Allemaal dit soort gare partijen waar je dan nog serieus antwoord op moet geven. Wat een ellende allemaal.quote:
Hij praat ook op een slaapverwekkende manier.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Allemaal dit soort gare partijen waar je dan nog serieus antwoord op moet geven. Wat een ellende allemaal.
Henk is meer van Henk & Henk. Of hebben we het hier niet over Krol?quote:
😭😂quote:Op maandag 27 juni 2016 21:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Henk is meer van Henk & Henk. Of hebben we het hier niet over Krol?
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 05:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik gooi hem weer uit. Ik wou ff terugkijken maar kan het niet meer aanzien. Dat is nou die hoogopgeleide elite die weet wat voor ons, dom volk, het beste is.Echt geen enkel argument snijdt houd.
Wat denk je daar nou mee te bereiken? Dat iedereen denkt "Sjo, die Chai is slim, sjei had direct in de gate dat die gozuh een taalfoutje maakte"?quote:
Nee vind het grappig dat jij afgeeft op het intellect van anderen en dan in dezelfde post zulke fouten maakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 06:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat denk je daar nou mee te bereiken? Dat iedereen denkt "Sjo, die Chai is slim, sjei had direct in de gate dat die gozuh een taalfoutje maakte"?
Taal en logica bevinden zich in verschillende hersenhelften. Taal is niet mijn sterkste kant, ik moet vaak zoeken naar woorden. Dat zal ik ook nooit ontkennen. Logisch denken gaat me iets beter af.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 06:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee vind het grappig dat jij afgeeft op het intellect van anderen en dan in dezelfde post zulke fouten maakt.
Ben niet zo egocentrisch ingesteld dat ik wil dat het op mij betrokken wordt of iets dergelijks. Maar blijkbaar is dat voor jou een logische redenering, zegt meer over jou dan over mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |