is dat trouwens überhaupt kraakbeen, bovenin je oor zeg maar?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
is dat trouwens überhaupt kraakbeen, bovenin je oor zeg maar?
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoals ik jou ken via hier en je liefde voor Kuroi, vind ik het wel goed bij je passenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar weet wel zeker dat de volgende dus een kattenkop wordt want ik hou gewoon zoveel van kattenOok altijd een kat gehad sinds ik leef.
Je hele oor is kraakbeen zo ongeveer.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
had het over piercing hequote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Wil misschien wel een flinke op de rug ooit.
Dat is een mening. Heb pieces gezien die ik moeilijk hard vind.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
had het over piercing he
maar nee man dat is echt lelijk
ja weet ik veelquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hele oor is kraakbeen zo ongeveer.
handschoenenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat je er gewoon op geen enkele manier omheen kunt zeg maar, tis altijd zichtbaar
ja maar das al bijna 10 jaar geledenquote:
ohquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar das al bijna 10 jaar geleden
kom lelletje voelen dan ;squote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hele oor is kraakbeen zo ongeveer.
Volledig kapot, naar de sloop met jouquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Heb ook wel wat schade door alle piercings.
Scheurtje in oor (daith piercing uitgescheurd), stip op neus door neuspiercing (inkt wat onder mijn huid is gaan zitten van het stipje zetten), dikke litteken onder mijn navel door surface, navelpiercing gat wat nooit meer dicht gaat, beide kanten van mijn oren zijn boven niet meer zoals het hoort (uitstekende kraakbeen, maar is niet echt zichtbaar).
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zoals ik jou ken via hier en je liefde voor Kuroi, vind ik het wel goed bij je passen
ohquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Heb ook wel wat schade door alle piercings.
Scheurtje in oor (daith piercing uitgescheurd), stip op neus door neuspiercing (inkt wat onder mijn huid is gaan zitten van het stipje zetten), dikke litteken onder mijn navel door surface, navelpiercing gat wat nooit meer dicht gaat, beide kanten van mijn oren zijn boven niet meer zoals het hoort (uitstekende kraakbeen, maar is niet echt zichtbaar).
Maar meest zichtbaar is mijn neus en navel. Oren vallen niet zo op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |