Ik heb nog wel een klein stipje daar zitten. Maar bij mij niet uitgescheurd, gewoon eruit gehaald.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
zij ook zoiets
en tepelpiercing is eruit gescheurd bij dr, maar daar zie je dan weer helemaal niets meer van. best raar :s
Serieus, wowquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt omdat mijn eerste 2 zijn gezet met een schietpistoolBij de juwelier. Inkt is zo naar binnen geschoten door de druk tijdens het zetten. Maar ja. Daarna wel braaf laten piercen elke keer. Denk dat ik wel stuk of 7 keer neuspiercing opnieuw heb laten zetten
. Was ik hem weer kwijt en was hij weer dicht enz.
Ik heb denk 13 jaar lang neuspiercing gehad. En op het laatst aan beide kanten 1.quote:
als je tattoo neemt, welke zou je dan zetten?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Tribaltattoo's zijn netzoiets als de dromenvanger en infinity tattoo's van nu.
Teringlelijk.
Haha niet zo extreem groot hoor.quote:
Tijgerprintje aan de zijkant van m'n hoofd.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je tattoo neemt, welke zou je dan zetten?
hahahah welke plek is dit?! Ik vind rug standaard niet zo mooi, je ziet het zelf ook nietquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha niet zo extreem groot hoor.bovenop mijn rug zo'n plek die toen helemaal hip was.
![]()
Lelijk niet maar zou het niet weer doen als ik de kans kreeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Tribaltattoo's zijn netzoiets als de dromenvanger en infinity tattoo's van nu.
Teringlelijk.
Is ook de reden dat mijn kraakbeen boven in een bultje heeft. Ook geschoten. Tja ik wist als 13 jarig meisje niet zoveel van piercings.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Serieus, wow
Ja ik kom nu ook achter die verhalen van schieten. Mijn neuspiercing is inderdaad ook gewoon geschoten. Zou nu toch ook niet meer doen
Mandala tatt onder m'n tittiesquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je tattoo neemt, welke zou je dan zetten?
Ja gewoon op schouderbladen toch, of ertussen zoiets. Weet niet precies zie dat ding nooit.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahah welke plek is dit?! Ik vind rug standaard niet zo mooi, je ziet het zelf ook niet.
Ghehe begrijpelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lelijk niet maar zou het niet weer doen als ik de kans kreeg.![]()
![]()
ook echt zelf een tribal zettenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lelijk niet maar zou het niet weer doen als ik de kans kreeg.![]()
![]()
Denk dat het voortkomt uit dezelfde drang als vlogs opnemen.quote:
Heeft een ex van me.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mandala tatt onder m'n titties
Maar dat zal nooit gebeuren
Huhquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:05 schreef Crip het volgende:
kaolo wat is dit
Ja vervelend. Al sinds eind vorig jaar last van. De eerste keer dat ik kneep kwam er zo'n hard staafje uit zegmaar, een week erna spoot het eruit. Weer een week later ontplofte 'ie en vorige week ook weer. Moest zelfs met twee handen knijpen.
Ik ben er al mee naar de dokter geweest, maar die zei op dat moment dat 'ie nog niet rijp was.
Zit een hard knobbeltje wat dieper onder de huid. Die zooi moet er gewoon uit.
dat is nep tochquote:
Ik was 15 godverdomme, was gewoon stoer toch.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ook echt zelf een tribal zettenheld
meeste mensen doen hooguit zo'n 3 puntjes ding zelf
En dat bultje zit aan de achterkant? Of voorrr?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is ook de reden dat mijn kraakbeen boven in een bultje heeft. Ook geschoten. Tja ik wist als 13 jarig meisje niet zoveel van piercings.
iewlquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mandala tatt onder m'n titties
Maar dat zal nooit gebeuren
ja, kkranzigquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:05 schreef Crip het volgende:
kaolo wat is dit
Ja vervelend. Al sinds eind vorig jaar last van. De eerste keer dat ik kneep kwam er zo'n hard staafje uit zegmaar, een week erna spoot het eruit. Weer een week later ontplofte 'ie en vorige week ook weer. Moest zelfs met twee handen knijpen.
Ik ben er al mee naar de dokter geweest, maar die zei op dat moment dat 'ie nog niet rijp was.
Heb daar gelukkig niks mee te schaften.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:05 schreef Crip het volgende:
kaolo wat is dit
is ie scheef en lelijk?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja gewoon op schouderbladen toch, of ertussen zoiets. Weet niet precies zie dat ding nooit.![]()
Achter.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dat bultje zit aan de achterkant? Of voorrr?
Mja, ik vind gewoon stom van die mensen dat ze dat niet even gewoon erbij zeggen.. ja maar extra risico op
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:06 schreef Crack_ het volgende:
zou ook zeggen dat ik niet kan zwemmen als ik jou was dan ja
sla van je afquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:07 schreef Crip het volgende:
zitten hier twee artsen over chlamydia te praten naast me. hij zit heletijd met zn dij en arm tegn me man
Hahaha nee niet scheef volgens mij, en ook mooi gezet hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is ie scheef en lelijk?zou ook zeggen dat ik niet kan zwemmen als ik jou was dan ja
Ze geven alleen commentaar. Zodat je scherp blijft voor ale vluchten daarop. Streven naar perfectie. Maar ik kan ze wel alles vragen hoor. Ze zijn ook best aardig.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel te horen hoe het volgende keer beter moet?
Of het woordje ethidiumbromide op m'n sleutelbeen tatoeėren om te laten zien dat ik carcinogeen benquote:
Met een naald en inkt.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:08 schreef deadprez het volgende:
maar hoe zet je in godsnaam zelf een tattoo op je schouderblad
Met zo'n apparaat toch? :squote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:08 schreef deadprez het volgende:
maar hoe zet je in godsnaam zelf een tattoo op je schouderblad
Dat scheelt welquote:
nee klopt, maar toen ik neus ging laten zetten mocht het eigenlijk ook niet meer achterafquote:
quote:
hihahoquote:
Ik vind het wel goed dat ze het nu moeten overlaten aan mensen die er verstand van hebben, echte piercers dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat scheelt wel
[..]
nee klopt, maar toen ik neus ging laten zetten mocht het eigenlijk ook niet meer achterafmaar deed ie toch
![]()
![]()
ja nouja, nooit last van gehad en nooit ontstoken dus ik vind het wel prima hoormaar voor zelfde geld was t anders
ben je nietquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Of het woordje ethidiumbromide op m'n sleutelbeen tatoeėren om te laten zien dat ik carcinogeen ben
eensquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat ze het nu moeten overlaten aan mensen die er verstand van hebben, echte piercers dus.
Dat is wel nice, hoe deed je het dan? Of hoe deed diegene het danquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha nee niet scheef volgens mij, en ook mooi gezet hoor.!
Hou op hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |