De mad queen die wildfire gebruikt op al die mensen is niet schokkend genoeg?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:44 schreef Elzies het volgende:
Prima seizoen (een van de betere) maar ik had van de laatste uitzending iets meer verwacht. Weinig spektakel of schokkende plotten. Maar goed, we zijn de afleveringen ervoor goed verwend. Tot volgend jaar weer.
Wie staan er nog meer op haar lijst?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 06:26 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hmm zo had ik de rol van Arya nog niet bekeken, wel dat ze een koelbloedige moordenares is. Maar wat hij zegt, Als je een zwak hebt voor Arya, dan kun je nu beter zorgen maken waar dit naar toe leidt, interessant, zou dat betekenen dat Arya een kwaadaardig karakter gaat krijgen zoals Cersei?
Robert had zoveel bastaards. Die worden in seizoen 2 nog allemaal in opdracht van Joffrey gedood.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wel als hij een huwelijk aan zou gaan met Cersei en een bastaard dan roet in het eten zou kunnen gooien?
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:29 schreef Temple het volgende:
Weet niet of het al eerder genoemd is maar, wat vinden jullie van de theorie dat Sansa misschien zwanger is van Ramsay?
Daarmee bedoelde ze letterlijk de pijn die ze nog voelde.quote:Sansa heeft bijv. gezegd: I can still feel what he did inside of me
Daarmee bedoelde hij het emotionele trauma wat hij haar heeft aangericht. Ze zal hem nooit kunnen vergeten.quote:En Ramsay zei: I am a part of you now
Die is hartstikke dood. Ik weet dat het klote is. Ik vond Margaery en Lorace Tyrell leuke personages. Maar v ergeet niet wat die alchemist tegen Tyrion zei over wildfire in seizoen 2.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:33 schreef SiGNe het volgende:
Maar is Margaery inderdaad dood, of is ze half verbrand maar heeft ze het overleefd en gaan we haar nog terugzien?
Ik vond het wel een goede actie van Cersei. Al haar vijanden waren in de sept. Tommen was gehersenspoeld door de High Sparrow en oom Kevan en de Tyrells hadden haar eigenlijk buitenspel gezet. Door de sept op te blazen, ging meteen de knokploeg van die fanatiekelingen en hun leider er aan en iedereen die haar en Tommen in de weg stonden. Ook een duidelijk teken naar de buitenwereld; niet fokken met de Lannisters.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:52 schreef viceversa het volgende:
[..]
De mad queen die wildfire gebruikt op al die mensen is niet schokkend genoeg?
Om nog maar niet te spreken over wie Jon echt is (wat de normale kijker nog niet wist) en de rest die allemaal dood zijn gegaan.
Volgens mij is iedereen op haar lijstje dood. The Hound stond er ooit op, maar die heeft ze er af gehaald.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:02 schreef viceversa het volgende:
[..]
Wie staan er nog meer op haar lijst?
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze door zal gaan met moorden als ze klaar is met haar wraak, maar het wordt ook heel moeilijk voor haar om weer normale dingen te kunnen doen met haar familie.
Goede actie? Cersei is gewoon helemaal knetter en machtsgeil, dat bewijst ze nu maar weer. Blaas anders ff de koningin & consorten, de King's hand en vele andere belangrijke personen op. Oh en laat natuurlijk de Grandmaester van King's Landing ook nog omleggen, puik idee!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goede actie van Cersei. Al haar vijanden waren in de sept. Tommen was gehersenspoeld door de High Sparrow en oom Kevan en de Tyrells hadden haar eigenlijk buitenspel gezet. Door de sept op te blazen, ging meteen de knokploeg van die fanatiekelingen en hun leider er aan en iedereen die haar en Tommen in de weg stonden. Ook een duidelijk teken naar de buitenwereld; niet fokken met de Lannisters.
Sansa zei ook ergens vorige aflevering "No-one can protect me".quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen op haar lijstje dood. The Hound stond er ooit op, maar die heeft ze er af gehaald.
Je hebt kans dat Arya gewoon gaat vechten voor de Starks. Niet zoals Sansa de hele tijd zitten, of ergens als een standbeeld staan.
Arya kan misschien een soldaat, of een scout worden ofzo.
The Mountain en Cersei nog. Men denkt ook aan Melissandre.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen op haar lijstje dood. The Hound stond er ooit op, maar die heeft ze er af gehaald.
Je hebt kans dat Arya gewoon gaat vechten voor de Starks. Niet zoals Sansa de hele tijd zitten, of ergens als een standbeeld staan.
Oh shit, hoe kon ik die nou vergeten!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
The Mountain en Cersei nog. Men denkt ook aan Melissandre.
https://www.quora.com/Who-are-all-of-the-names-on-Aryas-list
Grandmaester Pycelle was een ouwe viezerik met een dubbele agenda. Logisch dat die een keer aan de beurt zou komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:21 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Goede actie? Cersei is gewoon helemaal knetter en machtsgeil, dat bewijst ze nu maar weer. Blaas anders ff de koningin & consorten, de King's hand en vele andere belangrijke personen op. Oh en laat natuurlijk de Grandmaester van King's Landing ook nog omleggen, puik idee!
Zal me niets verbazen als het Aria achteraf zal zijn die haar omver helptquote:Op maandag 27 juni 2016 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens die heks wordt ze vermoord door een van haar broers, iedereen denkt probably dat dat Tyrion is maar ik weet bijna wel zeker dat dat Jaime wordt
Dan kun je beter Pycelle hebben dan Qyburn, die handelde tenminste nog in het belang van de koning en Kings' Landing.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:34 schreef onlogisch het volgende:
gewoon helemaal knetter en machtsgeil, dat bewijst ze nu maar weer. Blaas anders ff de koningin & consorten, de King's hand en vele andere belangrijke
Hoe kwam Ilyn Payne aan zijn einde?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ach ja, puur uit eigenbelang een heleboel onschuldige mensen afmaken is inderdaad een goede actie. Helemaal niet iets wat de mad king zou doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goede actie van Cersei. Al haar vijanden waren in de sept. Tommen was gehersenspoeld door de High Sparrow en oom Kevan en de Tyrells hadden haar eigenlijk buitenspel gezet. Door de sept op te blazen, ging meteen de knokploeg van die fanatiekelingen en hun leider er aan en iedereen die haar en Tommen in de weg stonden. Ook een duidelijk teken naar de buitenwereld; niet fokken met de Lannisters.
Je redeneert vanuit je eigen veilige wereldje. Men stuurt in GoT toch ook makkelijk een legertje naar andermans burcht en laat dan de vijand onthoofden? Mensenlevens zijn in de GoT-wereld gewoon weinig waard, net zoals dat zo was in de echte middeleeuwen. Waarom moeilijk doen over die ene edelman die na een veldslag ter dood wordt gebracht, terwijl niemand zich druk maakt om al die dooie ruiters en voetsoldaten die als pionnetjes opgeofferd werden?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:21 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Goede actie? Cersei is gewoon helemaal knetter en machtsgeil, dat bewijst ze nu maar weer. Blaas anders ff de koningin & consorten, de King's hand en vele andere belangrijke personen op. Oh en laat natuurlijk de Grandmaester van King's Landing ook nog omleggen, puik idee!
Die leeft nog of hij is off screen gekilled.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kwam Ilyn Payne aan zijn einde?
In de voorspelling van de heks werd gezegd dat ze door haar jongere broer vermoord zou worden toch? Na alles te zijn verloren. Kan Tyrion zijn, maar ik gok dat Jaime nu ook wel een motief kan bedenken.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh shit, hoe kon ik die nou vergeten!![]()
Ik hoop dat Cersei gekilled wordt door Tyrion, dus Arya mag bij haar wegblijven van mij.
Die vent liep altijd heel moeilijk en 1x zagen we hem bijna huppelen, zonder problemen. Nooit duidelijk gekregen wat dáár in hemelsnaam het verhaal achter wasquote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:34 schreef onlogisch het volgende:
Grandmaester Pycelle was een ouwe viezerik met een dubbele agenda. Logisch dat die een keer aan de beurt zou komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |