Mij ook niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel zo`n drama voor een festivalIn je verzopen tentje
Gelijk geen zin meer
1 keer gedaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Meerdaagse festivals lijkt mij echt niks
mij ook nietquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen als ik savonds gewoon ergens fatsoenlijk kan slapen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gister concertjequote:
de enige manier om het vol te houdenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 keer gedaan.
Gelukkig gebruikte ik toen nog drugs en dronk ik nog.
Eerste nacht was wel echt tof.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
Als ik hele dag op festival heb gezeten en artiesten heb gezien hoef ik niet snachts nog door te gaan met feestenGewoon in een bed, fatsoenlijk kunnen slapen en de volgende dag weer terrein op. Maar dat kan bijnan ergens
moet je in een kuttent jaquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen als ik savonds gewoon ergens fatsoenlijk kan slapen.
Als ik hele dag op festival heb gezeten en artiesten heb gezien hoef ik niet snachts nog door te gaan met feestenGewoon in een bed, fatsoenlijk kunnen slapen en de volgende dag weer terrein op. Maar dat kan bijnan ergens
Dat ben je erg snel zat denk ikquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eerste nacht was wel echt tof.
Nachtje doorhalen, doorzuipen
Coldplay toch?quote:
Bij doorhalen stort ik dan wel midden op de dag alsnog inquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eerste nacht was wel echt tof.
Nachtje doorhalen, doorzuipen
Het was wel grappig want ik was vroeger wel hyped maar luisterde de laatste tijd echt nooit meer. Maar ik kon gratis mee, en toen stond ik daar en toen was ik wel weer even hypedquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Coldplay toch?
Vind die muziek echt niksmaar heb sowieso niet dat ik hyped kan zijn om een band of artiest.
[Waar was je geweest dan? Ook Glastonbury?quote:
Klonk de muziek wel goed in de Arena dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was wel grappig want ik was vroeger wel hyped maar luisterde de laatste tijd echt nooit meer. Maar ik kon gratis mee, en toen stond ik daar en toen was ik wel weer even hyped
reading festivalquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[Waar was je geweest dan? Ook Glastonbury?
Akoestiek is wel wat minder, maar bij zo`n artiest merk je daar weinig van hoor. Topshowtjequote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klonk de muziek wel goed in de Arena dan?
Galmbak toch
Ohja dat is ook wel huge hequote:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Akoestiek is wel wat minder, maar bij zo`n artiest merk je daar weinig van hoor. Topshowtje
Ja, ga maar na. Was helemaal uitverkocht. Elke zitplek en dan op het veld nog duizenden mensen. Druk was het wel jaquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Al zou dat toch te massaal voor mij zijn denk ik
Volgens mij wel betere line-ups dan Pinkpop enzo hiersquote:
Pfff matigquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ga maar na. Was helemaal uitverkocht. Elke zitplek en dan op het veld nog duizenden mensen. Druk was het wel ja
Eten is daar wel goed trouwensquote:
Ja, denk het.quote:
nu heb ik trek in kipquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, denk het.
Chicken up heette dat broodje, dat was wel goed hoor sow
Nee johquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
In pattaya is echt niets te doen he fokkie
moet toch keer langsquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh
Behalve als je Russen op de grond Thaise wijfies wilt zien likken
Voor de ervaring?quote:
faktap G ik ga ook maar poepen denkquote:Op zaterdag 25 juni 2016 04:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weer om 4 uur wakker en niet meer kunnen slapen.
Mijn ritme, wat een kutzooi.
Dan maar een uur poepen.
Spannend, whyquote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is Fokkie aanwezig?
Ik heb hem nodig.
Hij had me van de week een recept aangeraden, maar ik ben de naam kwijt.quote:
Die met lam? Harira of zo?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had me van de week een recept aangeraden, maar ik ben de naam kwijt.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat was hem.
Dank je wel, Flips.
Ik ga hem denk ik van de week eens maken.quote:
Dat is wel prettig.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga hem denk ik van de week eens maken.
Vanmorgen gezien waar ik voor een redelijke prijs lamsvlees kan halen.
Ja, om een retourtje Texel er uit te halen moet ik wel verdomd veel vlees meenemen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel prettig.Anders keertje naar Texel. Niks voor niks schapeneiland, misschien is het vlees er wel goedkoop. Maar om nou helemaal naar Texel daarvoor te gaan.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, om een retourtje Texel er uit te halen moet ik wel verdomd veel vlees meenemen.
En ik heb geen vriezer.
Ja, heb echt 0 ruimte in mijn keuken helaas.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.Geen vriezer is dan ook wel beetje onhandig.
Dat is ook beetje zonde denk ik danquote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heb echt 0 ruimte in mijn keuken helaas.
Zou alleen een kleine koelkast met een minivriesvakje kunnen kopen, ipv mijn kleine koelkast nu.
Is enorm populair de laatste tijd in de VS.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:37 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga binnenkort dit maken: CUL / Pho maken met pho soup paste
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is ook beetje zonde denk ik danHeb je net niks aan of vergis ik me daar in?
Oh echt? Ik was er fan van in Vietnamquote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is enorm populair de laatste tijd in de VS.
[..]
Nee, niet echt.
Kan misschien een pizza in, maar die gaat toch direct op.
Ja, eigenlijk al 2 jaar. Hype lijkt nu weer wat af te nemen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh echt? Ik was er fan van in VietnamEcht heel heel heel veel gegeten.
Dan hoef je het daar ook niet voor te doen.
Graag felicitaties voor polenquote:Op zondag 26 juni 2016 02:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dag Opso. Gecondoleerd met het verlies van je woest aantrekkelijke Kroaat tijdens het EK.
SUBASICCCCCquote:Op zondag 26 juni 2016 02:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dag Opso. Gecondoleerd met het verlies van je woest aantrekkelijke Kroaat tijdens het EK.
ben je yugo?quote:Op zondag 26 juni 2016 02:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SUBASICCCCC![]()
ik was het even vergeten ja scheur die net vers geheelde wonden maar weer open hoor!
polen gaat portugal echt murderenquote:Op zondag 26 juni 2016 02:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Sowieso dat finale EK duitsland tegen portugal wordt.
Sowieso duitsland.
Lewandowskiquote:
Hahahahaha sukkel. Als ze net geheeld waren dan was de wond niet zo heel diep dus komt het vast goedquote:Op zondag 26 juni 2016 02:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SUBASICCCCC![]()
ik was het even vergeten ja scheur die net vers geheelde wonden maar weer open hoor!
Belgie Italiequote:Op zondag 26 juni 2016 02:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Sowieso dat finale EK duitsland tegen portugal wordt.
Sowieso duitsland.
Twijfels, maar als portugal net als vandaag bij kroatie gaat spelen tegen polen, dan gaat polen wel winnen denk ik jaquote:
Wrmquote:
vraag kutjequote:Op zondag 26 juni 2016 02:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Twijfels, maar als portugal net als vandaag bij kroatie gaat spelen tegen polen, dan gaat polen wel winnen denk ik ja
[..]
Wrm
Niet al te best maar vanavond tegen Hongarije. Dus denk eigenlijk dat ze echt nog wel ver komenquote:Op zondag 26 juni 2016 03:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb belgie nog niet zien spelen he, hoe zijn ze ?
Belgie geen tegenstand tot Polen in halve finalequote:Op zondag 26 juni 2016 03:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet al te best maar vanavond tegen Hongarije. Dus denk eigenlijk dat ze echt nog wel ver komen
Hele EK is echt van kutniveau zeg.quote:Op zondag 26 juni 2016 03:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet al te best maar vanavond tegen Hongarije. Dus denk eigenlijk dat ze echt nog wel ver komen
Dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op zondag 26 juni 2016 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Belgie geen tegenstand tot Polen in halve finale
Kampioen van de armoede wordt het. Had best wel wat verwacht van Kroatie Portugal maar hey.quote:Op zondag 26 juni 2016 03:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hele EK is echt van kutniveau zeg.
Voetbal is kut geworden hequote:Op zondag 26 juni 2016 03:04 schreef Flippiee het volgende:
Kampioen van de armoede wordt het. Had best wel wat verwacht van Kroatie Portugal maar hey.
Ik mis NL gewoon echt tijdens EK. Ook het sfeertje, al die oranjevlaggetjes, oranje tuinen etc etc. Mensen met van die oranje joker hoedjes, gezelligheid blabla. Zo leukquote:Op zondag 26 juni 2016 03:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk.
[..]
Kampioen van de armoede wordt het. Had best wel wat verwacht van Kroatie Portugal maar hey.
hahahah kut tattaquote:Op zondag 26 juni 2016 03:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik mis NL gewoon echt tijdens EK. Ook het sfeertje, al die oranjevlaggetjes, oranje tuinen etc etc. Mensen met van die oranje joker hoedjes, gezelligheid blabla. Zo leuk
Eigenlijk wel. Het interesseert me allemaal steeds minder eigenlijk.quote:
Ik vind dat leuk heur. Ook lijkt het alsof de mensen dan nog wat losser zijn. Saampjes gezellig voetbal kijken op een random grote plein.quote:
WK2010 keek ik voor het eerst Nederlands Elftal.quote:Op zondag 26 juni 2016 03:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind dat leuk heur. Ook lijkt het alsof de mensen dan nog wat losser zijn. Saampjes gezellig voetbal kijken op een random grote plein.
Dat heb ik stiekem ook wel beetje hoor. Maar anderzijds Nederland had ook erg walgelijk voetbal gespeeld. Dan had ik het ook kut gevonden denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2016 03:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik mis NL gewoon echt tijdens EK. Ook het sfeertje, al die oranjevlaggetjes, oranje tuinen etc etc. Mensen met van die oranje joker hoedjes, gezelligheid blabla. Zo leuk
Ze lijden allemaal aan een speel-voetbal-slecht-virusje.quote:Op zondag 26 juni 2016 03:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik stiekem ook wel beetje hoor. Maar anderzijds Nederland had ook erg walgelijk voetbal gespeeld. Dan had ik het ook kut gevonden denk ik.
Ze lijden aan het gebrek aan TOSPORTMENTALITEIT.quote:Op zondag 26 juni 2016 03:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze lijden allemaal aan een speel-voetbal-slecht-virusje.
#illuminati
Met geluk tegen Kroatië, dat weer welquote:Op zondag 26 juni 2016 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze lijden aan het gebrek aan TOSPORTMENTALITEIT.
Portugal is veel kutter en winnen wel.
Lol.quote:Op zondag 26 juni 2016 03:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Toen zat ik nog in brugklas en we waren toen altijd steeds vroeg vrij als Nederland moest voetballen oh dem memories.
Zou zomaar kunnen. Beter maken ze er gauw een antivirus voorquote:Op zondag 26 juni 2016 03:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze lijden allemaal aan een speel-voetbal-slecht-virusje.
#illuminati
Wat ben je jongquote:Op zondag 26 juni 2016 03:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Toen zat ik nog in brugklas en we waren toen altijd steeds vroeg vrij als Nederland moest voetballen oh dem memories.
Dat toernooi was ik al niet meer in Nederland gelukkig.quote:Op zondag 26 juni 2016 03:10 schreef Flippiee het volgende:
WK 2010 altijd naar Amsterdam en museumpleinRandom mensen knuffelen en in grachten springen. Gvd debiel
Haha waaromquote:Op zondag 26 juni 2016 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Engeland - Duitsland wk2010 kreeg ik nog een waarschuwing voor mn gedrag door de wouten
Ze moeten tegen een land dat niet weet of er zand of lucht in een bal zitquote:Op zondag 26 juni 2016 03:13 schreef badschaap het volgende:
Denken jullie dat België morgen doorgaat? Met wilmonts, een man met het tactisch inzicht van een homosexueel die uit de kast komt op een IS trouwerij
Daar moet ik je wel gelijk in geven :pquote:Op zondag 26 juni 2016 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze moeten tegen een land dat niet weet of er zand of lucht in een bal zit
alsjeblieftquote:Op zondag 26 juni 2016 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Dankje badschaap voor het wegjagen van flips en opso
hoiquote:Op zondag 26 juni 2016 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Dankje badschaap voor het wegjagen van flips en opso
ik hoor ook vogelsquote:Op zondag 26 juni 2016 04:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik word helemaal wausa van die vogeltjes
quote:Op zondag 26 juni 2016 04:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil je aub stoppen die schuwe manlet zo te verkrachten met woorden
Doe normaal klootvioolquote:Op zondag 26 juni 2016 04:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Wie is die jongen op je UI eigenlijk? Wat een enge vent.
Dat is Albert Rusnakquote:Op zondag 26 juni 2016 04:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Wie is die jongen op je UI eigenlijk? Wat een enge vent.
Polakquote:Op zondag 26 juni 2016 04:30 schreef richolio het volgende:
Polak > Rusnak tho
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
word je ookquote:Op zondag 26 juni 2016 11:34 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Hou op, ik krijg nu al het gevoel dat ik snel oud wordt.
Dat laatste gun je niemand.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:22 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb vanavond speciaal biertjes gedronken en mr Polska live gezien
Omg waarquote:Op zondag 26 juni 2016 23:22 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb vanavond speciaal biertjes gedronken en mr Polska live gezien
Dat kan makkelijk. Erg kleine jongen. Die pak je zo.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij moet worden gepakt voor landverraad
In 2012 was hij viesdikquote:Op zondag 26 juni 2016 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij is nou niet echt heel slank maar dik ook niet. Ik vind dit een twijfel geval.
Echt een smerige gozer hijquote:Op zondag 26 juni 2016 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk. Erg kleine jongen. Die pak je zo.
Hoe lang zal ik mn laptop laten drogen denk tot woensdagquote:
mn vriendin had mn lappie geslooptquote:Op zondag 26 juni 2016 23:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ook niet hoor
vrijdag en zaterdag waren eigenlijk best saai
en vandaag gewoon werken
zoiets jaquote:Op zondag 26 juni 2016 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe lang zal ik mn laptop laten drogen denk tot woensdag
ja een goede belquote:Op zondag 26 juni 2016 23:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
zoiets ja
Weet niet hoeveel wijn het was
maar heb er hard hoofd in wel.quote:
had ze genoeg wijn gehad zekerquote:Op zondag 26 juni 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar heb er hard hoofd in wel.
ding heeft dus hele nacht aangestaan met die wijn erin en toen is ie snachts een keer uitgevallen.
bij mij toen welquote:Op zondag 26 juni 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
weet ook niet of het verzekerd is
zal wel niet he
ja dat heb ik gedaan.quote:
Applequote:Op zondag 26 juni 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
neem gewoon iphone 7 en dan eentje erbij
heeft iPhone geen dualsimquote:Op zondag 26 juni 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
neem gewoon iphone 7 en dan eentje erbij
dan dagje wachten en kijken of je hem weer aankrijgtquote:Op zondag 26 juni 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dat heb ik gedaan.
wel na een etmaal pas dus
heb hem uit elkaar gehaald zo ver mogelijk en in rijst gelegd
android is wel beter voor customization enzo maar als je voor basisdingen gebruikt maakt het niet veel uit allemaalquote:Op zondag 26 juni 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon goed spul gebruik toch alleen voor whatsapp LOL
Heb echt niets te customizen.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:06 schreef Sked het volgende:
[..]
android is wel beter voor customization enzo maar als je voor basisdingen gebruikt maakt het niet veel uit allemaal
pak ibuquote:Op maandag 27 juni 2016 00:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb echt kki rare hoofdpijn alsof er een geleipudding in zit samen met luchtbellen
rook een jointjequote:Op maandag 27 juni 2016 00:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik weiger ibu te gebruiken. Werkt te erg in op inflammatoire pathway.
srsquote:Op maandag 27 juni 2016 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moet cannabis samen met vis nemen, heeft goede werking.
wat zou de werking moeten zijn?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moet cannabis samen met vis nemen, heeft goede werking.
hoezo nietquote:Op maandag 27 juni 2016 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hou nu zo'n 1000 per maand over denk ik
Maar weet niet of ik nog ga. Niet zo verstandig
hoe was het onder de steenquote:
echt?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet aan toekomst denken hè. Kleine op komst
net dat wietolie goed werkt tegen kanker zekerquote:Op maandag 27 juni 2016 00:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Not even joking, ging naar zo'n lezing erover.
Wietolie blijkt idd tumorverkleinend effect te hebben maar op lange termijn niet meer.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:23 schreef Nouri het volgende:
[..]
net dat wietolie goed werkt tegen kanker zeker
bigpharma is van de illuminatie
ga nog liever voor de trein dan dat niet doenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat je niet rookt, drinkt en drugs gebruikt
jij wil bij veel dingen zelfmoord plegenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:23 schreef Nouri het volgende:
[..]
ga nog liever voor de trein dan dat niet doen
raarquote:Op maandag 27 juni 2016 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wietolie blijkt idd tumorverkleinend effect te hebben maar op lange termijn niet meer.
is strafbaarquote:Op maandag 27 juni 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij wil bij veel dingen zelfmoord plegen
nee hoorquote:Op maandag 27 juni 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij wil bij veel dingen zelfmoord plegen
thailand is de oplossing van al je problemenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar zal ik naartoe tijdens zomervakantie
Wil nog wel ff in europa blijvenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
thailand is de oplossing van al je problemen
beetje after vakantie dipquote:Op maandag 27 juni 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit nu al te kijken voor vakantie in winter
ga budapestquote:Op maandag 27 juni 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar zal ik naartoe tijdens zomervakantie
ik ga in de winter weer denk ikquote:Op maandag 27 juni 2016 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn neef is in thailand en heeft tijd van zn leven vieze fekkit
die aanvoerdersband was grappigquote:Op maandag 27 juni 2016 00:28 schreef JanCees het volgende:
Verademing vergeleken met VD vaart
Wat een inhoudsloos figuur is dat he
Mag je wel naar dubai samen met je verloofde want niet getrouwdquote:Op maandag 27 juni 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga in de winter weer denk ik
of dubai.
al lijkt me dat wel saai opzich
In de winter WEL getrouwdquote:Op maandag 27 juni 2016 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mag je wel naar dubai samen met je verloofde want niet getrouwd
fatsoenlijk levenquote:
Wow wat gaat de tijd snel, weet nog dat je er vorig jaar over postte. Wanneer is de trouwdatum ookalweer?quote:
Ah oke, wilde alvast iets bekijken maar doe het morgen dan maar.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:31 schreef Sked het volgende:
[..]
nee
is volgens mij standaard op dit tijdstip
2 september gister hele ochtend DANSLESquote:Op maandag 27 juni 2016 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow wat gaat de tijd snel, weet nog dat je er vorig jaar over postte. Wanneer is de trouwdatum ookalweer?
ik ben erg benieuwd als ik mn broertje weer ziequote:Op maandag 27 juni 2016 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Zag 2 maanden oude dochtertje van vriendin, wat groeien die mormels snel.
is die vriendin minstens 5 jaar ouder dan jij?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Zag 2 maanden oude dochtertje van vriendin, wat groeien die mormels snel.
3 jaar ouderquote:Op maandag 27 juni 2016 00:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is die vriendin minstens 5 jaar ouder dan jij?
véél groter en al actieverquote:Op maandag 27 juni 2016 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben erg benieuwd als ik mn broertje weer zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |