Vooral hopen op positieve verrassingen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is nu wel een vrij treurige kwalificatieronde.
2.7 keer je inzet voor Borlée die voor Artymata eindigt in de series van de 200m, dan wordt zo'n serie ook ineens nog spannendquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleraardigste vrouwen bij hoogspringen
Goed gequote.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
2.7 keer je inzet voor Borlée die voor Artymata eindigt in de series van de 200m, dan wordt zo'n serie ook ineens nog spannend
Heb niet genoeg verstand van atletiek om zulke leuke quotes te vindenquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
2.7 keer je inzet voor Borlée die voor Artymata eindigt in de series van de 200m, dan wordt zo'n serie ook ineens nog spannend
En ik kan er maar anderhalve euro op, dus het was dan ook meer een tipquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb niet genoeg verstand van atletiek om zulke leuke quotes te vinden
Hou het maar bij voetbal en soms tennis
Atletiek staat zeker op mijn lijstje als ik mijn scripts ga schrijven.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb niet genoeg verstand van atletiek om zulke leuke quotes te vinden
Hou het maar bij voetbal en soms tennis
Unibet is vrij karig met atletiek, moet daarvoor andere bookmaker zoekenquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En ik kan er maar anderhalve euro op, dus het was dan ook meer een tip
script zou ultiem zijn, maar enerzijds kan ik slecht programmeren anderzijds heb ik nog niet de manier gevonden om een leuk begin te makenquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Atletiek staat zeker op mijn lijstje als ik mijn scripts ga schrijven.
Nou, nee. Unibet heeft juist veruit het meeste aanbodquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Unibet is vrij karig met atletiek, moet daarvoor andere bookmaker zoeken
Kijk Eurosport danquote:
Ha live, zeg dat danquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, nee. Unibet heeft juist veruit het meeste aanbod
Zelfs uitgebreide live weddenschappen voor alle series enzo, dat is echt wel het toppunt
Tsja het is onderdeel van mijn studie. Ik moet wel ergens zien te beginnen inderdaad, maar ben zeker van plan er de komende 2 jaar wat mee te doenquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Unibet is vrij karig met atletiek, moet daarvoor andere bookmaker zoeken
[..]
script zou ultiem zijn, maar enerzijds kan ik slecht programmeren anderzijds heb ik nog niet de manier gevonden om een leuk begin te maken
Heb zelf wiskundige opleiding gedaan, dus kansberekenen zit wel in mijn interessegebied. Toch maar meer research doen komende tijdquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja het is onderdeel van mijn studie. Ik moet wel ergens zien te beginnen inderdaad, maar ben zeker van plan er de komende 2 jaar wat mee te doen
Ik doe ook een wiskundige studie ja. Al zijn er mensen die daaraan durven te twijfelen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb zelf wiskundige opleiding gedaan, dus kansberekenen zit wel in mijn interessegebied. Toch maar meer research doen komende tijd
Vind het vooral lastig om te uitleggen wat ik allemaal kan nuquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe ook een wiskundige studie ja. Al zijn er mensen die daaraan durven te twijfelen.
twitter:SVTSport twitterde op woensdag 06-07-2016 om 11:55:05Aj, aj, Westerlund! https://t.co/XyVznnb3Sz Foto: TV4#friidrott #ECH2016 https://t.co/HJJuYSxNxa reageer retweet
Verdient ie wel.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:04 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij de OS-limiet kan halen
heb jij er ook 1.50 op gezet?quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heywoodu en ik juichen voor Borlee
Ik heb er niks op, maar ik juich wel meequote:Op woensdag 6 juli 2016 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heywoodu en ik juichen voor Borlee
Jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoor ik nu de Ketchup Song jongens?!
Geen echte vaderlandsliefdequote:Op woensdag 6 juli 2016 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sommige mensen zijn wat euro's armer hier
quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:11 schreef DeLuna het volgende:
'Ze is van De Witte familie. Ik hoop nu niet dat ik actiegroepen over me heen krijg, het is gewoon haar achternaam'
Man man
In deze tijden is het wel nodigquote:Op woensdag 6 juli 2016 12:11 schreef DeLuna het volgende:
'Ze is van De Witte familie. Ik hoop nu niet dat ik actiegroepen over me heen krijg, het is gewoon haar achternaam'
Man man
Trap er niet in, dit soort kuthumor.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:11 schreef DeLuna het volgende:
Man man
quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:14 schreef heywoodu het volgende:
Top-2 beste goals van Ricardinho. En er dan één laten zien ook nog.
Ok Eurosport.
Echt hequote:Op woensdag 6 juli 2016 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Verspringen niet zijn onderdeel, hij kwam maar tot 7.74"
Lold
Wat zij zegt.quote:
Toen Zharnel Hughes definitief voor GBR uit zou komen haalde hij op Twitter nogal uit dat dat onzin was en nooit zou mogen en dat de echte Britten zo verkloot worden. Daar werd, redelijk netjes, wat van gezegd en vervolgens begon hij alles en iedereen vuile kakkerlakken te noemen en weet ik het wat voor ziektes toe te wensenquote:Op woensdag 6 juli 2016 12:41 schreef ijs_beer het volgende:
Waarom die haat tegen Kilty? Dopingfiguur ofzo?
Ik zou zelf denk ik de tweede poging op safe doen, zodat je de derde poging iig voluit kan doen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:44 schreef DeLuna het volgende:
WiesiolekKun je toch beter voor safe spelen denk ik dan
Ah. Klootzak dus. Laat ie maar z'n grote teen stoten vandaag dan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen Zharnel Hughes definitief voor GBR uit zou komen haalde hij op Twitter nogal uit dat dat onzin was en nooit zou mogen en dat de echte Britten zo verkloot worden. Daar werd, redelijk netjes, wat van gezegd en vervolgens begon hij alles en iedereen vuile kakkerlakken te noemen en weet ik het wat voor ziektes toe te wensen
Kans is overigens klein dat hij individueel op de OS mee doetquote:Op woensdag 6 juli 2016 12:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen Zharnel Hughes definitief voor GBR uit zou komen haalde hij op Twitter nogal uit dat dat onzin was en nooit zou mogen en dat de echte Britten zo verkloot worden. Daar werd, redelijk netjes, wat van gezegd en vervolgens begon hij alles en iedereen vuile kakkerlakken te noemen en weet ik het wat voor ziektes toe te wensen
Zoals Sintnicolaas deed dusquote:Op woensdag 6 juli 2016 12:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik zou zelf denk ik de tweede poging op safe doen, zodat je de derde poging iig voluit kan doen.
Schitterend inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2016 12:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Kans is overigens klein dat hij individueel op de OS mee doet
Genot.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |