Ze willen natuurlijk dat er zo spoedig mogelijk wordt beslist over de uitvoering van de uitslag van een referendum. Maar dat staat in onze wet, niet in de Britse.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom de Tweede Kamer discussieert over Brexit. En dat gelijk al op maandag.
Niks aan de hand, de pond is stabiel, de beurs doet het leuk, alles komt goed.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:09 schreef speknek het volgende:
Standards & Poor verlaagt de Britse kredietrating naar AA.
Er loopt wat gebakken lucht uit de koersen van de banken. Ik heb nog nooit meegemaakt dat linkse types daar rouwig over zijn...tot nu.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niks aan de hand, de pond is stabiel, de beurs doet het leuk, alles komt goed.
Hij lijdt aan aanvallen van holle retoriekquote:
Misschien moeten de Birtten een paar miljoen rommelhypotheken opkopen, daar pleegt Standards & Poor triple A's voor uit te delen.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:09 schreef speknek het volgende:
Dit is leedvermaak, omdat dit een kijkje in de glazen bol is als wij overgaan tot een Nexit. Oh ja, ik ben niet links. Maar vergeleken met jouw retoriek lijkt iedereen links.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er loopt wat gebakken lucht uit de koersen van de banken. Ik heb nog nooit meegemaakt dat linkse types daar rouwig over zijn...tot nu.
Met negatieve outlook.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:09 schreef speknek het volgende:
Oh burn haha hilarisch. Linksen vinden negatieve beurzen leuk want uh ze hebben geen verstand van economie. Zoals de rechtsen ja, die weten er alles van, daarom stemt de gewone man erop en naait hij zichzelf voor de zoveelste keer.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er loopt wat gebakken lucht uit de koersen van de banken. Ik heb nog nooit meegemaakt dat linkse types daar rouwig over zijn...tot nu.
Ik ben verre van links. Maar de Brexit lijkt nu toch meer richting een doomsdayscenario af te stevenen. Dat is gewoonweg kut voor de gewone Brit.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ja gewoon onderdeel van Project Fear dit.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien moeten de Birtten een paar miljoen rommelhypotheken opkopen, daar pleegt Standards & Poor triple A's voor uit te delen.
quote:Op maandag 27 juni 2016 20:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik ben verre van links. Maar de Brexit lijkt nu toch meer richting een doomsdayscenario af te stevenen. Dat is gewoonweg kut voor de gewone Brit.
Open je ogen !!!!!!!!quote:Op maandag 27 juni 2016 20:15 schreef juliusceasar het volgende:
D'66, VVD en PvdA willen geen referendum voor een Nexit!!!! Stem die partijen weg in maart 2017!!!!!
Gaan we zeker doen! Vóór directe democratie. Alleen daarom al zou het mooi zijn als de PVV één termijn een absolute meerderheid heeft.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:15 schreef juliusceasar het volgende:
D'66, VVD en PvdA willen geen referendum voor een Nexit!!!! Stem die partijen weg in maart 2017!!!!!
Wij willen ook van alle miljarden af!!!quote:Op maandag 27 juni 2016 20:15 schreef juliusceasar het volgende:
Verstandige woorden van de 3 partijen. Ze hebben groot gelijk.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:24 schreef juliusceasar het volgende:
Zojuist op onze staatsomroep NOS!!!! D'66, VVD en PvdA willen geen referendum over een Nexit, want zij vinden dat het een te ingewikkelde beslissing is om door het volk te laten nemen!!!
Pikt u dat??? In maart 2017 kunt u stemmen op een partij die wel een referendum wilt!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |