Whehe nee, ik ben echt een struisvogel wat dat betreft.quote:Op maandag 27 juni 2016 18:38 schreef Burdie het volgende:
Oh, ik zat de eerste avond na thuiskomst al met een spiegeltje te bestuderen wat er daar beneden allemaal was gebeurd, was veel te nieuwsgierig.
quote:Op maandag 27 juni 2016 18:33 schreef Selvaria het volgende:
Een van mijn gaafste foto's van de bevalling is er een waarop de vk de placenta checkt, echt net een slager die op de ouderwetse manier een kilo gehakt aan het afwegen is.![]()
Ik heb juist alleen een foto van 1 en later van 2 voetjes uit mijn... Die zijn overigens heel waardevol om terug te zien. En de foto's van het eerste moment op mijn buik en de navelstreng doorknippen zijn door de stress van dat moment niet gelukt / niet genomen. Dat vind ik eeuwig zonde en hoop op een herkansing dit keer.quote:Op maandag 27 juni 2016 18:10 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het juist heel jammer dat ik daar geen foto van heb. Vond het zó bijzonder en gaaf om te zien (met de spiegel).
Uiteraard zou zo'n foto niet in een album belanden of op de bruiloft worden vertoond, maar gewoon voor mezelf had ik het wel willen hebben.
Ha, een medestanderquote:Op maandag 27 juni 2016 19:05 schreef Svane het volgende:
Jaaaaaa ik heb deze keer ook full frontal female nudity foto's, echt eerst bijna het hoofdje eruit, dan hoofd eruit, dan lijfje. Ik vind de foto's zelf echt fantastisch haha. En ook inderdaad placentafotos, met hoe baby in vliezen zat enzo. Ik vind het echt reuzetof!
Momenteel valt er ook maar weinig te zien natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2016 18:42 schreef Quoi het volgende:
O really Burdie!Ik heb nog nooit überhaupt een spiegeltje gepakt. Maar daarin dus zoveel onderling verschil.
Ja ik ook! Vind het zo jammer dat ik dat niet heb gedaan. Al dacht ik daar van te voren écht geen behoefte aan te hebben. Ik mis hele stukken van de bevalling, totaal niet meegekregen. Het moment dat hij geboren werd vooral, doordat dat ineens heel hectisch verliep.quote:Op maandag 27 juni 2016 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik ooit weer ga bevallen wil ik het gefilmd hebben. Ik zet wel een camcorder op een statief
Wij mochten niet filmen ivm medische bevalling.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:37 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja ik ook! Vind het zo jammer dat ik dat niet heb gedaan. Al dacht ik daar van te voren écht geen behoefte aan te hebben. Ik mis hele stukken van de bevalling, totaal niet meegekregen. Het moment dat hij geboren werd vooral, doordat dat ineens heel hectisch verliep.
Waarom niet? Ik snap dat ze geen camera voor hun voeten willen, maar als je het oo een statief in de hoek van de kamer zet? Of waren ze bang dat je mogelijk medische fouten hiermee kon vastleggen?quote:Op maandag 27 juni 2016 20:04 schreef Sull het volgende:
[..]
Wij mochten niet filmen ivm medische bevalling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |