En kom met meer wedstrijden waarin hij uitblonk.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero heeft ook genoeg toegevoegd als VM.
Schöne als rechtsbuiten is een verschrikking![]()
Misschien heeft hij een extra vakantie naar Australiė gekregen, en gaat hij later naar Oostenrijk.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een extra vakantie naar Australiė gekregen, en gaat hij later naar Oostenrijk.![]()
Was het trouwens al voorbij gekomen dat Aad na de operatie kankervrij lijkt?
Stukje huid op de neus is weg gehaald en lijkt volledig te genezen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nice.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:54 schreef mokkiemok het volgende:
Was het trouwens al voorbij gekomen dat Aad na de operatie kankervrij lijkt?
Stukje huid op de neus is weg gehaald en lijkt volledig te genezen.![]()
Ook geblesseerde spelers kunnen mee op trainingskamp. Serero krijgt alvast de gelegenheid om een nieuw huis in Turkije ofzo te zoeken.quote:![]()
Hoeveel verdient die knakker eigenlijk?quote:
Denk niet dat we hem ooit in het eerste gaan zien.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als derde keeper een tonnetje of 3/4 per jaar?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel verdient die knakker eigenlijk?
Denk niet dat we hem ooit in het eerste gaan zien.![]()
Volgens Gazzetta is Milik gespot in Napels.
Met welke transfersom zouden jullie blij zijn? Als je ziet dat die Batshuayi al 40 miljoen oplevert...![]()
Er zijn nog meer Italiaanse clubs die zich officieel gemeld hebben, daarmee kan de prijs aardig oplopen dusquote:Op maandag 4 juli 2016 16:45 schreef BobW het volgende:
Volgens Gazzetta is Milik gespot in Napels.
Met welke transfersom zouden jullie blij zijn? Als je ziet dat die Batshuayi al 40 miljoen oplevert...Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ongeveer hetzelfde bedrag als Janssen, wanneer dat niet lukt moet Netto zich kapot schamen.Snelle Egel![]()
Is hij geen buiten-EU speler? Dan moeten ze toch 4.5 ton krijgen ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2016 13:36 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Als derde keeper een tonnetje of 3/4 per jaar?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Jammer van Milik, maar als Huntelaar er voor terugkomt heb je de komende 2 jaar nog minimaal een fantastische spits voor ons doen.![]()
Ben benieuwd of Marc de spelers die nu op de transferlijst staan kan weg brengen.
Want anders komt die nieuwe buitenspeler er nooit.Oh.![]()
Lijkt me wel dat je Serero voor een paar miljoentjes aan een laag premjer liek of Bundesliga teampje kan slijten, Van der Hoorn is al weg, Van Rhijn kan je net als Serero vast ook wel ergens slijten voor een paar miljoen.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben benieuwd of Marc de spelers die nu op de transferlijst staan kan weg brengen.
Want anders komt die nieuwe buitenspeler er nooit.
Moet helemaal lukken.![]()
Zou hij Duarte nog kunnen weg brengen?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat je Serero voor een paar miljoentjes aan een laag premjer liek of Bundesliga teampje kan slijten, Van der Hoorn is al weg, Van Rhijn kan je net als Serero vast ook wel ergens slijten voor een paar miljoen.
Moet helemaal lukken.Oh.![]()
quote:Op maandag 4 juli 2016 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou hij Duarte nog kunnen weg brengen?
Als hij Duarte voor meer dan 5 ton weg kan slijten neem ik de rest van het seizoen een Overmars UI.![]()
Bij hem moet je gewoon het contract ontbinden.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als hij Duarte voor meer dan 5 ton weg kan slijten neem ik de rest van het seizoen een Overmars UI.
Maar dat doet Ajax niet zo snel, laten ze hem liever een jaartje rondlopen op de Toekomst, net als bij Boilesen.Oh.![]()
quote:Op maandag 4 juli 2016 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij hem moet je gewoon het contract ontbinden.
Maar dat doet Ajax niet zo snel, laten ze hem liever een jaartje rondlopen op de Toekomst, net als bij Boilesen.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer dan? En kom met meer wedstrijden waarin hij uitblonk.![]()
Gewoon voor twintig miljoen naar China laten gaan.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou hij Duarte nog kunnen weg brengen?![]()
Serero zal wel naar een Turkse middenmoter gaan. In de Premier League en Bundesliga blijft hij niet overeind met zijn fysiek. Van Rhijn is combi deal, twee halen één betalenquote:Op maandag 4 juli 2016 18:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat je Serero voor een paar miljoentjes aan een laag premjer liek of Bundesliga teampje kan slijten, Van der Hoorn is al weg, Van Rhijn kan je net als Serero vast ook wel ergens slijten voor een paar miljoen.
Moet helemaal lukken.![]()
Met ontbinden schiet je ook niet veel op. Dan moet je alsnog zijn resterende salaris in 1x uitbetalen. Kun je hem net zo goed aan zn contract houden en proberen te slijten in de transferperiodes. Bij Boilesen mislukte dat omdat hij zelf steeds clubs afwees.![]()
In de nacht van woensdag op donderdag Copa Libertadores met topaankoop Davinson Sanchez, om 2:45 live te beschouwen op Fox 2![]()
Van de Beek voor hem in de plaats lijkt me?quote:Op maandag 4 juli 2016 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeetje, Gudelj is geschorst voor de vCL #1![]()
Weet niet hoe middenveld wordt: voorpunt, achterpunt. Als ik die tweets van Mike zag, leek het op punt naar vorenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Van de Beek voor hem in de plaats lijkt me?![]()
Als het punt naar achter wordt lijkt het mij dat er een aankoop gedaan wordt of dat Viergever/Sanchez doorschuift, dat laatste hoop ik eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet niet hoe middenveld wordt: voorpunt, achterpunt. Als ik die tweets van Mike zag, leek het op punt naar voren
Het punt naar voren systeem is hartstikke prima naar mijn mening maar dan moet je het niet uitvoeren zoals De Boer, gewoon blind ballen voorslingeren naar Klaassen.![]()
De middenvelden waren Bazoer, Klaassen, Van de Beek en Gudelj, Schone, Sinkgraven. Ik denk punt naar achteren dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet niet hoe middenveld wordt: voorpunt, achterpunt. Als ik die tweets van Mike zag, leek het op punt naar voren![]()
Voren juist lijkt mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:46 schreef BobW het volgende:
[..]
De middenvelden waren Bazoer, Klaassen, Van de Beek en Gudelj, Schone, Sinkgraven. Ik denk punt naar achteren dan?![]()
Anita kwam verdomd dichtbij.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik bedoel, de perfecte CVM is er bijna niet in dit Ajax.![]()
Hoeft dan ook niet per sé Anita te zijn, Bazoer of Riedewald zou ook prima zijn op 6.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die verdient helaas veel en veel te veel.![]()
quote:Milik doelwit van Italiaanse topclubs
Peter Bosz heeft de eerste training op Oostenrijkse bodem aangegrepen om nog verder te kneden aan het Ajax-elftal dat 26 of 27 juli klaar moet zijn voor de eerste wedstrijd in de voorronde van de Champions League. „Ik ben blij dat de groep nu bijna compleet is”, zei de trainer in Lippach.
Voor het vertrek naar het Zillertal sloten Jasper Cillessen, Kenny Tete, Joėl Veltman en Riechedly Bazoer weer aan bij de groep, die vorige week al drie veldtrainingen had. De enige spelers die Bosz nu nog mist, zijn de Colombianen Mateo Cassierra (komt deze week), Davinson Sanchez (Copa Libertadores) en de Pool Arek Milik. Na de uitschakeling van Polen op het EK is de vakantie van de spits begonnen. De kans dat de spits zich überhaupt nog bij Ajax meldt, is echter weer kleiner geworden nu de Italiaanse topclubs om zijn handtekening lijken te vechten. Napoli maakt het meest serieus werk van Milik, maar ook Juventus, AS Roma en Lazio informeerden al in Amsterdam naar de afkoopsom voor het tot de zomer van 2019 lopende contract.
In Oostenrijk was Bosz mede door de inbreng van de jongelingen Frenkie de Jong, Pelle Clement, Django Warmerdam, Kasper Dolberg, Donny van de Beek, Vaclav Cerny, Robert Muric en de pas 16-jarige Matthijs de Ligt zichtbaar in zijn element.![]()
Maar Riedewald vind ik weer ook enorm goed in de opbouw voor een VCquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hoeft dan ook niet per sé Anita te zijn, Bazoer of Riedewald zou ook prima zijn op 6.![]()
Sanchez schijnt ook erg goed te zijn in de opbouw, zal het woensdag nacht even begluren.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Riedewald vind ik weer ook enorm goed in de opbouw voor een VC![]()
Kijk met Italiė op het WK zag je dat ze Kroos/Busquets de hele wedstrijd eruit konden houden. Als je a la Duitsland een goed driehoek, want Veltman kan het ook prima, kunt vormen in de opbouw is dat extra lekker.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Sanchez schijnt ook erg goed te zijn in de opbouw, zal het woensdag nacht even begluren.![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk met Italiė op het WK zag je dat ze Kroos/Busquets de hele wedstrijd eruit konden houden. Als je a la Duitsland een goed driehoek, want Veltman kan het ook prima, kunt vormen in de opbouw is dat extra lekker.![]()
![]()
2 goede voetballers in de verdediging is echt absoluut geen noodzaak hoor, kijk maar naar Dortmund, Real Madrid, Atletico, Manchester City en nog veel meer, daar staat meestal niet eens één goede opbouwer, bij De Boer hadden we constant eindeloos getreuzel, ik denk dat onder Bosz de verdedigers enkel figuranten zijn als de bal in de ploeg is, waarals bij De Boer Veltman en Riedewald bijna de helft van het balbezit hadden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk met Italiė op het WK zag je dat ze Kroos/Busquets de hele wedstrijd eruit konden houden. Als je a la Duitsland een goed driehoek, want Veltman kan het ook prima, kunt vormen in de opbouw is dat extra lekker.![]()
Dan vind ik alleen Dortmund een 'goed' voorbeeld van een club die op een vrij aanvallende wijze voetbal bedrijft. Dortmund zette naast Hummels juist een Bender, oorspronkelijk middenvelder, voor meer voetbal erin.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
2 goede voetballers in de verdediging is echt absoluut geen noodzaak hoor, kijk maar naar Dortmund, Real Madrid, Atletico, Manchester City en nog veel meer, daar staat meestal niet eens één goede opbouwer, bij De Boer hadden we constant eindeloos getreuzel, ik denk dat onder Bosz de verdedigers enkel figuranten zijn als de bal in de ploeg is, waarals bij De Boer Veltman en Riedewald bijna de helft van het balbezit hadden.![]()
Mwah, dat valt ook wel reuze mee hoor hoeveel de verdediging in de opbouw leverde hoor. Bij Hummels en Bender was het doel meestal gewoon de bal zo snel mogelijk naar Weigl/Gundogan krijgen en dan vanaf daar voetballen. Ik zou er wel blind voor tekenen om een jaartje voetbal te spelen zoals Dortmund, man wat was dat een genot dit seizoen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan vind ik alleen Dortmund een 'goed' voorbeeld van een club die op een vrij aanvallende wijze voetbal bedrijft. Dortmund zette naast Hummels juist een Bender, oorspronkelijk middenvelder, voor meer voetbal erin.![]()
Tuchel is ook een groot fan van Guardiola. Die werkt ook net als de DFB en Pep in dat systeem wat het veld in vijf verticale vlakken verdeelt. Alleen werd er tegen Italiė een beetje van die ideologie afgestapt. Dat is eigenlijk het hele bouwwerk van Guardiola geweest bij Bayern.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
Mwah, dat valt ook wel reuze mee hoor hoeveel de verdediging in de opbouw leverde hoor. Bij Hummels en Bender was het doel meestal gewoon de bal zo snel mogelijk naar Weigl/Gundogan krijgen en dan vanaf daar voetballen. Ik zou er wel blind voor tekenen om een jaartje voetbal te spelen zoals Dortmund, man wat was dat een genot dit seizoen.
https://thetacticalanalys(...)ich-a-mega-analysis/![]()
Yep en Bosz is ook fanaat van de vijf vlakken, lijkt me te vroeg om dat te integreren voor de vCL maar het lijkt me interessant op zijn minst om dit in de praktijk te zien.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tuchel is ook een groot fan van Guardiola. Die werkt ook net als de DFB en Pep in dat systeem wat het veld in vijf verticale vlakken verdeelt. Alleen werd er tegen Italiė een beetje van die ideologie afgestapt. Dat is eigenlijk het hele bouwwerk van Guardiola geweest bij Bayern.
https://thetacticalanalys(...)ich-a-mega-analysis/
Verwacht overigens nog geen spetterend voetbal. Eerste wedstrijden, vooral de vCL zullen (terecht) enkel op resultaat gefocust zijn en defensie. Vanaf daar doorwerken.
Dit begon bij de Boer wel prima en blijf het toch knap vinden hoe snel hij zo'n goede defensie had staan.![]()
Hij wilde het bij Vitesse introduceren maar toen kwam Maccabi. Wel fijn dat de eerste kraker pas in oktober is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Yep en Bosz is ook fanaat van de vijf vlakken, lijkt me te vroeg om dat te integreren voor de vCL maar het lijkt me interessant op zijn minst om dit in de praktijk te zien.
Verwacht overigens nog geen spetterend voetbal. Eerste wedstrijden, vooral de vCL zullen (terecht) enkel op resultaat gefocust zijn en defensie. Vanaf daar doorwerken.
Dit begon bij de Boer wel prima en blijf het toch knap vinden hoe snel hij zo'n goede defensie had staan.![]()
Nou noutwitter:FreekJansenVI twitterde op dinsdag 05-07-2016 om 12:06:37Laatste minuten van partijspel. Richairo Zivkovic leidt zijn ploeg met vijf goals naar 6-1 zege #Ajax https://t.co/fB1cK6xgwS reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
zivkovic scoort er even 6 in het onderlinge oefenduel..!
Boer; Van Rhijn, Veltman, Viergever, De Ligt; Van de Beek, Klaassen, Gudelj; Warmerdam en Cerny: 6-1
dit team![]()
Interesse voor Milik van vele (grote) clubs. Ik zie nu echt het talent niet in die jongen. Is stijf links, heeft een aardig schot (maar in vergelijking met andere jongens uit die grote competities nou ook niet heel bijzonder o.i.d.) en heeft relatief veel kansen nodig om tot een doelpunt te komen. Is verder meevoetballend niet zo sterk en is bovendien niet echt snel. Positieve punten zijn dus zijn linkerbeen en het feit dat hij vaak op de goede plek staat, maar is dit nou materiaal voor Juventus en Napoli?![]()
Mark my words, die Milik gaat een grote worden. Geen ultieme wereldtop, maar net daar onder.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:16 schreef nickhguitar het volgende:
Interesse voor Milik van vele (grote) clubs. Ik zie nu echt het talent niet in die jongen. Is stijf links, heeft een aardig schot (maar in vergelijking met andere jongens uit die grote competities nou ook niet heel bijzonder o.i.d.) en heeft relatief veel kansen nodig om tot een doelpunt te komen. Is verder meevoetballend niet zo sterk en is bovendien niet echt snel. Positieve punten zijn dus zijn linkerbeen en het feit dat hij vaak op de goede plek staat, maar is dit nou materiaal voor Juventus en Napoli?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan ben je snel uitgepraat natuurlijk, je gaat toch niet van mening veranderen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:16 schreef nickhguitar het volgende:
Interesse voor Milik van vele (grote) clubs. Ik zie nu echt het talent niet in die jongen. Is stijf links, heeft een aardig schot (maar in vergelijking met andere jongens uit die grote competities nou ook niet heel bijzonder o.i.d.) en heeft relatief veel kansen nodig om tot een doelpunt te komen. Is verder meevoetballend niet zo sterk en is bovendien niet echt snel. Positieve punten zijn dus zijn linkerbeen en het feit dat hij vaak op de goede plek staat, maar is dit nou materiaal voor Juventus en Napoli?
Is gewoon een groot spitsentalent. Geen niveautje Benzema, maar het niveau net daaronder gaat hij wel aantikken denk ik.![]()
Juve wil hem niet eens, dus ga weg met je gelul. En bij Napoli hebben ze Gonzalo al...quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:16 schreef nickhguitar het volgende:
Interesse voor Milik van vele (grote) clubs. Ik zie nu echt het talent niet in die jongen. Is stijf links, heeft een aardig schot (maar in vergelijking met andere jongens uit die grote competities nou ook niet heel bijzonder o.i.d.) en heeft relatief veel kansen nodig om tot een doelpunt te komen. Is verder meevoetballend niet zo sterk en is bovendien niet echt snel. Positieve punten zijn dus zijn linkerbeen en het feit dat hij vaak op de goede plek staat, maar is dit nou materiaal voor Juventus en Napoli?![]()
Milik gaat snel vergeten worden denk ik. Een zeer beperkte spits. Bruikbaar in de Nederlandse competitie. En de lijst met topscorers in Nederland die over de grens nog geen knikker meer konden raken is inmiddels erg lang.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:25 schreef mokkiemok het volgende:
Mark my words, die Milik gaat een grote worden. Geen ultieme wereldtop, maar net daar onder.![]()
Gonzalo gaat naar Atletiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Juve wil hem niet eens, dus ga weg met je gelul. En bij Napoli hebben ze Gonzalo al...![]()
Raar dat hij dan op weg naar Napoli is volgens De Telegraaf. En Juve informeerde.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Juve wil hem niet eens, dus ga weg met je gelul. En bij Napoli hebben ze Gonzalo al...![]()
zal je dadelijk zien dat iedereen het verkeerd zag en zivko er gewoon 40 in schiet dit seizoen
quote:Domper voor Ajax: Huntelaar komt met boodschap voor Schalke-teamgenoten
Ajax moet dinsdag een forse klap incasseren in de hoop op een terugkeer van Klaas-Jan Huntelaar. De spits van Schalke 04 heeft geen plannen om deze zomer te verkassen.
Huntelaar gaat ook volgend seizoen op jacht naar doelpunten in het shirt van Schalke, meldt BILD dinsdag. Het Duitse medium schrijft dat de 32-jarige spits zijn teamgenoten heeft laten weten zijn tot medio 2017 lopende contract te gaan uitdienen.
Johannes Geis, middenvelder van Schalke, erkent dat. "Klaas-Jan straalt op dit moment weer tevredenheid uit. Ik ben blij dat hij zich lekker voelt. In de kleedkamer heeft hij gezegd dat hij zin heeft in het nieuwe seizoen met Schalke", aldus Geis tegen BILD.
De boodschap van Huntelaar is een domper voor Ajax, dat zich deze zomer hoopt te versterken met Huntelaar. Peter Bosz, de nieuwe trainer in Amsterdam, zei vorige week bij zijn eerste persconferentie dat hij vóór eind juli verwacht een nieuwe spits te kunnen presenteren.
Het feit dat Breel Embolo overkwam van FC Basel naar Schalke, maakte de hoop van Ajax een stuk groter. Huntelaar wil echter de strijd aangaan met de negentienjarige Zwitser, die van Schalke ook in de leer moet bij zijn nieuwe Nederlandse teamgenoot.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
eerst zien dan geloven, maar moet zeggen dat ik er niet heel raar van had opgekeken. Het zat er echt wel in.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Had er ook maar iemand echt het idee dat hij terug naar Ajax zou gaan ?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij wil natuurlijk zelf ook niet de hele tijd wachten tot Ajax Milik eens verkoopt.quote:
Ajax moet Milik ook gewoon houden nu, maar het zal me niks verbazen als we met Cassierra, Zivkovic en Dolberg het seizoen ingaan.Oh.![]()
dit zeg je als mening?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:02 schreef Brammess het volgende:
Milik mag in ieder geval niet weg voor de voorronde CL.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 05-07-2016 om 13:45:20Overmars benadrukt dat #Ajax @arekmilik9 in principe niet wil verkopen en als hoofdprijs wordt betaald eventueel pas na voorronde CL reageer retweet
![]()
ok, goede zaak wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:31 schreef Brammess het volgende:
[..]twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 05-07-2016 om 13:45:20Overmars benadrukt dat #Ajax @arekmilik9 in principe niet wil verkopen en als hoofdprijs wordt betaald eventueel pas na voorronde CL reageer retweet
Mark my words, leuk als mensen dat altijd zeggen. Als het vervolgens niks wordt zie je ze niet meer. Ik zie voorlopig nog geen tekenen om zoiets te denken. Bij een Zlatan kon je bij Ajax al zien dat het een topper in wording was, bij Huntelaar en Suarez net zo. Maar Milik is gewoon in alle opzichten minder. Daarbij is het niet eens de beste spits van de ED.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Mark my words, die Milik gaat een grote worden. Geen ultieme wereldtop, maar net daar onder.Gonzalo gaat wellicht weg. En dan komt Milik, en dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Juve wil hem niet eens, dus ga weg met je gelul. En bij Napoli hebben ze Gonzalo al...Bij Napoli zullen ze toch niet serieus denken dat Arek er ook 35 inlegt?
Dat is vrij kort door de bocht. Daarbij vraag ik ook niet om omgepraat te worden toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan ben je snel uitgepraat natuurlijk, je gaat toch niet van mening veranderen.
Is gewoon een groot spitsentalent. Geen niveautje Benzema, maar het niveau net daaronder gaat hij wel aantikken denk ik.![]()
Jammer dat je mij niet zo goed kent blijkbaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Mark my words, leuk als mensen dat altijd zeggen. Als het vervolgens niks wordt zie je ze niet meer. Ik zie voorlopig nog geen tekenen om zoiets te denken. Bij een Zlatan kon je bij Ajax al zien dat het een topper in wording was, bij Huntelaar en Suarez net zo. Maar Milik is gewoon in alle opzichten minder. Daarbij is het niet eens de beste spits van de ED.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
komkommertijd toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:54 schreef Tagliano het volgende:
Zijn we nu zelfs nickhguitar serieus aan het nemen ja?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jullie papegaaien elkaar allemaal na en aan het eind van de dag geloof je waarschijnlijk zelf ook nog dat Milik bij Napoli aan de bak zou komen. Anders vertel je mij even de specifieke kwaliteiten van Milik die ervoor zorgen dat hij op dat niveau aan zou kunnen haken. Ik denk dat de gemiddelde poule-wedstrijd op het EK van een (gemiddeld) lager niveau was en daar ging het ook krap aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:54 schreef Tagliano het volgende:
Zijn we nu zelfs nickhguitar serieus aan het nemen ja?![]()
Rot op.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jullie papegaaien elkaar allemaal na en aan het eind van de dag geloof je waarschijnlijk zelf ook nog dat Milik bij Napoli aan de bak zou komen. Anders vertel je mij even de specifieke kwaliteiten van Milik die ervoor zorgen dat hij op dat niveau aan zou kunnen haken. Ik denk dat de gemiddelde poule-wedstrijd op het EK van een (gemiddeld) lager niveau was en daar ging het ook krap aan.![]()
wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jullie papegaaien elkaar allemaal na en aan het eind van de dag geloof je waarschijnlijk zelf ook nog dat Milik bij Napoli aan de bak zou komen. Anders vertel je mij even de specifieke kwaliteiten van Milik die ervoor zorgen dat hij op dat niveau aan zou kunnen haken. Ik denk dat de gemiddelde poule-wedstrijd op het EK van een (gemiddeld) lager niveau was en daar ging het ook krap aan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Leuke bait, maar nee bedanktquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jullie papegaaien elkaar allemaal na en aan het eind van de dag geloof je waarschijnlijk zelf ook nog dat Milik bij Napoli aan de bak zou komen. Anders vertel je mij even de specifieke kwaliteiten van Milik die ervoor zorgen dat hij op dat niveau aan zou kunnen haken. Ik denk dat de gemiddelde poule-wedstrijd op het EK van een (gemiddeld) lager niveau was en daar ging het ook krap aan.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja leuk maar als Napoli vandaag gewoon 25 miljoen neerlegt is hij gewoon weg.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:31 schreef Brammess het volgende:
[..]twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 05-07-2016 om 13:45:20Overmars benadrukt dat #Ajax @arekmilik9 in principe niet wil verkopen en als hoofdprijs wordt betaald eventueel pas na voorronde CL reageer retweet
Oh.![]()
dat bedrag kan je toch ook niet weigerenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja leuk maar als Napoli vandaag gewoon 25 miljoen neerlegt is hij gewoon weg.![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat bedrag kan je toch ook niet weigeren
En misschien dat Ajax wel nog een poging gaat wagen voor Bertrand Traoré. Bij Chelsea halen ze nu weer allemaal spitsen, en Bosz kent hem nog van zijn tijd bij Vitesse.Oh.![]()
Bosz heeft inderdaad de naam van Traore bij Marc aangegeven toen hij kwam.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
En misschien dat Ajax wel nog een poging gaat wagen voor Bertrand Traoré. Bij Chelsea halen ze nu weer allemaal spitsen, en Bosz kent hem nog van zijn tijd bij Vitesse.
Ik heb het idee dat ze daar echt wel mee bezig zijn.
Aan de reacties van Bosz in die pers conf had ik ook het idee dat hij meer wist dan alleen Milik en KJHFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Traore zou wel genot zijnBehulpzaam als een waterkraan.
Aan de ene kant niet, aan de andere kant moet je met een ander perspectief naar bedragen gaan kijken. Voor een Marten de Roon, degelijke waterdrager bij Heerenveen en Atalanta, wordt tegenwoordig al 15 miljoen betaald.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat bedrag kan je toch ook niet weigeren![]()
lijkt me stug als zo'n jongen dat wil, heeft al 2 jaar in NL gespeeld, die zie ik dan eerder bij een Engelse middenmoter aan de slag gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
En misschien dat Ajax wel nog een poging gaat wagen voor Bertrand Traoré. Bij Chelsea halen ze nu weer allemaal spitsen, en Bosz kent hem nog van zijn tijd bij Vitesse.![]()
maar 25 miljoen is toch wel veel, je kan dan nog wel een jaar wachten maar meer krijg je er dan niet voorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Aan de ene kant niet, aan de andere kant moet je met een ander perspectief naar bedragen gaan kijken. Voor een Marten de Roon, degelijke waterdrager bij Heerenveen en Atalanta, wordt tegenwoordig al 15 miljoen betaald.![]()
Het is te veel, maar toch zou er meer dan dat betaald kunnen worden. Ik verbaas me nergens meer over.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar 25 miljoen is toch wel veel, je kan dan nog wel een jaar wachten maar meer krijg je er dan niet voor![]()
Er zullen wel meer spitsen op het lijstje staan. Het is alleen de vraag of Marc over drie maanden die namen nog steeds weet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Bosz heeft inderdaad de naam van Traore bij Marc aangegeven toen hij kwam.
Ik heb het idee dat ze daar echt wel mee bezig zijn.
Aan de reacties van Bosz in die pers conf had ik ook het idee dat hij meer wist dan alleen Milik en KJHGeen idee wat zijn band is met Bosz, maar anders is hij wel over te halen. En bij Ajax kan je ook prima verdienen en daarna alsnog een mooie stap maken. En je speelt bij Ajax Europees voetbal en om de prijzen, ook niet te onderschatten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me stug als zo'n jongen dat wil, heeft al 2 jaar in NL gespeeld, die zie ik dan eerder bij een Engelse middenmoter aan de slag gaanOh.![]()
Als hij een goed EK had gespeeld wel, positioneel was hij wel goed maar miste toch net wat teveelquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is te veel, maar toch zou er meer dan dat betaald kunnen worden. Ik verbaas me nergens meer over.![]()
Ajax kan al niet tippen aan Swansea en zeker bij Afrikaanse voetballers gaat het alleen maar om geld en dat neem ik ze helemaal niet kwalijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen wel meer spitsen op het lijstje staan. Het is alleen de vraag of Marc over drie maanden die namen nog steeds weet.
[..]
Geen idee wat zijn band is met Bosz, maar anders is hij wel over te halen. En bij Ajax kan je ook prima verdienen en daarna alsnog een mooie stap maken. En je speelt bij Ajax Europees voetbal en om de prijzen, ook niet te onderschatten.![]()
Na v CL pas? Lekker veel tijd over om dan nog een vervanger te zoeken dus..quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:31 schreef Brammess het volgende:
slim
![]()
Nick hahahaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jullie papegaaien elkaar allemaal na en aan het eind van de dag geloof je waarschijnlijk zelf ook nog dat Milik bij Napoli aan de bak zou komen. Anders vertel je mij even de specifieke kwaliteiten van Milik die ervoor zorgen dat hij op dat niveau aan zou kunnen haken. Ik denk dat de gemiddelde poule-wedstrijd op het EK van een (gemiddeld) lager niveau was en daar ging het ook krap aan.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:19 schreef Reemi het volgende:
Andersen vertrekt naar Grasshopper Club Zürich. #LucasBedankt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk is die koekenbakker weg, hij kon er echt helemaal niets van. Maximaal Jupiler League niveau. En al die gasten hier die het steeds maar hebben weggelachen en maar stoer volhouden dat het een talent is![]()
![]()
Succes met je carričre Lucas, maar hopelijk kom je nooit meer naar Ajax
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
wie ben jijquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk is die koekenbakker weg, hij kon er echt helemaal niets van. Maximaal Jupiler League niveau. En al die gasten hier die het steeds maar hebben weggelachen en maar stoer volhouden dat het een talent is![]()
![]()
Succes met je carričre Lucas, maar hopelijk kom je nooit meer naar Ajax![]()
Iemand die hier al meer dan 12 jaar rondhangt, dus je quasi-stoere opmerking faalt behoorlijkquote:
Fischer, boilesen en Andersen finaal mislukt. Zegt wel iets over Denen misschienHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Schöne en Eriksen deden het wel heel goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:35 schreef Catch22- het volgende:
Fischer, boilesen en Andersen finaal mislukt. Zegt wel iets over Denen misschienOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zegt dat Ajax dan pas begint met zoeken? Misschien zoeken ze al sinds de winterstopquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:28 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Na v CL pas? Lekker veel tijd over om dan nog een vervanger te zoeken dus..slim
Mike Verweij @MikeVerweij
Bij vertrek @arekmilik9 hoopt #Ajax vurig op Huntelaar, maar situatie bij @s04 is lastig. Overmars heeft meer ijzers in vuur![]()
Mooi dat hij toch redelijk snel weg is, nu nog serero inderdaad en er is veel tijd om en ruimte voor overmars om een nieuwe aankoop te doen![]()
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie zegt dat Ajax dan pas begint met zoeken? Misschien zoeken ze al sinds de winterstopSnelle Egel![]()
Had van mij wel wat sneller gemogen, maar liever laat dan nooitquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:39 schreef skysherrif het volgende:
Mooi dat hij toch redelijk snel weg is, nu nog serero inderdaad en er is veel tijd om en ruimte voor overmars om een nieuwe aankoop te doenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn er eigenlijk al geruchten dat ajax naar Traore kijkt?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Mike Verweij @MikeVerweij
Bij vertrek @arekmilik9 hoopt #Ajax vurig op Huntelaar, maar situatie bij @s04 is lastig. Overmars heeft meer ijzers in vuur![]()
Er heeft er eentje voor het eerst in jaren gelijk en komt het meteen van de daken schreeuwen.
Overigens, @Brammess. Weer was FREEK eerder. Mikey raakt z'n bronnen kwijt, jalala.![]()
Die kan net als Milik te weinig met rechts. Het zou beter zijn als we een tweebenige spits kunnen aantrekkenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk al geruchten dat ajax naar Traore kijkt?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
heb je ideenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die kan net als Milik te weinig met rechts. Het zou beter zijn als we een tweebenige spits kunnen aantrekken![]()
We hebben geen middenvelders nodig. Meer kans op speeltijd voor Nouri en Van de Beekquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:39 schreef skysherrif het volgende:
Mooi dat hij toch redelijk snel weg is, nu nog serero inderdaad en er is veel tijd om en ruimte voor overmars om een nieuwe aankoop te doen![]()
Of voor Frenkie de Jong.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We hebben geen middenvelders nodig. Meer kans op speeltijd voor Nouri en Van de Beek![]()
Lijkt me dat Frenkie hoger in rang staat dan Nouri inderdaad, aangezien hij wel de voorbereiding meedoet.quote:![]()
Omdat Nouri rondzwerft op het EK19 natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt me dat Frenkie hoger in rang staat dan Nouri inderdaad, aangezien hij wel de voorbereiding meedoet.![]()
Of over John Steen Olsenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:35 schreef Catch22- het volgende:
Fischer, boilesen en Andersen finaal mislukt. Zegt wel iets over Denen misschienRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja, maar ik neem aan dat ze de in hun ogen de eerste die in aanmerking komt voor ajax 1 meenemen naar Oostenrijk en de ander het EK laten spelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Nouri rondzwerft op het EK19 natuurlijk.![]()
Scouten doe je ook op persoonlijkheidquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat betreft Fischer denk ik zeker van niet.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ben jij ouder dan 12?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Iemand die hier al meer dan 12 jaar rondhangt, dus je quasi-stoere opmerking faalt behoorlijk
Oh.![]()
Jammer van Andersen, groot talent. Kon helaas de stap niet zetten, misschien gedijt hij beter in Zwitserland.Oh.![]()
Kom je nog een keer terug op mijn vraag? Of geef je het onderhand gewoon toequote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer van Andersen, groot talent. Kon helaas de stap niet zetten, misschien gedijt hij beter in Zwitserland.![]()
Ik geef niks toe, maar we verschillen van mening dus het heeft geen zin om er over door te blijven discussiėren.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom je nog een keer terug op mijn vraag? Of geef je het onderhand gewoon toeOh.![]()
Overtuig me dan eens.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef niks toe, maar we verschillen van mening dus het heeft geen zin om er over door te blijven discussiėren.![]()
Fischer was zonder blessures misschien ook nog wel iets geworden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer van Andersen, groot talent. Kon helaas de stap niet zetten, misschien gedijt hij beter in Zwitserland.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Met andere woorden het lukt je niet om ook maar met 1 punt te komen waarmee je kan overtuigen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is mij teveel werk, waar ik echt geen zin in heb.![]()
Er was voor Fischer nooit echt een positie te vinden bij Ajax waar hij zich echt thuis voelde. Sowieso zou hij het beter doen in een 4-4-2 als schaduwspits denk ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Fischer was zonder blessures misschien ook nog wel iets geworden.Oh.![]()
Ramselaar en Letschertquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die Zuid-Amerikanen ook mislukken voortaan alleen maar Nederlanders halen.![]()
We hebben die discussie al meerdere malen gevoerd. Als ik zeg dat hij in een bepaalde wedstrijd goed speelde en jij vond dat niet, dan houdt het op.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met andere woorden het lukt je niet om ook maar met 1 punt te komen waarmee je kan overtuigen.Oh.![]()
Shreyas is groot op fokquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Iemand die hier al meer dan 12 jaar rondhangt, dus je quasi-stoere opmerking faalt behoorlijk![]()
In twaalf jaar nog NOOIT wat zinnigs gezegd en gewoon niet serieus genomen worden door ook maar iemand.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Iemand die hier al meer dan 12 jaar rondhangt, dus je quasi-stoere opmerking faalt behoorlijk
Twaalf jaar op een internetforum. Jezus wat ben jij geslaagd in het leven
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2016 22:31:21 ]![]()
Dank jequote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In twaalf jaar nog NOOIT wat zinnigs gezegd en gewoon niet serieus genomen worden door ook maar iemand.
Twaalf jaar op een internetforum. Jezus wat ben jij geslaagd in het levenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: