Qoute uit mijn polis:quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus een ander die je oplicht doen ze niks mee?
Wat een nonsens, je hebt een juridisch conflict, en dit heeft helemaal niets met Bovag of garantie te maken.
De kans dat het je bij een Bovag garage overkomt zal alleen kleiner zijn, want dan vindt de Bovag daar ook wat van.
En nu moet je ze dus zelf in gebreke stellen ipv dat de verzekering dat voor je doet...quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Qoute uit mijn polis:
10.3 Hulp bij conflicten over contracten die te maken hebben met uw motorrijtuig, vaartuig of fiets
We helpen u bij conflicten over het kopen, repareren, vervoeren of verzekeren van uw motorrijtuig, vaartuig of fiets. Wij helpen u ook als het conflict gaat om de onderdelen hiervan.
Als het gaat om een conflict met een Nederlands bedrijf, dan geldt dit als het bedrijf aangesloten is bij een onafhankelijke geschillencommissie, zoals BOVAG.
Omdat het 170 km verderop is en omdat het een Achmed was, dus zit niet te wachten op een mes tussen mijn ribben.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:07 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En nu moet je ze dus zelf in gebreke stellen ipv dat de verzekering dat voor je doet...
Maar waarom ga je niet langs?
Nee je wilt een deel geld terug toch..?quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omdat het 170 km verderop is en omdat het een Achmed was, dus zit niet te wachten op een mes tussen mijn ribben.
Ik blijf het dubieus vinden, want je hebt daar geen confict over, je bent opgelicht, en ook nog op een manier die strafbaar is.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Qoute uit mijn polis:
10.3 Hulp bij conflicten over contracten die te maken hebben met uw motorrijtuig, vaartuig of fiets
We helpen u bij conflicten over het kopen, repareren, vervoeren of verzekeren van uw motorrijtuig, vaartuig of fiets. Wij helpen u ook als het conflict gaat om de onderdelen hiervan.
Als het gaat om een conflict met een Nederlands bedrijf, dan geldt dit als het bedrijf aangesloten is bij een onafhankelijke geschillencommissie, zoals BOVAG.
Dan kun je overal wel wegblijven... En enkel een auto met garantie bij een dealer kopen.. Alleen praat je dan wel over hele andere prijzen..quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:35 schreef Leandra het volgende:
En voor Amersfoort geldt helaas wat voor Apeldoorn en Arnhem ook geldt; er zitten een hoop malafide autohandelaren, en in dat stuk Amersfoort helemaal. Soesterkwartier/Isselt gewoon wegblijven,
Nou nee, er zit gewoon een voorraad van die beunhazen op vrij korte afstand van elkaar, en ik zou ze allemaal vermijden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:43 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dan kun je overal wel wegblijven... En enkel een auto met garantie bij een dealer kopen.. Alleen praat je dan wel over hele andere prijzen..
Maarja dat is de enige oplossing als je bang bent vanwege iemands afkomst...
En even bellen is een beetje te eng?quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omdat het 170 km verderop is en omdat het een Achmed was, dus zit niet te wachten op een mes tussen mijn ribben.
Anders lees je even mee voor je iets post:quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, er zit gewoon een voorraad van die beunhazen op vrij korte afstand van elkaar, en ik zou ze allemaal vermijden.
Waar dat geneuzel over afkomst nou weer vandaan komt weet ik niet, maar je mag het voor je houden.
Verder zijn in elke stad dat soort plekken te vinden, dus kun je overal wel wegblijven.. en zelfs een dorpsgarage kan een sjacheraar zijn.. dat zie je echt niet van de buitenkant..quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik lees mee, maar je quote mij en je opmerking doet niet ter zake.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Anders lees je even mee voor je iets post:
Het is geen dealer, het is een handelaar, en een van het type die iedere paar jaar net een andere naam heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:16 schreef Ralphmeister het volgende:
Misschien een beetje offtopic, maar zo'n dealer weet toch ook dat dit aan het licht komt? Rekent die dan echt op mensen als TS die het er verder maar bij laten?
Ga toch weg joh..quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lees mee, maar je quote mij en je opmerking doet niet ter zake.
Is dit een "conflict" dan? Dit is toch geen conflict. Dit is pure oplichterij. Dit is illegaal. Nog een keer bellen naar de Univé.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Qoute uit mijn polis:
Nou net nogmaals met Unive gebeld maar krijg hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:28 schreef SOG het volgende:
Ik vind ts maar een zachtgekookt eitje. Zwaar opgelicht worden en niet eens een belletje doen.
Ik zou bellen en dan in gebreke stellen etc
En ook je laten afschepen bij Univé
Volgens mij valt oplichting onder strafrecht en kun je daarvan + van het terugdraaien van de teller (wat volgens mij tegenwoordig ook strafbaar is) gewoon aangifte doen. Mocht het tot een zaak komen dan kan je mogelijk een eis tot schade vergoeding toevoegen, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:24 schreef SOG het volgende:
[..]
Is dit een "conflict" dan? Dit is toch geen conflict. Dit is pure oplichterij. Dit is illegaal. Nog een keer bellen naar de Univé.
Het is een juridisch conflict met een verhoogd risico bedrijf. daarom is dit waarschijnlijk buiten de huidige polis gehoudenBij een Bovag bedrijf zou dit in theorie niet mogelijk moeten zijn. Mede omdat de Bovag geregeld is. De RB kan dus ook altijd met de Bovag schakel over dit issue als de garage niet mee wil werken. En nu zou de RB de garage aanklagen, wat veel tijd en geld zou kosten.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus een ander die je oplicht doen ze niks mee?
Wat een nonsens, je hebt een juridisch conflict, en dit heeft helemaal niets met Bovag of garantie te maken.
De kans dat het je bij een Bovag garage overkomt zal alleen kleiner zijn, want dan vindt de Bovag daar ook wat van.
Je bent een slappe lul, je laat je toch niet zo oplichten of wel.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou net nogmaals met Unive gebeld maar krijg hetzelfde verhaal.
Lieve schatquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:28 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Je bent een slappe lul, je laat je toch niet zo oplichten of wel.
1. of je houdt de auto maar eist minimaal een bepaald bedrag terug 50% ofzo ivm de onverkoopbaarheid later.
2. of je eist het complete bedrag terug en hassan kan zijn knakenbak weer terug krijgen.
zodra je stap 1 of 2 hebt gedaan ga je aangifte doen bij de polizei.
3. je gaat in een hoekje huilen dat jou onrecht is aangedaan maar onderneemt verder niks
Span een civiele zaak aan voor ontbinding. Makkelijker zal het w.s. niet worden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Lieve schat
ik ga morgen aangifte doen en stuur een In gebreke stelling brief op waarin ik inderdaad 50% terug eis. maar denk je nou echt dat hij van een brief van mij overstag gaat? Het gaat er mij om dat er een juridisch orgaan is die zijn macht gebruikt om die vent te dwingen.
Als het daadwerkelijk zo'n tokkie is als TS doet voorkomen zal ie daar w.s. niet zo van onder de indruk zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:48 schreef Thezappa het volgende:
Je moet daar langs gaan ts..en ze hiermee confronteren ..heb je uberhaupt gevraagd om wen reactie van hen??
En ik zou je auto meenemen..en het daar te plekke in orde maken
Ja van een briefje dan helemaal niet..quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:50 schreef Dennism het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk zo'n tokkie is als TS doet voorkomen zal ie daar w.s. niet zo van onder de indruk zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |