abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163380970
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ze zijn verkozen als PvdA-kamerleden en onderschreven het PvdA-verkiezingsprogramma.
Artikel 67, lid 3 van de Grondwet: Kamerleden stemmen zonder last. Als je niet met onze Grondwet kunt omgaan, dan zit je blijkbaar in het verkeerde land.
pi_163381006
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Denk is de islamitische PVV.
Net zulke paupers ja.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_163381012
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 23:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat moet je de PvdA verwijten en niet deze lui imo. Het zijn natuurlijk op zijn zachtst gezegd stoorzenders in de Kamer met een vervelende modus operandi, maar je kan ze niet overal de schuld van geven en niet alles is opeens erg omdat zij het doen
Jij bent ook al een DENK adept? Haha wat een treurnis.
pi_163381075
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 23:01 schreef empa1010 het volgende:
Op RTL4 worden ze momenteel enorm in de zeik genomen door JJ van de Wal _O-
Makkelijk scoren. DENK bevat louter downies als leden en retards als volgers. Like hitting fish in a barrel.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 28 juni 2016 @ 23:17:41 #280
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163381110
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 23:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Jij bent ook al een DENK adept? Haha wat een treurnis.
Heb je mijn post wel gelezen? Waar blijkt uit die post dat ik een DENK-adept ben? :? Eerder het tegenovergestelde: ik zeg dat het op zijn zachtst gezegd stoorzenders zijn met een vervelende modus operandi.

Alleen omdat ik stel dat je ze niet van alles ze schuld kan geven of ze alles kwalijk moet nemen, alleen omdat zij het zijn lijkt me niet eens een gemiddelde dosis nuance maar enkel gezond verstand.
Laffe huichelaar
pi_163381158
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 23:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Heb je mijn post wel gelezen? Waar blijkt uit die post dat ik een DENK-adept ben? :? Eerder het tegenovergestelde: ik zeg dat het op zijn zachtst gezegd stoorzenders zijn met een vervelende modus operandi.

Alleen omdat ik stel dat je ze niet van alles ze schuld kan geven of ze alles kwalijk moet nemen, alleen omdat zij het zijn lijkt me niet eens een gemiddelde dosis nuance maar enkel gezond verstand.
Je moet een kampje kiezen Tim, wen er maar aan!
Je bent met of tegen ze. Nuance is ten strengste verboden!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_163381176
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 23:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je doet net alsof kamerleden altijd aanwezig zijn en daar hun uiterste best voor doen omwille van de parlementaire democratie. Dat is behoorlijk bezijden de waarheid.
Ze hebben gewoon een baan, moeten dan aanwezig zijn, toch, tenzij vrije dag opnemen.
I´m back.
pi_163381177
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 23:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je loopt nogal te koop mee met je Kuzu UI.
pi_163381214
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 23:12 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Artikel 67, lid 3 van de Grondwet: Kamerleden stemmen zonder last. Als je niet met onze Grondwet kunt omgaan, dan zit je blijkbaar in het verkeerde land.
Klopt, volkomen mee eens, moeten we ook niet aan tornen.
I´m back.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 23:21:57 #285
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_163381229
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 22:55 schreef Ceberut het volgende:

[..]

En ik heb het niet zo op nazi's, racisten en fascisten. Wen daar maar aan.
Dan kun je maar beter niet naar Turkije gaan, want de anti-democratisch, autoritaire, antisemitische rassenhaat-mannetjes lopen daar overal op straat. Een groot deel van het Turkse volk past uitstekend in die drie termen. Net zoals Graaf Kuzula en zijn aanhang.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 23:22:30 #286
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163381245
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Je loopt nogal te koop mee met je Kuzu UI.
Moet je voortaan eerst lezen voor je conclusies trekt, kijken waar je op reageert en wat iemand zegt. dat helpt. Mijn UI is gewoon een gebbetje. De haat van mensen vind ik hilarisch, dus confronteer ik ze graag met dat hoofd. Hiervoor had ik de griezelige Pedo Jan Rens, gewoon omdat hij zo griezelig is.
Laffe huichelaar
  dinsdag 28 juni 2016 @ 23:23:58 #287
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_163381275
Pssst, ik ben stiekem ook geen negerin met een voorliefde voor aardbeien.
pi_163381288
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 23:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Pssst, ik ben stiekem ook geen negerin met een voorliefde voor aardbeien.
:o
pi_163381393
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 23:12 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dat ze zonder last stemmen, ontkent niemand. Het neemt niet weg dat ze op valse voorwendselen in de Tweede Kamer zijn gekomen. Ze zijn verkozen als PvdA-politici, die zich hard maken voor het PvdA-verkiezingsprogramma. Nu zijn ze islam-politici, met een agenda die wezenlijk afwijkt. Tekenend is bijvoorbeeld hun houding in de zaak-Ebru Umar.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 23:38:27 #290
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163381603
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 23:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt, volkomen mee eens, moeten we ook niet aan tornen.
Dit gebeurt feitelijk met de fractiediscipline en de conformatie aan het regeerakkoord.
En alleen door het afscheiden van de fractie kun je werkelijk zonder last als Kamerlid opereren. Partijen hebben een partijbestuur en een partijcongres waarbij het wel degelijk een dingetje is om het partijprogramma te onderschrijven, want anders kom je de Kamer niet in.
Dat aangehaalde artikel stamt nog uit de periode van de Republiek. Totaal niet van de huidige tijd en praktijk.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_163381825
DENK zoekt duidelijk naar verbinding. Mijn stem hebben ze ^O^
pi_163382926
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:45 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Is allemaal uiteindelijk niet gebeurd en in een land waar tot voor kort zo goed als geen moslims wonen staan er nu 400 moskeeën waarvan een groot aantal grote met minaretten en een ook een groot deel krijgt via een omweg geld of mogelijkheden van de overheid.

Helaas zijn er inderdaad de laatste jaren partijen als de PVV en DENK die erop gericht zijn mensen voor elkaar bang te maken en elkaar te laten haten, inderdaad. En ook helaas kennen beide partijen relatief veel supporters in dit deel van het internet.

Daarnaast blijft het belachelijk dat partijen als Milli Görüş, Ülkücüler en dergelijke geld hebben gekregen en zelfs soms nog krijgen van de Nederlandse overheid. Doordat die partijen hier zo groot konden worden is het voor veel Turkse Nederlanders nu moeilijk om een vrijer leven te leiden.
Dus ja ik denk dat Nederland allesbehalve te streng is geweest jegens de conservatieve islam, eerder juist te stimulerend wat uiteindelijk in mijn ogen een negatief effect heeft gehad overigens op sommige minderheden. Ze komen weinig buiten hun eigen groep en hun kansen op succes slinken erdoor.
_O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_163382938
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
Het is trouwens zorgwekkend dat er van de 38 verkozen PvdA-kamerleden liefst 10 een allochtone afkomst hebben;
Vind je het ook zorgelijk dat het er bij de overige partijen zo weinig zijn?
pi_163382970
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 00:58 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Vind je het ook zorgelijk dat het er bij de overige partijen zo weinig zijn?
Bij sommige partijen zijn het er inderdaad erg weinig, zo niet te weinig. Met 10 allochtonen op 38 Kamerleden ben je in mijn optiek geen adequate afspiegeling van de Nederlandse samenleving.
pi_163382980
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 23:38 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit gebeurt feitelijk met de fractiediscipline en de conformatie aan het regeerakkoord.
En alleen door het afscheiden van de fractie kun je werkelijk zonder last als Kamerlid opereren. Partijen hebben een partijbestuur en een partijcongres waarbij het wel degelijk een dingetje is om het partijprogramma te onderschrijven, want anders kom je de Kamer niet in.
Dat aangehaalde artikel stamt nog uit de periode van de Republiek. Totaal niet van de huidige tijd en praktijk.
Nog steeds heel belangrijk dus.
Stel je wordt gekozen op een partij, want je conformeerde je helemaal aan hun doelstellingen.
Ze komen in een coalitie en ze gaan 180o tegengesteld opereren. Dan gaat dat artikel werken.
Overigens bestaat het gewoon in de GW van 1983, dus je hebt sws het volste recht om je af te scheiden.
Partijen zijn in de Kamer maar facties hè. Het is in de Kamer sws imaginair, een partij. In de Kamer bestaat een partij niet eens eigenlijk.
I´m back.
pi_163383005
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 01:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Bij sommige partijen zijn het er inderdaad erg weinig, zo niet te weinig. Met 10 allochtonen op 38 Kamerleden ben je in mijn optiek geen adequate afspiegeling van de Nederlandse samenleving.
Een politieke partij is per definitie geen adequate afspiegeling van de Nederlandse samenleving.
pi_163383103
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 01:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat geldt dus voor geen enkele Tweede Kamerfractie. Dus of consequent zijn, of nog veel beter: iets minder zeiken om iets dat niet uitmaakt.
  woensdag 29 juni 2016 @ 04:09:31 #298
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')