SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Hazes als slaapmuts.... - interessant als nieuwe TT....quote:Op zondag 26 juni 2016 04:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb in de loop der jaren gemerkt dat ik rustiger slaap als hazes gepasseerd is
Ja, toe maar... - kaap ook nog maar even de lapo voor m'n neus weg.quote:Op zondag 26 juni 2016 04:13 schreef MaryMouse het volgende:
Ja en nu dus echt, dag en doe
Ow, en de lapo
quote:Op zondag 26 juni 2016 04:14 schreef MaryMouse het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Wat is Radio 49?
Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]truste xxSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'saandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
quote:Op zondag 26 juni 2016 04:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hazes als slaapmuts.... - interessant als nieuwe TT....
[..]
Ja, toe maar... - kaap ook nog maar even de lapo voor m'n neus weg.
quote:
Je was me nét te snel afquote:Op zondag 26 juni 2016 04:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]waar waren de stoere knapen om een nieuwe TT te openen?
ik ben geen openingsmanquote:Op zondag 26 juni 2016 04:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]waar waren de stoere knapen om een nieuwe TT te openen?
Ik zou muis een slaapmuts hebben genoemd in de TT, dus wellicht is het beter dat ze zelf nog even ingreep.quote:
okquote:Op zondag 26 juni 2016 04:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou muis een slaapmuts hebben genoemd in de TT, dus wellicht is het beter dat ze zelf nog even ingreep.
het idee was beterquote:Op zondag 26 juni 2016 04:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is ook vrij matig, ik weet het.
* Elfletterig gaat zo ook eens slapen
Leuke filmpjes ja.quote:Op zondag 26 juni 2016 08:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb pas 10 minuten van het EK bekeken, maar dit is wel de moeite waard...![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2016 10:09 schreef MadMaster het volgende:
'Laat Mij Maar Alleen', hoe symbolisch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |