jaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
Gvd wat een geregel als je gewoon je rijbewijs wilt halen. Ik moet nog beginnen met lessen en theorie leren. Ik doe een spoedcursus. Moet ik nu alvast een datum kiezen voor m'n theorie-examen?
Jou misschien niet, prima toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een glimp opvangen van je 7cm lijkt me anders niet zo boeiend.
Ik denk dat ze huilt in een plasje bloed om deze scherpe en originele opmerking van je, Niels.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:03 schreef Kurovski het volgende:
Je bent wel ongestelder dan normaal Chai.
Spoedcursus is twee weken oid? Dus ja logisch dat je je theorie moet inplannen, die moet je hebben voordat je afrijdt.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
Gvd wat een geregel als je gewoon je rijbewijs wilt halen. Ik moet nog beginnen met lessen en theorie leren. Ik doe een spoedcursus. Moet ik nu alvast een datum kiezen voor m'n theorie-examen?
Fitboi hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:02 schreef Germano het volgende:
[..]
#fitboy #healtyfood #abspiration #cardio
Ja nee snap ik, maar ik weet toch niet hoe dat allemaal werkt joh gvd. Hoe lang heb ik nodig om te leren?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Spoedcursus is twee weken oid? Dus ja logisch dat je je theorie moet inplannen, die moet je hebben voordat je afrijdt.
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Daarom wilde ik die ook posten. Toen sprong de navel mij in het oog. Letterlijk.
Weet ik veel, is voor iedereen verschillend toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja nee snap ik, maar ik weet toch niet hoe dat allemaal werkt joh gvd. Hoe lang heb ik nodig om te leren?
rawrquote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks waar jij iets mee te schaften hebt, doei.
1 dagquote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja nee snap ik, maar ik weet toch niet hoe dat allemaal werkt joh gvd. Hoe lang heb ik nodig om te leren?
Omdat ik een mooie burn inkop? Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:03 schreef Kurovski het volgende:
Je bent wel ongestelder dan normaal Chai.
Een week.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wie had er problematiek op de korte termijn voorspeld dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:09 schreef Kurovski het volgende:
Beurzen zijn allemaal al weer groen. Niks aan de hand.
Geeft niks. Mij napraten is 50 cent per keer. Loopt aardig op inmiddels.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ik een mooie burn inkop? Nou ja zeg.
Lijkt me dat ze dit bij de spoedcursus zelf ook aangeven, want die zitten sws met het aanvragen van het praktijkexamen. En er zijn nog best veel josti's die voor de eerste keer theorie zakken.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb alleen avond ervoor geleerd voor theorie-examen
Maar je moet eerst je theorie binnen hebben voordat je aan je praktijkexamen mag beginnen, dus wel op tijd regelen
Lijkt me ook wel ja, maar weet niet of tardis nou al een aanvraag heeft gedaan of nietquote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze dit bij de spoedcursus zelf ook aangeven, want die zitten sws met het aanvragen van het praktijkexamen. En er zijn nog best veel josti's die voor de eerste keer theorie zakken.
Grappig dat jij het over 50 cent hebt, nu is Nelly op de radio.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geeft niks. Mij napraten is 50 cent per keer. Loopt aardig op inmiddels.
Niels pls stahp.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geeft niks. Mij napraten is 50 cent per keer. Loopt aardig op inmiddels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |