abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163385983
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 10:33 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat een loser :') Aangifte doen om tweets, dan moet je wel heel erg weak zijn. Als we een rechtvaardig land hadden werd zo iemand direct weggestuurd na een draai om de oren.
Frank van der Linde :')

http://www.geenstijl.nl/m(...)iet_wat_ie_mist.html

quote:
Hallo. Met activist Frank van der Linde uit Amsterdam. Ik bel voor de vacature Badmeester Discozwemmen met Vluchtelingen (0,8 FTE). Ik ben in het bezit van zwemdiploma A+B, een afgeronde LOI-cursus "Hoe & Wat in het Syrisch" en een deelcertificaat "Biodanza voor Bordenwassers". Oké, ik ben er ooit uitgeknikkerd bij GreenPeace, maar verder heb ik een pracht-CV. Ik pak 'm er even bij ***gerommel met papieren***. Hallo, eh die stuur ik nog wel op. Nou ja, verder ben ik tegenwoordig actief als voltijds activist. Ik bedreig actief op puur activistische wijze oude joodse dametjes, ik doe activistisch aangifte tegen websites, ik bel heel activistisch adverteerters, knijp in supermarkten activistisch avocado's kapot en ik vind die activistische steekpartijen in Israël helemaal toppie. Of ik een succesvol activist ben? Nou uhm nee, daarom zit ik bij het UWV. Maar ik ben wel heel vastberaden activistisch. Want je bent activist of niet. Hallo. Hallo. HALLO. Bent u daar nog
_O-

[ Bericht 6% gewijzigd door wolkentoetje op 29-06-2016 10:46:09 ]
pi_163386052
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 10:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Laat ik het anders zeggen: als een Marokkaan gewoon op een normale manier mee wil doen in de Nederlandse samenleving dat wordt dat verdomd lastig als ie steeds verantwoordelijk wordt gehouden voor crimineel gedrag waar hij/zijn part noch deel aan heeft.
Ik hou een goedwillende Marokkaan niet verantwoordelijk voor het gedrag van een ander, maar tegelijkertijd schrijf ik op dat het probleem verder reikt dan de overlast gevende zelf. Anders was het probleem allang opgelost, maar je spreekt hier over een omvangrijk en zichzelf herhalend patroon wat zich niet laat lokaliseren tot één specifiek gebied. Bovendien wordt het van generatie tot generatie overgedragen.

Ik ben opgegroeid in een middelgrote provinciestad en zelfs toen had je dezelfde problematiek met overlast gevende Marokkaanse jongeren. Het is dus allesbehalve een Randstadverschijnsel. Daarom denk ik dat het een cultureel probleem is.

Er zijn al zoveel oplossingen uitgeprobeerd. Buurtvaders die avonds rondliepen in hun wijk en de jeugd aansprak, de Lubbers heropvoedingskampen, buurthuizen, de knuffelbenadering, etc. Niets lijkt het probleem op te lossen en het lijkt met de opeenvolgende generaties zelfs te verharden. Dan moet je de discussie breder willen voeren in plaats hem te willen smoren. Wilders was niet nodig geweest als men deze discussie niet telkens had vermijd, genegeerd of weg gebagatelliseerd.
pi_163386063
Geen aandacht aan zo'n man geven gewoon.

Ik weet dat deze vrouw Ebru al jarenlang wordt bedreigd.

Dit filmpje vond ik krachtig :

Duurt 32 minuten maar laat precies zien
  woensdag 29 juni 2016 @ 11:06:19 #54
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_163386455
Gekkies zoeken elkaar op: dat bewijst dit wel weer.
  woensdag 29 juni 2016 @ 11:15:52 #55
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_163386623
Graag iets MINDER MINDER MINDER overlastgevende Noord- Afrikanen.

Is het zo wel PC genoeg?
  woensdag 29 juni 2016 @ 11:19:51 #56
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163386680
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 08:45 schreef TheJanitor het volgende:
Hij is voor vrijheid van meningsuiting, behalve als deze hem niet uitkomt.
Voor vrijheid van meningsuiting, tenzij je daarmee de wet overtreedt.

Lijkt mij geen raar standpunt
Laffe huichelaar
pi_163386738
frank :') flikker toch op jongen, wat een idioot.
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 29 juni 2016 @ 11:24:04 #58
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163386756
quote:
Is dit fucking serieus of een geenstijl grap?
Graag op anoniem
pi_163386815
quote:
15s.gif Op woensdag 29 juni 2016 11:24 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Is dit fucking serieus of een geenstijl grap?
Nee die afbeelding komt rechtstreeks van de facebook pagina van activist Frank en is dus echt maar idd daar heeft GeenStijl een leuk verhaaltje bij geschreven.. :)
  woensdag 29 juni 2016 @ 11:31:03 #60
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163386896
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 11:27 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Nee die afbeelding komt rechtstreeks van de facebook pagina van activist Frank en is dus echt maar idd daar heeft GeenStijl een leuk verhaaltje bij geschreven.. :)
Het is dus gewoon een ordinaire bijstandstokkie :'( _O-
Graag op anoniem
pi_163386945
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2016 11:31 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ho ho ho hij is beroepsactivist hè maar helaas krijgt hij daarmee geen salaris dus vandaar die bijstanduitkering ;)
pi_163386990
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2016 11:31 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Het is vooral een tragisch figuur. Heeft zijn middelbare school niet afgemaakt, nooit een opleiding gevolgd en zich in interviews altijd negatief uitgelaten over de baantjes die hij doorheen de tijd had. Heeft weinig vriendschappen, geeft toe dat dit eenzaam is en heeft volgens mij ook geen (vaste) partner. Kortom, iemand welke vooral veel wrok naar zichzelf koestert en via activisme een doel probeert te kweken.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  woensdag 29 juni 2016 @ 11:36:46 #63
168739 Red_85
'echt wel'
pi_163387021
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 08:45 schreef TheJanitor het volgende:
Hij is voor vrijheid van meningsuiting, behalve als deze hem niet uitkomt.
Dit.

Bedreigen, bestelen en intimideren. Daarna gaan roepen racisme als iemand, begrijpelijk, haar 'cool' verliest.

Zielig, smerig, jankend, naar en irritant kutvolk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_163387069
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 11:36 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dit.

Bedreigen, bestelen en intimideren. Daarna gaan roepen racisme als iemand, begrijpelijk, haar 'cool' verliest.

Wie heeft hij precies bedreigd, bestolen en geintimideerd?
pi_163387128
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 11:36 schreef Red_85 het volgende:

[..]

wie bedoel jij hiermee?
Geen sig.
pi_163387475
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 10:43 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik hou een goedwillende Marokkaan niet verantwoordelijk voor het gedrag van een ander, maar tegelijkertijd schrijf ik op dat het probleem verder reikt dan de overlast gevende zelf. Anders was het probleem allang opgelost, maar je spreekt hier over een omvangrijk en zichzelf herhalend patroon wat zich niet laat lokaliseren tot één specifiek gebied. Bovendien wordt het van generatie tot generatie overgedragen.

Ik ben opgegroeid in een middelgrote provinciestad en zelfs toen had je dezelfde problematiek met overlast gevende Marokkaanse jongeren. Het is dus allesbehalve een Randstadverschijnsel. Daarom denk ik dat het een cultureel probleem is.

Er zijn al zoveel oplossingen uitgeprobeerd. Buurtvaders die avonds rondliepen in hun wijk en de jeugd aansprak, de Lubbers heropvoedingskampen, buurthuizen, de knuffelbenadering, etc. Niets lijkt het probleem op te lossen en het lijkt met de opeenvolgende generaties zelfs te verharden. Dan moet je de discussie breder willen voeren in plaats hem te willen smoren. Wilders was niet nodig geweest als men deze discussie niet telkens had vermijd, genegeerd of weg gebagatelliseerd.
Eens! :Y
pi_163387577
Willen jullie MEER of MINDER Frank van der Linde?
pi_163387600
Wie is Frank van der Linde?
pi_163387607
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 12:07 schreef JackLucifer het volgende:
Willen jullie MEER of MINDER Frank van der Linde?
MINDER.
pi_163387912
Beroeps activist, gewoon een luie uitkeringstrekker ja. :')
Ура для россии
pi_163388225
Go Ebru! *O*

Sluit me helemaal bij je aan. "Minder!"
pi_163388685
Hij mag zeggen en doen wat ie wil.

Hij heeft zich vaker voor schut gezet. Hoe meer aandacht hij krijgt hoe meer hij mensen ophitst vind ik want draagt zo helemaal niet bij aan betere samenleving op deze manier

Zeer spijtig

Kijk je kan jezelf nuttig maken door vluchtelingen te helpen. De mensen die het moeilijk hebben in de maatschappij te helpen. Bemiddelen. Ik werk bijv als niet-moslim vrijwillig in een moskee. Mensen bij elkaar brengen. Ik geef vrijwillig 'taalles' aan vluchtelingen ( christenen, moslims en anderen)

Wij zamelen geld in voor ouderen. Ik heb gezwommen met gehandicapten.

Ik ben lid van een stichting die gratis brood geeft aan mensen die het moeilijk hebben.

Ik denk zelf dat ik zo beter help aan een betere wereld dan van der Linde. Maar wat ik denk dat juist is hoeft natuurlijk niet voor anderen te zijn.
Deze menneer van der Linde denkt dat zijn manier het beste is. Door te gaan protesteren. Moslima's oproepen om zichzelf te gaan beschermen omdat 'het nu wel erg uit de hand gaat lopen' (dit zei hij na aanleidig van wilders en zijn pepperspray)

Hij roept continiu op om (tegen) te demonstreren. Ja , ophitsen vind ik persoonlijk.

Kan op andere manieren. Hij heeft er ook een hele dagtaak aan. En ondertussen hebben zoveel mensen hulp nodig.

Tja...zijn goed recht verder.
pi_163390063
Iedereen heeft een hekel aan die Marokkaanse straatratten. Ebru zegt het gewoon hardop.
  woensdag 29 juni 2016 @ 14:13:28 #74
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_163390092
Je mag hier toch racist zijn?
pi_163390189
Met zo`n vriend heb je geen vijanden nodig. Frank _O-
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')