abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163362461
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 09:44 schreef Elzies het volgende:
Prima seizoen (een van de betere) maar ik had van de laatste uitzending iets meer verwacht. Weinig spektakel of schokkende plotten. Maar goed, we zijn de afleveringen ervoor goed verwend. Tot volgend jaar weer.
De mad queen die wildfire gebruikt op al die mensen is niet schokkend genoeg?

Om nog maar niet te spreken over wie Jon echt is (wat de normale kijker nog niet wist) en de rest die allemaal dood zijn gegaan.
pi_163362503
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 06:45 schreef padlarf het volgende:

[..]

Power is power
_O_
pi_163362608
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 06:26 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Hmm zo had ik de rol van Arya nog niet bekeken, wel dat ze een koelbloedige moordenares is. Maar wat hij zegt, Als je een zwak hebt voor Arya, dan kun je nu beter zorgen maken waar dit naar toe leidt, interessant, zou dat betekenen dat Arya een kwaadaardig karakter gaat krijgen zoals Cersei?
Wie staan er nog meer op haar lijst?

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze door zal gaan met moorden als ze klaar is met haar wraak, maar het wordt ook heel moeilijk voor haar om weer normale dingen te kunnen doen met haar familie.
pi_163362746
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 09:44 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Wel als hij een huwelijk aan zou gaan met Cersei en een bastaard dan roet in het eten zou kunnen gooien?
Robert had zoveel bastaards. Die worden in seizoen 2 nog allemaal in opdracht van Joffrey gedood.
pi_163362806

XD
pi_163362810
Ned heeft nog geluk gehad dat Jon niet spierwit haar heeft gekregen. :P
pi_163362824
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 09:29 schreef Temple het volgende:
Weet niet of het al eerder genoemd is maar, wat vinden jullie van de theorie dat Sansa misschien zwanger is van Ramsay?
quote:
Sansa heeft bijv. gezegd: I can still feel what he did inside of me
Daarmee bedoelde ze letterlijk de pijn die ze nog voelde.

quote:
En Ramsay zei: I am a part of you now
Daarmee bedoelde hij het emotionele trauma wat hij haar heeft aangericht. Ze zal hem nooit kunnen vergeten.

Daarnaast is er een hoop tijd verstreken tussen haar ontsnapping en de laatste aflevering. Als ze zwanger zou zijn zou haar lichaam dat allang moeten laten zien.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 10:16:23 #258
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163362854
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 01:33 schreef SiGNe het volgende:
Maar is Margaery inderdaad dood, of is ze half verbrand maar heeft ze het overleefd en gaan we haar nog terugzien?

Die is hartstikke dood. Ik weet dat het klote is. Ik vond Margaery en Lorace Tyrell leuke personages. Maar v ergeet niet wat die alchemist tegen Tyrion zei over wildfire in seizoen 2.
"The substance burns so hot, it will melt the flesh of your bones."

Gelukkig heeft Olenna Tyrell het overleeft, en zint nu op wraak. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Harvest89 op 28-06-2016 10:26:51 ]
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 10:18:50 #259
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_163362893
De lengte van de s06 graveyard. _O-

Achteraf gezien toch eigenlijk geen zieke shock doden erin. Misschien Hodor een beetje maar voor de rest eigenlijk niemand waarvan je het niet had kunnen verwachten/voorspellen.
Flesje bier
  dinsdag 28 juni 2016 @ 10:19:47 #260
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_163362911
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 09:52 schreef viceversa het volgende:

[..]

De mad queen die wildfire gebruikt op al die mensen is niet schokkend genoeg?

Om nog maar niet te spreken over wie Jon echt is (wat de normale kijker nog niet wist) en de rest die allemaal dood zijn gegaan.
Ik vond het wel een goede actie van Cersei. Al haar vijanden waren in de sept. Tommen was gehersenspoeld door de High Sparrow en oom Kevan en de Tyrells hadden haar eigenlijk buitenspel gezet. Door de sept op te blazen, ging meteen de knokploeg van die fanatiekelingen en hun leider er aan en iedereen die haar en Tommen in de weg stonden. Ook een duidelijk teken naar de buitenwereld; niet fokken met de Lannisters.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 28 juni 2016 @ 10:20:13 #261
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163362919
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:02 schreef viceversa het volgende:

[..]

Wie staan er nog meer op haar lijst?

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze door zal gaan met moorden als ze klaar is met haar wraak, maar het wordt ook heel moeilijk voor haar om weer normale dingen te kunnen doen met haar familie.
Volgens mij is iedereen op haar lijstje dood. The Hound stond er ooit op, maar die heeft ze er af gehaald.

Je hebt kans dat Arya gewoon gaat vechten voor de Starks. Niet zoals Sansa de hele tijd zitten, of ergens als een standbeeld staan.

Arya kan misschien een soldaat, of een scout worden ofzo.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 10:21:17 #262
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_163362934
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:19 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik vond het wel een goede actie van Cersei. Al haar vijanden waren in de sept. Tommen was gehersenspoeld door de High Sparrow en oom Kevan en de Tyrells hadden haar eigenlijk buitenspel gezet. Door de sept op te blazen, ging meteen de knokploeg van die fanatiekelingen en hun leider er aan en iedereen die haar en Tommen in de weg stonden. Ook een duidelijk teken naar de buitenwereld; niet fokken met de Lannisters.
Goede actie? Cersei is gewoon helemaal knetter en machtsgeil, dat bewijst ze nu maar weer. Blaas anders ff de koningin & consorten, de King's hand en vele andere belangrijke personen op. Oh en laat natuurlijk de Grandmaester van King's Landing ook nog omleggen, puik idee! ^O^
Flesje bier
  dinsdag 28 juni 2016 @ 10:22:27 #263
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_163362949
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:20 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Volgens mij is iedereen op haar lijstje dood. The Hound stond er ooit op, maar die heeft ze er af gehaald.

Je hebt kans dat Arya gewoon gaat vechten voor de Starks. Niet zoals Sansa de hele tijd zitten, of ergens als een standbeeld staan.

Sansa zei ook ergens vorige aflevering "No-one can protect me".
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 28 juni 2016 @ 10:28:55 #264
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_163363057
quote:

[..]

The Mountain en Cersei nog. Men denkt ook aan Melissandre.

https://www.quora.com/Who-are-all-of-the-names-on-Aryas-list
  dinsdag 28 juni 2016 @ 10:31:33 #265
121348 Erasmo
f/8 and be there.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 10:34:31 #266
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163363139
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:28 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

The Mountain en Cersei nog. Men denkt ook aan Melissandre.

https://www.quora.com/Who-are-all-of-the-names-on-Aryas-list
Oh shit, hoe kon ik die nou vergeten! :')
Ik hoop dat Cersei gekilled wordt door Tyrion, dus Arya mag bij haar wegblijven van mij.
  Moderator dinsdag 28 juni 2016 @ 10:34:51 #267
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163363142
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:21 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Goede actie? Cersei is gewoon helemaal knetter en machtsgeil, dat bewijst ze nu maar weer. Blaas anders ff de koningin & consorten, de King's hand en vele andere belangrijke personen op. Oh en laat natuurlijk de Grandmaester van King's Landing ook nog omleggen, puik idee! ^O^
Grandmaester Pycelle was een ouwe viezerik met een dubbele agenda. Logisch dat die een keer aan de beurt zou komen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 28 juni 2016 @ 10:35:49 #268
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_163363157
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 23:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Volgens die heks wordt ze vermoord door een van haar broers, iedereen denkt probably dat dat Tyrion is maar ik weet bijna wel zeker dat dat Jaime wordt
Zal me niets verbazen als het Aria achteraf zal zijn die haar omver helpt :D Met een of ander masker op ofzo :D
  dinsdag 28 juni 2016 @ 10:36:06 #269
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_163363164
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:34 schreef onlogisch het volgende:
gewoon helemaal knetter en machtsgeil, dat bewijst ze nu maar weer. Blaas anders ff de koningin & consorten, de King's hand en vele andere belangrijke
Dan kun je beter Pycelle hebben dan Qyburn, die handelde tenminste nog in het belang van de koning en Kings' Landing.
Flesje bier
  Moderator dinsdag 28 juni 2016 @ 10:36:09 #270
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163363166
quote:

[..]

Hoe kwam Ilyn Payne aan zijn einde?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_163363221
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:19 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ach ja, puur uit eigenbelang een heleboel onschuldige mensen afmaken is inderdaad een goede actie. Helemaal niet iets wat de mad king zou doen.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 10:39:18 #272
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_163363222
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:21 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Je redeneert vanuit je eigen veilige wereldje. Men stuurt in GoT toch ook makkelijk een legertje naar andermans burcht en laat dan de vijand onthoofden? Mensenlevens zijn in de GoT-wereld gewoon weinig waard, net zoals dat zo was in de echte middeleeuwen. Waarom moeilijk doen over die ene edelman die na een veldslag ter dood wordt gebracht, terwijl niemand zich druk maakt om al die dooie ruiters en voetsoldaten die als pionnetjes opgeofferd werden?

Alle hotemetoten in de sept waren onbetrouwbaar voor Cersei en hadden zich zo maar tegen haar kunnen keren. Eigenlijk hadden ze dat al gedaan. In de middeleeuwen was er aan de lopende band knokken onderling en wisselden edelen makkelijk van kant als dat hen beter uit kwam, zoals dat ook in de GoT wereld gebeurt.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 10:39:43 #273
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163363231
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hoe kwam Ilyn Payne aan zijn einde?
Die leeft nog of hij is off screen gekilled.
Er is door de schrijvers gewoon geen aandacht meer besteed aan die vent. No big loss, want erg spraakzaam was hij niet.
pi_163363243
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Oh shit, hoe kon ik die nou vergeten! :')
Ik hoop dat Cersei gekilled wordt door Tyrion, dus Arya mag bij haar wegblijven van mij.
In de voorspelling van de heks werd gezegd dat ze door haar jongere broer vermoord zou worden toch? Na alles te zijn verloren. Kan Tyrion zijn, maar ik gok dat Jaime nu ook wel een motief kan bedenken.
pi_163363247
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:34 schreef onlogisch het volgende:

Grandmaester Pycelle was een ouwe viezerik met een dubbele agenda. Logisch dat die een keer aan de beurt zou komen.
Die vent liep altijd heel moeilijk en 1x zagen we hem bijna huppelen, zonder problemen. Nooit duidelijk gekregen wat dáár in hemelsnaam het verhaal achter was 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')