Ja, en als je beetje sociaal gaat doen met vrienden (want ja ik heb natuurlijk veel vrienden want iedereen wilt vrienden met me zijnquote:Op zondag 26 juni 2016 23:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gvd![]()
maar die zijn ook wel lastig, als je aan het werk bent word je nog enigszins afgeleid.
quote:Op zondag 26 juni 2016 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, en als je beetje sociaal gaat doen met vrienden (want ja ik heb natuurlijk veel vrienden want iedereen wilt vrienden met me zijn) dan is het wel lastig soms. Donderdag op terras geen een gerookt tho
sws eerste keer weer snuiven was het misgegaan wssquote:Op zondag 26 juni 2016 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, en als je beetje sociaal gaat doen met vrienden (want ja ik heb natuurlijk veel vrienden want iedereen wilt vrienden met me zijn) dan is het wel lastig soms. Donderdag op terras geen een gerookt tho
Zo dan?quote:Op zondag 26 juni 2016 23:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan het niet goed beoordelen op basis van een wazig kutplaatje.
Op sommige foto's krijg ik echt een harde plasser van haar maar ze kan ook echt lelijk zijn.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan het niet goed beoordelen op basis van een wazig kutplaatje.
Ik had even gezocht via Google. Vind er weinig aan.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Op sommige foto's krijg ik echt een harde plasser van haar maar ze kan ook echt lelijk zijn.
Je maakt het soms wel erg makkelijk om over je piemel te beginnen hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Op sommige foto's krijg ik echt een harde plasser van haar maar ze kan ook echt lelijk zijn.
je bent zelf lkkrquote:
Prima, ieder zijn ding hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik had even gezocht via Google. Vind er weinig aan.
hoe kan hij het nog makkelijker maken dan er zelf over te beginnenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je maakt het soms wel erg makkelijk om over je piemel te beginnen hoor.
Ze heeft foto's ertussen staan dat je denkt 'oké, penetraar haar wel', maar ook foto's dat je twijfelt of het licht uit al voldoende is.quote:
Moet ik dan gewoon helemaal niet reageren?quote:Op zondag 26 juni 2016 23:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je maakt het soms wel erg makkelijk om over je piemel te beginnen hoor.
als dat zou kunnenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet ik dan gewoon helemaal niet reageren?
Bedoel meer dat het makkelijk wordt om nu een grap met 7 cm te maken.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe kan hij het nog makkelijker maken dan er zelf over te beginnen
Hahaquote:Op zondag 26 juni 2016 23:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze heeft foto's ertussen staan dat je denkt 'oké, penetraar haar wel', maar ook foto's dat je twijfelt of het licht uit al voldoende is.
Ik snap wel wat je bedoelt ja. Misschien is het de jeugdigheid nogquote:Op zondag 26 juni 2016 23:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze heeft foto's ertussen staan dat je denkt 'oké, penetraar haar wel', maar ook foto's dat je twijfelt of het licht uit al voldoende is.
nee grapje blijf ;squote:
Dit bijvoorbeeld. Net zo'n zigeuner uit Roemenië.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt ja. Misschien is het de jeugdigheid nog
Kom je stoer over. Spierballengedrag.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Praten over meisjes als penetreerbaar.. :s
wtf is dat srs dat zelfde wijfquote:Op zondag 26 juni 2016 23:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld. Net zo'n zigeuner uit Roemenië.
[ afbeelding ]
Ze zitten hier wel vaker meiden te beoordelen waarvan de meiden zelf hun niet eens willen.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Praten over meisjes als penetreerbaar.. :s
aah jammerquote:Op zondag 26 juni 2016 23:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze zitten hier wel vaker meiden te beoordelen waarvan de meiden zelf hun niet eens willen.
Maar ik bemoei niet.
Voor wie?quote:Op zondag 26 juni 2016 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is toch helemaal niet leuk ofzo
doen vrouwen dat onderling ook? Over mannen?quote:Op zondag 26 juni 2016 23:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze zitten hier wel vaker meiden te beoordelen waarvan de meiden zelf hun niet eens willen.
Maar ik bemoei niet.
heel raar is dat jaquote:Op zondag 26 juni 2016 23:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar ik bemoei niet.
Die zijn vaak veel erger omdat ze alles sneaky doen.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doen vrouwen dat onderling ook? Over mannen?
zou jou wel doen hoor grgrquote:Op zondag 26 juni 2016 23:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar ik bemoei niet.
Sommigen vragen er geld voor, dus ze maken het er zelf naar.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
om als vrouw als penetreerbaar gezien te worden, als object
Ik zou alleen zeggen als ik t een knappe man vindt. Ben niet zo van dat beoordelenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doen vrouwen dat onderling ook? Over mannen?
quote:Op zondag 26 juni 2016 23:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld. Net zo'n zigeuner uit Roemenië.
[ afbeelding ]
jaaa hequote:Op zondag 26 juni 2016 23:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Die zijn vaak veel erger omdat ze alles sneaky doen.
jij bent niet alle vrouwenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou alleen zeggen als ik t een knappe man vindt. Ben niet zo van dat beoordelenDus nee, minder.
vrouwen is niet meisjes van 12 in de brugklasquote:Op zondag 26 juni 2016 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jaaa he![]()
dat vrouwen samen naar wc om te roddelen enzo
Hou je bek eens flikkertjequote:Op zondag 26 juni 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
om als vrouw als penetreerbaar gezien te worden, als object
Bij ons is het alleen van 'ze kon het wel'.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jaaa he![]()
dat vrouwen samen naar wc om te roddelen enzo
Ligt eraan waarmee je het vergelijkt.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vrouwen zijn er wel minder mee bezig. Maar ligt ook aan wat voor vrouw. 'T wisselt.
lolquote:Op zondag 26 juni 2016 23:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Bij ons is het alleen van 'ze kon het wel'.
Zij is zo gvd lekker hequote:Op zondag 26 juni 2016 23:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
hier moet ik echt kindje in stoppen !
sws lekkerste van heel GoTquote:Op zondag 26 juni 2016 23:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Cach is een kluizenaar. Niet naar luisteren, ze weet niet hoe vrouwen zijn.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ligt eraan waarmee je het vergelijkt.
jullie moeten gwn allemaal nie zo generaliseren ;squote:Op zondag 26 juni 2016 23:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Cach is een kluizenaar. Niet naar luisteren, ze weet niet hoe vrouwen zijn.
treinmeisje lijkt op heo ze eruit ziet in game of thrones, maar treinmeisje is nog lekkerder alleenquote:
Ik zit nooit verlegen om m'n mening. Take it or leave it.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
jullie moeten gwn allemaal nie zo generaliseren ;s
Ah, eindelijk eentje die wel weet hoe de steel in de vork zit.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:16 schreef Chloroform het volgende:
Weenie hoor, maar vrouwen zijn 20 keer zo erg. Vooral als ze eenmaal seks met een gozer gehad hebben. Elk detail wordt in geuren en kleuren besproken.
you go girl!quote:Op zondag 26 juni 2016 23:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zit nooit verlegen om m'n mening. Take it or leave it.
Ik heb gewoon geen sociale contacten. Das wat anders.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Cach is een kluizenaar. Niet naar luisteren, ze weet niet hoe vrouwen zijn.
Echt nog nooit gedaanquote:Op zondag 26 juni 2016 23:16 schreef Chloroform het volgende:
Weenie hoor, maar vrouwen zijn 20 keer zo erg. Vooral als ze eenmaal seks met een gozer gehad hebben. Elk detail wordt in geuren en kleuren besproken.
haha zo lekker recht voor z'n raap hoor, lekker pittig dingetje hoor jij hequote:Op zondag 26 juni 2016 23:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zit nooit verlegen om m'n mening. Take it or leave it.
wat de kkquote:
Wat is dat voor kindquote:Op zondag 26 juni 2016 23:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je wel veel tijd om vliegtuigen te schuren.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen sociale contacten. Das wat anders.
Dit idd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
wtf !quote:Op zondag 26 juni 2016 23:18 schreef Chloroform het volgende:
De vriendinnen van jullie chicks weten ook precies hoeveel schaamhaar je hebt, wat de omtrek, straal, grootte, inhoud en draaicirkel van jullie pik is
hoe weet jij dat ik graag helicopter in het openbaarquote:Op zondag 26 juni 2016 23:18 schreef Chloroform het volgende:
De vriendinnen van jullie chicks weten ook precies hoeveel schaamhaar je hebt, wat de omtrek, straal, grootte, inhoud en draaicirkel van jullie pik is
Komt omdat je daar vriendinnen voor nodig hebtquote:
Dat weten ze zeker.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:18 schreef Chloroform het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |