Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben vies moe. Net terug van Blijdorp. Dochtertje 1 vandaag
Goeiequote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon uitschelden voor racisten, dan hebben ze geen keus.
Echt hè. Benieuwd of ze tegen Frankrijk ook kunnen stunten. Die ogen toch een stuk beter georganiseerd.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Genoten van IJsland, wat een goden
Gefeliciteerd met haags junioritaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben vies moe. Net terug van Blijdorp. Dochtertje 1 vandaag
google crop imagequote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:53 schreef Germano het volgende:
Hoe kan ik het bestandformaat van een .gif-bestand reduceren?
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
En er komt een bloemetje aan.
Oh dat heb ik gemist.quote:
Ben bang van niet, maar zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Echt hè. Benieuwd of ze tegen Frankrijk ook kunnen stunten. Die ogen toch een stuk beter georganiseerd.
Haha nee stond voor een witte muur.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist.Dacht dat er een plant naast je op de foto stond ofzo, want dan had ik die niet gezien.
![]()
Denk het ook niet, maar ik gun ze alles.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben bang van niet, maar zou leuk zijn.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met haags juniorita
quote:
Bedankt vriendjes en vriendinnetjequote:
Eens.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar ik gun ze alles.Hebben ten minste een goeie mentaliteit.
Vind het wel even lekker, twee dagen geen voetbal. Begon bijna een verslaving te worden.quote:
Heb bet op Frankrijkquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoop het niet. Ben die Fransen wel zat nu.
Ja dat is wel fijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanaf nu alleen 21.00
En dan nog 3 weekies voor voorronde EL/CLgenot
Belgie en Duitsland ogen het sterkst van allen vind ik. IJsland de beste mentaliteit.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb bet op FrankrijkSpijt nu, Duitsland oogt sterker
Polen komt in de finale hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:59 schreef Zosk het volgende:
Denk nog steeds Duitsland of Frankrijk kampioen, misschien dat België zelfs een kans maakt.
True, normaal kijk ik overigens bijna nooit voetbal. Vrijwel alleen CL.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind het wel even lekker, twee dagen geen voetbal. Begon bijna een verslaving te worden.
Ah thanksquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Je ogen zijn daar super mooi Ama.
Heb jij allebei je neuspiercings eruit tho?
Belgie gaat in een eventuele halve finale tegen Portugal sowieso ten onder. Die Portugezen gaan zuigen als idioten die wedstrijd.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:59 schreef Zosk het volgende:
Denk nog steeds Duitsland of Frankrijk kampioen, misschien dat België zelfs een kans maakt.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
True, normaal kijk ik overigens bijna nooit voetbal. Vrijwel alleen CL.
Als Portugal zo blijft spelen winnen ze niet van Polen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Belgie gaat in een eventuele halve finale tegen Portugal sowieso ten onder. Die Portugezen gaan zuigen als idioten die wedstrijd.
België ook niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als Portugal zo blijft spelen winnen ze niet van Polen.
Ja weet niet. Vind Portugal gewoon een schijt irritante ploeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als Portugal zo blijft spelen winnen ze niet van Polen.
Ik ook, hadden van mij al lang weg mogen zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja weet niet. Vind Portugal gewoon een schijt irritante ploeg.
Het was tegen Hongarije, een zwak elftal dat in de poule heeft weten te stunten omdat hun tegenstanders ook niets waard waren op dat moment. Daar komt nog bij dat zo moesten aanvallen om een treffer te forceren waardoor ze nog 3 tegengoals kregen in de counter.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die laatste minuten was gewoon leipe shit hoor.
4 wedstrijden, 4x gelijk gespeeldquote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ook, hadden van mij al lang weg mogen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |