In mijn vrije tijdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
¤ 4,20 per uur, goedkope kracht ben jij
Kom jij even in je vrije tijd een kippenhok in elkaar timmeren danquote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
In mijn vrije tijdMijn freelance rate ligt ongeveer 14 keer hoger
V.
andere download regio?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:43 schreef djkoelkast het volgende:
Je kunt wel merken dat het saletijd is, downloaden gaat sloom en ik heb eindelijk (na jaren kutsales) weer eens wat gekocht in een summersale. Wel meteen even bijna 60gb, geen probleem qua ruimte, maar wel qua wachttijd, terwijl mijn verbinding snel zat is.
Ik download tijdens de sale gewoon met max speed hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:43 schreef djkoelkast het volgende:
Je kunt wel merken dat het saletijd is, downloaden gaat sloom en ik heb eindelijk (na jaren kutsales) weer eens wat gekocht in een summersale. Wel meteen even bijna 60gb, geen probleem qua ruimte, maar wel qua wachttijd, terwijl mijn verbinding snel zat is.
Het is 5 MB/s en dat is takketraag, ik doe normaal niet minder dan 20MB/squote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
WTh,5MB/s is prima man..
5Mbps daarentegen...
Dat is hier dik over de 22MB/s en dat haal ik bij lange na niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik download tijdens de sale gewoon met max speed hoor
Zijn de sales van vandaag niet allemaal al langs geweest?
ik zit op 17 mb/squote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is 5 MB/s en dat is takketraag, ik doe normaal niet minder dan 20MB/s
[..]
Dat is hier dik over de 22MB/s en dat haal ik bij lange na niet.
Alle sales zijn de hele sale hetzelfde.
Inmiddels staat hij er al op, kwestie van lang genoeg wachten, maar doorgaans haal ik gewoon 20-21MB/s op Steam.quote:
1stWPquote:Op zondag 3 juli 2016 11:38 schreef Beach het volgende:
Als je je druk kan maken om een paar megabit verschil moet je een prachtig leven hebben.
mbps is niet hetzelfde als mb's hequote:Op zondag 3 juli 2016 11:38 schreef Beach het volgende:
Als je je druk kan maken om een paar megabit verschil moet je een prachtig leven hebben.
Zet alle servers uit, honger in africa is een groter probleem dan tijd verdoen op internet 111111quote:Op zondag 3 juli 2016 11:38 schreef Beach het volgende:
Honger in Afrika is allang geen probleem meer.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:26 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Zet alle servers uit, honger in africa is een groter probleem dan tijd verdoen op internet 111111
Het is eerder een oplossing voor de overbevolking.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Honger in Afrika is allang geen probleem meer.
Inderdaad. Pc-gamestopic enzo.quote:
paar minuten later kon ik ook weer verder browsen in de store, drukte kunnen ze uiteraard nog steeds niet hebben..quote:
FYI: morgenavond 19:00 eindigd de salequote:Op zondag 3 juli 2016 19:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik ga vandaag en morgen ook maar eens een lijstje maken en wat spellen kopen. Dat wordt nog een hele klus.
Wat zijn volgens jullie de must buys als je die spellen nog niet hebt? Ik heb natuurlijk wel al wat lijstjes gevonden op het internet maar misschien kennen jullie nog wat bekende of minder bekende juweeltjes die op die lijstjes ontbreken?
Ik weet het. Dat deed ik wel direct toen ik erachter kwam dat de sale bezig was: opzoeken wanneer het precies eindigt.quote:
Ik weet het maar ik was er nog niet aan toegekomen. Ik moet dat echt eens gaan doen.quote:
Party Hardquote:Op zondag 3 juli 2016 19:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik ga vandaag en morgen ook maar eens een lijstje maken en wat spellen kopen. Dat wordt nog een hele klus.
Wat zijn volgens jullie de must buys als je die spellen nog niet hebt? Ik heb natuurlijk wel al wat lijstjes gevonden op het internet maar misschien kennen jullie nog wat bekende of minder bekende juweeltjes die op die lijstjes ontbreken?
Ja, ik ben laat. Ik kwam er pas een paar dagen geleden achter dat de zomersale was begonnen.![]()
Had geen idee!!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
1x te laks je leeftijd invullen en je kunt niet meer bij de store page
Niks, was vorig jaar ook. Gewoon alle aanbiedingen tegelijk, de hele sale lang.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:10 schreef Friday12 het volgende:
Wat is er met deze sale.. Telkens dezelfde zooi
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
1x te laks je leeftijd invullen en je kunt niet meer bij de store page
Als ik niet ingelogd (via google) kijk naar een aanbieding dan hangt het in ieder geval af van hoe het spel is gekeurd door een of andere truttige keuringsorganisatie.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geen idee of dat aangepast is of per spel is eerlijk gezegd...
Dat vind ik juist positief. Het is meer klantviendelijk dat je van tevoren weet wanneer de aanbiedingen er zijn dan wanneer je om 11 uur 's avonds erachter komt dat van 12-6 in de middag daarvoor een spel in de aanbieding was. Geef mij maar deze meer gestructureerde manier. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar als ik goed insla tijdens zo'n sale dan ben ik wel zoet voor een half jaar.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:10 schreef Friday12 het volgende:
Wat is er met deze sale.. Telkens dezelfde zooi
Goede koop. Staan al jaren dik in mijn Top10 aller tijden. Wel chronologisch spelen.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:37 schreef Typisch het volgende:
Portal 1 en 2 voor iets meer dan 5 euro in totaal op de kop getikt.
Games nooit echt gespeeld en ik had nog wat geld staan op Skrill waar ik wat mee wilde doen.
Now you thinking with portals.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:37 schreef Typisch het volgende:
Portal 1 en 2 voor iets meer dan 5 euro in totaal op de kop getikt.
Games nooit echt gespeeld en ik had nog wat geld staan op Skrill waar ik wat mee wilde doen.
Ja, erg raar dat ik ze nooit eerder op de kop heb getikt. Ach, heb ik wat te doen van de zomer. Heb nu Civ V met alle DLC en beide Portals gekocht in deze sale. Daar laat ik het bij denk ik.quote:Op maandag 4 juli 2016 08:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Goede koop. Staan al jaren dik in mijn Top10 aller tijden. Wel chronologisch spelen.
V.
Ik ook! En ook alweer uitgespeeldquote:
Doe nou maar gewoon eerst de twee Portals. Dat is het enige juiste.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, erg raar dat ik ze nooit eerder op de kop heb getikt. Ach, heb ik wat te doen van de zomer. Heb nu Civ V met alle DLC en beide Portals gekocht in deze sale. Daar laat ik het bij denk ik.
Nu beslissen wat ik ga spelen. Ik heb Fallout 4 + season pass, Crusader Kings 2 en Football Manager 2016 ook nog die mijn aandacht vragen.
quote:Op maandag 4 juli 2016 15:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ge_is_the_max_point/
Wtf.........
Even 13k weggooien, wtfquote:Op maandag 4 juli 2016 15:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wtf.........
quote:Op maandag 4 juli 2016 15:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wtf.........
Ik wacht denk ik vrolijk tot eind decemberquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:25 schreef Verbal het volgende:
Ga over een aantal maanden een nieuwe monitor kopen en een nieuwe kaart, dus reeds aan het oriënteren
V.
Da's toch ook een aantal maanden?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik wacht denk ik vrolijk tot eind december
Pfoe dat denk ik niet. Half jaar geleden was een GTX770 al 150 waard, zal nu met de introductie van de 480 weer een stuk zijn gedaald.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat zou ik nog voor een GTX680 kunnen krijgen? 150¤?
Als het goed is krijg ik morgen m'n GTX1070 binnen, voor de 680 heb ik geen pc over
Ik heb er ook nog een in hangen, maar na 4 jaar trouwe dienst doet het het nog steeds relatief goed vind ik... Mag ook wel voor de prijs die ervoor betaald is. Maar meer geld zou ik idd niet meer verwachten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:43 schreef djkoelkast het volgende:
GTX680 mag je je handjes dichtknijpen met 75 euro, als het een goede uitvoering is.
Ik heb een 580 en daar draai ik alles nog mee. 480 zit in mijn mac.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog een in hangen, maar na 4 jaar trouwe dienst doet het het nog steeds relatief goed vind ik... Mag ook wel voor de prijs die ervoor betaald is. Maar meer geld zou ik idd niet meer verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |