Oh! Wolk heeft ook een blaasje vlak bij haar mond, maar ze lijkt niet ziek verder. Misschien omdat ze hand- mond- voetziekte al eens gehad heeft. Ik vroeg me al af wat het kon zijn.quote:Op zondag 26 juni 2016 09:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik hoorde al dat R. van ingee en Ro van fap ook ziek waren na de meet, net als Sjaak. Ik ga de incubatietijd van hand- mond- etc eens opzoeken...
Wat een plaatje!quote:Op zondag 26 juni 2016 16:24 schreef Chanty het volgende:
Ik kom hier maar eens langzaam aanschuiven met mijn versche baby.
[ afbeelding ]
Amélie
Ja! We konden echt super goed doorrijden (via Oostenrijk) dus hebben nu een hotel net over de Italiaanse grens. Maar wel nog in het Duitstalige gedeelte dus vanavond aan de schnitzel alvorens twee weken los te gaan op verse pasta, pizza, caprese salade en ander lekkers!quote:Op zondag 26 juni 2016 15:43 schreef Mineola het volgende:
Klinkt goed Malteser, fijne vakantie! Snel joh, nu al in Italie!
Ohhh wat een mooi meisjequote:Op zondag 26 juni 2016 16:24 schreef Chanty het volgende:
Ik kom hier maar eens langzaam aanschuiven met mijn versche baby.
[ afbeelding ]
Amélie
Kom maar door met die kamelenquote:Op zondag 26 juni 2016 16:30 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Wat een plaatje!
Mogen onze zoons al dingen naar haar handje?
Gewoon standaard voeding of van dieetvoeding naar standaard? Even terugschakele en kijken wat er gebeurt?quote:Op zondag 26 juni 2016 23:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Maar ik kwam iets vragen!
2,5 pakken voeding geleden (:+ ik denk zo'n 3 weken nu dus?) zijn we overgestapt op voeding nummer 2. Sindsdien spuugt E weer veel gedurende de hele dag. Ik dacht eerst dat het gewoon even wennen was aan de nieuwe voeding, maar dat duurt nu wel erg lang, of is dit normaal?
Ik zou niet weten wat het anders zou moeten zijn. Ik baal er wel van, waren we er net een tijdje vanaf, begint het weer..
Ja. Hier draagt wurm buiten schoenen als hij lekker gaat kruipen ook een steviger broekje die over de knie valt. Hij draagt ook wel eens waterschoentjes als het lekker warm is. Anders waren zijn tenen of nageltjes steeds stuk en mega rode pijnlijke knieën. Overigens toen hij net kroop (2 maanden terug alweer O.o) hadden we van die schoentjes met super flexibele zooltjes. Die zijn voor als ze net leren of gaan staan en lopen. Nu hij beter loopt hebben we schoentjes met een zooltje die uit een stuk bestaat. Je kunt misschien ook kijken naar slofjes of zo.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:01 schreef Jagärtrut het volgende:
he verdorie, stippel!
En wat een fijne nacht, krisvc! Ik was wakker tussen3 en 4 omdat T niet zo fijn weer wou slapen. Maar, daarna sliep hij door tot half 8, dus dat was ook fijn.
Dragen julliie kleintjes ook van die leren schoene met kruipen buiten? T heeft laatst z'n teen helemaal opengehaald aan een stuk asfalt, en dat vind ik zo sneu...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog drie dagen en dan is hij alweer 11 maanden! Wat gaat dat vreselijk hard!Schudden voor gebruik
Ha! Fijn!quote:Op maandag 27 juni 2016 11:22 schreef Ggirl het volgende:
Sorry stippel, wilde je mijn appartement kopen? 😊 Hier een hele fijne maandag, want ons 2,5 jaar te koop staande appartement verkocht onder voorbehoud!
En een uitgeput en blij jongetje, na een paar dagen van frustratie want meneer wilde ook weer op zijn kont gaan zitten als hij stond en hij kieperde steeds om heeft hij het onder de knie! En nu ligt hij dus midden in de woonkamer te slapen, uitgeput!
die hadden wij ook. (zie andere topic)quote:Op zondag 26 juni 2016 19:20 schreef Mariposas het volgende:
He, die dikkie dik dingen heb ik ook gepinned. Ik weet alleen nog niet wat ik er tussen ga doen. ik geloof dat ze de kinderen altijd de traktatie mee geven, zodat de ouders kunnen bepalen of het eten oké is. Dus het wordt sowieso iets dat voorverpakt is. En het moet leuk zijn voor kinderen van 1-4 jaar en bij voorkeur biologisch en ook geen plastic enzo. Ik denk dat het een pakje rozijntjes wordt, of een mandarijntje. En misschien een uitdeelboekje erbij.
Deze vind ik ook wel leuk:
[ afbeelding ]
http://www.moodkids.nl/food/2014/01/15/forest-animals-traktatie
Oh en welkom chanty, gaat alles goed?
Ja hoi!quote:Op maandag 27 juni 2016 18:48 schreef Krisvc het volgende:
Twix, dat is balen. Wel fijn dat er doeken zijn om de vakantie mee door te komen. Nu lekker vakantie vieren in de Italiaanse zon.![]()
Sillie, ben je op vakantie of heb ik je gewoon al een paar dagen gemist? Alles goed daar?
Lastig is dat ja, mijn dochter liep ook met maat 18-19 en het heeft lang geduurd voordat we überhaupt degelijke schoenen voor haar konden vinden. Werd uiteindelijk na veel winkels bezocht te hebben verwezen naar Durlinger, en daar hadden ze wel echte schoenen (zo'n laarsmodelletje) in maat 19. Ik meen gewoon van Bunnies zelfs, maar lang niet elke winkel koopt in maat 19 in zeiden ze.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:36 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik ben ook op zoek geweest naar schoentjes, maar dat viel nog niet mee! Ze kan nu maat 19 aan (als ze niet te groot vallen), maar dan heb je echt weinig keuze. Ze loopt ondertussen echt de hele dag, nu ze ook niet meer naar een stoel of tafel hoeft te kruipen om op te staan is het helemaal gebeurd met kruipen. En ook graag buiten. We hebben wel laarsjes voor in de tuin en tevaatjes voor de zomer. Maar ze moet eigenlijk nog sneakertjes of zo.
Ik denk wel dat dat minder snel uitgaat ja. Maar het leek me nog wel wat warm nu we de zomer in gaan. En ze zeiden in de winkels waar ik ben geweest inderdaad ook dat kinderen met die maat vaak nog niet lopen, dus dat ze niet veel hebben op voorraad. Wat ik ook wel weer snap.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Lastig is dat ja, mijn dochter liep ook met maat 18-19 en het heeft lang geduurd voordat we überhaupt degelijke schoenen voor haar konden vinden. Werd uiteindelijk na veel winkels bezocht te hebben verwezen naar Durlinger, en daar hadden ze wel echte schoenen (zo'n laarsmodelletje) in maat 19. Ik meen gewoon van Bunnies zelfs, maar lang niet elke winkel koopt in maat 19 in zeiden ze.
Voordeel van laarsjes is wel dat ze niet snel uit schieten als ze nog een half maatje te groot zijn. Dat is bij sneakers sneller.
quote:Op maandag 27 juni 2016 21:21 schreef mousemicky het volgende:
Shoesme heeft ook maat 18, en valt volgens mij normaal tot klein, met flexzool, maar zeker geschikt voor buiten: http://www.shoesme.nl/bab(...)enen?filter&maat=116. J had als eerste schoentjes gewoon vetersneakertjes, die kon ie echtniet zelf uitdoen. Aandoen was voor mij dan wel een uitdaging, want ging niet heel snel... Ik heb ze bewaard, hoop dat F ze straks aan kan.
Ligt eraan wat je mooi vindt, maar het is (was?) echt zilver en roze-metallic en panterprint galore bij shoesme en elefanten.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:23 schreef Chanty het volgende:
Mijn 2-jarige heeft nu maat 19,5. Toen hij ging lopen met 15 maanden maat 17,5. Uiteindelijk Elephanten maat 18 gekocht bij van haren. Weet niet of ze daar ook leuke meisjesschoenen van hebben.
Stippel die foto van uk en hondEn balen van het huis.
LuDann je blijft ermee bezig héhopelijk komt er iets uit
Oh.. dan is dit grijze ook zilverglitterbling of niet?quote:Op maandag 27 juni 2016 21:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je mooi vindt, maar het is (was?) echt zilver en roze-metallic en panterprint galore bij shoesme en elefanten.
Ik vermoed van wel, met glitters. (hoewel deze sneakers niet mijn smaak zijn is dit nog niet de Priscillacategorie die ik meestal aantref)quote:Op maandag 27 juni 2016 21:33 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Oh.. dan is dit grijze ook zilverglitterbling of niet?
[ afbeelding ]
Ze had al dieetvoeding 1, en nu naar dieetvoeding 2. Hmm ja zal dit pak eens opmaken en overwegen om terug te gaan.. is iets makkelijker want omneo 2 is echt niet te verkrijgen hier in de omgevingquote:Op zondag 26 juni 2016 23:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Gewoon standaard voeding of van dieetvoeding naar standaard? Even terugschakele en kijken wat er gebeurt?
Ik kocht ze toen bij de schoesme winkel in 013, nu zomersale, tot 50% korting. Wintersale in januariquote:Op maandag 27 juni 2016 21:27 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]Daar staat echt een paar hele leuke bij! Maar damnit, 60 euro.. En dan een groeispurt of zo
Ieuwquote:Op maandag 27 juni 2016 21:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je mooi vindt, maar het is (was?) echt zilver en roze-metallic en panterprint galore bij shoesme en elefanten.
quote:Op maandag 27 juni 2016 22:24 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Heb nu deze gevonden en besteld:
[ afbeelding ]
Ik heb ze laten opmeten in de winkel. Daar hebben ze zo'n ding.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:35 schreef silliegirl het volgende:
Stomme vraag wellicht, maar hoe weten jullie de schoenmaat van je baby?
Ik ben naar een speciaalzaak gegaan en heb haar voetjes laten opmeten..quote:Op maandag 27 juni 2016 22:35 schreef silliegirl het volgende:
Stomme vraag wellicht, maar hoe weten jullie de schoenmaat van je baby?
Klinkt als mijn weekend...quote:Op maandag 27 juni 2016 19:00 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ja hoi!![]()
Ik ben een paar dagen weg geweest en nu probeer ik steeds bij te lezen zodat ik op iedereen kan reageren, maar het lukt steeds niet omdat er iets tussendoor komt.![]()
Welkom Chanty!Wat een prachtig meisje heb je daar!
![]()
Stippel: wat balen van jullie droomhuis. Hopelijk komt droomhuis 2.0 snel op jullie pad!
Malteser:, wat stom van die klapband! Hopelijk toch een goede vakantie! Fijn dat de reis goed ging!
Hier alles wel ok. We hadden familieweekend in Limburg. W. vond alle drukte prachtig en vermaakte zich prima, maar slapen was drama. En daar gingen natuurlijk alle "oudgedienden" (als in, mijn oma, mijn ouders, tante's en oom's ) zich met goed bedoelt advies tegenaan bemoeien. Met als toppunt dat ik een uitgeputte W. op bed had gelegd en hij in reactie lag te mopperen. Ik liet hem bewust mopperen, want er was niks meer met 'm te beginnen. Ga ik naar het toilet, kom ik terug, hadden mijn oma en moeder 'm weer uit bed gehaald.Eer 'ie eindelijk sliep was het 23:30, en zn laatste dutje eindigde rond 12:30, dus je kan nagaan hoe gezellig ie nog was..
Ohhhh, lief jurkje!quote:Op maandag 27 juni 2016 21:35 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ze had al dieetvoeding 1, en nu naar dieetvoeding 2. Hmm ja zal dit pak eens opmaken en overwegen om terug te gaan.. is iets makkelijker want omneo 2 is echt niet te verkrijgen hier in de omgeving.
Verdorie stippel, dat is balen!
Kris, dat ging de goede kant op dan vannacht. Hoop voor je dat het doorzet.
Veel plezier Malteser, man en Twix! Wel balen van de joolz, en ook wel matig, voor dat geld verwacht je toch iets meer kwaliteit. Nu je het zegt zit ik me ook te bedenken hoe we het allemaal mee gaan krijgen op vakantie. Ik wilde met de polo gaan
hehe. Dan wordt het toch de benzineslurpende station van vriend denk ik.
Succes morgen Lu!
Edit: oh en Lu ik moet elke keer aan Wolk denken als ik dit jurkje zie. Useless info I know
.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2016/D00%200424977%20002%2015%204893.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
Heftig Kris! Sterkte voor jullie!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:15 schreef Krisvc het volgende:
JaJa, bijna vergeten, heel veel succes vandaag Lu. Sterkte voor je kleine dappere.
Hij wordt aan zijn maag en middenrif geopereerd. Blijft mobiel, maar moet opnieuw leren eten en tillen is ten strengste verboten.
Wij twijfelden ook want ik draag veel maar Twix is qua formaat nog zo'n uk dus toch gekozen voor de Joolz. Bovendien hebben wij (nog) geen buggy.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:36 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Malteser, wat balen van de wagen! Ik vroeg me van het weekend af of we de joolz wel mee moeten. Hij neemt eeg veel ruimte in. Misschien een simpelere buggy (en de tula natuurlijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |