quote:Diego Maradona gaat proberen Lionel Messi op andere gedachten te brengen. De aanvaller van Barcelona kondigde zondag na de verloren finale van de Copa América tegen Chili aan dat hij stopt als Argentijns international. Het blijft onduidelijk of Messi dit in een moment van opwelling heeft gezegd, of een definitieve beslissing heeft genomen.
Maradona is toch die kerel van time to fapquote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:16 schreef Germano het volgende:
Kwal hoor, die Maradona. Eerst hem afzeiken en nu ineens met hem willen samenzweren.
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Maradona is toch die kerel van time to fap
quote:
Geen idee. Wel die kerel die hem pasgeleden afzeikte toen hij dacht dat er geen camera's bij waren.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Maradona is toch die kerel van time to fap
Als het hem lukt, dan wordt ie weer de hemel in geprezen. Daar is het hem om te doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:16 schreef Germano het volgende:
Kwal hoor, die Maradona. Eerst hem afzeiken en nu ineens met hem willen samenzweren.
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Geen idee. Wel die kerel die hem pasgeleden afzeikte toen hij dacht dat er geen camera's bij waren.
Ken maar 3 goeie Polenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:55 schreef HPLC het volgende:
'Polen in Nederland nog altijd uitgebuit'
Die reacties
Zo voorspelbaar, maar het blijft me verbazen.
Dat is juist het vervelende eraan. Het gaat om hem, niet om het Argentijnse team.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het hem lukt, dan wordt ie weer de hemel in geprezen. Daar is het hem om te doen.
Heb gelezen dat Higuaín, Agüero en Mascherano er ook aan denken.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Overigens zullen er waarschijnlijk meer gaan stoppen bij Argentijns elftal
weet je ook eens hoe wij ons voelen ;squote:
Ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet je ook eens hoe wij ons voelen ;s
Ja maar ik weet echt niets van het verkeer of verkeerssituaties hoor. Ik heb een hekel aan auto's, ik ga puur rijden omdat ik nu beperkt ben door het niet te hebben en heb dus ook nul kennis. Dus ga wel even m'n best doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel ja, maar weet niet of tardis nou al een aanvraag heeft gedaan of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |