Het gaat mij ook om het idee. Heb verder niks met die mensenquote:Op maandag 27 juni 2016 12:04 schreef Molo het volgende:
Ah ok, grappig wel!
(Eerlijk gezegd het leukste wat ik tot nu toe van dat kindje gezien heb)
Ik had een koffer tjokvol met spullen die ik echt vast heus nodig zou hebben. En die is eigenlijk niet open geweest. En het enige wat achteraf handig was geweest, had ik niet bij mequote:Op maandag 27 juni 2016 11:52 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Mja, met 41 weken zwanger vond het toch wel weer een typische kansloze Molo actie![]()
LOL, ja daar had ik dan weer wel aan gedachtquote:Op maandag 27 juni 2016 12:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had een koffer tjokvol met spullen die ik echt vast heus nodig zou hebben. En die is eigenlijk niet open geweest. En het enige wat achteraf handig was geweest, had ik niet bij meEn dat was een extra shirt. Ik had een extra shirt bij me voor de volgende dag, maar ik had alleen geen rekening gehouden met 24 uur extra ziekenhuis opname waarvoor ik dus nog een extra shirt nodig had, aangezien de eerste alweer helemaal volgezweten was... Had aan man gevraagd of hij er een meenam, die vergat dat uiteraard, dus kon naar huis in een nachthemd, want die zat nog wel schoon in de koffer. Gelukkig wel een vest erover
quote:Op maandag 27 juni 2016 12:17 schreef ikke_84 het volgende:
Mijn peuter had het cadeau gevonden wat voor hem is voor als we met de baby thuis komen. Hij was ineens heel stil en was m stiekem aan het uitpakken![]()
Ok, jij wint welquote:Op maandag 27 juni 2016 12:22 schreef Crumpette het volgende:
jongens, ik had makeup bij me.deze keer alleen het hoognodige.
+1quote:Op maandag 27 juni 2016 12:22 schreef Crumpette het volgende:
jongens, ik had makeup bij me.deze keer alleen het hoognodige.
+1quote:Op maandag 27 juni 2016 12:22 schreef BlueEyes het volgende:
Ik had naast tas met spullen een laptop vol films bij me, boekjes en spelletjes ter vermaak tussen de weeën door.
What was I thinking dat dat wel kon
Ja dat had ik bij de bevalling van Boaz ookquote:Op maandag 27 juni 2016 12:29 schreef ikke_84 het volgende:
Ik had niet veel bij me maar toch was zelfs dat nog te veel.
Goede tip om de koffer in de auto te laten en t hoognodige in een tasje mee te nemen![]()
Burdie ik heb via marktplaats een stuk of 10 treintjes van Thomas gekocht. Daar is hij helemaal weg van.
En idd met een ruggenprik kan je best films kijken enzo. Maar ik had voldoende aan mijn telefoon. mijn moeder heb ik helemaal op de hoogte gehouden van hoe t ervoor stond en mijn vriendinnen heb ik voor de gek gehouden door de hele tijd met ze te appentoen we belde dat hij geboren was geloofde ze er niks van haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |