quote:Op maandag 27 juni 2016 07:01 schreef just me het volgende:
goedemorgen en ToT welkom bijna terug !!
Whehehe de aanhanger komt over een paar maandjes, als het goed is.quote:Op maandag 27 juni 2016 07:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vraag is: Alleen of met aanhanger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Is het te doen, afwachten op een vliegveld op de Fillipijnen btw?quote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 11:01 schreef knokkels het volgende:
Wakker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pleur een pot koffie naar binnen, zou ik zeggen!
![]()
Bezig mee bennendequote:Op maandag 27 juni 2016 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]Pleur een pot koffie naar binnen, zou ik zeggen!
Er is wifi en er is te vreten!quote:Op maandag 27 juni 2016 11:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is het te doen, afwachten op een vliegveld op de Fillipijnen btw?
Ha! ToT
Zijn de bananen ook goed te doen?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is wifi en er is te vreten!
Verder gaat het er hier aan toe zoals je in een bananenrepubliek zou verwachten.Onduidelijke wachtrijen, vage mensen die ergens dingen komen controleren en een krabbel zetten enz.
nahhhhhhhquote:
Timing!quote:Op maandag 27 juni 2016 11:10 schreef knokkels het volgende:
constant prachtig helder weer op het evenement, en we komen thuis en het begint een partij los te barsten
Overal waar wij komen schijnt de zonquote:
Kom jij me morgen ff op Schiphol ophalen dan?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Overal waar wij komen schijnt de zon
Ik leef nog.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:15 schreef ToT het volgende:
Pfff als ik thuis kom, het nieuws maar eens teruglezen. Brexit, een shooting door een islamietje, Trump loopt ineens achter in de peilingen.....what else?
quote:
FTFYquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |