Dank!quote:
Nope, kan de OP niet zelf aanpassen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:59 schreef senesta het volgende:
Ik heb de TT aangepast. Had ik dat weggehaald of stond het er al niet in? ( heb ik gedaan dus, sorry)Ik deed het even snel op de laptop maar die is zoooooo traag
Als het goed is kun je zelf de OP aanpassen? Als het niet lukt wil ik het wel doen hoor
Helemaalquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helemaal![]()
Volgend nest laat ik pas komen tegen het einde van een topic
posten ze nog elders? Anders even een dm sturen?quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:27 schreef valentijn101 het volgende:
Volgens mij zijn de modjes weg
Hoi!quote:Op zondag 18 september 2016 00:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Modjes, leven jullie nog? Dit is toch het FB-topic? Kijk even naar de data waarop mensen hier een berichtje plaatsten. Kan me haast niet voorstellen dat jullie dit over het hoofd zien?
Zou fijn zijn iets te horen over de DiDa, op wie we allen zo dol waren en waar F&F veel aan heeft gehad. Ook als de samenwerking onverhoopt is gestopt, is het goed dit even eerlijk te vermelden, toch?
Om onduidelijke reden was het FB-topic verdwenen uit m'n MyAtquote:
Ik ben er nog hoor, enorm drukke periode prive gehad en wat minder meegepost maar hoop weer wat meer aanwezig te zijn nu we weer in wat rustiger vaarwater zittenquote:
En ik zal het FB-topic in m'n MyAT houdenquote:Op zondag 25 september 2016 18:49 schreef senesta het volgende:
Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten
Dat is wel handig, als je modje bent op een forumquote:Op zondag 25 september 2016 18:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En ik zal het FB-topic in m'n MyAT houden
Mwaquote:Op zondag 25 september 2016 19:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is wel handig, als je modje bent op een forum
( dat heb ik manlief ooit wel eens horen gillenquote:Op zondag 25 september 2016 19:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mwa![]()
Geen idee waarom ie eruit was! Ik weet zéker dat ik 'm erin had
Topquote:Op zondag 25 september 2016 18:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor, enorm drukke periode prive gehad en wat minder meegepost maar hoop weer wat meer aanwezig te zijn nu we weer in wat rustiger vaarwater zitten
Er is absoluut geen sprake van dat de samenwerking is stopgezet met "onze" dierenarts hoor. De laatste keer dat ik DDA sprak vertelde ze dat de medische molen helaas niet zo snel werkte als zij (en wij natuurlijk) graag had gewild maar dat ze in de tussentijd echt even flinke rust moest houden. Het is alweer een poosje terug dus zal eens informeren hoe het inmiddels met haar gaat.
flinke kick!quote:Op zondag 25 september 2016 22:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik kop 'm er maar even in: is er een adres waar "we" gezellig een mooi kaartje naar toe kunnen sturen, gewoon als lieve Fok!kers voor haar. Misschien vindt ze het leuk kaartjes te krijgen, dat zij gewaardeerd werd weet ze al lang maar haar persoonlijk een hart onder de riem te steken na al hetgeen zij hier heeft gedaan lijkt mij wel het minste en wel zo lief.
Oei sorry voor de late reactie. Ik wil hem er wel bij zetten hoor, goed idee. Doe ik even zodra ik achter mijn pc zit, vind het mobiel wat onhandig.quote:Op woensdag 23 november 2016 02:12 schreef Geralt het volgende:
Ja hoi,
Ik zie toevallig dat de F&F / In Memoriam #9 reeks niet in het nuttige linkjes topic staat.
Nu is die reeks misschien niet heel nuttig qua informatie of iets dergelijks (waar zo te zien de meeste links over gaan), maar wel nuttig zodat mensen een verhaaltje kunnen typen als hun huisdier het begeven heeft. En zo een topicreeks makkelijk kunnen vinden en je ei kwijt en verdriet en alles kan ook nuttig zijn toch?
Zouden jullie die erbij willen zetten of denken jullie daar anders over?
Ja, wel! We ontvingen deze week een berichtje.quote:
Oh zie nu je reactie hier pas, had beter hier kunnen reageren.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:08 schreef senesta het volgende:
Hoi Fripsel, even voor mijn beurt maar ik zie op zich niet zo heel veel mis met de moderatie persoonlijk. Ik zie iemand in het topic aangeven interesse te hebben in een kitten en ik zie mijn collega de TS (die nieuw is) wijzen op onze policy.
Daar lijkt me niet zoveel mis mee.
De discussie over broodfok en leeftijd waarop kittens weg mogen is op zich ook geen verkeerde zolang het niet gaat overheersen en de discussie netjes verloopt. Maar ik hou het topic in de gaten
Ik moet zeggen dat dat ook mijn eerste gedachte wasquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh zie nu je reactie hier pas, had beter hier kunnen reageren.
Ben ik het dus niet helemaal mee eens, bij het eerste bericht over die discussie dacht ik al niet weer..
Mja ieder zijn mening.
Nee sommige mensen zien ook nog andere nuances. Je schetst het allemaal zo zwart/wit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Goed, schijnbaar vindt niemand broodfok een belangrijk issue, en mag het gewoon geprofileerd worden hier. Mij zul je er niet meer over horen, dit is precies hoe het in stand gehouden wordt maar soit. Ik vind het ook lullig voor al die mensen die hun best doen met opvangkatten en zo
Hear, hear.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Pretnesten waar geld aan verdiend wordt vallen gewoon onder broodfok hoor, dat snappen heel erg veel mensen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |