Mja, misschien heeft het te maken met die drie vrouwen die vastgeketend zitten in mijn kelderbox. Maar ja, daar vroegen de cops niet naar.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:59 schreef knokkels het volgende:
Dat is dan weer buiten het feit dat ik je adres niet weet.
Maar nu zijn we wel allemaal benieuwd over het waarom van deze intrigerende zaak
Kwamen ze de weg vragen?quote:Op maandag 27 juni 2016 18:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mja, misschien heeft het te maken met die drie vrouwen die vastgeketend zitten in mijn kelderbox. Maar ja, daar vroegen de cops niet naar.
Nee, ze waren kennelijk gebeld door iemand op mijn adres, maar die vrouwen in mijn kelderbox hebben helemaal geen telefoon.quote:
Heb je misschien een fiets in je kelder staan?quote:Op maandag 27 juni 2016 18:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, ze waren kennelijk gebeld door iemand op mijn adres, maar die vrouwen in mijn kelderbox hebben helemaal geen telefoon.
Rare zaak hoor.
Tering! Dát is het!quote:Op maandag 27 juni 2016 18:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je misschien een fiets in je kelder staan?
U heeft een probleem, en niemand anders kan helpen....quote:Op maandag 27 juni 2016 18:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tering! Dát is het!![]()
Opgehelderd!![]()
Gelukkig niet gepletquote:Op maandag 27 juni 2016 18:11 schreef Melting het volgende:
Moeder en kind bijna geplet bij liftongeval Bart Smit
Ik las dit, en ik schrok.
Inderdaad.... je moet er niet aan denken.....quote:
quote:Programma van vandaag
18:45 - 20:00 Jan Bergsma - Ska
20:00 - 22:00 DJ11 - Panic Monday
quote:Op maandag 27 juni 2016 18:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal de stilte hier zo even doorbreken...
[..]
Het is meer dat ik een jingle heb gemaakt die nergens meer op slaatquote:
Ik zat toch even wat te pielen, dus waarom niet...quote:Op maandag 27 juni 2016 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
Komt een beetje onverwacht, maar ik ben ingeschakeld
Fixed...quote:Op maandag 27 juni 2016 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is meer dat ik een jingle heb gemaakt die nergens meer op slaat
(maar dat merk je straks om 20:00 uur wel)
quote:Programma van vandaag
18:45 - 20:00 Jan Bergsma - Ska
20:00 - 22:00 DJ11 - Panic Monday
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |