Dus toen je 11/12 was al de eerste?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb al (bijna) 15 jaar lang piercings bedenk ik mij nu.
Was je emopuberquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:34 schreef Amarantha het volgende:
Kreeg mijn navelpiercing echt super jong, toen ik van de 1ste naar de 2de klas ging.
Ja ik kan dat hier niet echt posten hè.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gegoogled en tyfestering he
Ligt eraan hoeveel gevoel je daarin hebt toch.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als man toch niet goddomme tyfespijn ;s
Ik zal het proberen uit te leggen. Mijn snelheid was goed, koers was goed, houding van het vliegtuig was goed. Maar zat structureel te hoog. Door de neus van het vliegtuig naar beneden te zeten neemt de snelheid toe. Dus was lastig om dat weg te werken.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maarja das oefenen, dus telt niet mee. Maar wel kut, zou fijn zijn als het daar allemaal easypeasy zou zijn geweest.
Wel mooi van eerste vluchtwaarom tweede bagger dan?
Nee, jouw kennis van Prins Albertquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat er geen gevoel in zit? Omdat ik geen velletje meer heb.
Aanname toch.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, jouw kennis van Prins Albert
Je krijgt toch wel te horen hoe het volgende keer beter moet?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal het proberen uit te leggen. Mijn snelheid was goed, koers was goed, houding van het vliegtuig was goed. Maar zat structureel te hoog. Door de neus van het vliegtuig naar beneden te zeten neemt de snelheid toe. Dus was lastig om dat weg te werken.
Ik heb volledig foute produceres doorgelopen tijdens de vlucht en daar verpest je het aardig mee.
90 graden bochten hield ik mijn hoogte niet en draaide soms te snel. Dus krijg je resets. Springen metertjes terug. Maar handel je zelf niet snel genoeg krijg je er nog een paar. Daalde ook niet snel genoeg dus elke handeling liep niet gelijk met de tijd die ik voor elke handeling had.
Achja![]()
Hmm, ja snap het een beetje. Maarr, ging die tweede vlucht zo slecht dat het wel einde verhaal is denk je? Of misschien door eerste vlucht toch goed of als je morgen ofzo je best doet of weet ik veelquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal het proberen uit te leggen. Mijn snelheid was goed, koers was goed, houding van het vliegtuig was goed. Maar zat structureel te hoog. Door de neus van het vliegtuig naar beneden te zeten neemt de snelheid toe. Dus was lastig om dat weg te werken.
Ik heb volledig foute produceres doorgelopen tijdens de vlucht en daar verpest je het aardig mee.
90 graden bochten hield ik mijn hoogte niet en draaide soms te snel. Dus krijg je resets. Springen metertjes terug. Maar handel je zelf niet snel genoeg krijg je er nog een paar. Daalde ook niet snel genoeg dus elke handeling liep niet gelijk met de tijd die ik voor elke handeling had.
Achja![]()
lol, moest toch nog grinniken, Voel me wel domquote:
de discussie in r&p is nog steeds gaandequote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
Weet iemand nog een appje voor iPhone zoals imgur waarmee je zonder account of inlog fotos kan uploaden en gelijk een URL krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |