Jemig wat kut zeg. Heel veel sterktequote:Op maandag 4 juli 2016 17:35 schreef Crohnjurist het volgende:
Wil iemand me weer uit de OP halen.. Bruiloft gaat niet door en weet ook nog niet of onze relatie het gaat overleven...
Zien er beiden goed uit!quote:Op maandag 4 juli 2016 08:01 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Landgoed Ulvenhart en Klooster Nieuwkerk in Goirle.
Eerste heeft mooiere binnenruimte en feestzaal, tweede is buiten mooier en heeft betere en mooiere hotelkamers. Prijs is nagenoeg gelijk.
Ah neequote:Op maandag 4 juli 2016 17:35 schreef Crohnjurist het volgende:
Wil iemand me weer uit de OP halen.. Bruiloft gaat niet door en weet ook nog niet of onze relatie het gaat overleven...
Het wat rot! Sterktequote:Op maandag 4 juli 2016 17:35 schreef Crohnjurist het volgende:
Offertes zijn binnen en de knoop is doorgehakt. Het wordt het kloosterquote:Op maandag 4 juli 2016 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zien er beiden goed uit!Mijn voorkeur gaat naar het klooster maar trouw zelf ook in een kasteel
Maar je hebt de offerte van de tweede nu dus ook binnen?
[..]
Ah neeSterkte
Oh wow, da's balen. Ik neem aan dat zo'n bureau je dan wel een alternatief biedt?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd, Silver! Het klinkt geweldig!
Crohnjurist, wat heftig! Sterkte.
De weersvoorspellingen voor vrijdag worden steeds slechter en het evenementenbureau belt net dat de zanger die we hadden geboekt last minute verhinderd is. No stress verder.
Ik heb alleen nog wat crappy telefoonfoto's. Fotograaf ging zaterdag voor 2 weken op reis..quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:26 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd Sjois! Klinkt fantastischGa je nog foto's showen?
We hebben vandaag de ringen opgehaald, nu wordt het helemaal echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
Jaa! We waren zo blij met het bloemenwerk. De kleinzoon van onze oude buurman is net startende met een eigen bedrijfje, is net klaar met het VMBO-bloemschikken en die hebben we de kans gegeven en onze bruiloft was zijn eerste opdracht. Zoveel complimenten over de bloemen gehad!quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:55 schreef Bloesem. het volgende:
Wat een gaaf boeket! En dat strikje van de hond
quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:59 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog wat crappy telefoonfoto's. Fotograaf ging zaterdag voor 2 weken op reis..Jullie zien er prachtig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die hond, wat een moppie!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Modecaquote:Op donderdag 7 juli 2016 08:48 schreef Tink89 het volgende:
Prachtig!
Ik ga voor een boeket van papieren vlinders (wij hebben iets met vlinders), maar anders zou ik om de naam van je bloembinder gevraagd hebben. Complimenten!
En wat voor merk is je jurk? Hij lijkt op die van mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |