abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163336586

Alleen dan roze met mijn kint derin *)
  maandag 27 juni 2016 @ 12:04:06 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163336597
Ah ok, grappig wel!

(Eerlijk gezegd het leukste wat ik tot nu toe van dat kindje gezien heb :@ )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163336610
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:04 schreef Molo het volgende:
Ah ok, grappig wel!

(Eerlijk gezegd het leukste wat ik tot nu toe van dat kindje gezien heb :@ )
Het gaat mij ook om het idee. Heb verder niks met die mensen ;)
  maandag 27 juni 2016 @ 12:11:57 #104
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_163336733
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 11:52 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-

Mja, met 41 weken zwanger vond het toch wel weer een typische kansloze Molo actie :') oO<
Ik had een koffer tjokvol met spullen die ik echt vast heus nodig zou hebben. En die is eigenlijk niet open geweest. En het enige wat achteraf handig was geweest, had ik niet bij me :') En dat was een extra shirt. Ik had een extra shirt bij me voor de volgende dag, maar ik had alleen geen rekening gehouden met 24 uur extra ziekenhuis opname waarvoor ik dus nog een extra shirt nodig had, aangezien de eerste alweer helemaal volgezweten was... Had aan man gevraagd of hij er een meenam, die vergat dat uiteraard, dus kon naar huis in een nachthemd, want die zat nog wel schoon in de koffer. Gelukkig wel een vest erover :P
pi_163336783
Oei Selvaria, dat is wel erg weinig slaap, hopelijk konden ze iets voor je betekenen.

Ik was net aan het verkondigen dat mijn ochtendmisselijkheid voorbij was, gooi ik er opeens alles uit, voor het eerst. Ik was ook eigenlijk niet eens misselijk, dus dat klopte dan wel weer :P misschien de gravitamon niet op lege maag innemen. :@

Goede actie, Molo :D

En ahh Chanty, wat een prachtig meisje!
pi_163336876
Haha molo vandaar dat je meisje blijft zitten. Haar tas was nog niet compleet. Nu kan ze echt komen ;)
Ik ben benieuwd wat het plan is voor deze week. Het duurt hooguit nog een paar daagjes voor je haar gaat ontmoeten O+

:* voor slechte slapers. Een paar nachten is dat nog te doen maar op een gegeven moment breekt dat je op. (Vooral als je er nog 1, 2 of meer hebt)

Ggirl een sticker ^O^
Ik heb mijn to do lijstje al klaar voor vandaag behalve de was want die draait nog. Zooo ondankbaar werk hè, vanavond zit de wasmand weer vol }:|
Succes met jou lijstje en de vakantie was

Twink geniet er nog maar even van dat je kindjes bij de go zijn deze week :D
Hopelijk vindt je man snel nieuw werk. Thuis zitten is niet fijn ook al is t nu misschien wel even lekker met alles wat er komen gaat.

Groof gelukkig viel het mee op het schoolplein.
Voel je niks meer?

Miezziej wat stom van je werk zeg. Ook al was t alleen maar een weekend baan een leuk kaartje ofzo was al lief geweest.

Sull heel bijzonder dat je lichaam dat toch maar mooi doet.

Mijn peuter had het cadeau gevonden wat voor hem is voor als we met de baby thuis komen. Hij was ineens heel stil en was m stiekem aan het uitpakken :')
Nu ligt ie dus boven in de kast en hoop ik dat ik niet vergeet
  maandag 27 juni 2016 @ 12:18:59 #107
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163336905
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik had een koffer tjokvol met spullen die ik echt vast heus nodig zou hebben. En die is eigenlijk niet open geweest. En het enige wat achteraf handig was geweest, had ik niet bij me :') En dat was een extra shirt. Ik had een extra shirt bij me voor de volgende dag, maar ik had alleen geen rekening gehouden met 24 uur extra ziekenhuis opname waarvoor ik dus nog een extra shirt nodig had, aangezien de eerste alweer helemaal volgezweten was... Had aan man gevraagd of hij er een meenam, die vergat dat uiteraard, dus kon naar huis in een nachthemd, want die zat nog wel schoon in de koffer. Gelukkig wel een vest erover :P
LOL, ja daar had ik dan weer wel aan gedacht :D
Ach ja, minds work in mysterious ways :D

Hoe is het bij jullie thuis? Alles goed? O+
  maandag 27 juni 2016 @ 12:20:44 #108
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163336933
Hutkoffer met de halve inboedel had ik idd ook bij me destijds.... Volgende keer laat ik 'm in de auto staan en neem ik een apart minitasje mee met de hoognodige spullen. Je kan op het moment zelf toch niks terug vinden in zo'n tas :').
KuikenGuppy
pi_163336950
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:17 schreef ikke_84 het volgende:

Mijn peuter had het cadeau gevonden wat voor hem is voor als we met de baby thuis komen. Hij was ineens heel stil en was m stiekem aan het uitpakken :')

:D _O- ... Te herkenbare situatie
pi_163336958
jongens, ik had makeup bij me. :') deze keer alleen het hoognodige.
  maandag 27 juni 2016 @ 12:22:06 #111
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163336959
Haha Ikke, wat een slimmerd :P. Wat had je gekocht? ;)
KuikenGuppy
pi_163336967
Ik had naast tas met spullen een laptop vol films bij me, boekjes en spelletjes ter vermaak tussen de weeën door.
What was I thinking dat dat wel kon :')
  maandag 27 juni 2016 @ 12:23:37 #113
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163336981
Met een ruggenprik kan dat wel Blue :Y. Alleen viel ik toen in slaap :P.
KuikenGuppy
pi_163336985
herkenbaar blue :'). ach ik wil nu toch zsm naar huis :7
  maandag 27 juni 2016 @ 12:24:39 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163336999
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:22 schreef Crumpette het volgende:
Ok, jij wint wel _O-
pi_163337001
Ik zat in weeënstorm met remifentanyl.
Stoned als een garnaal puffen :+
  maandag 27 juni 2016 @ 12:24:55 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_163337005
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:22 schreef Crumpette het volgende:
+1
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:22 schreef BlueEyes het volgende:
Ik had naast tas met spullen een laptop vol films bij me, boekjes en spelletjes ter vermaak tussen de weeën door.
What was I thinking dat dat wel kon :')
+1

Ik heb uiteindelijk inderdaad alleen mijn schone sokken en mijn extra shirt gebruikt.
disclaimer
pi_163337097
Ik had niet veel bij me maar toch was zelfs dat nog te veel.
Goede tip om de koffer in de auto te laten en t hoognodige in een tasje mee te nemen ^O^

Burdie ik heb via marktplaats een stuk of 10 treintjes van Thomas gekocht. Daar is hij helemaal weg van.

En idd met een ruggenprik kan je best films kijken enzo. Maar ik had voldoende aan mijn telefoon. mijn moeder heb ik helemaal op de hoogte gehouden van hoe t ervoor stond en mijn vriendinnen heb ik voor de gek gehouden door de hele tijd met ze te appen :+ toen we belde dat hij geboren was geloofde ze er niks van haha
pi_163337103
Het is ook moeilijk voorspellen wat je precies nodig gaat hebben, dat hangt soms ook zo van de situatie af. Ik wilde/had een thuisbevalling, maar moest daarna toch nog naar het ziekenhuis. Terug naar huis moest ik dus op badslippers, want ik was met blote voeten de ambulance in gegaan :+
pi_163337199
Ik ga vanavond ruzie krijgen met mijn man :7
Maar ik moet van mijn hormonen de box van zolder gaan halen. En dat kan niet wachten tot vanavond :s)

En 34 weken vandaag *O* nog Max 8 weken O+
pi_163337204
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:29 schreef ikke_84 het volgende:
Ik had niet veel bij me maar toch was zelfs dat nog te veel.
Goede tip om de koffer in de auto te laten en t hoognodige in een tasje mee te nemen ^O^

Burdie ik heb via marktplaats een stuk of 10 treintjes van Thomas gekocht. Daar is hij helemaal weg van.

En idd met een ruggenprik kan je best films kijken enzo. Maar ik had voldoende aan mijn telefoon. mijn moeder heb ik helemaal op de hoogte gehouden van hoe t ervoor stond en mijn vriendinnen heb ik voor de gek gehouden door de hele tijd met ze te appen :+ toen we belde dat hij geboren was geloofde ze er niks van haha
Ja dat had ik bij de bevalling van Boaz ook :D _O-
Ruggenprik dus geen pijn .. gewoon appen met vriendinnen en familie enzo. Om ze vervolgens een uur na de laatste app doodleuk te bellen dat we er een zoon bij hadden :') . Niemand geloofde me :'( :D
pi_163337326
Haha ja bij ons ging dat ook heel snel. Ik was nog aan t appen, vk kwam kijken ivm het aflopen van haar dienst en ik bleek al volledige ontsluiting te hebben. 7 minuten persen en meneertje was er.
Het telefoontje kwam dus heel snel na de laatste app.
Wel super leuk om terug te lezen
  maandag 27 juni 2016 @ 12:43:12 #123
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163337411
Hahaha, briljant wel :D
pi_163337537
Haha ik had ook mijn hele make-uptas in de koffer gedouwd, waren de vpk's dat ding aan het doorzoeken naar zeep/shampoo om me op te frissen, maar dat had ik dus niet bij me. _O- Volgende keer idd alleen het hoognodige.

De assistente belde net en er ligt "iets" klaar bij de apotheek (ik miste de oproep, dit stond zo op de voicemail) en dat kan ik vanmiddag ophalen. *O* Ik ben niet zo'n fan van hulpmiddelen bij het slapen, maar ik doe nu werkelijk (oké bijna) alles voor een fatsoenlijke nacht. Zelfs tijdens N.'s ergste krampjesnachten sliep ik meer dan nu. :(
  maandag 27 juni 2016 @ 12:48:00 #125
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163337543
Een 'pasbevallene' raadde me afgelopen week dextrootjes oid aan. Omdat je waarschijnlijk gewoon een maaltijd of wat overslaat, maar wel de energie nodig hebt. Vond ik wel een goeie :s)

Hier trekt mijn bekken ineens enorm aan de rem. Ging even de keuken opruimen/herinrichten en kan nu halverwege al niet meer staan of lopen. Dus met een overhoop gehaalde keuken aan de thee op de bank dan maar. Met blote buik in Onslow-style, want shirtje dat vorige week nog pastte kan niet meer. Blijkbaar :{

Zwanger? Nehh :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')