Ja, en als je beetje sociaal gaat doen met vrienden (want ja ik heb natuurlijk veel vrienden want iedereen wilt vrienden met me zijnquote:Op zondag 26 juni 2016 23:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gvd![]()
maar die zijn ook wel lastig, als je aan het werk bent word je nog enigszins afgeleid.
quote:Op zondag 26 juni 2016 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, en als je beetje sociaal gaat doen met vrienden (want ja ik heb natuurlijk veel vrienden want iedereen wilt vrienden met me zijn) dan is het wel lastig soms. Donderdag op terras geen een gerookt tho
sws eerste keer weer snuiven was het misgegaan wssquote:Op zondag 26 juni 2016 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, en als je beetje sociaal gaat doen met vrienden (want ja ik heb natuurlijk veel vrienden want iedereen wilt vrienden met me zijn) dan is het wel lastig soms. Donderdag op terras geen een gerookt tho
Zo dan?quote:Op zondag 26 juni 2016 23:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan het niet goed beoordelen op basis van een wazig kutplaatje.
Op sommige foto's krijg ik echt een harde plasser van haar maar ze kan ook echt lelijk zijn.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan het niet goed beoordelen op basis van een wazig kutplaatje.
Ik had even gezocht via Google. Vind er weinig aan.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Op sommige foto's krijg ik echt een harde plasser van haar maar ze kan ook echt lelijk zijn.
Je maakt het soms wel erg makkelijk om over je piemel te beginnen hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Op sommige foto's krijg ik echt een harde plasser van haar maar ze kan ook echt lelijk zijn.
je bent zelf lkkrquote:
Prima, ieder zijn ding hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik had even gezocht via Google. Vind er weinig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |