Ik heb al aapjequote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crack durft nu geen piercing te nemen
Gvdquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zelf een tat gezet toen ik 12/13 was. Hij zit er nog steeds, kwam er halverwege alleen achter dat het te klein was voor mn originele plan dus hij is nooit verder gekomen dan drie streepjes.
ik heb ook nog steeds plekje op m'n lip en mn vriendin heeft idd ook nog altijd een gat bij dr navelquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Heb ook wel wat schade door alle piercings.
Scheurtje in oor (daith piercing uitgescheurd), stip op neus door neuspiercing (inkt wat onder mijn huid is gaan zitten van het stipje zetten), dikke litteken onder mijn navel door surface, navelpiercing gat wat nooit meer dicht gaat, beide kanten van mijn oren zijn boven niet meer zoals het hoort (uitstekende kraakbeen, maar is niet echt zichtbaar).
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zelf een tat gezet toen ik 12/13 was. Hij zit er nog steeds, kwam er halverwege alleen achter dat het te klein was voor mn originele plan dus hij is nooit verder gekomen dan drie streepjes.
Ohh, is zo duidelijk dan? Wat kut, dat ze daarvoor even andere inkt gebruiken als dat kanquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:59 schreef Amarantha het volgende:
Mensen denken heel vaak dat ik nog steeds een neuspiercing heb door dat stomme stipje!
hahaha heb jij dat ook gedaan? Ja was vroeg in puberteit allesquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gvddat is wel heel jong.
Ik was 15, dat vind ik eigenlijk al veel te jong achteraf.
Haha stom he dat laatste? Ik denk dat hij bij mij nooit meer dicht gaat. Heb hem ook 10 jaar gehad ofzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb ook nog steeds plekje op m'n lip en mn vriendin heeft idd ook nog altijd een gat bij dr navel
Gvdquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat vind je van zoiets?
[ afbeelding ]
ik heb al piercings, aapje.quote:
hahahahahaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat vind je van zoiets?
[ afbeelding ]
Ziet er appetijtelijk uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat vind je van zoiets?
[ afbeelding ]
Haha ja maar wel meer dan drie streepjes, tribal ding.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha heb jij dat ook gedaan? Ja was vroeg in puberteit alles![]()
ik vind het nu ook echt heel erg jong
Ohwquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb al piercings, aapje.
[..]
hahahahaha![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat vind je van zoiets?
[ afbeelding ]
zij ook zoietsquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha stom he dat laatste? Ik denk dat hij bij mij nooit meer dicht gaat. Heb hem ook 10 jaar gehad ofzo.
ohgod, hoe groot en waar?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja maar wel meer dan drie streepjes, tribal ding.
Komt omdat mijn eerste 2 zijn gezet met een schietpistoolquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, is zo duidelijk dan? Wat kut, dat ze daarvoor even andere inkt gebruiken als dat kan
gvdquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat ik wel stuk of 7 keer neuspiercing opnieuw heb laten zetten. Was ik hem weer kwijt en was hij weer dicht enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |