abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juni 2016 @ 16:08:33 #151
458289 PoshSpice
Zigazig ah
pi_163341782
Chanty wat een prachtig kindje!

Ik heb vandaag mijn termijn echo gehad en heb gehuild toen ik de mini op de echo zag.
Eerste twee echo's was het "Hoera, we zijn in blijde verwachting van een garnaal / alien) nu was de baby echt mensvorigmig en helemaal wild.
Op z'n kop hangen, armpjes lekker wild overal heen zwaaien en karate bewegingen.

Dat wij dat gewoon gemaakt hebben. O+
  maandag 27 juni 2016 @ 16:11:20 #152
458289 PoshSpice
Zigazig ah
pi_163341841
Het Xess Xava geboortekaartje is trouwens wel erg leuk.
Vriend en ik vragen ons af of we wel echt zijn rijmpje in het geboortekaartje gaan zetten. Vaak is het toch een beetje cliché (bij de verloskundige talloze kaartjes met dezelfde rijmpjes, onnodig (want ook zonder rijmpje geloof ik direct dat de kersverse ouders gek zijn op hun nieuwe baby), of soms ook gewoon tokkie. "In een wip was ik gemaakt".
pi_163342308
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:11 schreef PoshSpice het volgende:
Het Xess Xava geboortekaartje is trouwens wel erg leuk.
Vriend en ik vragen ons af of we wel echt zijn rijmpje in het geboortekaartje gaan zetten. Vaak is het toch een beetje cliché (bij de verloskundige talloze kaartjes met dezelfde rijmpjes, onnodig (want ook zonder rijmpje geloof ik direct dat de kersverse ouders gek zijn op hun nieuwe baby), of soms ook gewoon tokkie. "In een wip was ik gemaakt".
Erg hè! Ik heb wel 100 kaartjes in huis (gaf ooit zwangerschapsgym) en het is veel van hetzelfde idd. Ik heb vandaag nog gewisseld van tekst. Bij de eerste had ik een stukje songtekst "mijn hart stond even stil, toen dat van jou begon" nog steeds blij mee.
Wel fijn dat de echo zo goed was!

Net belde mijn tante die zou komen kramen als ze niet op vakantie was (precies deze week heeft ze vakantie), dat ze een lieve collega heeft geregeld als het deze week komt. O+

Groofs jammer dat er nog weinig ontsluiting was, maar fijn dat het vervolg is gepland!

Quoi balen van je bekken. Hopelijk wordt het bij jou ook beter als de ergste groei gestopt is.

Ikke, een box ophalen en in elkaar zetten is ook wel echt een mannenklus hoor! Foei!
pi_163342577
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 13:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Dextro is idd wel fijn, net als n labello oid..
LABELLO!!! dat heb ik zo hard gemist de vorige keer, ik ga 'm NU in m'n tas doen!

quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 14:29 schreef Mineola het volgende:
Fien O+ Wil je met me trouwen ^)
_O- Ik moest al aan jou denken toen ik dat overzicht van Fien zag :D
Qua inpakken: ik neem deze keer in elk geval twee schone shirts mee in plaats van één :+
En wat kleingeld, Dextro, drinken voor m'n vriend, een telefoonoplader, m'n e-reader.
En een plantenspuit :% Want de vorige keer wilde ik het liefst de hele tijd flessen water over m'n hoofd gieten tijdens het persen.

quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 15:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ben benieuwd naar Molo en suiker
:W Niks hoor! Maar jij mag ook voor mij O+
M'n zoon en ik zijn vanmorgen nog even uitgelaten in een binnenspeeltuin door de vriend en de dochter van Svane, en verder hangen we de hele dag al op de bank!

[ Bericht 67% gewijzigd door Suikertante op 27-06-2016 16:57:27 ]
pi_163342791
Mocht je Labello vergeten vraag even om een beetje vaseline!
pi_163342914
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:53 schreef BlueEyes het volgende:
Mocht je Labello vergeten vraag even om een beetje vaseline!
Goeie tip :D
  maandag 27 juni 2016 @ 17:10:56 #157
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163343261
Alles hier prima, bovengemiddels goed allemaal zelf, woensdag weer terug naar ziekenhuis ennnnnnnnnnnnnnn tot die tijd maar weer wachten :P

Fien, wat een briljant mens ben je toch :D :D :D
Mijn autistische zusje zou zelfs jaloers zijn op je, hahahaha :D

Leuk he, zo'n termijnecho, PoshSpice, super bijzonder, echt mensje in je buik O+

En Viviwraawrrrrrr in de VS, tofheid! Leuk als mensen het zien en er wat tof over zeggen O+ Veel succes daar met werkdingen (dat was het toch?) en veel plezier op de vakantie eraan vast (als ik het goed onthouden heb)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163343443
Vivi, tof! Geniet ervan.

Molo, word je woe ingeleid?
  maandag 27 juni 2016 @ 17:22:50 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163343465
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Vivi, tof! Geniet ervan.

Molo, word je woe ingeleid?
nee nog afwachten hebben we bedacht, inleiden kan altijd nog. Omdat het er erg prima uit zag allemaal :)
wel om de dag controles in ziekenhuis
pi_163343486
Check. Hang in there. Fijn dat alles er zo netjes uitziet nog.
  maandag 27 juni 2016 @ 17:25:59 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163343523
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:24 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Check. Hang in there. Fijn dat alles er zo netjes uitziet nog.
ja dat was wel een fijne geruststelling :)

en lieve mensen in het ziekenhuis, was fijn.

En moest lachen om het "inwendig onderzoek", wat stelde dat geen reet voor zeg, supermooi :D
  maandag 27 juni 2016 @ 17:36:09 #162
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_163343710
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 14:14 schreef Fien10 het volgende:
Oja... En ik heb 3 setjes kleding voor de baby bij me en die heb ik gesorteerd en in ziplockzakjes gedaan zodat mocht ik er door bepaalde omstandigheden niet bij zijn als hij aangekleed wordt, er geen lelijke combinaties gemaakt kunnen worden :'). Omslagdoek voor de baby ook mee en een extra romper en een jasje. Dit alles zit gewoon in een klein formaat weekendtas.
Haha dat had ik ook gedaan :D

Man was er heel blij mee, die hoefde niks meer uit te zoeken en kon zich gewoon focussen op het aankleden zelf, want dat was al lastig genoeg om voor de eerste keer te doen ;)
  maandag 27 juni 2016 @ 18:01:54 #163
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163344251
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:08 schreef PoshSpice het volgende:
Chanty wat een prachtig kindje!

Ik heb vandaag mijn termijn echo gehad en heb gehuild toen ik de mini op de echo zag.
Eerste twee echo's was het "Hoera, we zijn in blijde verwachting van een garnaal / alien) nu was de baby echt mensvorigmig en helemaal wild.
Op z'n kop hangen, armpjes lekker wild overal heen zwaaien en karate bewegingen.

Dat wij dat gewoon gemaakt hebben. O+
Ah wat lief! Ineens heel echt hè? Gefeliciteerd met je mensvormige baby w/ ;)

Molo, mooi dat alles er goed uitziet.
En Groofs begint zo langzamerhand te rommelen!

Die eerste combi mag zo fout zijn als het maar kan, als papa dat dan maar heeft gedaan. Vind ik juist lief! Trouwens: alles is hier zo'n beetje compatible met elkaar.

Zo, en nu wordt er voor me gekookt. Ik languit op de bank met voetbal :7
  maandag 27 juni 2016 @ 18:06:28 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163344375
Hehehe, dat languit op de bank met voetbal is hier een +1 :D
Koos gaat straks eten lekker opwarmen (die houdt overigens niet van voetbal maar ik wel), lekker chille dag vandaag O+
En om 9 uur ga ik mooi ook IJsland - Engeland kijken, lijkt me wel vermakelijk :D

Hier ook veel compatible kleertjes, dus ik ga geen zakjes maken ofzo. En anders is het sowieso cute, ben ik met je eens :Y

Man heeft wel duidelijke instructies wat wel en niet op de foto mag, voor ik straks foto's terug zie van het hechten, koppie wat eruit komt en zulks :+
  maandag 27 juni 2016 @ 18:10:08 #165
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163344483
Ik vind het juist heel jammer dat ik daar geen foto van heb. Vond het zó bijzonder en gaaf om te zien (met de spiegel).
Uiteraard zou zo'n foto niet in een album belanden of op de bruiloft worden vertoond, maar gewoon voor mezelf had ik het wel willen hebben :).
KuikenGuppy
pi_163344543
Mja of gewoon alle foto's wel maken en hem later laten selecteren/verstoppen.
  maandag 27 juni 2016 @ 18:12:59 #167
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163344580
Ja, zo'n foto kan je altijd nog weggooien. Achteraf nog eens maken is een beetje lastiger :P.
KuikenGuppy
  maandag 27 juni 2016 @ 18:14:01 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163344603
Ik hoef dat niet op de foto, maar ieder zijn ding uiteraard ;)
pi_163344664
Ja nouja ik bedoel enkel dat ie zich niet hoeft te concentreren op oh shit mag dit wel op de foto, maar dat later kan doen. Scheelt misschien bij focus op het grote moment.
  maandag 27 juni 2016 @ 18:20:40 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163344784
Ja is ook zo hoor :Y
  maandag 27 juni 2016 @ 18:24:10 #171
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163344892
Over een paar weekjes ook eens over nadenken: het fotobeleid :) Eerste gedachten is: alles mag, maar dat kan nog veranderen.
pi_163344957
De vorige bevalling heeft iemand een foto gemaakt van mijn vriend die de navelstreng doorknipt.
Op de foto zie je net zijn hand en de schaar _O- Op de achtergrond een bloederige ravage maar ach, je ziet toch niet wie er op de foto staan :D
pi_163345012
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:06 schreef Molo het volgende:

Man heeft wel duidelijke instructies wat wel en niet op de foto mag, voor ik straks foto's terug zie van het hechten, koppie wat eruit komt en zulks :+
Ik heb die foto's dus wel van mijn tweede bevalling en voor de verwerking en het verhaal in je hoofd een plaatsje te geven en het filmpje opnieuw af te spelen was dat ZO waardevol.

Natuurlijk zijn dat niet de foto's die mijn visite te zien zijn of het plakboek in gaan. Maar ik kijk er nog met enige regelmaat naar en dat houdt de herinnering levend.

Ik heb dan weer niks met een bevalling filmen maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat wel willen.

Em idd wat hier ook al geschreven wordt.. mochten er foto's zijn die je echt 3 keer niks vindt .. op de delete knop drukken is zo gebeurd.
  maandag 27 juni 2016 @ 18:29:24 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_163345044
Ik heb ook een foto van het koppie wat er uit komt, geweldig juist!
Als ik ooit weer ga bevallen wil ik het gefilmd hebben. Ik zet wel een camcorder op een statief :D
disclaimer
pi_163345069
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 15:55 schreef ikke_84 het volgende:
Ja het heeft wel wat gedaan idd.
Maar geen ontsluiting bedoelde ik ;)
Al is t goed om te horen dat alles al goed verweekt is. Nog even geduld :*
Zou zo lekker zijn als je ouders er nog ff zijn als de kleine komt.

Nazil hoe was jou dag? Heb je het een beetje volgehouden.

Goed bezig ggirl ^O^ nou je rust pakken
Lief dat je het vraagt O+ uiteindelijk toch kussentje meegenomen voor in de auto en de stoel daar, daardoor redelijk vol kunnen houden. Gelukkig veel pauzes, heerlijke lunch en interessante stof. Rug wel helemaal naar de klote, baby ligt weer in mijn ribben=pijn maar verder goede dag gehad :)
pi_163345160
Een van mijn gaafste foto's van de bevalling is er een waarop de vk de placenta checkt, echt net een slager die op de ouderwetse manier een kilo gehakt aan het afwegen is. :D

Foto's van het moment supreme heb ik niet en daar ben ik eigenlijk best blij mee: ik heb echt niet de behoefte gehad dat terug te zien. Ik ben superblij met de foto's van N. fie op mijn borst wordt gelegd, man die de navelstreng doorknipt, de eerste aanhappoging, het wegen, enz.

Verder heb ik überhaupt mezelf vanonder pas na heel wat weken weer bekeken, daarvoor vertrouwde ik op de kraam en op man dat het er best weer normaal uitzag. :+

Mijn recept lag nog niet klaar bij de apotheek en ik moet morgen een volle dag lesgeven en ook nog de hele middag vergaderen. :( Wie bidt er met me mee dat de slaapgoden me vannacht gunstig gezind zijn? :'(
  maandag 27 juni 2016 @ 18:35:27 #177
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163345252
Wat goed Nazil! Minder dat 'ie nu weer dwarszit en van je rug. Lekker uitrusten maar :)
pi_163345383
Fijn dat het te doen was Nazil!

Hier mogen ze ook alle foto's maken er kan altijd gedelete worden. Wij gaan foto's met telefoon maken die kwaliteit is tegenwoordig echt helemaal prima en dat werkt het snelst en het beste. Niet zo snel bewegende beelden enzo.

Ik lig na een heerlijk warm bad ook voor pampus op de bank met vriendlief voetbal te kijken. Er wordt geen wedstrijd overgeslagen hier. Vriend houdt van voetbal en ik ook. Ik denk ook dat we hier laten veel aan terug zullen denken. Weet je nog? Die laatste weekjes samen en iedere avond voetbal kijken? O+
  maandag 27 juni 2016 @ 18:38:50 #179
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163345385
Oh, ik zat de eerste avond na thuiskomst al met een spiegeltje te bestuderen wat er daar beneden allemaal was gebeurd, was veel te nieuwsgierig :D.
KuikenGuppy
pi_163345408
Ja lekker op de bank nu en morgen intake kraamzorg *hyperventileert * man moest stofzuigen vandaag en morgenochtend ruim ik wel een beetje op en daar moeten ze het maar mee doen :+

Ik zei man net dat ik zo'n lekkere lunch gehad had,zijn reactie: oh ze hadden aardbeien en vanillevla? Ik word voorspelbaar :')
pi_163345487
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:38 schreef Burdie het volgende:
Oh, ik zat de eerste avond na thuiskomst al met een spiegeltje te bestuderen wat er daar beneden allemaal was gebeurd, was veel te nieuwsgierig :D.
Whehe nee, ik ben echt een struisvogel wat dat betreft. :D Ook na al die weken kreeg ik nog helemaal de kriebels van het idee, maar toen ik eenmaal de moed had verzameld stelde het niks voor en was het allemaal helemaal niet zo spectaculair als gevreesd. :')
  maandag 27 juni 2016 @ 18:42:45 #182
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163345502
Fien idd! Ik kijk nóg meer uit naar de Tour de France. Zit al in een paar pouletjes. Dat gaat mijn dagen vullen. En de Olympische Spelen (Dafne :Y ).

O really Burdie! :o Ik heb nog nooit überhaupt een spiegeltje gepakt. Maar daarin dus zoveel onderling verschil.
pi_163345657
Hier ook geen foto's van de bevalling zelf. Wel meteen erna. Ik heb geen sec gedacht 'had ik ze maar'... de kraamhulp vroeg ook nog of ik even met een spiegel wilde kijken naar de ravage, maar ook daar had ik geen behoefte aan :-p
pi_163345722
Ik denk niet dat ik er behoefte aan ga hebben als iemand met een camera richting m'n onderste staat te flitsen. Misschien dat ik er straks anders over denk :+ wel natuurlijk van de eerste momenten.
pi_163345744
Ik geloof ook niet dat ik in m'n kraamweek bezig wil zijn met hoe m'n onderkant eraan toe is. Dat zal ik op dat moment misschien wel vermoeden maar dat zie ik een paar weken daarna wel weer, of niet.. :+
  maandag 27 juni 2016 @ 18:52:27 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163345800
Zou je daar ook speciale instagram filters voor hebben? O+
  maandag 27 juni 2016 @ 18:52:47 #187
458289 PoshSpice
Zigazig ah
pi_163345809
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:33 schreef Selvaria het volgende:
Een van mijn gaafste foto's van de bevalling is er een waarop de vk de placenta checkt, echt net een slager die op de ouderwetse manier een kilo gehakt aan het afwegen is. :D

_O-

Mag het ietsje meer zijn?
pi_163345920
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:10 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het juist heel jammer dat ik daar geen foto van heb. Vond het zó bijzonder en gaaf om te zien (met de spiegel).
Uiteraard zou zo'n foto niet in een album belanden of op de bruiloft worden vertoond, maar gewoon voor mezelf had ik het wel willen hebben :).
Ik heb juist alleen een foto van 1 en later van 2 voetjes uit mijn... Die zijn overigens heel waardevol om terug te zien. En de foto's van het eerste moment op mijn buik en de navelstreng doorknippen zijn door de stress van dat moment niet gelukt / niet genomen. Dat vind ik eeuwig zonde en hoop op een herkansing dit keer.
pi_163346268
Jaaaaaa ik heb deze keer ook full frontal female nudity foto's, echt eerst bijna het hoofdje eruit, dan hoofd eruit, dan lijfje. Ik vind de foto's zelf echt fantastisch haha. En ook inderdaad placentafotos, met hoe baby in vliezen zat enzo. Ik vind het echt reuzetof! *)
  maandag 27 juni 2016 @ 19:20:06 #190
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163346981
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:05 schreef Svane het volgende:
Jaaaaaa ik heb deze keer ook full frontal female nudity foto's, echt eerst bijna het hoofdje eruit, dan hoofd eruit, dan lijfje. Ik vind de foto's zelf echt fantastisch haha. En ook inderdaad placentafotos, met hoe baby in vliezen zat enzo. Ik vind het echt reuzetof! *)
Ha, een medestander O+.
KuikenGuppy
  maandag 27 juni 2016 @ 19:20:35 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163347005
Niks mis mee mensen, ikzelf wil het alleen niet ;)
  maandag 27 juni 2016 @ 19:21:42 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163347078
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:42 schreef Quoi het volgende:
O really Burdie! :o Ik heb nog nooit überhaupt een spiegeltje gepakt. Maar daarin dus zoveel onderling verschil.
Momenteel valt er ook maar weinig te zien natuurlijk ;).
KuikenGuppy
  maandag 27 juni 2016 @ 19:37:47 #193
327807 Mariposas
יה&#14
pi_163347860
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik ooit weer ga bevallen wil ik het gefilmd hebben. Ik zet wel een camcorder op een statief :D
Ja ik ook! Vind het zo jammer dat ik dat niet heb gedaan. Al dacht ik daar van te voren écht geen behoefte aan te hebben. Ik mis hele stukken van de bevalling, totaal niet meegekregen. Het moment dat hij geboren werd vooral, doordat dat ineens heel hectisch verliep.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_163349293
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:37 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ja ik ook! Vind het zo jammer dat ik dat niet heb gedaan. Al dacht ik daar van te voren écht geen behoefte aan te hebben. Ik mis hele stukken van de bevalling, totaal niet meegekregen. Het moment dat hij geboren werd vooral, doordat dat ineens heel hectisch verliep.
Wij mochten niet filmen ivm medische bevalling. ;(
  maandag 27 juni 2016 @ 20:12:54 #195
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163349605
Hier hoefde ik echt niet te kijken of voelen wat daar beneden gaande was tijdens de bevalling. Ik wilde sowieso niks behalve dat kind eruit. Man heeft wel gekeken maar geen foto's. Vind dat niet heel erg. Wel foto's van dat ze op mijn buik wordt gelegd en daar word ik wel mega emo van O+ die foto's zijn zo vol emotie van blijdschap, opluchting, trots en ongeloof. Ik moet gewoon huilen nu ik erover typ :') blij dat ik die heb net als navelstreng doorknippen en wegen ed. Van Lucas hebben we op film hoe hij uit mijn buik wordt getild, om heel bijzonder O+

En hier ook geen behoefte de onderkant te bekijken zolang het pijn doet. Ik voel genoeg zeg maar als ik douche. Vrees voor een inzinking en berg zelfmedelijden als ik het zie :+ morgen gaan de hechtingen eruit. Hopelijk dan minder pijn.

En labello; ik had zowel deze als vorige bevalling helemaal geen tijd voor labello. Ook geen muziek op gezet deze keer en wel een Dextro dankzij de verpleegkundige die m in mijn mond stopte O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 27 juni 2016 @ 20:17:48 #196
327807 Mariposas
יה&#14
pi_163349785
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 20:04 schreef Sull het volgende:

[..]

Wij mochten niet filmen ivm medische bevalling. ;(
Waarom niet? Ik snap dat ze geen camera voor hun voeten willen, maar als je het oo een statief in de hoek van de kamer zet? Of waren ze bang dat je mogelijk medische fouten hiermee kon vastleggen?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_163350258
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:03 schreef Twinkle20 het volgende:
[ afbeelding ]

Altijd gedacht dat dat kind een meisje was. :')
  maandag 27 juni 2016 @ 20:54:01 #198
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163351223
Voor mij zijn de foto's van de keizersnede wel ook belangrijk geweest voor het verwerken. Juist omdat ik zijn eerste momenten heb moeten missen.

Duurde even voor ik er uberhaupt naar kon kijken, word er nog steeds emotioneel van ook :@

Maar aan een hoofd uit vajayjay heb ik denk ik ook niet zoveel behoefte. Gek he?
Kwak
pi_163351464
Ik heb foto's van net voor en net na de bevalling. Op du moment was de fotograaf cq kraamhulp bezig om M naar buiten te duwen. Had op dat moment wel de prioriteit :+ de eerste foto's erna vind ik heel waardevol, maar alleen voor mezelf. Het zag er niet uit verder :7
pi_163352300
Ik heb 3 bevallingen op film en foto's van alles :D
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')