Wat feestdagen betreft ben ik voor het afschaffen van alle erkende feestdagen en iedere werknemer extra flexdagen toe te kennen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, goed, ik denk dat we gewoon sterk moeten inzetten op seculariteit/laïciteit, anders krijg je grote conflicten in de toekomst toch.
Mijn mening.
Eh ik was zoveel jaar geleden ook anders ingesteld, zoals ik je nu laat weten, maar nu denk ik dat we maar 1 manier hebben om de zaak nog een beetje te redden.
Seculariteit, laïciteit op bepaalde gebieden.
Iedere kiezer wil dat zijn eigen belangen worden vertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:18 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik zou niet eens als allochtoon vertegenwoordigd willen worden, maar gewoon als Nederlander.
Ik in principe ook, behalve kerstdagen en oud/nieuw. Als afsluiter van een jaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:21 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat feestdagen betreft ben ik voor het afschaffen van alle erkende feestdagen en iedere werknemer extra flexdagen toe te kennen.
Ja, ik zie mezelf echter niet alleen als allochtoon en heb dus wel meerdere redenen nodig om op een partij te stemmen dan alleen het allochtoon zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:22 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Iedere kiezer wil dat zijn eigen belangen worden vertegenwoordigd.
Ik was positief verbaasd over haar optreden! Erg goed inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:34 schreef Kaas- het volgende:
Ik hoor NWS eigenlijk niet vaak meer over hoe slecht de nieuwe Tweede Kamervoorzitter zou moeten zijn vanwege het feit dat ze een van haar paspoorten niet in kan leveren. Zal de heimwee naar troela Van Miltenburg inmiddels weg zijn?
[..]
http://www.nu.nl/politiek(...)erlid-onwaardig.html
[ afbeelding ]
AribZe doet het al sinds haar aantreden érg goed als voorzitter.
Leuk, maar dat laat onverlet dat iedereen zijn eigen belangen zelf kan waarderen en kan stemmen op de partij die hem/haar het beste vertegenwoordigd. Als je je culturele identiteit erg belangrijk vindt, dan stem je op een partij die daarbij aansluit.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:24 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja, ik zie mezelf echter niet alleen als allochtoon en heb dus wel meerdere redenen nodig om op een partij te stemmen dan alleen het allochtoon zijn.
Yups, en gezien de peilingen sluiten er alleen nog niet echt heel veel mensen zich aan bij DENK.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:32 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Leuk, maar dat laat onverlet dat iedereen zijn eigen belangen zelf kan waarderen en kan stemmen op de partij die hem/haar het beste vertegenwoordigd. Als je je culturele identiteit erg belangrijk vindt, dan stem je op een partij die daarbij aansluit.
Wat dat betreft heb je het als autochtoon op Fok ook niet makkelijk hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:21 schreef Woelwater het volgende:
[..]![]()
Vrees dat dat schamen voor andere allochtonen hier op Fok je weleens vaker gebeurt
Turkije?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Als jij niet om kan gaan met de multiculturele realiteit en de democratie, dan rot je maar op naar een dictatuur.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb je het als autochtoon op Fok ook niet makkelijk hoor.
Als hoogopgeleide heb je dezelfde schaamte hier op FOK!.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb je het als autochtoon op Fok ook niet makkelijk hoor.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Slimme jongens. Pakken het goed aan en hebben goede standpunten.
Hoe zijn de eerste en derde anders dan de sommige reacties hier op FOK!, maar dan aan andere zijde?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:18 schreef Fylax het volgende:
Moet je die reacties eens zien joh.
https://www.facebook.com/DenkNL/videos/1753722618245857/
[..]
[..]
[..]
Het gedrag van de PVV keur je altijd af, maar als DENK het doet, sta je te juichen. Ook jij lijkt een beetje selectiefquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:27 schreef JubaUrbicus het volgende:
Als DENK polariserend is dan is het niet raar, dit is gewoon een reactie op PVV waar 1/3 van Nederland achterstaat en dat is eng...
ga je toch lekker terug naar turkije/marokko....quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:09 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Is dat al een extreem verzoek? VRAGEN of er rekening gehouden kan worden met het suikerfeest?
En om deze reden hebben we Denk dus nodig.
Daarbij kun je niet met een paar lui (ja, een relatieve minderheid) een land (als immigrant, dus 'gast') binnenkomen en binnen afzienbare tijd (ja, 50 jaar is in deze relatief kort) 'eisen' dat de boel radicaal om gaat, daar moet je andersom eens mee aankomen, dat overleef je waarschijnlijk niet eens.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:51 schreef flibber het volgende:
[..]
ga je toch lekker terug naar turkije/marokko....
religie mag geen invloed hebben.
chrsitelijke/joodse tradities daarintegen wel, is ingebakken en hebben een positieve invloed gehad.
de islam heeft aleen maar ellende gebracht, beter verbied je dat dan dat je dat tolereert.
Of omdat ze geërgerd is omdat DENK in haar ogen het proces van de Tweede Kamer verstoord. De manier waarop ze eerder het Turkse volk op poogden te hitsen tegen Turkse kamerleden is natuurlijk ook wel een beetje twijfelachtigquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:55 schreef Rww-trains het volgende:
Het valt me op dat arib zeer streng en kortaf is tegen denk, vanaf seconden 1, zou ze willen verkomen dat mensen roepen dat de eene islamiet de andere dekt? En dat ze daarom zo overdreven doet?
Dat mag je leeft in een vrij landquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Slachtofferrol? Nee, er is een reden dat ik voor Denk zal stemmen en veel Turken, moslims etc. zal aanmoedigen Denk te gaan stemmen. Geen slachtofferrol maar gewoon actie ondernemen.
Juist, Wilders wordt ook vaak tot de orde geroepen als ie weer eens met zijn show bezig is.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of omdat ze geërgerd is omdat DENK in haar ogen het proces van de Tweede Kamer verstoord. De manier waarop ze eerder het Turkse volk op poogden te hitsen tegen Turkse kamerleden is natuurlijk ook wel een beetje twijfelachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |