Dat is Albert Rusnakquote:Op zondag 26 juni 2016 04:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Wie is die jongen op je UI eigenlijk? Wat een enge vent.
Polakquote:Op zondag 26 juni 2016 04:30 schreef richolio het volgende:
Polak > Rusnak tho
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
word je ookquote:Op zondag 26 juni 2016 11:34 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Hou op, ik krijg nu al het gevoel dat ik snel oud wordt.
Dat laatste gun je niemand.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:22 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb vanavond speciaal biertjes gedronken en mr Polska live gezien
Omg waarquote:Op zondag 26 juni 2016 23:22 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb vanavond speciaal biertjes gedronken en mr Polska live gezien
Dat kan makkelijk. Erg kleine jongen. Die pak je zo.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij moet worden gepakt voor landverraad
In 2012 was hij viesdikquote:Op zondag 26 juni 2016 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij is nou niet echt heel slank maar dik ook niet. Ik vind dit een twijfel geval.
Echt een smerige gozer hijquote:Op zondag 26 juni 2016 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk. Erg kleine jongen. Die pak je zo.
Hoe lang zal ik mn laptop laten drogen denk tot woensdagquote:
mn vriendin had mn lappie geslooptquote:Op zondag 26 juni 2016 23:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ook niet hoor
vrijdag en zaterdag waren eigenlijk best saai
en vandaag gewoon werken
zoiets jaquote:Op zondag 26 juni 2016 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe lang zal ik mn laptop laten drogen denk tot woensdag
ja een goede belquote:Op zondag 26 juni 2016 23:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
zoiets ja
Weet niet hoeveel wijn het was
maar heb er hard hoofd in wel.quote:
had ze genoeg wijn gehad zekerquote:Op zondag 26 juni 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar heb er hard hoofd in wel.
ding heeft dus hele nacht aangestaan met die wijn erin en toen is ie snachts een keer uitgevallen.
bij mij toen welquote:Op zondag 26 juni 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
weet ook niet of het verzekerd is
zal wel niet he
ja dat heb ik gedaan.quote:
Applequote:Op zondag 26 juni 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
neem gewoon iphone 7 en dan eentje erbij
heeft iPhone geen dualsimquote:Op zondag 26 juni 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
neem gewoon iphone 7 en dan eentje erbij
dan dagje wachten en kijken of je hem weer aankrijgtquote:Op zondag 26 juni 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dat heb ik gedaan.
wel na een etmaal pas dus
heb hem uit elkaar gehaald zo ver mogelijk en in rijst gelegd
android is wel beter voor customization enzo maar als je voor basisdingen gebruikt maakt het niet veel uit allemaalquote:Op zondag 26 juni 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon goed spul gebruik toch alleen voor whatsapp LOL
Heb echt niets te customizen.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:06 schreef Sked het volgende:
[..]
android is wel beter voor customization enzo maar als je voor basisdingen gebruikt maakt het niet veel uit allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |