Ja ook dat nog.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
4 wedstrijden, 4x gelijk gespeeld
Hou op schei uit man, tyfus ploeg.
Wales ook wel hoor. Heeft een lichte voorsprong omdat ze nog enkele individuele sterren hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IJsland gewoon de grootste verassing dit toernooi. Daar bestaat geen twijfel meer over.
Ahh, was je het zat? Je ziet nog best goed eigenlijk dan, of is dat altijd zo als je piercing uit doet?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah thanks(kleurenfoto waren ze ineens fel blauw, lol). En ja
Heb ze beide eruit gehaald vlak nadat ik mijn lippiercing had laten zetten.
Ah ja die vergat ik nog.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Wales ook wel hoor. Heeft een lichte voorsprong omdat ze nog enkele individuele sterren hebben.
Ploeg is gewoon niet zo heel bijzonder verder. Op enkele spelers na dan.quote:
Heb ook nog tongpiercing gehad. Die had ik ook nog toen. Vond het allemaal beetje teveel. En mijn ex vond het allemaal ook niet zo mooi dus dat in combinatie met dat ik zelf al erg twijfelde of ik ze nog allemaal wel wou zorgde ervoor dat ik van 5 piercings naar 2 ben gegaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, was je het zat? Je ziet nog best goed eigenlijk dan, of is dat altijd zo als je piercing uit doet?
Belgie verloor eerste test tegen Italie, Hongarije was echt lachwekkend. Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Belgie en Duitsland ogen het sterkst van allen vind ik. IJsland de beste mentaliteit.
Paar goede kansen om zeep geholpen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder heeft Milik tot nu toe ook niet echt aan zijn transferwaarde gewerkt.
Weet niet wat ik moet verwachten van Wales - Belgie hoor. kan alle kanten op.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Belgie verloor eerste test tegen Italie, Hongarije was echt lachwekkend. Inderdaad.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
Weet iemand nog een appje voor iPhone zoals imgur waarmee je zonder account of inlog fotos kan uploaden en gelijk een URL krijgt?
Dat laatste zie ik echt niet gebeuren. Portugal gaat dat winnen man. Wel pas na strafschoppen want Portugal speelt denk ik alles gelijk dit toernooi.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schalke heeft Embolo gekocht en wil Dzeko dus lijkt erop dat KJH gaat vertrekken. Ajax zal het wel worden, maar dan moet Milik wel echt weg. Dus hopelijk knalt hij er paar in tegen Portugal
Eerste die scoort wint denk ik, dat is een leuke cliche natuurlijk. Vermaelen geschorst, zal wel positief zijn, te traag tegenover Bale.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet niet wat ik moet verwachten van Wales - Belgie hoor. kan alle kanten op.
Hoe oud is KJH eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schalke heeft Embolo gekocht en wil Dzeko dus lijkt erop dat KJH gaat vertrekken. Ajax zal het wel worden, maar dan moet Milik wel echt weg. Dus hopelijk knalt hij er paar in tegen Portugal
Ik ook niet eigenlijk, het is meer hopen van mijn kantquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste zie ik echt niet gebeuren. Portugal gaat dat winnen man. Wel pas na strafschoppen want Portugal speelt denk ik alles gelijk dit toernooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |