Ja, en als je beetje sociaal gaat doen met vrienden (want ja ik heb natuurlijk veel vrienden want iedereen wilt vrienden met me zijnquote:Op zondag 26 juni 2016 23:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gvd![]()
maar die zijn ook wel lastig, als je aan het werk bent word je nog enigszins afgeleid.
quote:Op zondag 26 juni 2016 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, en als je beetje sociaal gaat doen met vrienden (want ja ik heb natuurlijk veel vrienden want iedereen wilt vrienden met me zijn) dan is het wel lastig soms. Donderdag op terras geen een gerookt tho
sws eerste keer weer snuiven was het misgegaan wssquote:Op zondag 26 juni 2016 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, en als je beetje sociaal gaat doen met vrienden (want ja ik heb natuurlijk veel vrienden want iedereen wilt vrienden met me zijn) dan is het wel lastig soms. Donderdag op terras geen een gerookt tho
Zo dan?quote:Op zondag 26 juni 2016 23:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan het niet goed beoordelen op basis van een wazig kutplaatje.
Op sommige foto's krijg ik echt een harde plasser van haar maar ze kan ook echt lelijk zijn.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan het niet goed beoordelen op basis van een wazig kutplaatje.
Ik had even gezocht via Google. Vind er weinig aan.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Op sommige foto's krijg ik echt een harde plasser van haar maar ze kan ook echt lelijk zijn.
Je maakt het soms wel erg makkelijk om over je piemel te beginnen hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Op sommige foto's krijg ik echt een harde plasser van haar maar ze kan ook echt lelijk zijn.
je bent zelf lkkrquote:
Prima, ieder zijn ding hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik had even gezocht via Google. Vind er weinig aan.
hoe kan hij het nog makkelijker maken dan er zelf over te beginnenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je maakt het soms wel erg makkelijk om over je piemel te beginnen hoor.
Ze heeft foto's ertussen staan dat je denkt 'oké, penetraar haar wel', maar ook foto's dat je twijfelt of het licht uit al voldoende is.quote:
Moet ik dan gewoon helemaal niet reageren?quote:Op zondag 26 juni 2016 23:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je maakt het soms wel erg makkelijk om over je piemel te beginnen hoor.
als dat zou kunnenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet ik dan gewoon helemaal niet reageren?
Bedoel meer dat het makkelijk wordt om nu een grap met 7 cm te maken.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe kan hij het nog makkelijker maken dan er zelf over te beginnen
Hahaquote:Op zondag 26 juni 2016 23:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze heeft foto's ertussen staan dat je denkt 'oké, penetraar haar wel', maar ook foto's dat je twijfelt of het licht uit al voldoende is.
Ik snap wel wat je bedoelt ja. Misschien is het de jeugdigheid nogquote:Op zondag 26 juni 2016 23:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze heeft foto's ertussen staan dat je denkt 'oké, penetraar haar wel', maar ook foto's dat je twijfelt of het licht uit al voldoende is.
nee grapje blijf ;squote:
Dit bijvoorbeeld. Net zo'n zigeuner uit Roemenië.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt ja. Misschien is het de jeugdigheid nog
Kom je stoer over. Spierballengedrag.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Praten over meisjes als penetreerbaar.. :s
wtf is dat srs dat zelfde wijfquote:Op zondag 26 juni 2016 23:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld. Net zo'n zigeuner uit Roemenië.
[ afbeelding ]
Ze zitten hier wel vaker meiden te beoordelen waarvan de meiden zelf hun niet eens willen.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Praten over meisjes als penetreerbaar.. :s
aah jammerquote:Op zondag 26 juni 2016 23:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze zitten hier wel vaker meiden te beoordelen waarvan de meiden zelf hun niet eens willen.
Maar ik bemoei niet.
Voor wie?quote:Op zondag 26 juni 2016 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is toch helemaal niet leuk ofzo
doen vrouwen dat onderling ook? Over mannen?quote:Op zondag 26 juni 2016 23:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze zitten hier wel vaker meiden te beoordelen waarvan de meiden zelf hun niet eens willen.
Maar ik bemoei niet.
heel raar is dat jaquote:Op zondag 26 juni 2016 23:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar ik bemoei niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |